quote:Op maandag 1 januari 2007 14:40 schreef Paltos het volgende:
Lama's Award Leukste topic(reeks)
ShowChat
![]()
Liever één stem waar ik een doordachte mening over heb dan ondoordachte keuzes voor bv 'wie is de grootste peking express fanaat'. Waarom zou ik daar een stem op uitbrengen als ik er niet genoeg kennis van heb? Dan telt daar mijn stem maar niet mee. Als je niet akkoord bent, tel deze dan maar niet mee.quote:
Zo bedoelde ik het niet paltos!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 14:44 schreef Paltos het volgende:
[..]
Liever één stem waar ik een doordachte mening over heb dan ondoordachte keuzes voor bv 'wie is de grootste peking express fanaat'. Waarom zou ik daar een stem op uitbrengen als ik er niet genoeg kennis van heb? Dan telt daar mijn stem maar niet mee. Als je niet akkoord bent, tel deze dan maar niet mee.
Oh, oké.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet paltos!!!
Maar met deze stem heb je ws showchat aan de award gewonnnen, en ik ben voor de onflatteus reeks![]()
Door mijquote:
laatste 3 bedoel je?? want deze:quote:Op maandag 1 januari 2007 14:37 schreef Ole het volgende:
Veerkampjes Award Grootste Real-Life Soap fanaat
Ernst Paul Hasselbach Award Grootste ER/Peking Express fanaat
Laatste 2 heb ik niet op genomineerd, en zou ik ook echt niet weten
heeft ook geen stem...?!?quote:Tyra Banks Award Grootste ANTM fanaat
Jerruh
MissBliss
Klopt!quote:Op maandag 1 januari 2007 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
laatste 3 bedoel je?? want deze:
[..]
heeft ook geen stem...?!?
quote:Op maandag 1 januari 2007 14:49 schreef babette21 het volgende:
yep ShowChat heeft 'm...!!
maar hulde aan Celebs dat het zoveel competitie heeft geboden, dat er zelfs 'n battle nodig was
edit: en de Olga Award is ook vergeven!!
alsof jij alleen stemmen hebt van newbies...quote:Op maandag 1 januari 2007 16:14 schreef Canisfire het volgende:
Volgende keer newbies niet laten stemmen.
Want ik weet welke award ik waarschijnlijk heb![]()
Al is het ook wel leuk natuurlijk![]()
You bitch !quote:Op maandag 1 januari 2007 16:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof jij alleen stemmen hebt van newbies...
je hebt idd een Award... en ik vind 'm eigenlijk vrij terecht
@ Zhen: uitslag volgt als ook de laatste Awards bekend zijn!
de Olga en de Lama's waren al beslist, en na jouw stemmen kan ik (met enige trotsquote:Op maandag 1 januari 2007 17:12 schreef BVO het volgende:
Ik weet niet welke nog nut hebben, maar enfin:
maar je hebt jezelf nu wél op de Award-kaart gezet, schept toch mogelijkheden voor volgend jaar...quote:
Ik ook als het goed is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:37 schreef MissBliss het volgende:
Oh hey, ik heb nog een award ook!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:28 schreef babette21 het volgende:
geen vragen stellen waar je het antwoord al op weet...
Vuile hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:37 schreef PeRi het volgende:
Steve Irwin Award User die geen grenzen kent
BVO
Dada
Frey
Haaibaaike
Ole
Svensational
tong80
Viking84
weet_ik_veel
Peter R. de Vries Award Inhoudelijk sterkste user
alwaysthebest
babette21
Dada
static
Bedankt,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Vuile hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Oeps, sorrie Babette, zielig voor PeRiquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
die was voor PeRi, niet voor jou![]()
![]()
Vuile hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! Greppelslet!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oeps, sorrie Babette, zielig voor PeRi![]()
![]()
Die was wel voor jou, HaaiBaaikequote:Op woensdag 3 januari 2007 14:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vuile hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! Greppelslet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |