quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:01 schreef TrenTs het volgende:
Ik hoop dat Morris binnenkort met een bijl door een deur gaat hakken en roept: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERE'S MORRIS!'
.....ja..?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef suus21 het volgende:
alsof je een psychose (of whatever) kan uitlokken.....
Laura en Barbara zijn allebei even erg. Die hebben echt niets te doen op een dag....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef pberends het volgende:
Grote God, wie gaat er dan ook in de keuken van Laura urenlang dvd's kopiėren, waar Jef, Laura, Bing, Sjors en Dorothea elk moment kunnen binnen wandelen
Ze zullen de sleutel vast wel hebben, ze zijn er zo vaak.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:29 schreef Beach het volgende:
bing en sjors wonen in teluma...
ik geloof er niks van, tenzij die persoon dat al eerder heeft gehad. Ik vind het sowieso een aanstellerige verhaallijnquote:
Inderdaad, net alsof dat huis maar 1 woonkamer heeft, soms vind ik het weleens irritant dat je altijd maar 1 kamer te zien krijgt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef pberends het volgende:
Grote God, wie gaat er dan ook in de keuken van Laura urenlang dvd's kopiėren, waar Jef, Laura, Bing, Sjors en Dorothea elk moment kunnen binnen wandelen
ik vind Morris toch wel zielig worden hoor... ben trouwens benieuwd of Ludo nog wat tegen Nina zegt over dat telefoontje naar Morris toequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef suus21 het volgende:
[..]
ik geloof er niks van, tenzij die persoon dat al eerder heeft gehad. Ik vind het sowieso een aanstellerige verhaallijn
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat nadat Nina er met haar dikke kont op heeft gezeten, het gebruikte apparaat een 'hot item' moet zijn geworden voor Nina fans.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:35 schreef T1andonly het volgende:
Heeft Ludo trouwens een nieuwe telefoon?
Ik meende dat hij aan het bellen was met een Samsung P310. Kan dat kloppen?
Ter illustratie:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, net alsof dat huis maar 1 woonkamer heeft, soms vind ik het weleens irritant dat je altijd maar 1 kamer te zien krijgt.
Even opsommen
Huize Laura nu:
Alleen de woonkamer met keuken.
vroeger
De slaapkamer van Robert en Laura
De slaapkamer van Arnie
De zolder waar Laura weleens schilderde
Anita's huis:
Hoewel ze altijd een ruim en vrijstaands huis laten zien van buiten, zien we nooit meer dan de woonkamer.
Jef's huis (dat Barbara nog steeds bezet houdt, ze lijkt wel op dat turkenvolk met Cyprus):
Behalve de woonkamer laten ze bij wijze van hoge uitzondering weleens 1 slaapkamer zien![]()
Huize Sanders
Eigenlijk tegenwoordig alleen de woonkamer en af en toe de slaapkamer van Charlie en Nick
vroeger
Een gang met een hele grote trap.
De werkkamer van Ludo.
Het zwembad.
Maar kom op zeg, dat huis moet nog zeker wel een kamer of 15 hebben![]()
Wat ik me tot slot weleens van Teluma/Scala afvraag, heeft het complex eigenlijk ramen? Je mag aannemen dat ze daar wel up to date moeten blijven qua brandveiligheid![]()
En dan te bedenken dat ze tonnen uitgeven aan de Rozeboom, want wij zouden zeer geļnterresseerd zijn in die brede entree en al die vergaderzalen en natuurlijk is het kantoor van Laura helemaal de klap op de vuurpijl.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Geweldig inderdaad, RTL probeert natuurlijk op allerlei manieren weer minder geld aan GTST uit te geven. Zie ook de belabberde acteurs.
heeel soms laten ze nog welns die lelijke roze kamer van het prinsesje zienquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Huize Sanders
Eigenlijk tegenwoordig alleen de woonkamer en af en toe de slaapkamer van Charlie en Nick
vroeger
Een gang met een hele grote trap.
De werkkamer van Ludo.
Het zwembad.
Maar kom op zeg, dat huis moet nog zeker wel een kamer of 15 hebben![]()
Ja inderdaad, de zeer slecht omgebouwde kamer van Charlie en Nickquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:10 schreef warezguy05 het volgende:
heeel soms laten ze nog welns die lelijke roze kamer van het prinsesje zien
Ninaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat nadat Nina er met haar dikke kont op heeft gezeten, het gebruikte apparaat een 'hot item' moet zijn geworden voor Nina fans.
Inderdaad nu je het zegt en zo zit het ook met verhaallijnen, er wordt toegewerkt naar een hoogtepunt in de zomer of de kerst en voor de rest wordt het niveau op een erbarmelijk laag pitje gehouden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:29 schreef Canisfire het volgende:
Ook nog ja. Nu doen ze allemaal veel te simpel over.
Vroeger groeide ook vaker gast rollen uit tot een vaste rol nu nooit meer.
En nu is het ook zo van we nemen een nieuwe personage Noud we hebben er nog niets van gezien maar we plaatsen wat promo foto's op www.gtst.nl en de fans vinden het maar prima.
En nu is het zelfs zo dat het alleen rond kerst en de zomercliff echt boeiend is qua nieuwe rollen of mensen die soap gaan verlaten. Vroeger verlieti iemand van de vaste cast in het midden van het siezoen nog wel eens de serie of kwamen er maar zo nieuwe vaste leden bij nu is het of met kerst of vlak voor /na de zomercliff.
Die zal wel terug komen in de zomerstop Martine heeft hem dan geadopteerdquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:07 schreef Ticootje het volgende:
De verhaallijn van morris is echt zooooo langgggg. Hij is zoooo saaaaai. Echt vreselijk!!
Verder komt dat kind nog een keer terug of hoe zit dat, nu heeft het wel weer lang genoeg geduurd hoor. Die schrijvers weten de verhaallijnen nu zo te rekken dat ze echt vreselijk uitgekauwd zijn!
Ze zouden de reeks eens moeten lezen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:23 schreef Frey het volgende:
Bij seizoen 14 en 15 zaten we al te klagen, maar vergeleken bij dit was dat geniaal![]()
Ze hebben vaak geen echte cliffhangers meer. Soms is er gewoon geen cliffhanger, en als het een kleine cliffhanger is beginnen ze de volgende uitzending met een heel ander fragmentquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:40 schreef Frey het volgende:
Een heleboel dingen zijn steeds slechter geworden. Ook het uitwerken van bepaalde dingen. Met Vito Andretti hadden ze bijvoorbeeld veel meer kunnen doen, maar hij verdween ineens. Bij de terugkeer van Ludo ergerde ik me ook aan de uitwerking. Ze lieten Morris gewoon alles vertellen, zelfs aan Dian. Het was toch veel leuker geweest als Ludo ineens voor haar neus stond? En de reacties van de Meerdijkers viel al helemaal tegen.
Dan de uitwerking van sommige cliffhangers. Toen Laura bijvoorbeeld in die kandelaar viel. Je wilt dan graag eerst de paniek zien bij Robert en Dennis, maar ze waren meteen in het ziekenhuis. Dingen waar je je op verheugt, weet GTST weer te verpesten.
Cliffhanger, volgens de Van Dale:
cliff·han·ger (de ~ (m.))
1 spannend slot van een aflevering, scčne, hoofdstuk enz., waarmee het publiek nieuwsgierig wordt gemaakt naar het vervolg
Nu lijkt het wel of GTST elke maand een cliffhanger heeft ofzo. Vroeger zat je vaak een heel weekend in spanning, omdat de cliffhanger op vrijdag weer eens zo spannend was.
Moet je kijken, nu zit zelfs ik te zeuren![]()
Dat komt door die klote-verjonging die ze bij ONM hebben ingezet. Nu wilt GTST daar extra de concurrentie mee aangaan omdat ONM vorig jaar aardige kijkcijfers had. Dus hebben ze allerlei jongeren-amateurs ingezet die totaal onboeiend zijn, zoals Florien, Fey, Noud en andere knakkers.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:12 schreef nWo4Life het volgende:
Er worden een hoop goede punten gemaakt.
Het is inderdaad zo dat GTST minder locaties efficiėnt gebruikt en dat de cliffhangers op één hand te tellen zijn tegenwoordig. Ik weet ook nog dat elk 'vrijdagavondeinde' vroeger spannend was.
Verder is de kwaliteit van de spannende scčnes behoorlijk gedaald. Het laatste spannende was seizoen 14 en daarna nog de ontvoering op de boot.
Dan te bedenken wat we vroeger voorgezet kregen. Ik kan me nog herinneren dat ik als kind erg onder de indruk was van de ontvoering van dat Indiaas jongetje door Frits van Houten, Daniėl die zat opgesloten in een put, het vele chanteren en bedreigen van Martine Hafkamp, Onno P. Wassenaar die van het dak van een parkeergarage viel, Eveline die in een auto stapte en de lucht in vloog, de ontvoering(en) van Nina, Ludo versus de maffia, het stelen van één of andere diamant, de moord op Rien, Frits die werd geėlektrocuteerd in bad, Bowien die van een rots donderde, Suzanne die aan touwen hing, Rik en Anita die werden vastgehouden in het huis van Helen Helmink en ga zo maar door.
Ook hadden we te maken met meer goede slechteriken: Herman, Rien, Frits, Martine, Onno P., Dian en Bowien en natuurlijk Ludo.
Het is in geen weken meer spannend geweest en de cliffhangers vallen zwaar tegen. Kerst was dit jaar helemaal niet speciaal.![]()
Ik vermoed overigens dat die Lidwien één of andere kinderhandelaar is of zo. Als zij haar zin niet krijgt gaat ze Fos vast prostitueren. Ze maakt van die vage insinuaties en knipoogde me iets te overdreven naar Noud....![]()
En heel erg dom, zo verliezen ze toch echt kijkers.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze hebben vaak geen echte cliffhangers meer. Soms is er gewoon geen cliffhanger, en als het een kleine cliffhanger is beginnen ze de volgende uitzending met een heel ander fragment.
Vroeger had je zelfs bij de reclameblokken een kleine cliffhanger, maar dat is nu totaal niet meer zo. In plaats van dat je 10 cliffhangers per week had inclusief vrijdag een grote heb je nu nog maar luttele cliffhangers. Slecht, slecht, slecht.
Ze denken misschien zoiets van: de kijkers kijken toch wel, of ze denken dat ze nog steeds een supergoed product neerzetten omdat er toch veel kijkers zijn. Het zal wel goedkoper zijn in ieder geval.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:23 schreef Otmed het volgende:
[..]
En heel erg dom, zo verliezen ze toch echt kijkers.
Hopen dat dat ook maar zo blijft.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:45 schreef Ticootje het volgende:
Het is in ieder geval nog niet zo erg als onderweg naar morgen!!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
GTST is momenteel zo slecht dat het zelfs opvalt onder de niet(-regelmatig) kijkende fokker:
GTST wat een nepzooi zeg hahahahahah![]()
We dachten ook dat Ludo wraak zou nemen op Morris, maar hij stuurt hem blijkbaar alleen maar naar een kliniek.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Pelgrim het volgende:
Net als die Jack, in het begin dachten velen hier nog dat hij iets tegen Ludo gaat ondernemen, wat doet meneer. Hij haalt Take That hierheen. Schiet toch niet op zo.
In that case krijgen we de komende maanden zeker nog van die slechte artiesten om Lude weg te jagenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef pberends het volgende:
Jack is inderdaad een badguy. Hij haalt Take That hierheen in de verwachting dat hij Ludo daar mee weg kon jagen. Maar hij bleef toch.
Blijft zonde dat badguys als Jack toch opeens weer goed worden (met Anita, Sjors en z'n Charlie-gezeik).
Joling en Gordonquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
In that case krijgen we de komende maanden zeker nog van die slechte artiesten om Lude weg te jagen
Slipknot van Morris.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
In that case krijgen we de komende maanden zeker nog van die slechte artiesten om Lude weg te jagen
Ik snap iets niet: willen die ouders dat hun kinderen voor de rest van hun leven een strafblad hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:27 schreef TrenTs het volgende:
Ouders die hun kinderen aangeven voor het kopieren van wat DVDtjes.![]()
![]()
Ja inderdaad, strafbladen uitdelen, handelsonbekwaam laten verklaren... gaat lekker.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap iets niet: willen die ouders dat hun kinderen voor de rest van hun leven een strafblad hebben
Aso-ouders!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
30 euro voor een kopietje..
iemand t telnummer van die liedwien?
idd in de winkel zijn ze nog goedkoperquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
iemand t telnummer van die liedwien?
Ja, om GTST nog realistischer te maken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:36 schreef TrenTs het volgende:
Zou er binnenkort weer een geestverschijning komen?
Ik vind het wel echt Laura-achtig. Beetje zoals vroeger ofzoquote:
Ik vermoed dat Ludo zelf binnenkort in de illegale kopies gaat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
En dan neemt ze wraak en maakt ze Ludo helemaal gek.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, om GTST nog realistischer te maken.
En dan moet Ludo zelf naar Emma Snijder.
Ludo gaat erin mee en speelt dat hij gek is, om uiteindelijk wraak te nemenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:41 schreef Otmed het volgende:
[..]
En dan neemt ze wraak en maakt ze Ludo helemaal gek.![]()
Zoals Robert het vertelt klonk het niet ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef Frey het volgende:
Het zou wel ongeloofwaardig zijn als die man het zomaar gelooft, maar het blijft natuurlijk GTST![]()
Ik denk dat zijn dode vrouw terugkomt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, om GTST nog realistischer te maken.
En dan moet Ludo zelf naar Emma Snijder.
Betere intro ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:50 schreef pberends het volgende:
Check Ducktales:
http://en.wikipedia.org/w(...)eases#External_Links
10 normale figuren, en 10 slechterikken. Dat zijn pas goede verhoudingen!
GTST kan nog wat van een tekenfilm leren!
Da's meer iets voor de familie Van Houten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat Ludo zelf binnenkort in de illegale kopies gaat.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef Otmed het volgende:
[..]
En niet te vergeten het betere acteerwerk.
Er stond zelfs een webadres bijquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef pberends het volgende:
Poelier Meerdijk... wat is dat voor originele grafnaam
Dat denk ik niet, die afleveringen liggen enkele weken klaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:14 schreef pberends het volgende:
Fos: "Waarom doe je het dan ook in de woonkamer?"
Goh, Fos leest Fok...
Nu nog een eigen bedrijf samen met Jef.quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:05 schreef warezguy05 het volgende:
robert is op zn best als hij schijt heeft aan de 'regels'
Aub niet zeg, ben je helemaal van de plee gepleurt?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Otmed het volgende:
Wat doet Victoria Koblenko eigenlijk op het moment? Ik zou het echt tof vinden als ze terugkwam in GTST.
Ludo de godfather of GTSTquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:53 schreef nWo4Life het volgende:
Dat Alvida vs Sanders Inc. is nog één van de weinige dingen die ik graag zie. Robert is echt vet als hij zich opfokt. Hopelijk gelooft die vent dat hele verhaal.
Ludo met zijn: "ik doe u een aanbod dat u niet kunt weigeren".... De laatste keer dat ik iemand dat hoorde zeggen was toen ik The Godfather keek, met Don Vito Corleone.
Hij zei die zin ook beetje lachwekkend, alsof het niet helemaal goed geacteerd wasquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:53 schreef nWo4Life het volgende:
Dat Alvida vs Sanders Inc. is nog één van de weinige dingen die ik graag zie. Robert is echt vet als hij zich opfokt. Hopelijk gelooft die vent dat hele verhaal.
Ludo met zijn: "ik doe u een aanbod dat u niet kunt weigeren".... De laatste keer dat ik iemand dat hoorde zeggen was toen ik The Godfather keek, met Don Vito Corleone.
Het ging mij eerder om Isabella dan om Victoria.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Aub niet zeg, ben je helemaal van de plee gepleurt?
Dat domme wijf loopt intellectueel te doen met semi-intellectuele columns her en der. Ze denkt dat der mening interessant is, en is nog steeds bezig met 3 studies Russisch en politicologie ofzo.
Dat gun ik Victoria niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:42 schreef Otmed het volgende:
[..]
Het ging mij eerder om Isabella dan om Victoria.
Kwam er niet echt overtuigend uit nee.quote:
Zou Bar het gelovenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kwam er niet echt overtuigend uit nee.
Nina had wel een nieuwe telefoon (Zei zequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:35 schreef T1andonly het volgende:
Heeft Ludo trouwens een nieuwe telefoon?
Ik meende dat hij aan het bellen was met een Samsung P310. Kan dat kloppen?
Ter illustratie:
[afbeelding]
Het viel mij ook op ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef pberends het volgende:
Sanders Meubelstad... ze zitten ook overal!
Ze hadden een vurig bestaanquote:
Ik niet. Die bleke papsmoel is al te vaak op tv. Ze kan niet praten, ze kan niet acteren, ze kan niet beargumenteren, ze kan niet discussiėren, ze kan niet schrijven, enz, enz.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Otmed het volgende:
Wat doet Victoria Koblenko eigenlijk op het moment? Ik zou het echt tof vinden als ze terugkwam in GTST.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik niet. Die bleke papsmoel is al te vaak op tv. Ze kan niet praten, ze kan niet acteren, ze kan niet beargumenteren, ze kan niet discussiėren, ze kan niet schrijven, enz, enz.
Heb je die columns van haar wel eens gelezen?quote:
Wat staat er op het programma?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:38 schreef Otmed het volgende:
Morgen wordt een toffe aflevering mźn.
Zag je de vooruitblik niet? Charlie belde met Alexandra, en toen zag Alexandra plotseling Nick rennen toen ze naar buiten keek.quote:
Dat heb ik gezien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:51 schreef Otmed het volgende:
[..]
Zag je de vooruitblik niet? Charlie belde met Alexandra, en toen zag Alexandra plotseling Nick rennen toen ze naar buiten keek.
Ik sla ze altijd overquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Heb je die columns van haar wel eens gelezen?Elke keer als ik ze zie ga ik een stukje meer dood aan de binnenkant.
Plus dat ze onderaan altijd genoeg ruimte openlaat voor 1 of 2 paragrafen. Weet je wat een stukje krant kost?
Elke keer als zij op TV is hoop ik op een gestoorde fan die uit het publiek snelt en met een lopen pijpje even op de achterkant van het bolletje tikt, zodat het mooi openknapt op TV.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik sla ze altijd over.
Maar bij De wereld draait door en die bagger komt ze altijd weer met een tenenkrommende "intellectuele" mening.
De dood van de dochter van Karel zou vast wel ergens terug te vinden zijn bij de Rosegarden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef GSMboy het volgende:
Hoe weet dhr. King dat Ludo Amy en Isabelle een instortend gebouw heeft ingejaagd?
Vrij apart aangezien Robert en Dian alleen hebben gezegd dat hij ze de dood in hebben gejaagd, en niks over een instortend gebouw hebben gezegd.
Hmz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgende week donderdag de langverwachte terugkeer van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aydin maakt me niks uit, maar ik hoef Isabella echt niet terug hoorquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgende week donderdag de langverwachte terugkeer van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Ach als ouder kun je zo tegen je kinderen spreken, althans het is redelijk algemeen geaccepteerdquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef nWo4Life het volgende:
Ludo was deze aflevering de hele tijd de zak. Mooi!
Ook geweldig hoe hij tegen Nina zat aan te lullen. Je moet je gedragen als een meisje van jouw leeftijd: vriendinnen, film, vrolijkheid. Als je dat niet doet stop ik je in een gekkenhuis.
Dat is hetzelfde als je op een verjaardag komt en de gastheer zegt: "zorg wel dat het gezellig wordt, dat je minimaal 20 keer lacht vandaag en slechs twee broodjes vlees eet, anders kun je oprotten...".
Dat is toch zo fout....
Ze stonden niet echt tegen over elkaar, ze willen hetzelfde maar op een andere manier, ze weet gewoon dat hij bepaalde dingen verlopig beter kan dan zij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:53 schreef jaoka het volgende:
ja, vond het wel boeiend in dat het voor het eerst zorgde dat Nina bang voor haar vader werd. Denk dat in de wat verdere toekomst ze nog wel eens tegenover elkaar blijken te staan.
Vooral als misschien duidelijk wordt dat Morris toch niet de bijna-moordenaar was.
Ja, is me al duidelijk waar jij voor zou kiezenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze stonden niet echt tegen over elkaar, ze willen hetzelfde maar op een andere manier, ze weet gewoon dat hij bepaalde dingen verlopig beter kan dan zij.
Janine en Ludo die staan pas tegenover elkaar, dat moet ook maar eens afgelopen zijn, dus maak een keuze Janine en stop daarna met jammeren, of Ludo of die zielige vrienden van je![]()
keuze lijkt mij niet moeilijk![]()
Ik noem dat geen dreigen hoor, ja als ze niet doet wat hij wil zijn en sancties aan verbonden, maar dat is eigenlijk vrij normaal in een ouder-kind relatie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:28 schreef jaoka het volgende:
[..]
Ja, is me al duidelijk waar jij voor zou kiezen![]()
Maar ik vond dat in dit geval, ondanks dat ze hetzelfde willen, de nadruk werd gelegd op het feit dat hij haar min of meer bedreigde, niet op het willen van Morris' straf.
Juist niet man, Ludo wordt altijd vanuit zijn omgeving en familie aangevallen, door Stefano, Janine, Nick soms zelfs, ik vind het wel leuk dat hij eindelijk iemand heeft die hem steunt in zijn slechtheid (of wat daar nog van over isquote:Zou ook een keer tijd worden, want die eeuwige pappie verering van Nina begint vervelend te worden.
Ik snap Janine trouwens al helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze stonden niet echt tegen over elkaar, ze willen hetzelfde maar op een andere manier, ze weet gewoon dat hij bepaalde dingen verlopig beter kan dan zij.
Janine en Ludo die staan pas tegenover elkaar, dat moet ook maar eens afgelopen zijn, dus maak een keuze Janine en stop daarna met jammeren, of Ludo of die zielige vrienden van je![]()
keuze lijkt mij niet moeilijk![]()
Vanwege Noud en Fos's DVD-handel natuurlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef GSMboy het volgende:
Hoezo kom Aydin terug?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:10 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Vanwege Noud en Fos's DVD-handel natuurlijk.
Eigenlijk zouden ze Tim Kuik in GTST moeten zetten.
![]()
![]()
![]()
Net als Martinequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:45 schreef Svensational het volgende:
Wat hebben ze het vaak over Isabella de laatste tijd! Eerst Nina en Charlie, nu Ludo en consorten!
Zou ze terugkomen?
Ze hadden het ook vaak over Martine...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:45 schreef Svensational het volgende:
Wat hebben ze het vaak over Isabella de laatste tijd! Eerst Nina en Charlie, nu Ludo en consorten!
Zou ze terugkomen?
Over een jaar een nieuwe Morrisquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:46 schreef Otmed het volgende:
Morris gaat naar een kliniek en Joris stopt dus. Ik vraag me af of ie nog terugkomt.![]()
Ik hoop het niet zeg, hij is het meest foute personage dat ze ooit gecreeerd hebben in mijn ogen.quote:
Ja, die Tim he, die volgt Jack 24u per dag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja joh de verbinding is al verbroken en Jack weet het nog wel te traceren.![]()
quote:
Nee, ze kijkt 1 seconde naar buiten en ziet net Jack en Nick... natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef babette21 het volgende:
anderhalf miljoen in biljetten van 10 en 20 euro?!??!?
hoeveel koffers zijn dat wel niet???!?!??
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
Die is dik geworden!!!
Dorothea is zelf 2 bij 2.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Als ze zich bukt leggen ze er meteen een zadel overheen.
Ik nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb liever Morris dan dat irritante joch van een Noud.![]()
Elke laptop ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Elke telefoon in gtst klinkt hetzelfde![]()
Ja,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef warezguy05 het volgende:
haha wat had die noudster nou verwacht. dat dorothea naar de Koning zou gaan om te checken? en dat hij in de tussentijd een drankje kan drinken + ongestoord lekker kan gaan zitten dineren met Florien.
dan zou de Koning dus op ruim 1 uur rijden vanaf huize Laura liggen. Dat kan alleen in Meerdijk
Geen enkele man heeft bij haar ooit een clitoris gevonden, dus vandaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:21 schreef TrenTs het volgende:
NEE STOMME DIKKE ROETMOP, ZE HELPT NIET MEE. JE HEBT ZOJUIST HUN PLEZIERTJE VERGALT, DUS HOU JE PAFSMOEL.
Joh, hoe ze het vasthoud.. en dat standaard gehuil!quote:
Misschien Jacques Coustou.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen enkele man heeft bij haar ooit een clitoris gevonden, dus vandaar waarschijnlijk.
Jack die pakte een printer, en sloot 'm aan op de laptop. Na 10 minuten had jij eindelijk de plattegrond uitgeprint voor Charlie. Daarna vertrokken ze pas naar het gebouw.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef babette21 het volgende:
en waar komt Charlie nou ineens weer vandaan?
Dak-scenes en soaps uberhauptquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Die dakscčne deed me denken aan toen Arnie en Peter seriemoordenaar mijnheer De Bruin achterna zaten op het dak van een hotel. Ik vermoed zelfs dat het hetzelfde dak is.
Maurice de Bruijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Die dakscčne deed me denken aan toen Arnie en Peter seriemoordenaar mijnheer De Bruin achterna zaten op het dak van een hotel. Ik vermoed zelfs dat het hetzelfde dak is.
Luigi Pavese, die had Dian toch van de trap geduwd? Ik weet nog dat hij werd neergeschoten terwijl hij Ludo aan de telefoon had. Hoorde je schoten en een schreeuw.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gespeeld door Ferry Kaljee, die jaren later in de huid van Luigi Pavese kroop.
Nieuwe cliff over een maand of wat:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:32 schreef TrenTs het volgende:
Al Fos nou een zoon van Ludo was, was die mevrouw allang ergens doorzeefd in de kofferbak van een afgezonken auto gevonden.
Het zal dan wel weer andersom zijn...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nieuwe cliff over een maand of wat:
Ludo "Noud, je bent mijn zoon!"
Noud: "WTF":D?
Was dat echte pliesie en hebben die niks beters te doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:10 schreef Mss het volgende:
Normaal staat de politie beneden ook allang klaar met een vangnet hoor, maar hier toevallig net niet.
net ook gezien op tv.. ben benieuwd wie zijn rol gaat overnemen of dat ie er toch een eind aan maaktquote:
Er komt echt geen morris 4 hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:22 schreef NrSiX het volgende:
[..]
net ook gezien op tv.. ben benieuwd wie zijn rol gaat overnemen of dat ie er toch een eind aan maakt
Met die halfgare schrijvers weet je het maar nooit.quote:
Vond dat zij het anders beter deed dan Nick, die was volgens mij met baby en al het dak afgesprongen om Alex aan der haren te kunnen trekkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef T1andonly het volgende:
Met die Charlie erbij is het helemaal hopeloos.
Ik zat me te irriteren aan die (bijna) janksmoel van Charlie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:19 schreef jaoka het volgende:
[..]
Vond dat zij het anders beter deed dan Nick, die was volgens mij met baby en al het dak afgesprongen om Alex aan der haren te kunnen trekken![]()
Groot gelijk ook op de begravenis van Valerie was het al niet om aan te zienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zat me te irriteren aan die (bijna) janksmoel van Charlie.![]()
Hij komt nu wel helemaal over als incompetent kneusje ja, gewoon zo een net-niet figuur, maar eigenlijk is hij het altijd al geweestquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:11 schreef Canisfire het volgende:
Ik vond Jack en Charlie vervelend beetje Nick als een kleuter behandelen die ze rustig moesten houden. Kom op het is Nick hoor de Nick die vorig siezoen en het siezoen daarvoor alles rustig en met de Sanders style afhandelde.
Nee vind ik niet Nick is in het verleden veel toffer geweest dan hoe ze hem nu neerzetten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij komt nu wel helemaal over als incompetent kneusje ja, gewoon zo een net-niet figuur, maar eigenlijk is hij het altijd al geweest![]()
Die klote baby verziekt alle spanning. Wat hebben soaps toch met die baby's het is zo saai en irritant.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee vind ik niet Nick is in het verleden veel toffer geweest dan hoe ze hem nu neerzetten.
Idd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:54 schreef Pelgrim het volgende:
Het was echt overduidelijk een pop. Het gemak waarmee Alexandra die baby oppakte alsof het een tijdschrift was.
Kunnen ze er niet even een steen of een brok lood in doen zodat het een kilo of 4 weegt? Kleine moeite!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:54 schreef Pelgrim het volgende:
Het was echt overduidelijk een pop. Het gemak waarmee Alexandra die baby oppakte alsof het een tijdschrift was.
Is dit Lieve ?quote:
Ach man het is iemand met een grote bek die doet of hij alles is, maar als puntje bij paaltje komt is het gewoon een sullige lafaard, ben je soms Martine vergeten die hem wilde castreren en dat hij toen zelfs niet over straat durfde uit angst voor haar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee vind ik niet Nick is in het verleden veel toffer geweest dan hoe ze hem nu neerzetten.
Mooi gesproken! De Grote Vijf.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach man het is iemand met een grote bek die doet of hij alles is, maar als puntje bij paaltje komt is het gewoon een sullige lafaard, ben je soms Martine vergeten die hem wilde castreren en dat hij toen zelfs niet over straat durfde uit angst voor haar?![]()
Hij haalt het qua slechtheid niet bij de grote 5 (Ludo, Martine, Frits, Herman en Onno P. )
![]()
Precies dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Mooi gesproken! De Grote Vijf.
Nick wordt ook meer neergezet als een achterbakse lafaard. Daarom heeft hij ook Alexandra laten zitten en Sjors verkracht. Hij is meer de sneaky wannabe slechterik
Ik herinner me dat eigenlijk niet meerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:59 schreef Canisfire het volgende:
En vorig jaar dan toen hij doordraaide?
Dat was toch genieten om te zien ?
En dan daarna the winner takes it all zingen om Stefano op te naaien die vervolgens met Yasmin de plomp in rijdt![]()
Ik vond Nick toen echt irritant trouwens, Stefano ging te ver, maar Nick zat hem ook kapot te treiteren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik herinner me dat eigenlijk niet meer.
Het was niet echt boeiend schijnbaar...
ja freyquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:00 schreef nWo4Life het volgende:
Wat erg dat ik die scčne van Martine en Nick in de vleesfabriek nooit gezien heb!
Heeft niemand die beschikbaar om op youtube te zetten of iets dergelijks. Dat zou ik erg vet vinden.
Waarom in vredesnaam? Hoewel ze weleens irritant is en altijd tegen Ludo's 'evil plans' is, blijft Janine gewoon een lekker wijf voor iemand over de 40quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:08 schreef R34L-SIcK het volgende:
Wie wordt er nu binnenkort uit GTST geschreven, Janine?
I agree, maar hoorde laatst dat ze overhoop lag met de verhaalschrijvers?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam? Hoewel ze weleens irritant is en altijd tegen Ludo's 'evil plans' is, blijft Janine gewoon een lekker wijf voor iemand over de 40![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus christus.tvp!
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:52 schreef Otmed het volgende:Dekselse Donders, gore sodemieters, alle duivels uit de hel, gloeiende granaatappelbomen, driedubbele drommels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus christus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een heer met stijl
Ja, ik weet het dus niet zeker, ik kan me ook vergissen. Ik vond het idd al zo raar dat ze eruit zou gaan. Dan zou ze hoogstens overgenomen worden door iemand anders.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:38 schreef Otmed het volgende:
Eh? Ik niet. Er komt een hele verhaallijn aan over Dian die Ludo tegen wil gaan in de zakenwereld, dus het lijkt me niet dat Rixt gaat stoppen.
Ik hoop het niet!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik weet het dus niet zeker, ik kan me ook vergissen. Ik vond het idd al zo raar dat ze eruit zou gaan. Dan zou ze hoogstens overgenomen worden door iemand anders.
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:52 schreef Otmed het volgende:God, spaar me! Niet dit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus christus.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:52 schreef Otmed het volgende:Klopt dat was bij BoulevardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus christus.![]()
HB!!!quote:
Geert Hoes was de beste van de drie. Lotte loopt toch op haar laatste benen, dus een mooie gelegenheid om terug te keren op het oude nest.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:08 schreef Canisfire het volgende:
Ik geloof er niets van. Dan zie ik eerder Geert of Patrick weer opduiken.
Geert kan dit spelen Patrick niet denk ik,.
Geert Hoes is zo'n ranzige homo met zo'n raar snorretje.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Geert Hoes was de beste van de drie. Lotte loopt toch op haar laatste benen, dus een mooie gelegenheid om terug te keren op het oude nest.
Ja ik ga ook voor Geert liever nog geen Morris maar Geert is een goed alternatief.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Geert Hoes was de beste van de drie. Lotte loopt toch op haar laatste benen, dus een mooie gelegenheid om terug te keren op het oude nest.
Nee hij wou niet met een man zoenen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef warezguy05 het volgende:
geruchten gingen toch altijd dat Geert was ontslagen omdat hij altijd te laat kwam op de set?
Klopt, Geert werd later inderdaad ook homo.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee hij wou niet met een man zoenen.
Net als Patrick eerder . Patrick werd vervolgens in het echt leven homo.
En over Geert las ik ook zo iets maar volgens mij was dat een hoax.
Maar dat van Geert was een hoax toch ?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, Geert werd later inderdaad ook homo.
Dus over een tijdje lezen wie iets over de geaardheid van Joris...........![]()
Maar enige weken geleden was er het bericht dat ie weer samen is met zijn vriendin, de moeder van hun baby.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, Geert werd later inderdaad ook homo.
Dus over een tijdje lezen wie iets over de geaardheid van Joris...........![]()
Oh, ik hoorde van de week al dat hij een vriendin heeft, maar ik wist niet of dat de moeder van die baby was.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar enige weken geleden was er het bericht dat ie weer samen is met zijn vriendin, de moeder van hun baby.
Ja, totaal ongeloofwaardigquote:Op maandag 8 januari 2007 20:22 schreef GGMM het volgende:
'politie, mag ik d'r nog even bedreigen?' 'ga je gang'
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef Markeerstift het volgende:
Is dat kind eindelijk terug heeft het een dodelijke ziekte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |