quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
GTST is momenteel zo slecht dat het zelfs opvalt onder de niet(-regelmatig) kijkende fokker:
GTST wat een nepzooi zeg hahahahahah![]()
We dachten ook dat Ludo wraak zou nemen op Morris, maar hij stuurt hem blijkbaar alleen maar naar een kliniek.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Pelgrim het volgende:
Net als die Jack, in het begin dachten velen hier nog dat hij iets tegen Ludo gaat ondernemen, wat doet meneer. Hij haalt Take That hierheen. Schiet toch niet op zo.
In that case krijgen we de komende maanden zeker nog van die slechte artiesten om Lude weg te jagenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef pberends het volgende:
Jack is inderdaad een badguy. Hij haalt Take That hierheen in de verwachting dat hij Ludo daar mee weg kon jagen. Maar hij bleef toch.
Blijft zonde dat badguys als Jack toch opeens weer goed worden (met Anita, Sjors en z'n Charlie-gezeik).
Joling en Gordonquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
In that case krijgen we de komende maanden zeker nog van die slechte artiesten om Lude weg te jagen
Slipknot van Morris.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
In that case krijgen we de komende maanden zeker nog van die slechte artiesten om Lude weg te jagen
Ik snap iets niet: willen die ouders dat hun kinderen voor de rest van hun leven een strafblad hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:27 schreef TrenTs het volgende:
Ouders die hun kinderen aangeven voor het kopieren van wat DVDtjes.![]()
![]()
Ja inderdaad, strafbladen uitdelen, handelsonbekwaam laten verklaren... gaat lekker.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap iets niet: willen die ouders dat hun kinderen voor de rest van hun leven een strafblad hebben
Aso-ouders!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
30 euro voor een kopietje..
iemand t telnummer van die liedwien?
idd in de winkel zijn ze nog goedkoperquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
iemand t telnummer van die liedwien?
Ja, om GTST nog realistischer te maken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:36 schreef TrenTs het volgende:
Zou er binnenkort weer een geestverschijning komen?
Ik vind het wel echt Laura-achtig. Beetje zoals vroeger ofzoquote:
Ik vermoed dat Ludo zelf binnenkort in de illegale kopies gaat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
En dan neemt ze wraak en maakt ze Ludo helemaal gek.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, om GTST nog realistischer te maken.
En dan moet Ludo zelf naar Emma Snijder.
Ludo gaat erin mee en speelt dat hij gek is, om uiteindelijk wraak te nemenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:41 schreef Otmed het volgende:
[..]
En dan neemt ze wraak en maakt ze Ludo helemaal gek.![]()
Zoals Robert het vertelt klonk het niet ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef Frey het volgende:
Het zou wel ongeloofwaardig zijn als die man het zomaar gelooft, maar het blijft natuurlijk GTST![]()
Ik denk dat zijn dode vrouw terugkomt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, om GTST nog realistischer te maken.
En dan moet Ludo zelf naar Emma Snijder.
Betere intro ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:50 schreef pberends het volgende:
Check Ducktales:
http://en.wikipedia.org/w(...)eases#External_Links
10 normale figuren, en 10 slechterikken. Dat zijn pas goede verhoudingen!
GTST kan nog wat van een tekenfilm leren!
Da's meer iets voor de familie Van Houten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat Ludo zelf binnenkort in de illegale kopies gaat.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef Otmed het volgende:
[..]
En niet te vergeten het betere acteerwerk.
Er stond zelfs een webadres bijquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef pberends het volgende:
Poelier Meerdijk... wat is dat voor originele grafnaam
Dat denk ik niet, die afleveringen liggen enkele weken klaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:14 schreef pberends het volgende:
Fos: "Waarom doe je het dan ook in de woonkamer?"
Goh, Fos leest Fok...
Nu nog een eigen bedrijf samen met Jef.quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:05 schreef warezguy05 het volgende:
robert is op zn best als hij schijt heeft aan de 'regels'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |