Misschien Jacques Coustou.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen enkele man heeft bij haar ooit een clitoris gevonden, dus vandaar waarschijnlijk.
Jack die pakte een printer, en sloot 'm aan op de laptop. Na 10 minuten had jij eindelijk de plattegrond uitgeprint voor Charlie. Daarna vertrokken ze pas naar het gebouw.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef babette21 het volgende:
en waar komt Charlie nou ineens weer vandaan?
Dak-scenes en soaps uberhauptquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Die dakscène deed me denken aan toen Arnie en Peter seriemoordenaar mijnheer De Bruin achterna zaten op het dak van een hotel. Ik vermoed zelfs dat het hetzelfde dak is.
Maurice de Bruijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Die dakscène deed me denken aan toen Arnie en Peter seriemoordenaar mijnheer De Bruin achterna zaten op het dak van een hotel. Ik vermoed zelfs dat het hetzelfde dak is.
Luigi Pavese, die had Dian toch van de trap geduwd? Ik weet nog dat hij werd neergeschoten terwijl hij Ludo aan de telefoon had. Hoorde je schoten en een schreeuw.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gespeeld door Ferry Kaljee, die jaren later in de huid van Luigi Pavese kroop.
Nieuwe cliff over een maand of wat:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:32 schreef TrenTs het volgende:
Al Fos nou een zoon van Ludo was, was die mevrouw allang ergens doorzeefd in de kofferbak van een afgezonken auto gevonden.
Het zal dan wel weer andersom zijn...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nieuwe cliff over een maand of wat:
Ludo "Noud, je bent mijn zoon!"
Noud: "WTF":D?
Was dat echte pliesie en hebben die niks beters te doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:10 schreef Mss het volgende:
Normaal staat de politie beneden ook allang klaar met een vangnet hoor, maar hier toevallig net niet.
net ook gezien op tv.. ben benieuwd wie zijn rol gaat overnemen of dat ie er toch een eind aan maaktquote:
Er komt echt geen morris 4 hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:22 schreef NrSiX het volgende:
[..]
net ook gezien op tv.. ben benieuwd wie zijn rol gaat overnemen of dat ie er toch een eind aan maakt
Met die halfgare schrijvers weet je het maar nooit.quote:
Vond dat zij het anders beter deed dan Nick, die was volgens mij met baby en al het dak afgesprongen om Alex aan der haren te kunnen trekkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef T1andonly het volgende:
Met die Charlie erbij is het helemaal hopeloos.
Ik zat me te irriteren aan die (bijna) janksmoel van Charlie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:19 schreef jaoka het volgende:
[..]
Vond dat zij het anders beter deed dan Nick, die was volgens mij met baby en al het dak afgesprongen om Alex aan der haren te kunnen trekken![]()
Groot gelijk ook op de begravenis van Valerie was het al niet om aan te zienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zat me te irriteren aan die (bijna) janksmoel van Charlie.![]()
Hij komt nu wel helemaal over als incompetent kneusje ja, gewoon zo een net-niet figuur, maar eigenlijk is hij het altijd al geweestquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:11 schreef Canisfire het volgende:
Ik vond Jack en Charlie vervelend beetje Nick als een kleuter behandelen die ze rustig moesten houden. Kom op het is Nick hoor de Nick die vorig siezoen en het siezoen daarvoor alles rustig en met de Sanders style afhandelde.
Nee vind ik niet Nick is in het verleden veel toffer geweest dan hoe ze hem nu neerzetten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij komt nu wel helemaal over als incompetent kneusje ja, gewoon zo een net-niet figuur, maar eigenlijk is hij het altijd al geweest![]()
Die klote baby verziekt alle spanning. Wat hebben soaps toch met die baby's het is zo saai en irritant.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee vind ik niet Nick is in het verleden veel toffer geweest dan hoe ze hem nu neerzetten.
Idd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:54 schreef Pelgrim het volgende:
Het was echt overduidelijk een pop. Het gemak waarmee Alexandra die baby oppakte alsof het een tijdschrift was.
Kunnen ze er niet even een steen of een brok lood in doen zodat het een kilo of 4 weegt? Kleine moeite!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:54 schreef Pelgrim het volgende:
Het was echt overduidelijk een pop. Het gemak waarmee Alexandra die baby oppakte alsof het een tijdschrift was.
Is dit Lieve ?quote:
Ach man het is iemand met een grote bek die doet of hij alles is, maar als puntje bij paaltje komt is het gewoon een sullige lafaard, ben je soms Martine vergeten die hem wilde castreren en dat hij toen zelfs niet over straat durfde uit angst voor haar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee vind ik niet Nick is in het verleden veel toffer geweest dan hoe ze hem nu neerzetten.
Mooi gesproken! De Grote Vijf.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach man het is iemand met een grote bek die doet of hij alles is, maar als puntje bij paaltje komt is het gewoon een sullige lafaard, ben je soms Martine vergeten die hem wilde castreren en dat hij toen zelfs niet over straat durfde uit angst voor haar?![]()
Hij haalt het qua slechtheid niet bij de grote 5 (Ludo, Martine, Frits, Herman en Onno P. )
![]()
Precies dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Mooi gesproken! De Grote Vijf.
Nick wordt ook meer neergezet als een achterbakse lafaard. Daarom heeft hij ook Alexandra laten zitten en Sjors verkracht. Hij is meer de sneaky wannabe slechterik
Ik herinner me dat eigenlijk niet meerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:59 schreef Canisfire het volgende:
En vorig jaar dan toen hij doordraaide?
Dat was toch genieten om te zien ?
En dan daarna the winner takes it all zingen om Stefano op te naaien die vervolgens met Yasmin de plomp in rijdt![]()
Ik vond Nick toen echt irritant trouwens, Stefano ging te ver, maar Nick zat hem ook kapot te treiteren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik herinner me dat eigenlijk niet meer.
Het was niet echt boeiend schijnbaar...
ja freyquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:00 schreef nWo4Life het volgende:
Wat erg dat ik die scène van Martine en Nick in de vleesfabriek nooit gezien heb!
Heeft niemand die beschikbaar om op youtube te zetten of iets dergelijks. Dat zou ik erg vet vinden.
Waarom in vredesnaam? Hoewel ze weleens irritant is en altijd tegen Ludo's 'evil plans' is, blijft Janine gewoon een lekker wijf voor iemand over de 40quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:08 schreef R34L-SIcK het volgende:
Wie wordt er nu binnenkort uit GTST geschreven, Janine?
I agree, maar hoorde laatst dat ze overhoop lag met de verhaalschrijvers?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam? Hoewel ze weleens irritant is en altijd tegen Ludo's 'evil plans' is, blijft Janine gewoon een lekker wijf voor iemand over de 40![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus christus.tvp!
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:52 schreef Otmed het volgende:Dekselse Donders, gore sodemieters, alle duivels uit de hel, gloeiende granaatappelbomen, driedubbele drommels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus christus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een heer met stijl
Ja, ik weet het dus niet zeker, ik kan me ook vergissen. Ik vond het idd al zo raar dat ze eruit zou gaan. Dan zou ze hoogstens overgenomen worden door iemand anders.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:38 schreef Otmed het volgende:
Eh? Ik niet. Er komt een hele verhaallijn aan over Dian die Ludo tegen wil gaan in de zakenwereld, dus het lijkt me niet dat Rixt gaat stoppen.
Ik hoop het niet!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik weet het dus niet zeker, ik kan me ook vergissen. Ik vond het idd al zo raar dat ze eruit zou gaan. Dan zou ze hoogstens overgenomen worden door iemand anders.
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:52 schreef Otmed het volgende:God, spaar me! Niet dit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus christus.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:52 schreef Otmed het volgende:Klopt dat was bij BoulevardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus christus.![]()
HB!!!quote:
Geert Hoes was de beste van de drie. Lotte loopt toch op haar laatste benen, dus een mooie gelegenheid om terug te keren op het oude nest.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:08 schreef Canisfire het volgende:
Ik geloof er niets van. Dan zie ik eerder Geert of Patrick weer opduiken.
Geert kan dit spelen Patrick niet denk ik,.
Geert Hoes is zo'n ranzige homo met zo'n raar snorretje.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Geert Hoes was de beste van de drie. Lotte loopt toch op haar laatste benen, dus een mooie gelegenheid om terug te keren op het oude nest.
Ja ik ga ook voor Geert liever nog geen Morris maar Geert is een goed alternatief.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Geert Hoes was de beste van de drie. Lotte loopt toch op haar laatste benen, dus een mooie gelegenheid om terug te keren op het oude nest.
Nee hij wou niet met een man zoenen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef warezguy05 het volgende:
geruchten gingen toch altijd dat Geert was ontslagen omdat hij altijd te laat kwam op de set?
Klopt, Geert werd later inderdaad ook homo.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee hij wou niet met een man zoenen.
Net als Patrick eerder . Patrick werd vervolgens in het echt leven homo.
En over Geert las ik ook zo iets maar volgens mij was dat een hoax.
Maar dat van Geert was een hoax toch ?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, Geert werd later inderdaad ook homo.
Dus over een tijdje lezen wie iets over de geaardheid van Joris...........![]()
Maar enige weken geleden was er het bericht dat ie weer samen is met zijn vriendin, de moeder van hun baby.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, Geert werd later inderdaad ook homo.
Dus over een tijdje lezen wie iets over de geaardheid van Joris...........![]()
Oh, ik hoorde van de week al dat hij een vriendin heeft, maar ik wist niet of dat de moeder van die baby was.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar enige weken geleden was er het bericht dat ie weer samen is met zijn vriendin, de moeder van hun baby.
Ja, totaal ongeloofwaardigquote:Op maandag 8 januari 2007 20:22 schreef GGMM het volgende:
'politie, mag ik d'r nog even bedreigen?' 'ga je gang'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |