abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45016932
Iedereen wordt gek rondom familie Sanders.... Charlie, Morris, Nina, Isabella... .
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:28:58 #128
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45017014
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Otmed het volgende:
Wat doet Victoria Koblenko eigenlijk op het moment? Ik zou het echt tof vinden als ze terugkwam in GTST.
Ik niet. Die bleke papsmoel is al te vaak op tv. Ze kan niet praten, ze kan niet acteren, ze kan niet beargumenteren, ze kan niet discussiëren, ze kan niet schrijven, enz, enz.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_45017034
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:28 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ik niet. Die bleke papsmoel is al te vaak op tv. Ze kan niet praten, ze kan niet acteren, ze kan niet beargumenteren, ze kan niet discussiëren, ze kan niet schrijven, enz, enz.
.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:37:48 #130
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45017348
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef pberends het volgende:

[..]

.
Heb je die columns van haar wel eens gelezen? Elke keer als ik ze zie ga ik een stukje meer dood aan de binnenkant.
Plus dat ze onderaan altijd genoeg ruimte openlaat voor 1 of 2 paragrafen. Weet je wat een stukje krant kost?
pi_45017406
Morgen wordt een toffe aflevering mên.
tvp!
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:44:17 #132
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45017579
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:38 schreef Otmed het volgende:
Morgen wordt een toffe aflevering mên.
Wat staat er op het programma?
pi_45017637
Ludo die zijn dochter gaat chanteren
pi_45017809
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Wat staat er op het programma?
Zag je de vooruitblik niet? Charlie belde met Alexandra, en toen zag Alexandra plotseling Nick rennen toen ze naar buiten keek.
tvp!
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:55:39 #135
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45017935
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:51 schreef Otmed het volgende:

[..]

Zag je de vooruitblik niet? Charlie belde met Alexandra, en toen zag Alexandra plotseling Nick rennen toen ze naar buiten keek.
Dat heb ik gezien. Kun je nagaan hoe lang het bleef hangen.
pi_45018052
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:37 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Heb je die columns van haar wel eens gelezen? Elke keer als ik ze zie ga ik een stukje meer dood aan de binnenkant.
Plus dat ze onderaan altijd genoeg ruimte openlaat voor 1 of 2 paragrafen. Weet je wat een stukje krant kost?
Ik sla ze altijd over .

Maar bij De wereld draait door en die bagger komt ze altijd weer met een tenenkrommende "intellectuele" mening .
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:10:41 #137
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45018383
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik sla ze altijd over .

Maar bij De wereld draait door en die bagger komt ze altijd weer met een tenenkrommende "intellectuele" mening .
Elke keer als zij op TV is hoop ik op een gestoorde fan die uit het publiek snelt en met een lopen pijpje even op de achterkant van het bolletje tikt, zodat het mooi openknapt op TV.
pi_45018764
Het zou morgen wel eens leuk kunnen worden qua aflevering.
pi_45019799
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef GSMboy het volgende:
Hoe weet dhr. King dat Ludo Amy en Isabelle een instortend gebouw heeft ingejaagd?

Vrij apart aangezien Robert en Dian alleen hebben gezegd dat hij ze de dood in hebben gejaagd, en niks over een instortend gebouw hebben gezegd.

Hmz
De dood van de dochter van Karel zou vast wel ergens terug te vinden zijn bij de Rosegarden.
Ik denk dus dat die meneer piemelsen dat zelf opgezocht heeft.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45019847
Volgende week donderdag de langverwachte terugkeer van...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:50:10 #141
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_45019866
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45020136
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Aydin maakt me niks uit, maar ik hoef Isabella echt niet terug hoor
Ik zie direct die dreinerige, jankende feministische smoel weer voor me
Een heer met stijl
pi_45020197
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
SPOILER
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:08:52 #144
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_45020675
Ludo was deze aflevering de hele tijd de zak. Mooi!
Ook geweldig hoe hij tegen Nina zat aan te lullen. Je moet je gedragen als een meisje van jouw leeftijd: vriendinnen, film, vrolijkheid. Als je dat niet doet stop ik je in een gekkenhuis.
Dat is hetzelfde als je op een verjaardag komt en de gastheer zegt: "zorg wel dat het gezellig wordt, dat je minimaal 20 keer lacht vandaag en slechs twee broodjes vlees eet, anders kun je oprotten...".
Dat is toch zo fout....
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_45023999
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef nWo4Life het volgende:
Ludo was deze aflevering de hele tijd de zak. Mooi!
Ook geweldig hoe hij tegen Nina zat aan te lullen. Je moet je gedragen als een meisje van jouw leeftijd: vriendinnen, film, vrolijkheid. Als je dat niet doet stop ik je in een gekkenhuis.
Dat is hetzelfde als je op een verjaardag komt en de gastheer zegt: "zorg wel dat het gezellig wordt, dat je minimaal 20 keer lacht vandaag en slechs twee broodjes vlees eet, anders kun je oprotten...".
Dat is toch zo fout....
Ach als ouder kun je zo tegen je kinderen spreken, althans het is redelijk algemeen geaccepteerd
Een heer met stijl
pi_45024997
ja, vond het wel boeiend in dat het voor het eerst zorgde dat Nina bang voor haar vader werd. Denk dat in de wat verdere toekomst ze nog wel eens tegenover elkaar blijken te staan.

Vooral als misschien duidelijk wordt dat Morris toch niet de bijna-moordenaar was.
pi_45027540
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:53 schreef jaoka het volgende:
ja, vond het wel boeiend in dat het voor het eerst zorgde dat Nina bang voor haar vader werd. Denk dat in de wat verdere toekomst ze nog wel eens tegenover elkaar blijken te staan.

Vooral als misschien duidelijk wordt dat Morris toch niet de bijna-moordenaar was.
Ze stonden niet echt tegen over elkaar, ze willen hetzelfde maar op een andere manier, ze weet gewoon dat hij bepaalde dingen verlopig beter kan dan zij.
Janine en Ludo die staan pas tegenover elkaar, dat moet ook maar eens afgelopen zijn, dus maak een keuze Janine en stop daarna met jammeren, of Ludo of die zielige vrienden van je

keuze lijkt mij niet moeilijk
Een heer met stijl
pi_45027685
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ze stonden niet echt tegen over elkaar, ze willen hetzelfde maar op een andere manier, ze weet gewoon dat hij bepaalde dingen verlopig beter kan dan zij.
Janine en Ludo die staan pas tegenover elkaar, dat moet ook maar eens afgelopen zijn, dus maak een keuze Janine en stop daarna met jammeren, of Ludo of die zielige vrienden van je

keuze lijkt mij niet moeilijk
Ja, is me al duidelijk waar jij voor zou kiezen

Maar ik vond dat in dit geval, ondanks dat ze hetzelfde willen, de nadruk werd gelegd op het feit dat hij haar min of meer bedreigde, niet op het willen van Morris' straf. Zou ook een keer tijd worden, want die eeuwige pappie verering van Nina begint vervelend te worden.
pi_45028082
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:28 schreef jaoka het volgende:

[..]

Ja, is me al duidelijk waar jij voor zou kiezen

Maar ik vond dat in dit geval, ondanks dat ze hetzelfde willen, de nadruk werd gelegd op het feit dat hij haar min of meer bedreigde, niet op het willen van Morris' straf.
Ik noem dat geen dreigen hoor, ja als ze niet doet wat hij wil zijn en sancties aan verbonden, maar dat is eigenlijk vrij normaal in een ouder-kind relatie.
Chanteren is het misschien, maar dreigen is toch al weer een gradatie erger.
quote:
Zou ook een keer tijd worden, want die eeuwige pappie verering van Nina begint vervelend te worden.
Juist niet man, Ludo wordt altijd vanuit zijn omgeving en familie aangevallen, door Stefano, Janine, Nick soms zelfs, ik vind het wel leuk dat hij eindelijk iemand heeft die hem steunt in zijn slechtheid (of wat daar nog van over is )
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')