Aub niet zeg, ben je helemaal van de plee gepleurt?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Otmed het volgende:
Wat doet Victoria Koblenko eigenlijk op het moment? Ik zou het echt tof vinden als ze terugkwam in GTST.
Ludo de godfather of GTSTquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:53 schreef nWo4Life het volgende:
Dat Alvida vs Sanders Inc. is nog één van de weinige dingen die ik graag zie. Robert is echt vet als hij zich opfokt. Hopelijk gelooft die vent dat hele verhaal.
Ludo met zijn: "ik doe u een aanbod dat u niet kunt weigeren".... De laatste keer dat ik iemand dat hoorde zeggen was toen ik The Godfather keek, met Don Vito Corleone.
Hij zei die zin ook beetje lachwekkend, alsof het niet helemaal goed geacteerd wasquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:53 schreef nWo4Life het volgende:
Dat Alvida vs Sanders Inc. is nog één van de weinige dingen die ik graag zie. Robert is echt vet als hij zich opfokt. Hopelijk gelooft die vent dat hele verhaal.
Ludo met zijn: "ik doe u een aanbod dat u niet kunt weigeren".... De laatste keer dat ik iemand dat hoorde zeggen was toen ik The Godfather keek, met Don Vito Corleone.
Het ging mij eerder om Isabella dan om Victoria.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Aub niet zeg, ben je helemaal van de plee gepleurt?
Dat domme wijf loopt intellectueel te doen met semi-intellectuele columns her en der. Ze denkt dat der mening interessant is, en is nog steeds bezig met 3 studies Russisch en politicologie ofzo.
Dat gun ik Victoria niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:42 schreef Otmed het volgende:
[..]
Het ging mij eerder om Isabella dan om Victoria.
Kwam er niet echt overtuigend uit nee.quote:
Zou Bar het gelovenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kwam er niet echt overtuigend uit nee.
Nina had wel een nieuwe telefoon (Zei zequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:35 schreef T1andonly het volgende:
Heeft Ludo trouwens een nieuwe telefoon?
Ik meende dat hij aan het bellen was met een Samsung P310. Kan dat kloppen?
Ter illustratie:
[afbeelding]
Het viel mij ook op ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef pberends het volgende:
Sanders Meubelstad... ze zitten ook overal!
Ze hadden een vurig bestaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |