Wiske heeft tietjesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:29 schreef bolivian het volgende:
Je bedoelt, als Wiske met zichzelf of met Suske aan het spelen is?
[afbeelding]
Fuckin' kleine afbeelding,.
Het is een vrouwtje die rukt nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:30 schreef ScudRaket het volgende:
kansloze rukker
Dat!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het is een vrouwtje die rukt niet![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:32 schreef bolivian het volgende:
Die Wiske is ongeveer net zo oud als Frederiqueske, [afbeelding].
DILDO!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het is een vrouwtje die rukt niet![]()
ja das miss pubquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:32 schreef bolivian het volgende:
Die Wiske is ongeveer net zo oud als Frederiqueske, [afbeelding].
En dat is verrekte slim van Schanullekequote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:22 schreef Canisfire het volgende:
Wat doet Schanulleke als Wiske er even niet is?
[[afbeelding]]
![]()
![]()
![]()
dat zijn ze heul nietquote:
Wiske heeft geen kut en Suske geen piemel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[afbeelding]
props naar slindenau voor die scan aight
Na het lezen van de eerste 3 reacties, wist ik gewoon dat er zoiets als dit zou komenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[afbeelding]
Nee echtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:46 schreef BasEnAad het volgende:
Volgens mij zit Schanulleke dan met haar vinger bij haar kutje!
Deze is veel lelijkerquote:
Suske en Wiske zijn geen broer en zus!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[afbeelding]
nee ze hebben elkaar volgens mij in nummer 88 ontmoet(ff kijken in mijn verzameling)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Suske en Wiske zijn geen broer en zus!
Rikki en Wiske zijn broer en zus.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee ze hebben elkaar volgens mij in nummer 88 ontmoet(ff kijken in mijn verzameling)
Lieve uit gtst ?quote:
dat was het en jerom ontmoette ze in 88 geloof ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rikki en Wiske zijn broer en zus.
En ze (Suske en Wiske) ontmoeten elkaar voor het eerst in album nummer 68 (Het Eiland Amoras)
88...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee ze hebben elkaar volgens mij in nummer 88 ontmoet(ff kijken in mijn verzameling)
Ooh gij grapjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:20 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
88...
Dat nummer heette zeker de Heilende Hitler.
89!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat was het en jerom ontmoette ze in 88 geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |