abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44952747
Ja, en hier verder.

OP Volgt (is er een txt-file van )
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:56:49 #2
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_44952810
tvp
pi_44952925
Het duurt weer veel te lang met die Morris en dan al die andere dramatische figuren: Dennis, Barbara, Anita, enz.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:01:33 #4
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44952953
Ik hoop dat Morris binnenkort met een bijl door een deur gaat hakken en roept: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERE'S MORRIS!'
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_44953132
Oh nee Noudje is aan het handelen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:11:07 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44953266
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:01 schreef TrenTs het volgende:
Ik hoop dat Morris binnenkort met een bijl door een deur gaat hakken en roept: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERE'S MORRIS!'
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:12:16 #7
32015 suus21
Andre rocks!
pi_44953306
alsof je een psychose (of whatever) kan uitlokken.....
fijn!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:19:12 #8
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44953561
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef suus21 het volgende:
alsof je een psychose (of whatever) kan uitlokken.....
.....ja..?
pi_44953584
Grote God, wie gaat er dan ook in de keuken van Laura urenlang dvd's kopiėren, waar Jef, Laura, Bing, Sjors en Dorothea elk moment kunnen binnen wandelen
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:28:49 #10
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_44953913
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef pberends het volgende:
Grote God, wie gaat er dan ook in de keuken van Laura urenlang dvd's kopiėren, waar Jef, Laura, Bing, Sjors en Dorothea elk moment kunnen binnen wandelen
Laura en Barbara zijn allebei even erg. Die hebben echt niets te doen op een dag....
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_44953919
bing en sjors wonen in teluma...
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_44954310
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:29 schreef Beach het volgende:
bing en sjors wonen in teluma...
Ze zullen de sleutel vast wel hebben, ze zijn er zo vaak.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:23:44 #13
32015 suus21
Andre rocks!
pi_44956060
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef TrenTs het volgende:

[..]

.....ja..?
ik geloof er niks van, tenzij die persoon dat al eerder heeft gehad. Ik vind het sowieso een aanstellerige verhaallijn
fijn!
pi_44956135
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef pberends het volgende:
Inderdaad, net alsof dat huis maar 1 woonkamer heeft, soms vind ik het weleens irritant dat je altijd maar 1 kamer te zien krijgt.
Even opsommen

Huize Laura nu:

Alleen de woonkamer met keuken.

vroeger
De slaapkamer van Robert en Laura
De slaapkamer van Arnie
De zolder waar Laura weleens schilderde

Anita's huis:

Hoewel ze altijd een ruim en vrijstaands huis laten zien van buiten, zien we nooit meer dan de woonkamer.

Jef's huis (dat Barbara nog steeds bezet houdt, ze lijkt wel op dat turkenvolk met Cyprus):

Behalve de woonkamer laten ze bij wijze van hoge uitzondering weleens 1 slaapkamer zien

Huize Sanders
Eigenlijk tegenwoordig alleen de woonkamer en af en toe de slaapkamer van Charlie en Nick

vroeger
Een gang met een hele grote trap.
De werkkamer van Ludo.
Het zwembad.
Maar kom op zeg, dat huis moet nog zeker wel een kamer of 15 hebben

Wat ik me tot slot weleens van Teluma/Scala afvraag, heeft het complex eigenlijk ramen? Je mag aannemen dat ze daar wel up to date moeten blijven qua brandveiligheid
Een heer met stijl
pi_44956187
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef suus21 het volgende:

[..]

ik geloof er niks van, tenzij die persoon dat al eerder heeft gehad. Ik vind het sowieso een aanstellerige verhaallijn
ik vind Morris toch wel zielig worden hoor... ben trouwens benieuwd of Ludo nog wat tegen Nina zegt over dat telefoontje naar Morris toe
pi_44956629
Heeft Ludo trouwens een nieuwe telefoon?
Ik meende dat hij aan het bellen was met een Samsung P310. Kan dat kloppen?

Ter illustratie:
pi_44956844
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:35 schreef T1andonly het volgende:

Ter illustratie:
[afbeelding]
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat nadat Nina er met haar dikke kont op heeft gezeten, het gebruikte apparaat een 'hot item' moet zijn geworden voor Nina fans.
Een heer met stijl
pi_44956993
Nou het apparaat is meer een hot-item omdat ik toevallig zelf van plan ben om die telefoon te bestellen.

En dan heeft Ludo hem ook dat moet toch overtuigen om dat ding eens te kopen.
pi_44957747
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Inderdaad, net alsof dat huis maar 1 woonkamer heeft, soms vind ik het weleens irritant dat je altijd maar 1 kamer te zien krijgt.
Even opsommen

Huize Laura nu:

Alleen de woonkamer met keuken.

vroeger
De slaapkamer van Robert en Laura
De slaapkamer van Arnie
De zolder waar Laura weleens schilderde

Anita's huis:

Hoewel ze altijd een ruim en vrijstaands huis laten zien van buiten, zien we nooit meer dan de woonkamer.

Jef's huis (dat Barbara nog steeds bezet houdt, ze lijkt wel op dat turkenvolk met Cyprus):

Behalve de woonkamer laten ze bij wijze van hoge uitzondering weleens 1 slaapkamer zien

Huize Sanders
Eigenlijk tegenwoordig alleen de woonkamer en af en toe de slaapkamer van Charlie en Nick

vroeger
De werkkamer van Ludo.
Het zwembad.

Wat ik me tot slot weleens van Teluma/Scala afvraag, heeft het complex eigenlijk ramen? Je mag aannemen dat ze daar wel up to date moeten blijven qua brandveiligheid
.

Geweldig inderdaad, RTL probeert natuurlijk op allerlei manieren weer minder geld aan GTST uit te geven. Zie ook de belabberde acteurs.
pi_44958012
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:59 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Geweldig inderdaad, RTL probeert natuurlijk op allerlei manieren weer minder geld aan GTST uit te geven. Zie ook de belabberde acteurs.
En dan te bedenken dat ze tonnen uitgeven aan de Rozeboom, want wij zouden zeer geļnterresseerd zijn in die brede entree en al die vergaderzalen en natuurlijk is het kantoor van Laura helemaal de klap op de vuurpijl.

Ik heb laatst weer een aflevering uit seizoen 2 bekeken, ze hadden het nog niet eens zo gek bedacht met die decors van toen.
Je kon toen gewoon de bocht omgaan, niet alles liep in elkaar over, zoals die geweldige constructie in Huize Alberts met de keuken, woonkamer en de entree die in een ring met elkaar verbonden waren
Een heer met stijl
pi_44958192
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Huize Sanders

vroeger
De werkkamer van Ludo.
Het zwembad.
heeel soms laten ze nog welns die lelijke roze kamer van het prinsesje zien
pi_44958328
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:10 schreef warezguy05 het volgende:
heeel soms laten ze nog welns die lelijke roze kamer van het prinsesje zien
Ja inderdaad, de zeer slecht omgebouwde kamer van Charlie en Nick

Ook bij Sanders Inc. doen ze wel of ze van de ene naar de andere verdieping reizen, maar iedereen weet dat het slechts bestaat uit een grijzige armoedige gang(dat Roberts kantoor moest voorstellen) en de kamer van Ludo.

Het kantoor van Nico Stenders uit seizoen 1, waar niet eens genoeg ruimte was voor de opgestelde camera's kwam nog echter over
Een heer met stijl
pi_44958437
en als je het gebouw van Sanders Inc. van buiten ziet dan is dat het enige wat de skyline van Meerdijk vult.
pi_44958550
De makers hebben één groot probleem: ze zijn verblind geraakt door wat de soap heeft bereikt en missen daardoor ieder oog voor detail en de simpele eenvoud die een programma leuk kunnen maken.

[Edit:]Aanvulling: En ze denken dat in 1 klap kunnen compenseren door figuren als Take That en die Mary Borsato even voor enkele minuten in de soap te laten meedoen.[/Edit]

[ Bericht 15% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 02-01-2007 23:30:44 ]
Een heer met stijl
pi_44961689
Vroeger had je ook veel meer buiten opnames is het niet ?
Niet alleen maar bij een spannende cliff. Nu weet je van te voren als het buiten is dat er iets ergs gaat komen.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:13:42 #26
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_44961777
Je had ook altijd de geweldige weekendcliffs.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_44962109
Ook nog ja. Nu doen ze allemaal veel te simpel over.
Vroeger groeide ook vaker gast rollen uit tot een vaste rol nu nooit meer.
En nu is het ook zo van we nemen een nieuwe personage Noud we hebben er nog niets van gezien maar we plaatsen wat promo foto's op www.gtst.nl en de fans vinden het maar prima.
En nu is het zelfs zo dat het alleen rond kerst en de zomercliff echt boeiend is qua nieuwe rollen of mensen die soap gaan verlaten. Vroeger verlieti iemand van de vaste cast in het midden van het siezoen nog wel eens de serie of kwamen er maar zo nieuwe vaste leden bij nu is het of met kerst of vlak voor /na de zomercliff.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44962181
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat nadat Nina er met haar dikke kont op heeft gezeten, het gebruikte apparaat een 'hot item' moet zijn geworden voor Nina fans.
Nina
Wat een vies wijf.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44962390
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:29 schreef Canisfire het volgende:
Ook nog ja. Nu doen ze allemaal veel te simpel over.
Vroeger groeide ook vaker gast rollen uit tot een vaste rol nu nooit meer.
En nu is het ook zo van we nemen een nieuwe personage Noud we hebben er nog niets van gezien maar we plaatsen wat promo foto's op www.gtst.nl en de fans vinden het maar prima.
En nu is het zelfs zo dat het alleen rond kerst en de zomercliff echt boeiend is qua nieuwe rollen of mensen die soap gaan verlaten. Vroeger verlieti iemand van de vaste cast in het midden van het siezoen nog wel eens de serie of kwamen er maar zo nieuwe vaste leden bij nu is het of met kerst of vlak voor /na de zomercliff.
Inderdaad nu je het zegt en zo zit het ook met verhaallijnen, er wordt toegewerkt naar een hoogtepunt in de zomer of de kerst en voor de rest wordt het niveau op een erbarmelijk laag pitje gehouden.
Een heer met stijl
pi_44962851
Ons frey is nog in de race voor een award:
[stemmen] SHO AWARDS 2006
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44962963
vanavond weer gekeken.. vond het niet echt spannend ofzo
Zo niet.. dan toch!
pi_44964984
Waarom stak die Liedwien haar tong uit naar Noud toen hij bij haar aan tafel zat?
pi_44965584
De verhaallijn van morris is echt zooooo langgggg. Hij is zoooo saaaaai. Echt vreselijk!!

Verder komt dat kind nog een keer terug of hoe zit dat, nu heeft het wel weer lang genoeg geduurd hoor. Die schrijvers weten de verhaallijnen nu zo te rekken dat ze echt vreselijk uitgekauwd zijn!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_44965654
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:07 schreef Ticootje het volgende:
De verhaallijn van morris is echt zooooo langgggg. Hij is zoooo saaaaai. Echt vreselijk!!

Verder komt dat kind nog een keer terug of hoe zit dat, nu heeft het wel weer lang genoeg geduurd hoor. Die schrijvers weten de verhaallijnen nu zo te rekken dat ze echt vreselijk uitgekauwd zijn!
Die zal wel terug komen in de zomerstop Martine heeft hem dan geadopteerd
Twinning = boring
pi_44965780
Vreselijk! Volgens mij kan ik nog beter soap schrijven!
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:23:37 #36
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_44965845
Bij seizoen 14 en 15 zaten we al te klagen, maar vergeleken bij dit was dat geniaal
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:27:12 #37
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44965897
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:23 schreef Frey het volgende:
Bij seizoen 14 en 15 zaten we al te klagen, maar vergeleken bij dit was dat geniaal
Ze zouden de reeks eens moeten lezen. Dan komen ze er misschien een keer achter dat die "spannende" verhaallijnen eigenlijk helemaal niet zo spannend zijn.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:28:06 #38
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_44965911
uiteindelijk wordt de verhaallijn wel wat.
niet morris maar nina moet je in de gaten houden.
Neerkomen wel!
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:40:42 #39
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_44966102
Een heleboel dingen zijn steeds slechter geworden. Ook het uitwerken van bepaalde dingen. Met Vito Andretti hadden ze bijvoorbeeld veel meer kunnen doen, maar hij verdween ineens. Bij de terugkeer van Ludo ergerde ik me ook aan de uitwerking. Ze lieten Morris gewoon alles vertellen, zelfs aan Dian. Het was toch veel leuker geweest als Ludo ineens voor haar neus stond? En de reacties van de Meerdijkers viel al helemaal tegen.
Dan de uitwerking van sommige cliffhangers. Toen Laura bijvoorbeeld in die kandelaar viel. Je wilt dan graag eerst de paniek zien bij Robert en Dennis, maar ze waren meteen in het ziekenhuis. Dingen waar je je op verheugt, weet GTST weer te verpesten.

Cliffhanger, volgens de Van Dale:

cliff·han·ger (de ~ (m.))
1 spannend slot van een aflevering, scčne, hoofdstuk enz., waarmee het publiek nieuwsgierig wordt gemaakt naar het vervolg

Nu lijkt het wel of GTST elke maand een cliffhanger heeft ofzo. Vroeger zat je vaak een heel weekend in spanning, omdat de cliffhanger op vrijdag weer eens zo spannend was.

Moet je kijken, nu zit zelfs ik te zeuren
pi_44966841
Nou het is wel interessant. Jammer dat de cliffhangers zo slecht zijn de laatste tijd. Het is nu eerder als 'Hé, wat doet die nou?', en vroeger was het meer als 'HÉ! WAT GEBEURT ER NOU?' (overdreven ).

Maar goed, ik ga zo maar even de herhaling van gisteren kijken, als ik het gezeik van de belspellen overleef.
tvp!
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:12:42 #41
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_44969840
Er worden een hoop goede punten gemaakt.

Het is inderdaad zo dat GTST minder locaties efficiėnt gebruikt en dat de cliffhangers op één hand te tellen zijn tegenwoordig. Ik weet ook nog dat elk 'vrijdagavondeinde' vroeger spannend was.
Verder is de kwaliteit van de spannende scčnes behoorlijk gedaald. Het laatste spannende was seizoen 14 en daarna nog de ontvoering op de boot.

Dan te bedenken wat we vroeger voorgezet kregen. Ik kan me nog herinneren dat ik als kind erg onder de indruk was van de ontvoering van dat Indiaas jongetje door Frits van Houten, Daniėl die zat opgesloten in een put, het vele chanteren en bedreigen van Martine Hafkamp, Onno P. Wassenaar die van het dak van een parkeergarage viel, Eveline die in een auto stapte en de lucht in vloog, de ontvoering(en) van Nina, Ludo versus de maffia, het stelen van één of andere diamant, de moord op Rien, Frits die werd geėlektrocuteerd in bad, Bowien die van een rots donderde, Suzanne die aan touwen hing, Rik en Anita die werden vastgehouden in het huis van Helen Helmink en ga zo maar door.
Ook hadden we te maken met meer goede slechteriken: Herman, Rien, Frits, Martine, Onno P., Dian en Bowien en natuurlijk Ludo.

Het is in geen weken meer spannend geweest en de cliffhangers vallen zwaar tegen. Kerst was dit jaar helemaal niet speciaal.

Ik vermoed overigens dat die Lidwien één of andere kinderhandelaar is of zo. Als zij haar zin niet krijgt gaat ze Fos vast prostitueren. Ze maakt van die vage insinuaties en knipoogde me iets te overdreven naar Noud....
pi_44969841
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:40 schreef Frey het volgende:
Een heleboel dingen zijn steeds slechter geworden. Ook het uitwerken van bepaalde dingen. Met Vito Andretti hadden ze bijvoorbeeld veel meer kunnen doen, maar hij verdween ineens. Bij de terugkeer van Ludo ergerde ik me ook aan de uitwerking. Ze lieten Morris gewoon alles vertellen, zelfs aan Dian. Het was toch veel leuker geweest als Ludo ineens voor haar neus stond? En de reacties van de Meerdijkers viel al helemaal tegen.
Dan de uitwerking van sommige cliffhangers. Toen Laura bijvoorbeeld in die kandelaar viel. Je wilt dan graag eerst de paniek zien bij Robert en Dennis, maar ze waren meteen in het ziekenhuis. Dingen waar je je op verheugt, weet GTST weer te verpesten.

Cliffhanger, volgens de Van Dale:

cliff·han·ger (de ~ (m.))
1 spannend slot van een aflevering, scčne, hoofdstuk enz., waarmee het publiek nieuwsgierig wordt gemaakt naar het vervolg

Nu lijkt het wel of GTST elke maand een cliffhanger heeft ofzo. Vroeger zat je vaak een heel weekend in spanning, omdat de cliffhanger op vrijdag weer eens zo spannend was.

Moet je kijken, nu zit zelfs ik te zeuren
Ze hebben vaak geen echte cliffhangers meer. Soms is er gewoon geen cliffhanger, en als het een kleine cliffhanger is beginnen ze de volgende uitzending met een heel ander fragment .

Vroeger had je zelfs bij de reclameblokken een kleine cliffhanger, maar dat is nu totaal niet meer zo. In plaats van dat je 10 cliffhangers per week had inclusief vrijdag een grote heb je nu nog maar luttele cliffhangers. Slecht, slecht, slecht.
pi_44969924
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:12 schreef nWo4Life het volgende:
Er worden een hoop goede punten gemaakt.

Het is inderdaad zo dat GTST minder locaties efficiėnt gebruikt en dat de cliffhangers op één hand te tellen zijn tegenwoordig. Ik weet ook nog dat elk 'vrijdagavondeinde' vroeger spannend was.
Verder is de kwaliteit van de spannende scčnes behoorlijk gedaald. Het laatste spannende was seizoen 14 en daarna nog de ontvoering op de boot.

Dan te bedenken wat we vroeger voorgezet kregen. Ik kan me nog herinneren dat ik als kind erg onder de indruk was van de ontvoering van dat Indiaas jongetje door Frits van Houten, Daniėl die zat opgesloten in een put, het vele chanteren en bedreigen van Martine Hafkamp, Onno P. Wassenaar die van het dak van een parkeergarage viel, Eveline die in een auto stapte en de lucht in vloog, de ontvoering(en) van Nina, Ludo versus de maffia, het stelen van één of andere diamant, de moord op Rien, Frits die werd geėlektrocuteerd in bad, Bowien die van een rots donderde, Suzanne die aan touwen hing, Rik en Anita die werden vastgehouden in het huis van Helen Helmink en ga zo maar door.
Ook hadden we te maken met meer goede slechteriken: Herman, Rien, Frits, Martine, Onno P., Dian en Bowien en natuurlijk Ludo.

Het is in geen weken meer spannend geweest en de cliffhangers vallen zwaar tegen. Kerst was dit jaar helemaal niet speciaal.

Ik vermoed overigens dat die Lidwien één of andere kinderhandelaar is of zo. Als zij haar zin niet krijgt gaat ze Fos vast prostitueren. Ze maakt van die vage insinuaties en knipoogde me iets te overdreven naar Noud....
Dat komt door die klote-verjonging die ze bij ONM hebben ingezet. Nu wilt GTST daar extra de concurrentie mee aangaan omdat ONM vorig jaar aardige kijkcijfers had. Dus hebben ze allerlei jongeren-amateurs ingezet die totaal onboeiend zijn, zoals Florien, Fey, Noud en andere knakkers.

Met als grootste drama de Sapoase, grote God zeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door pberends op 03-01-2007 13:32:39 ]
pi_44970168
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Ze hebben vaak geen echte cliffhangers meer. Soms is er gewoon geen cliffhanger, en als het een kleine cliffhanger is beginnen ze de volgende uitzending met een heel ander fragment .

Vroeger had je zelfs bij de reclameblokken een kleine cliffhanger, maar dat is nu totaal niet meer zo. In plaats van dat je 10 cliffhangers per week had inclusief vrijdag een grote heb je nu nog maar luttele cliffhangers. Slecht, slecht, slecht.
En heel erg dom, zo verliezen ze toch echt kijkers.
tvp!
pi_44970527
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:23 schreef Otmed het volgende:

[..]

En heel erg dom, zo verliezen ze toch echt kijkers.
Ze denken misschien zoiets van: de kijkers kijken toch wel, of ze denken dat ze nog steeds een supergoed product neerzetten omdat er toch veel kijkers zijn. Het zal wel goedkoper zijn in ieder geval.
pi_44970843
Het is in ieder geval nog niet zo erg als onderweg naar morgen!!
pi_44971080
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:45 schreef Ticootje het volgende:
Het is in ieder geval nog niet zo erg als onderweg naar morgen!!
Hopen dat dat ook maar zo blijft.
tvp!
pi_44971261
" ik ga een hoofddoek dragen" onder het mom meer kleur.
pi_44979391
GTST is momenteel zo slecht dat het zelfs opvalt onder de niet(-regelmatig) kijkende fokker:

GTST wat een nepzooi zeg hahahahahah
Een heer met stijl
pi_44980154
Net als die Jack, in het begin dachten velen hier nog dat hij iets tegen Ludo gaat ondernemen, wat doet meneer. Hij haalt Take That hierheen. Schiet toch niet op zo.
pi_44981346
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
GTST is momenteel zo slecht dat het zelfs opvalt onder de niet(-regelmatig) kijkende fokker:

GTST wat een nepzooi zeg hahahahahah
.
pi_44981445
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Pelgrim het volgende:
Net als die Jack, in het begin dachten velen hier nog dat hij iets tegen Ludo gaat ondernemen, wat doet meneer. Hij haalt Take That hierheen. Schiet toch niet op zo.
We dachten ook dat Ludo wraak zou nemen op Morris, maar hij stuurt hem blijkbaar alleen maar naar een kliniek. Misschien kwam gtst er eindelijk achter dat wraak steeds maar weer in de herhaling valt, maar dit is niet echt het goede moment daarvoor, lijkt me.
tvp!
pi_44981590
Jack is inderdaad een badguy. Hij haalt Take That hierheen in de verwachting dat hij Ludo daar mee weg kon jagen. Maar hij bleef toch.

Blijft zonde dat badguys als Jack toch opeens weer goed worden (met Anita, Sjors en z'n Charlie-gezeik) .
pi_44981844
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef pberends het volgende:
Jack is inderdaad een badguy. Hij haalt Take That hierheen in de verwachting dat hij Ludo daar mee weg kon jagen. Maar hij bleef toch.

Blijft zonde dat badguys als Jack toch opeens weer goed worden (met Anita, Sjors en z'n Charlie-gezeik) .
In that case krijgen we de komende maanden zeker nog van die slechte artiesten om Lude weg te jagen
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:51:59 #55
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_44982918
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef Pelgrim het volgende:

[..]

In that case krijgen we de komende maanden zeker nog van die slechte artiesten om Lude weg te jagen
Joling en Gordon
pi_44983172
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef Pelgrim het volgende:

[..]

Slipknot van Morris.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:04:10 #57
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44983401
Laura gaat straks weer dollll.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:07:41 #59
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44983542
Noud en de reversed psychology.
pi_44983618
Wil Janine nu iets voor de moordenaar van Ludo doen ?

Frank moet terug trouwens!
pi_44983645
Ludo heel sneaky: "Ik kan u een aanbod doen die u niet kan weigeren" .
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:10:50 #62
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44983653
Eén MILJARD
pi_44983670
1,2 miljard, wat een bullshit. GTST weet weer te overdrijven.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:13:36 #64
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44983752
Nou, BREIN heeft hun reet ook al in GTST gedraaid.
pi_44983773
Naar de politie ! Jezus, wat een nazi is Laura.
pi_44983781
haha, 1.2 miljard.
hoeveel hotels zijn het totaal? 15? zou betekenen dat elk hotel bijna 100miljoen waard is
pi_44983787
Fos: "Waarom doe je het dan ook in de woonkamer?"

Goh, Fos leest Fok...
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:23:23 #68
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44984122
Ja, Jeff, je gaat een bod doen van 1,2 miljard.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:27:31 #69
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44984264
Ouders die hun kinderen aangeven voor het kopieren van wat DVDtjes.
pi_44984304
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:27 schreef TrenTs het volgende:
Ouders die hun kinderen aangeven voor het kopieren van wat DVDtjes.
Ik snap iets niet: willen die ouders dat hun kinderen voor de rest van hun leven een strafblad hebben

Aso-ouders!
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:29:06 #71
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44984327
Als ik je nou es zo hard op je neus sla dat je schaamlippen naar binnen trekken, Laura, zou dat misschien helpen?
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:29:35 #72
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44984351
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik snap iets niet: willen die ouders dat hun kinderen voor de rest van hun leven een strafblad hebben

Aso-ouders!
Ja inderdaad, strafbladen uitdelen, handelsonbekwaam laten verklaren... gaat lekker.
pi_44984419
30 euro voor een kopietje..
iemand t telnummer van die liedwien?
pi_44984424
Poelier Meerdijk... wat is dat voor originele grafnaam
pi_44984484
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
!
pi_44984493
quote:
idd in de winkel zijn ze nog goedkoper
No bitch to me
pi_44984535
Janine... liegbeest.

Alsof Bar niet kan raden dat Janine liegt .

Ook zo origineel dat Ludo zijn laptop zo achterlaat... . Eerst Janine, en nu Nina.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:36:14 #80
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44984648
Zou er binnenkort weer een geestverschijning komen?
pi_44984750
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:36 schreef TrenTs het volgende:
Zou er binnenkort weer een geestverschijning komen?
Ja, om GTST nog realistischer te maken.

En dan moet Ludo zelf naar Emma Snijder.
pi_44984775
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:29 schreef pberends het volgende:
Dat haar van Laura de laatste tijd .
Ik vind het wel echt Laura-achtig. Beetje zoals vroeger ofzo .
Verder wel een goeie aflevering met vooral goeie achtergrondmuziek.
tvp!
pi_44984838
quote:
Ik vermoed dat Ludo zelf binnenkort in de illegale kopies gaat.
pi_44984881
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:38 schreef pberends het volgende:

[..]

En dan neemt ze wraak en maakt ze Ludo helemaal gek.
tvp!
pi_44985239
Check Ducktales:

http://en.wikipedia.org/w(...)eases#External_Links

10 normale figuren, en 10 slechterikken. Dat zijn pas goede verhoudingen!

GTST kan nog wat van een tekenfilm leren!
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:03:15 #86
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_44985724
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:41 schreef Otmed het volgende:

[..]

En dan neemt ze wraak en maakt ze Ludo helemaal gek.
Ludo gaat erin mee en speelt dat hij gek is, om uiteindelijk wraak te nemen
pi_44985923
Ik vond Robert tof vandaag
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:10:56 #88
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_44985998
Het zou wel ongeloofwaardig zijn als die man het zomaar gelooft, maar het blijft natuurlijk GTST
pi_44986084
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef Frey het volgende:
Het zou wel ongeloofwaardig zijn als die man het zomaar gelooft, maar het blijft natuurlijk GTST
Zoals Robert het vertelt klonk het niet ongeloofwaardig.
tvp!
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:16:57 #90
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44986211
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:38 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn dode vrouw terugkomt.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:18:05 #91
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44986251
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:50 schreef pberends het volgende:
Check Ducktales:

http://en.wikipedia.org/w(...)eases#External_Links

10 normale figuren, en 10 slechterikken. Dat zijn pas goede verhoudingen!

GTST kan nog wat van een tekenfilm leren!
Betere intro ook.
pi_44986283
Ik heb het gemist vanavond en kan morgen de herhaling ook niet zien.. kan iemand misschien even een samenvatting geven?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_44986368
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:18 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Betere intro ook.
En niet te vergeten het betere acteerwerk.
tvp!
pi_44986488
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat Ludo zelf binnenkort in de illegale kopies gaat.
Da's meer iets voor de familie Van Houten.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:31:58 #95
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44986846
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef Otmed het volgende:

[..]

En niet te vergeten het betere acteerwerk.
!
pi_44989096
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef pberends het volgende:
Poelier Meerdijk... wat is dat voor originele grafnaam
Er stond zelfs een webadres bij
pi_44992082
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:14 schreef pberends het volgende:
Fos: "Waarom doe je het dan ook in de woonkamer?"

Goh, Fos leest Fok...
Dat denk ik niet, die afleveringen liggen enkele weken klaar

Over dat haar van Laura, zoals het nu is, is het in ieder geval beter dan die kortgeplukte pottenkop die ze weleens had

Trouwens wat ook te ongeloofwaardig en belachelijk is geworden is de afdeling het spectrum op gtst.nl , alle berichten die daarin staan hebben betrekking op de personages, je zou bijna denken dat er maar 15 mensen daar wonen
Een heer met stijl
  donderdag 4 januari 2007 @ 02:13:31 #98
22273 Dizer
Save the beard!
pi_44995870
Robert op het eind ! Em het gezicht van Dian !
Friends don't let friends remain beardless...
pi_44996297
robert is op zn best als hij schijt heeft aan de 'regels'
  donderdag 4 januari 2007 @ 03:12:04 #100
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_44996335
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 03:05 schreef warezguy05 het volgende:
robert is op zn best als hij schijt heeft aan de 'regels'
Nu nog een eigen bedrijf samen met Jef.
pi_45003657
Wat doet Victoria Koblenko eigenlijk op het moment? Ik zou het echt tof vinden als ze terugkwam in GTST.
tvp!
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:53:18 #102
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_45003796
Dat Alvida vs Sanders Inc. is nog één van de weinige dingen die ik graag zie. Robert is echt vet als hij zich opfokt. Hopelijk gelooft die vent dat hele verhaal.
Ludo met zijn: "ik doe u een aanbod dat u niet kunt weigeren"... . De laatste keer dat ik iemand dat hoorde zeggen was toen ik The Godfather keek, met Don Vito Corleone.
pi_45008495
Gaan ze in GTST elkaar nog nieuwjaar wensen of hoe zit dat? Waar zijn de rotjes?
pi_45008565
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Otmed het volgende:
Wat doet Victoria Koblenko eigenlijk op het moment? Ik zou het echt tof vinden als ze terugkwam in GTST.
Aub niet zeg, ben je helemaal van de plee gepleurt?

Dat domme wijf loopt intellectueel te doen met semi-intellectuele columns her en der. Ze denkt dat der mening interessant is, en is nog steeds bezig met 3 studies Russisch en politicologie ofzo.
pi_45008581
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:53 schreef nWo4Life het volgende:
Dat Alvida vs Sanders Inc. is nog één van de weinige dingen die ik graag zie. Robert is echt vet als hij zich opfokt. Hopelijk gelooft die vent dat hele verhaal.
Ludo met zijn: "ik doe u een aanbod dat u niet kunt weigeren"... . De laatste keer dat ik iemand dat hoorde zeggen was toen ik The Godfather keek, met Don Vito Corleone.
Ludo de godfather of GTST
pi_45008627
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:53 schreef nWo4Life het volgende:
Hij zei die zin ook beetje lachwekkend, alsof het niet helemaal goed geacteerd was . Moet je vanavond maar terugzien als het nog op de review van gisteren kwam.
pi_45009582
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Aub niet zeg, ben je helemaal van de plee gepleurt?

Dat domme wijf loopt intellectueel te doen met semi-intellectuele columns her en der. Ze denkt dat der mening interessant is, en is nog steeds bezig met 3 studies Russisch en politicologie ofzo.
Het ging mij eerder om Isabella dan om Victoria.
tvp!
pi_45014163
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:42 schreef Otmed het volgende:

[..]

Het ging mij eerder om Isabella dan om Victoria.
Dat gun ik Victoria niet.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:04:12 #109
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45016048
Met veel tegenzin zet ik 'Pyscho' van Hitchcock af voor de aflevering van vandaag.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:06:19 #110
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45016119
Janine
pi_45016213
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Janine
Kwam er niet echt overtuigend uit nee.

Roberts verhaal klopt niet, Isabella ontvoerde Nina nadat Amy was geboren
Een heer met stijl
pi_45016242
Welkom in de echte wereld Janine
Een heer met stijl
pi_45016246
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Kwam er niet echt overtuigend uit nee.
Zou Bar het geloven ?
pi_45016340
Waarom heeft Morris z'n telefoon uberhaupt aanstaan als hij geestelijk niet eens bereikbaar is ?
pi_45016428
zo zo ..secretaresse merel heeft een kleurtje gekregen
pi_45016465
Wat voor functie heeft die lekkere Emma Snijder eigenlijk als ze toch niet wordt geneukt?
pi_45016523
Sanders Meubelstad... ze zitten ook overal!
pi_45016533
Hoe weet dhr. King dat Ludo Amy en Isabelle een instortend gebouw heeft ingejaagd?

Vrij apart aangezien Robert en Dian alleen hebben gezegd dat hij ze de dood in hebben gejaagd, en niks over een instortend gebouw hebben gezegd.

Hmz
pi_45016599
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:35 schreef T1andonly het volgende:

Ter illustratie:
[afbeelding]
Nina had wel een nieuwe telefoon (Zei ze )
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:19:00 #121
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45016624
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef pberends het volgende:
Sanders Meubelstad... ze zitten ook overal!
Het viel mij ook op ja.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:22:17 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45016763
Ik hield van die vrouw.
pi_45016822
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hield van die vrouw.
Ze hadden een vurig bestaan .
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:24:09 #125
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45016837
Okay, ik kom terug op mijn woorden van van de week. Morris wordt schijtirritant.
pi_45016932
Iedereen wordt gek rondom familie Sanders.... Charlie, Morris, Nina, Isabella... .
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:28:58 #128
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45017014
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Otmed het volgende:
Ik niet. Die bleke papsmoel is al te vaak op tv. Ze kan niet praten, ze kan niet acteren, ze kan niet beargumenteren, ze kan niet discussiėren, ze kan niet schrijven, enz, enz.
pi_45017034
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:28 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ik niet. Die bleke papsmoel is al te vaak op tv. Ze kan niet praten, ze kan niet acteren, ze kan niet beargumenteren, ze kan niet discussiėren, ze kan niet schrijven, enz, enz.
.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:37:48 #130
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45017348
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef pberends het volgende:

[..]

.
Heb je die columns van haar wel eens gelezen? Elke keer als ik ze zie ga ik een stukje meer dood aan de binnenkant.
Plus dat ze onderaan altijd genoeg ruimte openlaat voor 1 of 2 paragrafen. Weet je wat een stukje krant kost?
pi_45017406
Morgen wordt een toffe aflevering mźn.
tvp!
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:44:17 #132
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45017579
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:38 schreef Otmed het volgende:
Morgen wordt een toffe aflevering mźn.
Wat staat er op het programma?
pi_45017637
Ludo die zijn dochter gaat chanteren
pi_45017809
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Wat staat er op het programma?
Zag je de vooruitblik niet? Charlie belde met Alexandra, en toen zag Alexandra plotseling Nick rennen toen ze naar buiten keek.
tvp!
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:55:39 #135
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45017935
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:51 schreef Otmed het volgende:

[..]

Zag je de vooruitblik niet? Charlie belde met Alexandra, en toen zag Alexandra plotseling Nick rennen toen ze naar buiten keek.
Dat heb ik gezien. Kun je nagaan hoe lang het bleef hangen.
pi_45018052
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:37 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Heb je die columns van haar wel eens gelezen? Elke keer als ik ze zie ga ik een stukje meer dood aan de binnenkant.
Plus dat ze onderaan altijd genoeg ruimte openlaat voor 1 of 2 paragrafen. Weet je wat een stukje krant kost?
Ik sla ze altijd over .

Maar bij De wereld draait door en die bagger komt ze altijd weer met een tenenkrommende "intellectuele" mening .
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:10:41 #137
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45018383
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik sla ze altijd over .

Maar bij De wereld draait door en die bagger komt ze altijd weer met een tenenkrommende "intellectuele" mening .
Elke keer als zij op TV is hoop ik op een gestoorde fan die uit het publiek snelt en met een lopen pijpje even op de achterkant van het bolletje tikt, zodat het mooi openknapt op TV.
pi_45018764
Het zou morgen wel eens leuk kunnen worden qua aflevering.
pi_45019799
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef GSMboy het volgende:
Hoe weet dhr. King dat Ludo Amy en Isabelle een instortend gebouw heeft ingejaagd?

Vrij apart aangezien Robert en Dian alleen hebben gezegd dat hij ze de dood in hebben gejaagd, en niks over een instortend gebouw hebben gezegd.

Hmz
De dood van de dochter van Karel zou vast wel ergens terug te vinden zijn bij de Rosegarden.
Ik denk dus dat die meneer piemelsen dat zelf opgezocht heeft.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45019847
Volgende week donderdag de langverwachte terugkeer van...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:50:10 #141
157031 roosjeroosje1988
pi_45019866
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45020136
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Aydin maakt me niks uit, maar ik hoef Isabella echt niet terug hoor
Ik zie direct die dreinerige, jankende feministische smoel weer voor me
Een heer met stijl
pi_45020197
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
SPOILER
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:08:52 #144
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_45020675
Ludo was deze aflevering de hele tijd de zak. Mooi!
Ook geweldig hoe hij tegen Nina zat aan te lullen. Je moet je gedragen als een meisje van jouw leeftijd: vriendinnen, film, vrolijkheid. Als je dat niet doet stop ik je in een gekkenhuis.
Dat is hetzelfde als je op een verjaardag komt en de gastheer zegt: "zorg wel dat het gezellig wordt, dat je minimaal 20 keer lacht vandaag en slechs twee broodjes vlees eet, anders kun je oprotten...".
Dat is toch zo fout....
pi_45023999
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef nWo4Life het volgende:
Ludo was deze aflevering de hele tijd de zak. Mooi!
Ook geweldig hoe hij tegen Nina zat aan te lullen. Je moet je gedragen als een meisje van jouw leeftijd: vriendinnen, film, vrolijkheid. Als je dat niet doet stop ik je in een gekkenhuis.
Dat is hetzelfde als je op een verjaardag komt en de gastheer zegt: "zorg wel dat het gezellig wordt, dat je minimaal 20 keer lacht vandaag en slechs twee broodjes vlees eet, anders kun je oprotten...".
Dat is toch zo fout....
Ach als ouder kun je zo tegen je kinderen spreken, althans het is redelijk algemeen geaccepteerd
Een heer met stijl
pi_45024997
ja, vond het wel boeiend in dat het voor het eerst zorgde dat Nina bang voor haar vader werd. Denk dat in de wat verdere toekomst ze nog wel eens tegenover elkaar blijken te staan.

Vooral als misschien duidelijk wordt dat Morris toch niet de bijna-moordenaar was.
pi_45027540
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:53 schreef jaoka het volgende:
ja, vond het wel boeiend in dat het voor het eerst zorgde dat Nina bang voor haar vader werd. Denk dat in de wat verdere toekomst ze nog wel eens tegenover elkaar blijken te staan.

Vooral als misschien duidelijk wordt dat Morris toch niet de bijna-moordenaar was.
Ze stonden niet echt tegen over elkaar, ze willen hetzelfde maar op een andere manier, ze weet gewoon dat hij bepaalde dingen verlopig beter kan dan zij.
Janine en Ludo die staan pas tegenover elkaar, dat moet ook maar eens afgelopen zijn, dus maak een keuze Janine en stop daarna met jammeren, of Ludo of die zielige vrienden van je

keuze lijkt mij niet moeilijk
Een heer met stijl
pi_45027685
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ze stonden niet echt tegen over elkaar, ze willen hetzelfde maar op een andere manier, ze weet gewoon dat hij bepaalde dingen verlopig beter kan dan zij.
Janine en Ludo die staan pas tegenover elkaar, dat moet ook maar eens afgelopen zijn, dus maak een keuze Janine en stop daarna met jammeren, of Ludo of die zielige vrienden van je

Ja, is me al duidelijk waar jij voor zou kiezen

Maar ik vond dat in dit geval, ondanks dat ze hetzelfde willen, de nadruk werd gelegd op het feit dat hij haar min of meer bedreigde, niet op het willen van Morris' straf. Zou ook een keer tijd worden, want die eeuwige pappie verering van Nina begint vervelend te worden.
pi_45028082
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:28 schreef jaoka het volgende:

[..]

Ja, is me al duidelijk waar jij voor zou kiezen

Maar ik vond dat in dit geval, ondanks dat ze hetzelfde willen, de nadruk werd gelegd op het feit dat hij haar min of meer bedreigde, niet op het willen van Morris' straf.
Ik noem dat geen dreigen hoor, ja als ze niet doet wat hij wil zijn en sancties aan verbonden, maar dat is eigenlijk vrij normaal in een ouder-kind relatie.
Chanteren is het misschien, maar dreigen is toch al weer een gradatie erger.
quote:
Zou ook een keer tijd worden, want die eeuwige pappie verering van Nina begint vervelend te worden.
Juist niet man, Ludo wordt altijd vanuit zijn omgeving en familie aangevallen, door Stefano, Janine, Nick soms zelfs, ik vind het wel leuk dat hij eindelijk iemand heeft die hem steunt in zijn slechtheid (of wat daar nog van over is )
Een heer met stijl
pi_45028292
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik snap Janine trouwens al helemaal niet.
Het is Barbara die haar onderdruk zet al jaren met of je bent me vriendin of je hebt me dit of je hebt me dat.
En als ze dat niet doet is Barbara boos. Barbara is gewoon egoist maar de schrijvers hebben dat ook niet helemaal door geloof ik.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45031504
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef GSMboy het volgende:
Hoezo kom Aydin terug?
Vanwege Noud en Fos's DVD-handel natuurlijk.
Eigenlijk zouden ze Tim Kuik in GTST moeten zetten .
pi_45034198
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:10 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Vanwege Noud en Fos's DVD-handel natuurlijk.
Eigenlijk zouden ze Tim Kuik in GTST moeten zetten .
.
pi_45035776
Wat hebben ze het vaak over Isabella de laatste tijd! Eerst Nina en Charlie, nu Ludo en consorten !

Zou ze terugkomen ?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:55:41 #155
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_45036112
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:45 schreef Svensational het volgende:
Wat hebben ze het vaak over Isabella de laatste tijd! Eerst Nina en Charlie, nu Ludo en consorten !

Zou ze terugkomen ?
Net als Martine
pi_45036113
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:45 schreef Svensational het volgende:

Zou ze terugkomen ?
Ze hadden het ook vaak over Martine...
tvp!
pi_45036214
He ik dacht dat Joris Putman was gekapt en Morris doodging. Is dit nou een gerucht of kapt ie er echt mee.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_45044507
Morris gaat naar een kliniek en Joris stopt dus. Ik vraag me af of ie nog terugkomt.
tvp!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:52:36 #159
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_45044719
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:46 schreef Otmed het volgende:
Morris gaat naar een kliniek en Joris stopt dus. Ik vraag me af of ie nog terugkomt.
Over een jaar een nieuwe Morris
pi_45045870
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:52 schreef Frey het volgende:

[..]

Daar dacht ik dus ook al aan .
tvp!
pi_45046959
quote:

[..]

Ik hoop het niet zeg, hij is het meest foute personage dat ze ooit gecreeerd hebben in mijn ogen.
Een heer met stijl
pi_45048472
Hij gaat uit GTST zeggen ze net bij Boulevard
pi_45048484
Ik hoor net op RTL Boulevard dat Morris de serie binnenkort gaat verlaten.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:44:46 #164
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_45048515
ah Putman uit Gtst... da's een stap in de goede richting!!
ik dacht overigens dat hij er niet viezer uit kon zien... tot het item in boulevard

oh ja Bartol, deze is voor jou, eerlijk verdient:

en gefeliciteerd
pi_45050991
quote:

[..]

morris #8 wordt het dan ongeveer..?
pi_45051049
Morris eruit... en Noud dan, die staat nog 10 trapjes lager dan hem?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:06:35 #167
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45051661
Ik heb liever Morris dan dat irritante joch van een Noud.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:07:01 #169
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45051673
Ja joh de verbinding is al verbroken en Jack weet het nog wel te traceren.
pi_45051717
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja joh de verbinding is al verbroken en Jack weet het nog wel te traceren.
Ja, die Tim he, die volgt Jack 24u per dag.
pi_45051742
DORITOS... hebben jullie dat gezien kijkers?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:10:26 #173
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45051809
Wat kan die dikke nikker zeiken zeg.
pi_45051810
Dorothea, je bent een wildvreemde die bij Laura inwoont .
pi_45051826
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:10 schreef TrenTs het volgende:
Wat kan die dikke nikker zeiken zeg.
.

Wat een doos inderdaad.
pi_45051888
Geen gestress... normale mensen...

En Dorothea dan?
pi_45051936
Die is dik geworden!!!

Dorothea is zelf 2 bij 2.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:13:48 #178
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45051939
Zat die bolle nou te zeiken over iemands gewicht?
pi_45051961
10 en 20 euro... wilt ze 25 koffers van de Postcodeloterij?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:14:44 #180
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_45051978
anderhalf miljoen in biljetten van 10 en 20 euro?!??!?
hoeveel koffers zijn dat wel niet???!?!??
pi_45051999
Haha, ze doet net de vitrage open en zien net Jack en Nick... natuurlijk!!!

Kans 1 op 100000000000000000000000000 .
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:15:46 #182
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_45052009
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:07 schreef pberends het volgende:
Jef die de zoen van Dian afveegd !
pi_45052016
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef babette21 het volgende:
anderhalf miljoen in biljetten van 10 en 20 euro?!??!?
hoeveel koffers zijn dat wel niet???!?!??
Nee, ze kijkt 1 seconde naar buiten en ziet net Jack en Nick... natuurlijk!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:15:55 #184
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_45052019
Alexandra haalt het niet bij Vincenza, maar ze is op zich wel amusant
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:17:18 #185
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45052070
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
Die is dik geworden!!!

Dorothea is zelf 2 bij 2.
Ja inderdaad. Als ze zich bukt leggen ze er meteen een zadel overheen.
pi_45052090
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:17 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Als ze zich bukt leggen ze er meteen een zadel overheen.
.
pi_45052099
Elke telefoon in gtst klinkt hetzelfde
Een heer met stijl
pi_45052136
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb liever Morris dan dat irritante joch van een Noud.
Ik niet
Een heer met stijl
pi_45052160
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Elke telefoon in gtst klinkt hetzelfde
Elke laptop ook .

Ze hebben zeker maar 1 elektronicadealer daar.

"Meerdijk Electronica"
pi_45052170
haha wat had die noudster nou verwacht. dat dorothea naar de Koning zou gaan om te checken? en dat hij in de tussentijd een drankje kan drinken + ongestoord lekker kan gaan zitten dineren met Florien.

dan zou de Koning dus op ruim 1 uur rijden vanaf huize Laura liggen. Dat kan alleen in Meerdijk
pi_45052212
Zal je net zien dat ze nog ontvlucht ook... natuurlijk!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:21:25 #192
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45052236
NEE STOMME DIKKE ROETMOP, ZE HELPT NIET MEE. JE HEBT ZOJUIST HUN PLEZIERTJE VERGALT, DUS HOU JE PAFSMOEL.

pi_45052239
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef warezguy05 het volgende:
haha wat had die noudster nou verwacht. dat dorothea naar de Koning zou gaan om te checken? en dat hij in de tussentijd een drankje kan drinken + ongestoord lekker kan gaan zitten dineren met Florien.

dan zou de Koning dus op ruim 1 uur rijden vanaf huize Laura liggen. Dat kan alleen in Meerdijk
Ja, .

Slaat echt nergens op.
pi_45052272
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:21 schreef TrenTs het volgende:
NEE STOMME DIKKE ROETMOP, ZE HELPT NIET MEE. JE HEBT ZOJUIST HUN PLEZIERTJE VERGALT, DUS HOU JE PAFSMOEL.

Geen enkele man heeft bij haar ooit een clitoris gevonden, dus vandaar waarschijnlijk.
pi_45052330
Deze scene doet me denken aan Godzilla... en een babypop!
pi_45052333
hoezo speelgoedpop
No bitch to me
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:24:10 #197
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_45052337
hoe nep, die baby
pi_45052364
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef babette21 het volgende:
hoe nep, die baby
Joh, hoe ze het vasthoud.. en dat standaard gehuil!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:25:27 #199
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_45052381
ooooowh dit is echt gejat uit Meiden van De Wit
pi_45052389
Het gehuil wordt beetje teveel
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:26:07 #203
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_45052412
en waar komt Charlie nou ineens weer vandaan?
pi_45052420
Met die Charlie erbij is het helemaal hopeloos.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:26:33 #205
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45052436
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef pberends het volgende:

[..]

Geen enkele man heeft bij haar ooit een clitoris gevonden, dus vandaar waarschijnlijk.
Misschien Jacques Coustou.
pi_45052458
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef babette21 het volgende:
en waar komt Charlie nou ineens weer vandaan?
Jack die pakte een printer, en sloot 'm aan op de laptop. Na 10 minuten had jij eindelijk de plattegrond uitgeprint voor Charlie. Daarna vertrokken ze pas naar het gebouw.
pi_45052484
nick begint direct met vousvoyeren zodra die met een vlaamse praat
pi_45052494
Grappig detail trouwens: het kind overleefd de val zeer waarschijnlijk. De botten zijn immers nog lang niet volgroeid en zeer flexibel.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:28:39 #209
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_45052504
huh? zei dat kind nou ineens "nee, nee" ??
wat is dit voor waardeloze aflevering????
pi_45052508
Wat een slechte scene...Jack die had die baby gered en die vrouw aan de rand laten bungelen en naar onder laten vallen maandag.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:29:08 #212
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45052522
Jong, mooi, intelligent, enz, enz.
Zo praten ze toch iedereen uit een dal?
pi_45052541
De Belgische politie komt eindelijk naar 2 uur... oh nee, het is in Nederland.
pi_45052560
Dan had ik liever bij Florien in bed gelegen...
pi_45052563
De Noudste... en nu een kogel door je kop, klootzak.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:30:48 #216
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_45052583
kinderporno
pi_45052595
Waar blijft Ludo!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:31:48 #218
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45052619
Ze had haar allang aan haar haren naar voren kunnen trekken.
pi_45052624
Kogel door de kop van de politie... dat zou deze waardeloze scene nog redden!

Of opeens zo'n sniper die Alexandra doorboort!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:32:44 #220
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45052652
Al Fos nou een zoon van Ludo was, was die mevrouw allang ergens doorzeefd in de kofferbak van een afgezonken auto gevonden.
pi_45052657
Fos en Laura .
tvp!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:33:16 #222
157031 roosjeroosje1988
pi_45052673
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:32 schreef Otmed het volgende:
Fos en Laura .
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:33:52 #223
123170 alors
zlata1234
pi_45052690
Fos de schandknaap
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:42:03 #224
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_45053027
Simon en Quinten in Baantjer en Rick Engelkes speelt Quinten
pi_45053566
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:28 schreef pberends het volgende:
Jong, mooi, intelligent .
intelligent ...
tvp!
pi_45054255
Die dakscčne deed me denken aan toen Arnie en Peter seriemoordenaar mijnheer De Bruin achterna zaten op het dak van een hotel. Ik vermoed zelfs dat het hetzelfde dak is.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:19:01 #227
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_45054344
Wat vreselijk. Lieve krijgt complimentjes....
Bovendien is die Noud z'n personage zo ongelooflijk fout. Ze geven hem allemaal van die slechte Nederlandse hiphopwoordjes: moppie, de shit, chillen, Noudster. Alsof dat 'cool' is....
Ik zat er ook op te wachten dat iemand die Alexandra van het dak zou gooien. Let's get it over with... please!
pi_45054450
Ik had het wel leuk gevonden als ze van het dak sprong en Charlie haar nog net bij haar haar kon grijpen . Moet ze vervolgens een schaar pakken en haar haar afknippen als ze nog wil vallen.
tvp!
pi_45054453
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Die dakscčne deed me denken aan toen Arnie en Peter seriemoordenaar mijnheer De Bruin achterna zaten op het dak van een hotel. Ik vermoed zelfs dat het hetzelfde dak is.
Dak-scenes en soaps uberhaupt .

Robert .
pi_45054815
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Maurice de Bruijn
Dat was pas een sick personage, alle hoertje afmaken die voor Martine Hafkamp hadden gewerkt, hij zat Annette achterna op het dak die vervolgens inderdaad werd gered door Arnie en Peter?

Wieweet springt Lieve zelf van het dak nadat ze Valentijn terug heeft gegeven

Trouwens, het is Noudster
Een heer met stijl
pi_45055976
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maurice de Bruijn
Gespeeld door Ferry Kaljee, die jaren later in de huid van Luigi Pavese kroop.
pi_45056058
Noudster
Die moet echt snel dood
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:06:05 #233
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_45056127
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:01 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Gespeeld door Ferry Kaljee, die jaren later in de huid van Luigi Pavese kroop.
Luigi Pavese, die had Dian toch van de trap geduwd? Ik weet nog dat hij werd neergeschoten terwijl hij Ludo aan de telefoon had. Hoorde je schoten en een schreeuw.
pi_45059446
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:32 schreef TrenTs het volgende:
Al Fos nou een zoon van Ludo was, was die mevrouw allang ergens doorzeefd in de kofferbak van een afgezonken auto gevonden.
Nieuwe cliff over een maand of wat:

Ludo "Noud, je bent mijn zoon!"
Noud: "WTF":D?
pi_45059741
Morris gaat echt weg uit gtst !!
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:48:03 #236
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45059898
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Nieuwe cliff over een maand of wat:

Ludo "Noud, je bent mijn zoon!"
Noud: "WTF":D?
Het zal dan wel weer andersom zijn...

Noud: "Je bent mijn vader".
Ludo: "Wie heeft je dat nou weer wijsgemaakt, ik ben je vader niet.
Noud: "Wel waar!"
pi_45060851
Normaal staat de politie beneden ook allang klaar met een vangnet hoor, maar hier toevallig net niet .
Aids.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:11:30 #238
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45060889
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:10 schreef Mss het volgende:
Normaal staat de politie beneden ook allang klaar met een vangnet hoor, maar hier toevallig net niet .
Was dat echte pliesie en hebben die niks beters te doen.
pi_45061266
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:44 schreef Canisfire het volgende:
Morris gaat echt weg uit gtst !!
net ook gezien op tv.. ben benieuwd wie zijn rol gaat overnemen of dat ie er toch een eind aan maakt
Zo niet.. dan toch!
pi_45061313
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:22 schreef NrSiX het volgende:

[..]

net ook gezien op tv.. ben benieuwd wie zijn rol gaat overnemen of dat ie er toch een eind aan maakt
Er komt echt geen morris 4 hoor
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:32:15 #241
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45061560
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:23 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Er komt echt geen morris 4 hoor
Met die halfgare schrijvers weet je het maar nooit.
pi_45063035
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef T1andonly het volgende:
Met die Charlie erbij is het helemaal hopeloos.
Vond dat zij het anders beter deed dan Nick, die was volgens mij met baby en al het dak afgesprongen om Alex aan der haren te kunnen trekken
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:23:48 #243
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45063182
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:19 schreef jaoka het volgende:

[..]

Vond dat zij het anders beter deed dan Nick, die was volgens mij met baby en al het dak afgesprongen om Alex aan der haren te kunnen trekken
Ik zat me te irriteren aan die (bijna) janksmoel van Charlie.
pi_45066235
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik zat me te irriteren aan die (bijna) janksmoel van Charlie.
Groot gelijk ook op de begravenis van Valerie was het al niet om aan te zien
Een heer met stijl
pi_45066514
Ik vond Jack en Charlie vervelend beetje Nick als een kleuter behandelen die ze rustig moesten houden. Kom op het is Nick hoor de Nick die vorig siezoen en het siezoen daarvoor alles rustig en met de Sanders style afhandelde.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45066535
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 04:11 schreef Canisfire het volgende:
Ik vond Jack en Charlie vervelend beetje Nick als een kleuter behandelen die ze rustig moesten houden. Kom op het is Nick hoor de Nick die vorig siezoen en het siezoen daarvoor alles rustig en met de Sanders style afhandelde.
Hij komt nu wel helemaal over als incompetent kneusje ja, gewoon zo een net-niet figuur, maar eigenlijk is hij het altijd al geweest
Een heer met stijl
pi_45066557
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 04:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hij komt nu wel helemaal over als incompetent kneusje ja, gewoon zo een net-niet figuur, maar eigenlijk is hij het altijd al geweest
Nee vind ik niet Nick is in het verleden veel toffer geweest dan hoe ze hem nu neerzetten.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 6 januari 2007 @ 12:16:46 #248
164039 BonteAvond
Het was gezellig
pi_45069285
Dus die klote baby wordt gered?
Ik had me verkleed als Freddie Mercury, en we playbackten Queen
pi_45069446
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 04:18 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Nee vind ik niet Nick is in het verleden veel toffer geweest dan hoe ze hem nu neerzetten.
Die klote baby verziekt alle spanning. Wat hebben soaps toch met die baby's het is zo saai en irritant.
pi_45070209
Het was echt overduidelijk een pop. Het gemak waarmee Alexandra die baby oppakte alsof het een tijdschrift was.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:11:27 #251
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45070658
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:54 schreef Pelgrim het volgende:
Het was echt overduidelijk een pop. Het gemak waarmee Alexandra die baby oppakte alsof het een tijdschrift was.
Idd.
pi_45071911
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:54 schreef Pelgrim het volgende:
Kunnen ze er niet even een steen of een brok lood in doen zodat het een kilo of 4 weegt? Kleine moeite!
pi_45072530
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
Is dit Lieve ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45074204
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 04:18 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ach man het is iemand met een grote bek die doet of hij alles is, maar als puntje bij paaltje komt is het gewoon een sullige lafaard, ben je soms Martine vergeten die hem wilde castreren en dat hij toen zelfs niet over straat durfde uit angst voor haar?

Hij haalt het qua slechtheid niet bij de grote 5 (Ludo, Martine, Frits, Herman en Onno P. )
Een heer met stijl
  zaterdag 6 januari 2007 @ 15:36:51 #255
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_45075300
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ach man het is iemand met een grote bek die doet of hij alles is, maar als puntje bij paaltje komt is het gewoon een sullige lafaard, ben je soms Martine vergeten die hem wilde castreren en dat hij toen zelfs niet over straat durfde uit angst voor haar?

Hij haalt het qua slechtheid niet bij de grote 5 (Ludo, Martine, Frits, Herman en Onno P. )
Mooi gesproken! De Grote Vijf.
Nick wordt ook meer neergezet als een achterbakse lafaard. Daarom heeft hij ook Alexandra laten zitten en Sjors verkracht. Hij is meer de sneaky wannabe slechterik.
pi_45076150
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Mooi gesproken! De Grote Vijf.
Nick wordt ook meer neergezet als een achterbakse lafaard. Daarom heeft hij ook Alexandra laten zitten en Sjors verkracht. Hij is meer de sneaky wannabe slechterik
Precies dat bedoelde ik
Nick is gewoon een soort Rien Hogendoorn, steeds de dupe van zijn eigen slechtgeregelde zaakjes
Een heer met stijl
pi_45077451
Nick is gewoon een zeurpiet.
tvp!
pi_45085030
Nick is bagger. De enige coole scene die hij ooit gehad heeft is met Martine toen zij zijn ballen wilde afsnijden en Nick in z'n broek mist zeiken.
pi_45085075
En vorig jaar dan toen hij doordraaide?
Dat was toch genieten om te zien ?
En dan daarna the winner takes it all zingen om Stefano op te naaien die vervolgens met Yasmin de plomp in rijdt
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 6 januari 2007 @ 20:00:43 #260
157031 roosjeroosje1988
pi_45085115
Hij is gewoon stom en eng.
pi_45087040
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:59 schreef Canisfire het volgende:
En vorig jaar dan toen hij doordraaide?
Dat was toch genieten om te zien ?
En dan daarna the winner takes it all zingen om Stefano op te naaien die vervolgens met Yasmin de plomp in rijdt
Ik herinner me dat eigenlijk niet meer .

Het was niet echt boeiend schijnbaar...
pi_45088480
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:44 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik herinner me dat eigenlijk niet meer .

Het was niet echt boeiend schijnbaar...
Ik vond Nick toen echt irritant trouwens, Stefano ging te ver, maar Nick zat hem ook kapot te treiteren.
Een heer met stijl
  zaterdag 6 januari 2007 @ 23:00:51 #263
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_45092703
Wat erg dat ik die scčne van Martine en Nick in de vleesfabriek nooit gezien heb!
Heeft niemand die beschikbaar om op youtube te zetten of iets dergelijks. Dat zou ik erg vet vinden.
pi_45093002
Wie wordt er nu binnenkort uit GTST geschreven, Janine?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 23:36:06 #266
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_45093909
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:00 schreef nWo4Life het volgende:
Wat erg dat ik die scčne van Martine en Nick in de vleesfabriek nooit gezien heb!
Heeft niemand die beschikbaar om op youtube te zetten of iets dergelijks. Dat zou ik erg vet vinden.
ja frey
doe ons eens een plezier
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_45099393
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:08 schreef R34L-SIcK het volgende:
Wie wordt er nu binnenkort uit GTST geschreven, Janine?
Waarom in vredesnaam? Hoewel ze weleens irritant is en altijd tegen Ludo's 'evil plans' is, blijft Janine gewoon een lekker wijf voor iemand over de 40
Een heer met stijl
  zondag 7 januari 2007 @ 02:31:09 #268
164755 Mss
kutHOEr
pi_45099479
Zeg, ik meen ergens geruchten gehoord te hebben dat Dian uit de serie zou gaan, weet iemand hier wat meer vanaf?
Aids.
pi_45101379
Eh? Ik niet. Er komt een hele verhaallijn aan over Dian die Ludo tegen wil gaan in de zakenwereld, dus het lijkt me niet dat Rixt gaat stoppen.
tvp!
pi_45106663
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Waarom in vredesnaam? Hoewel ze weleens irritant is en altijd tegen Ludo's 'evil plans' is, blijft Janine gewoon een lekker wijf voor iemand over de 40
I agree, maar hoorde laatst dat ze overhoop lag met de verhaalschrijvers?
pi_45106939
Janine hoort net als Ludo gewoon in gtst.
tvp!
pi_45110803
SPOILER
Jezus christus.
tvp!
pi_45113762
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:52 schreef Otmed het volgende:
SPOILER
Jezus christus.
Dekselse Donders, gore sodemieters, alle duivels uit de hel, gloeiende granaatappelbomen, driedubbele drommels!
Een heer met stijl
  zondag 7 januari 2007 @ 18:13:07 #274
164755 Mss
kutHOEr
pi_45115112
quote:
Op zondag 7 januari 2007 04:38 schreef Otmed het volgende:
Eh? Ik niet. Er komt een hele verhaallijn aan over Dian die Ludo tegen wil gaan in de zakenwereld, dus het lijkt me niet dat Rixt gaat stoppen.
Ja, ik weet het dus niet zeker, ik kan me ook vergissen. Ik vond het idd al zo raar dat ze eruit zou gaan. Dan zou ze hoogstens overgenomen worden door iemand anders.
Aids.
  zondag 7 januari 2007 @ 18:15:06 #275
157031 roosjeroosje1988
pi_45115194
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja, ik weet het dus niet zeker, ik kan me ook vergissen. Ik vond het idd al zo raar dat ze eruit zou gaan. Dan zou ze hoogstens overgenomen worden door iemand anders.
Ik hoop het niet!
  zondag 7 januari 2007 @ 18:33:22 #276
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_45115818
quote:
SPOILER
Jezus christus.
God, spaar me! Niet dit....
pi_45116126
Een 4e Morris, nu wordt het nog geloofwaardiger!
pi_45119620
Ik geloof er niets van. Dan zie ik eerder Geert of Patrick weer opduiken.
Geert kan dit spelen Patrick niet denk ik,.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 7 januari 2007 @ 20:12:00 #279
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_45119803
quote:
SPOILER
Jezus christus.
Klopt dat was bij Boulevard
pi_45120241
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:12 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Klopt dat was bij Boulevard
HB!!!
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45122180
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:08 schreef Canisfire het volgende:
Ik geloof er niets van. Dan zie ik eerder Geert of Patrick weer opduiken.
Geert kan dit spelen Patrick niet denk ik,.
Geert Hoes was de beste van de drie. Lotte loopt toch op haar laatste benen, dus een mooie gelegenheid om terug te keren op het oude nest.
pi_45125231
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Geert Hoes was de beste van de drie. Lotte loopt toch op haar laatste benen, dus een mooie gelegenheid om terug te keren op het oude nest.
Geert Hoes is zo'n ranzige homo met zo'n raar snorretje.
pi_45125578
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ja ik ga ook voor Geert liever nog geen Morris maar Geert is een goed alternatief.
Patrick was geen slechte acteur maar voor hoe de rol nu is wel.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45125951
Morris . Baby's . Moorden .
pi_45128539
geruchten gingen toch altijd dat Geert was ontslagen omdat hij altijd te laat kwam op de set?
pi_45128598
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef warezguy05 het volgende:
geruchten gingen toch altijd dat Geert was ontslagen omdat hij altijd te laat kwam op de set?
Nee hij wou niet met een man zoenen.
Net als Patrick eerder . Patrick werd vervolgens in het echt leven homo.
En over Geert las ik ook zo iets maar volgens mij was dat een hoax.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45133220
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:20 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Nee hij wou niet met een man zoenen.
Net als Patrick eerder . Patrick werd vervolgens in het echt leven homo.
En over Geert las ik ook zo iets maar volgens mij was dat een hoax.
Klopt, Geert werd later inderdaad ook homo.
Dus over een tijdje lezen wie iets over de geaardheid van Joris...........
Een heer met stijl
pi_45134261
quote:
Op maandag 8 januari 2007 02:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Maar dat van Geert was een hoax toch ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45134794
Hoe is het nu met dat kutkind??
pi_45134846
quote:
Op maandag 8 januari 2007 02:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Maar enige weken geleden was er het bericht dat ie weer samen is met zijn vriendin, de moeder van hun baby.
  maandag 8 januari 2007 @ 09:07:53 #291
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45135033
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:52 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Maar enige weken geleden was er het bericht dat ie weer samen is met zijn vriendin, de moeder van hun baby.
Oh, ik hoorde van de week al dat hij een vriendin heeft, maar ik wist niet of dat de moeder van die baby was.
pi_45154776
Close up van een echte baby, hop weer de pop erbij .
pi_45154825
Kan Morris niet beter een rasta-rapper worden met dat haar?
pi_45154891
Krijg je je kind terug, jankt het kreng alleen maar... .
pi_45155129
Is dat kind eindelijk terug heeft het een dodelijke ziekte
pi_45155249
Ludo tegen Morris .

Het spuug van Lieve .
  Forum Admin maandag 8 januari 2007 @ 20:22:01 #297
35723 crew  GGMM
pi_45155272
'politie, mag ik d'r nog even bedreigen?' 'ga je gang'
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.