Ninaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat nadat Nina er met haar dikke kont op heeft gezeten, het gebruikte apparaat een 'hot item' moet zijn geworden voor Nina fans.
Inderdaad nu je het zegt en zo zit het ook met verhaallijnen, er wordt toegewerkt naar een hoogtepunt in de zomer of de kerst en voor de rest wordt het niveau op een erbarmelijk laag pitje gehouden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:29 schreef Canisfire het volgende:
Ook nog ja. Nu doen ze allemaal veel te simpel over.
Vroeger groeide ook vaker gast rollen uit tot een vaste rol nu nooit meer.
En nu is het ook zo van we nemen een nieuwe personage Noud we hebben er nog niets van gezien maar we plaatsen wat promo foto's op www.gtst.nl en de fans vinden het maar prima.
En nu is het zelfs zo dat het alleen rond kerst en de zomercliff echt boeiend is qua nieuwe rollen of mensen die soap gaan verlaten. Vroeger verlieti iemand van de vaste cast in het midden van het siezoen nog wel eens de serie of kwamen er maar zo nieuwe vaste leden bij nu is het of met kerst of vlak voor /na de zomercliff.
Die zal wel terug komen in de zomerstop Martine heeft hem dan geadopteerdquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:07 schreef Ticootje het volgende:
De verhaallijn van morris is echt zooooo langgggg. Hij is zoooo saaaaai. Echt vreselijk!!
Verder komt dat kind nog een keer terug of hoe zit dat, nu heeft het wel weer lang genoeg geduurd hoor. Die schrijvers weten de verhaallijnen nu zo te rekken dat ze echt vreselijk uitgekauwd zijn!
Ze zouden de reeks eens moeten lezen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:23 schreef Frey het volgende:
Bij seizoen 14 en 15 zaten we al te klagen, maar vergeleken bij dit was dat geniaal![]()
Ze hebben vaak geen echte cliffhangers meer. Soms is er gewoon geen cliffhanger, en als het een kleine cliffhanger is beginnen ze de volgende uitzending met een heel ander fragmentquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:40 schreef Frey het volgende:
Een heleboel dingen zijn steeds slechter geworden. Ook het uitwerken van bepaalde dingen. Met Vito Andretti hadden ze bijvoorbeeld veel meer kunnen doen, maar hij verdween ineens. Bij de terugkeer van Ludo ergerde ik me ook aan de uitwerking. Ze lieten Morris gewoon alles vertellen, zelfs aan Dian. Het was toch veel leuker geweest als Ludo ineens voor haar neus stond? En de reacties van de Meerdijkers viel al helemaal tegen.
Dan de uitwerking van sommige cliffhangers. Toen Laura bijvoorbeeld in die kandelaar viel. Je wilt dan graag eerst de paniek zien bij Robert en Dennis, maar ze waren meteen in het ziekenhuis. Dingen waar je je op verheugt, weet GTST weer te verpesten.
Cliffhanger, volgens de Van Dale:
cliff·han·ger (de ~ (m.))
1 spannend slot van een aflevering, scène, hoofdstuk enz., waarmee het publiek nieuwsgierig wordt gemaakt naar het vervolg
Nu lijkt het wel of GTST elke maand een cliffhanger heeft ofzo. Vroeger zat je vaak een heel weekend in spanning, omdat de cliffhanger op vrijdag weer eens zo spannend was.
Moet je kijken, nu zit zelfs ik te zeuren![]()
Dat komt door die klote-verjonging die ze bij ONM hebben ingezet. Nu wilt GTST daar extra de concurrentie mee aangaan omdat ONM vorig jaar aardige kijkcijfers had. Dus hebben ze allerlei jongeren-amateurs ingezet die totaal onboeiend zijn, zoals Florien, Fey, Noud en andere knakkers.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:12 schreef nWo4Life het volgende:
Er worden een hoop goede punten gemaakt.
Het is inderdaad zo dat GTST minder locaties efficiënt gebruikt en dat de cliffhangers op één hand te tellen zijn tegenwoordig. Ik weet ook nog dat elk 'vrijdagavondeinde' vroeger spannend was.
Verder is de kwaliteit van de spannende scènes behoorlijk gedaald. Het laatste spannende was seizoen 14 en daarna nog de ontvoering op de boot.
Dan te bedenken wat we vroeger voorgezet kregen. Ik kan me nog herinneren dat ik als kind erg onder de indruk was van de ontvoering van dat Indiaas jongetje door Frits van Houten, Daniël die zat opgesloten in een put, het vele chanteren en bedreigen van Martine Hafkamp, Onno P. Wassenaar die van het dak van een parkeergarage viel, Eveline die in een auto stapte en de lucht in vloog, de ontvoering(en) van Nina, Ludo versus de maffia, het stelen van één of andere diamant, de moord op Rien, Frits die werd geëlektrocuteerd in bad, Bowien die van een rots donderde, Suzanne die aan touwen hing, Rik en Anita die werden vastgehouden in het huis van Helen Helmink en ga zo maar door.
Ook hadden we te maken met meer goede slechteriken: Herman, Rien, Frits, Martine, Onno P., Dian en Bowien en natuurlijk Ludo.
Het is in geen weken meer spannend geweest en de cliffhangers vallen zwaar tegen. Kerst was dit jaar helemaal niet speciaal.![]()
Ik vermoed overigens dat die Lidwien één of andere kinderhandelaar is of zo. Als zij haar zin niet krijgt gaat ze Fos vast prostitueren. Ze maakt van die vage insinuaties en knipoogde me iets te overdreven naar Noud....![]()
En heel erg dom, zo verliezen ze toch echt kijkers.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze hebben vaak geen echte cliffhangers meer. Soms is er gewoon geen cliffhanger, en als het een kleine cliffhanger is beginnen ze de volgende uitzending met een heel ander fragment.
Vroeger had je zelfs bij de reclameblokken een kleine cliffhanger, maar dat is nu totaal niet meer zo. In plaats van dat je 10 cliffhangers per week had inclusief vrijdag een grote heb je nu nog maar luttele cliffhangers. Slecht, slecht, slecht.
Ze denken misschien zoiets van: de kijkers kijken toch wel, of ze denken dat ze nog steeds een supergoed product neerzetten omdat er toch veel kijkers zijn. Het zal wel goedkoper zijn in ieder geval.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:23 schreef Otmed het volgende:
[..]
En heel erg dom, zo verliezen ze toch echt kijkers.
Hopen dat dat ook maar zo blijft.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:45 schreef Ticootje het volgende:
Het is in ieder geval nog niet zo erg als onderweg naar morgen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |