Toegevoegd en meteen ff de link uit je post gehaald, hij verneukt mn layout nlquote:Op dinsdag 26 december 2006 05:13 schreef Miguel het volgende:
[ code verwijderd ]
Zou nog even aan de OP kunnen worden toegevoegd
Heb nog een paar eps op de PVR staan, heb ik op boxing day mooi nog iets te doen![]()
Dunno, maar er zijn zoveel van die verschillende testen, dat het gewoon goed is.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:35 schreef DBBknown het volgende:
Summer is wel zwanger als ik goed heb opgelet, ze moest 2 streepjes hebben want dan was ze niet zwanger, en tadaa ze had maar 1 streepje of zit ik nu compleet fout![]()
Herculesquote:Op donderdag 28 december 2006 00:15 schreef somegirl het volgende:
lekkere pa heeft Ryan!
Haha, dat riep ik ook meteen toen ik 'm zag.quote:
quote:It's Official: The O.C. is O-ver
Sad but true. The official press release is below:
THE SUN SETS ON “THE O.C.” WHEN THE SERIES FINALE AIRS THURSDAY, FEBRUARY 22, ON FOX
The sun will set for the last time on THE O.C. when the series ends its four-season run Thursday, Feb. 22 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. The countdown has begun, with all-original episodes airing from Thursday, Jan. 4 through the last episode on Feb. 22.
THE O.C. stars Peter Gallagher (Sandy Cohen), Kelly Rowan (Kirsten Cohen), Benjamin McKenzie (Ryan Atwood), Adam Brody (Seth Cohen), Melinda Clarke (Julie Cooper), Rachel Bilson (Summer Roberts), Autumn Reeser (Taylor Townsend) and Willa Holland (Autumn Reeser).
Set in Orange County, California, THE O.C. premiered in August 2003. It follows a group of friends and families whose lives were changed by the arrival of an outsider – Ryan Atwood – to their ocean-side community of Newport Beach.
THE O.C. revived the teen drama genre while including humorous and heartfelt adult storylines. Shortly after its summer premiere, THE O.C. was a pop culture phenomenon – its actors are household names and its indie music (and subsequent six soundtracks) and hip California wardrobe are sought-after in stores. The show’s Newport Beach locale also has become a popular tourist attraction as fans visit the real locations featured in their favorite episodes.
"THE O.C. Season Four finale will also be the series finale. This feels like the best time to bring the show to its close,” said Josh Schwartz, creator and executive producer of THE O.C. “Thanks to the hard work of our cast, crew and writers, we have enjoyed our best season yet, and what better time to go out than creatively on top. It has been an amazing experience and a great run. For a certain audience, at a certain time, THE O.C. has meant something. For that we are grateful."
De 16 bestelde eps worden dus gewoon uitgezonden. Hopelijk sluiten ze de serie mooi af. We zullen zienquote:Op woensdag 29 november 2006 12:15 schreef Miguel het volgende:
[...] ik had zowieso al wel verwacht dat dit het laatste seizoen zou zijn, en FOX had dat met haar bestelling van slechts 16eps ook wel enigzins aan zien komen.
Ik hoop dan dat het nep is maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:02 schreef Shadowcat het volgende:
The OC is officieel gecancelled
[..]
THE O.C. stars Peter Gallagher (Sandy Cohen), Kelly Rowan (Kirsten Cohen), Benjamin McKenzie (Ryan Atwood), Adam Brody (Seth Cohen), Melinda Clarke (Julie Cooper), Rachel Bilson (Summer Roberts), Autumn Reeser (Taylor Townsend) and Willa Holland (Autumn Reeser).
[..]
Niet gecancelled, de serie loopt gewoon af... Ze waren al van plan om na seizoen 4 te stoppen.quote:
Ik vermoed dat Seth en Summer zullen gaan trouwen in de laatste aflevering , of het wordt een grote anti-climax..quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:26 schreef Mikani het volgende:
Ach misschien maar goed ook, anders wordt het alleen maar slechter waarschijnlijk want echt een verhaallijn is er ook niet. Heb elke keer het idee dat het weer een verrassing is, dat is wel leuk, maar er is niet altijd veel samenhang tussen de afleveringen vind ik.
Laat ze er maar een mooi einde van maken!
Als zij gaan trouwen vind ik het al een anti-climaxquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Seth en Summer zullen gaan trouwen in de laatste aflevering , of het wordt een grote anti-climax..![]()
Of die wannabee alien heeft de tester verwisseldquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:22 schreef DBBknown het volgende:
dat niemand hier doorheeft dat summer gewoon zwanger is.. op het toilet moest ze 2 streepjes hebben dat zou aangeven dat ze niet zwanger was, en in de kamer is er maar 1 streepje!!!!!!!!!!!!!
Zo ging et bij mij ook, toen downloade ik gelijk seizoen 1, daarna 2, en 3 ging ik om de week kijken, kzal et wel gaan missenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:46 schreef truStie het volgende:
Jammer
Weet nog wel dat ik de tweede of derde afleverng op Net 5 zag op Nederlandse TV, ik wilde gewoon geen week wachten en keek op internet of je misschien TV afleveringen kon downloaden. Dat kon dus gelukkigWas de eerste serie ooit die ik downloade..
Zal The OC toch stiekem wel een beetje gaan missen
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:25 schreef Vapo187 het volgende:
[..]
Zo ging et bij mij ook, toen downloade ik gelijk seizoen 1, daarna 2, en 3 ging ik om de week kijken, kzal et wel gaan missen
Ja zo ging dat bij mij ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:46 schreef truStie het volgende:
Jammer
Weet nog wel dat ik de tweede of derde afleverng op Net 5 zag op Nederlandse TV, ik wilde gewoon geen week wachten en keek op internet of je misschien TV afleveringen kon downloaden. Dat kon dus gelukkigWas de eerste serie ooit die ik downloade..
Zal The OC toch stiekem wel een beetje gaan missen
OTH neemt zichzelf wel veel serieuzer, maar is daarom wel ook supertof. Al was de 'coma' episode daar (toevallig de week voor The OC) een stuk slechter vond ik zelf.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:13 schreef wolfrolf het volgende:
Doei doei Seth Cohen
Is het aan te raden om nu over te stappen naar One Tree Hill?
quote:
Hmm okayquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OTH neemt zichzelf wel veel serieuzer, maar is daarom wel ook supertof. Al was de 'coma' episode daar (toevallig de week voor The OC) een stuk slechter vond ik zelf.
Hier ook een.. later maar overgestapt op nieuwsgroepen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:47 schreef Crazykill het volgende:
[..]
![]()
Toen het op tv hier in NL stopte, ging ik het gelijk downen. Eerst via torrent (fucking langzaam, suprnova.org nog), daarna via KaZaA![]()
![]()
High five!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:34 schreef tonks het volgende:
Hey swarley!
En voor degenen die niet naar BSG kijken? En niet weten wat het is...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef Crazykill het volgende:
Trouwens, Summer zei "frack"(BSG kijkers weten wel wat ik bedoel
)
jongeman, is er niet een topic in sport waar u zich dient te melden?!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 06:01 schreef Miguel het volgende:
[..]
Die gebruiken Google..
En toen wist ik genoeg om te weten dat het niet echt interessant was![]()
Nee, dat was Hebreeuws.. maar het leek er wel een beetje opquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:32 schreef Barney.Stinson het volgende:. Haha Summer leert Nederlands praten... "Hutspot".
. "Gutspot, G... GGGGG.. GGGG".
Of hoorde ik het nou fout?
ik mag toch hopen dat je niet de echte acteursnaam gebruikt en dit dus een spoiler is ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
alleen vind ik het nu al jammer dat ***
Heel ver off topic: Heb nu al bijna 3 maanden niet kunnen trainen. Ben eindelijk voor die schouderprobelemen geopereerd eind oktober '06... Hopelijk kan ik het in de loop van de komende maanden beginnen op te bouwen, train nu alleen af en toe wat benenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:31 schreef mister_popcorn het volgende:
jongeman, is er niet een topic in sport waar u zich dient te melden?!![]()
Dat was erg leuk ja!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Julie en Summer in 1 team. Briljant!
Heb ik ook tijden gehad bij s3, stonden af en toe 5 nieuwe eps die ik nog niet gezien had op mijn harde schijf. Maar als ik er toen op een gegeven moment aan begon keek ik ze allemaal in 1 keerquote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef Vapo187 het volgende:
toen OC uitkwam moest ik het gwoon zien, maar nu...nieuwste ep staat op me hardeschijf...en ikvind et wel genoeg ga wel kijken, maar tog...het houd gwoon op..:(
Had ik ook afgelopen seizoen. Toen keek ik die afleveringen ook maar half half, ging ik andere dingen doen tijdens het "kijken".quote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef Vapo187 het volgende:
toen OC uitkwam moest ik het gwoon zien, maar nu...nieuwste ep staat op me hardeschijf...en ikvind et wel genoeg ga wel kijken, maar tog...het houd gwoon op..:(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar snel aan seizoen 4 beginnen...
[ Bericht 90% gewijzigd door CittaR op 09-01-2007 13:17:17 ]
Ik mis Marissa ook niet..Seizoen 4 is gewoon spannend, leuk, grappig zoals Seizoen 1quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef wolfrolf het volgende:
Marissa werd met de aflevering irritanterEn dat zagen de schrijvers vast ook in
Vreemd genoeg nu Marissa weg is, is The O.C. dit laatste seizoen echt weer HEEL leukIk mis Marissa absoluut niet
Nou, ik hoopte eerder dat Chris Brown gewoon een one episode appearance maakte, want hij hoort niet in The O.C..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:45 schreef Kinga het volgende:
Speculatie: Zo voorspelbaar dat Caitlyn wat met die donkere jongen gaat krijgen. En dat die ouders van die jongen iets tegen haar hebben ofzo....
Daar gaan een hoop geruchten over ja, vooral omdat Warner Bros. eigenaar is van beide zenders. Het zijn echter allemaal slechts geruchten, want geen van beide kanalen heeft er tot nu toe op gereageerd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:57 schreef Devrim_ het volgende:
Ik mis Marissa ook niet..Seizoen 4 is gewoon spannend, leuk, grappig zoals Seizoen 1.
Jammer dat Fox binnekort The O.c. niet meer gaat uitzenden maar ik heb gelezen dat een andere kanaal het misschien gaat uitzenden( C.W. )
Denk eerder dat Julie die jongen niet goedkeurdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:45 schreef Kinga het volgende:
Ik irriteer me er nog steeds aan dat ze geen fatsoenlijke Marissa begrafenis aflevering gedaan hebben, hopelijk komt die nog als terug blik ofzo....
Speculatie: Zo voorspelbaar dat Caitlyn wat met die donkere jongen gaat krijgen. En dat die ouders van die jongen iets tegen haar hebben ofzo....
We krijgen er nog 2, gelukkig.. als was het de bedoeling om de gehele serie vol te maken..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:45 schreef Juicebox het volgende:
[..]
Nou, ik hoopte eerder dat Chris Brown gewoon een one episode appearance maakte, want hij hoort niet in The O.C..![]()
Ohja: en ik mis Marissa ook niet! Vind Kaitlin veel leuker, Marissa was zo'n zeikwijf/dramaqueen.
inderdaad, nou ja het zal vast wel allemaal goed komen!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Redelijke aflevering weer, veel negatieve ontwikkelingen voor heel Newport, ben benieuwd hoe ze dat in 6 afleveringen op gaan lossen!
Sandy kan best leuke stemmetjes doen idd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:22 schreef Tommeh het volgende:
Ik moest keihard lachen toen Sandy riep :
Jerry Lewis... EEHJ LADY, GOOODBYYEE![]()
![]()
![]()
![]()
ZO grappig
Mwah was wel goed uitgelegd toch? Ze zeiden toch dat hij dat deed omdat Peachesquote:Op zondag 14 januari 2007 10:27 schreef Juicebox het volgende:
En die ex-man van Taylor, eww wat een kwal.Vond het wel een beetje ongeloofwaardig dat hij ook echt in Newport (of all places..) een boeksessie ging houden. ...
Nog 6 eps. The finale episodeSquote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef PirE het volgende:
Volgens mij is het volgende week de laatste aflevering. Zit NFL op FOX te kijken en daar hadden ze het over de final episode of the O.C.
Ah, oke. Heb ik niet goed opgelet dan.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:48 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Mwah was wel goed uitgelegd toch? Ze zeiden toch dat hij dat deed omdat Peachesdaar vandaan kwam enzo
![]()
Volgens mij proberen ze de serie zo slecht te maken, dat niemand straks de laatste aflevering gaat kijkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:14 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, die serie is echt ruimschoots over z'n hoogtepunt heen. Hadden beter kunnen stoppen na S3.
Praktisch nog geen normale aflevering gezien; vage flashbacks, vage verhaallijntjes, vage stink-Fransman, vage Franse talshow, vage kut-Che...
Niet te geloven....
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zó vallen over s4. Ik vind het een stuk beter, grappiger en origineler dan s3 met jank-Johnny, bloedirritante Marissa etc..
Season 1 was idd erg cool... Season 2 heb ik nog heel vaak dubbel gelegen... Zach vond ik ook een erg leuk character... Seizoen 3 was pretty crappy, 4 ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:14 schreef Crazykill het volgende:
Seizoen 1:GOED
Seizoen 2: Minder dan seizoen 1 , maar hij ging nog wel
Seizoen 3: KUT
Seizoen 4: KUT²
Taylor, braaf... deed zij het niet met de decaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:56 schreef matthijst het volgende:
Naja, aan de reacties hier te lezen ligt het niet aan mij; zijn er meer die dit seizoen kut vinden....
En de serie stopt natuurlijk niet voor niks met een half seizoen![]()
"Welcome To The OC, Bitch!!...
Verhaallijntjes waren stukken leuker...
Dit seizoen is gewoon een wedstrijdje onderling tussen de schrijvers, wie de meest bizarre dingen kan verzinnen...
- Summer hangt er maar een beetje bij, moeten ze wat mee, dus die wordt hippie![]()
- Die broertjes van Luke... Tsssssssssssssss. wat een kneuzen en wat een onzinverhaallijntje....
- Die hele Taylor/Fransmanbende: braafste meisje van de klas is opeens getrouwd en blijkt een wilde neukslet? Sure.
Helemaal mee eens !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden
Afgezien van de coma-aflevering vind ik seizoen 4 het beste seizoen, afgezien van het eerste seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ho, als het denk wat ik denk wat het is, het zal toch niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
.
Whatever I want.
Aliens vallen Newport binnen en vernietigen heel die buurt?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ho, als het denk wat ik denk wat het is, het zal toch niet...
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ho, als het denk wat ik denk wat het is, het zal toch niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
De Fransman als terrorist?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:00 schreef matthijst het volgende:
Wederom ruk.
Die Che
Die Fransman
Echt aftellen... Hoop op een vliegtuigcrash ofzo...
Of een crossover naar 24: dat de hele wijk bij een atoomexplosie wordt opgeblazen![]()
En dat Jack Bauer dan in 24 over het verminkte lijk van die Fransman heen gaat pissen![]()
Volgens mij hadden de schrijver van The OC tijdens het bedenken van Che een shaggie plus gerookt ofzo.. Ik vond Che eerst nog wel een leuke toevoeging voor 1 a 2 afleveringen, maar nu heeft ie een voorliefde voor bestialiteit.. verliefd op een otter..quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:27 schreef Sc0tTy het volgende:
ik vind de OC echt slecht worden maarjah ... het is de OC he![]()
ik irriteer me echt zwaaaar aan die Che zeg niet normaal :/
hmm.. toen ze bij de dokter zat.. had ik al zo'n vermoedde.. Toen ze het tegen Sandy trachtte te vertellen.. Wist ik het helemaal zeker.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:26 schreef Ace1 het volgende:
o my god kirsten zwanger
Julie is echt een MILFquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:40 schreef Tommeh het volgende:
12 ook gekeken.
Wel leuk inderdaad. Om een een of andere reden blijf ik Julie lekker vinden, het zijn de ogen denk ik
.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:10 schreef r8ality het volgende:
Marissa laten sterven is echt de domste foutbeste beslissing die ze ooit gemaakt hebben. Of ze hadden moeten stoppen toen...
Het lijkt me sterk dat ze in vier afleveringen (=weken) nog een miskraam krijgtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:43 schreef PeRi het volgende:
Oooooh ik wist het wel dat Kirsten zwanger zou zijn!! Maar zal wel een miskraam opleveren op den duur ofzo.
Ach, Ryan is opeens Shakespear en Summer een activist, dat kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze in vier afleveringen (=weken) nog een miskraam krijgt
Ieder OC seizoen is een jaar (52/24 is dus plus minus 2 weken per ep) en daarnaast hoeft een miskraam niet perse 9 maanden op zich te laten wachten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het lijkt me sterk dat ze in vier afleveringen (=weken) nog een miskraam krijgt
Meestal laten ze het toch gewoon real-time meelopen? Met Kerst, Valentijnsdag, Thanksgiving etc. Dus dan duurt een seizoen (met pauzes) een maand of 8. Maar inderdaad, een miskraam hoeft inderdaad niet pas na 9 maanden plaats te vinden. Ik heb me net even ingelezen, en er zou in de komende 4 afleveringen nog sprake kunnen zijn van een vroege miskraam (=een miskraam in de eerste 4 maanden van de zwangerschap), maar daar is maar een 10-15% kans op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:18 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ieder OC seizoen is een jaar (52/24 is dus plus minus 2 weken per ep) en daarnaast hoeft een miskraam niet perse 9 maanden op zich te laten wachten.
mis·kraam (het, de ~)
1 voortijdige geboorte van een niet-levensvatbare vrucht => abortus, misgeboorte, misval
Als een kind tijdens de zwangerschap sterft wordt dat niet verteerd door het lichaam lijkt me, maar ik ben geen expert op dat gebied![]()
Ja precies!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een toffe aflevering
Nu vind ik het weer jammer dat het af gaat lopen
mjah helemaal mee eensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:50 schreef PeRi het volgende:
"Oh God stop, my head is spinning from all of the romance" Taylor.
Leuke aflevering! Al die flashbacks! Kleine Taylor
!! Die Waarzegster met Justin Timberlake en GEORGE
!!!! Dat shirt van Caitlin met Team Bullit
! En met dr kokodillentranen 'How could you be so mean, I'm only fifteen"
!!! Wat ik wel raar vind, is dat Ryan zo makkelijk met Frank om kon gaan. Alsof er nooit iets gebeurd is. Arme Bullet
. Ik vind hem leuker dan
Frank
.
Heerlijk om te zien hoe Sandy en Kirstin elkaar ontmoet hebben, het straalde echt liefde uit!!
Summer en Seth een jaar van elkaar vandaan!
Nou, de aflevering van vandaag was best wel een knaller jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef Kinga het volgende:
Dit topic is onderhand ook dood... maja, ik kijk die laatste afleveringen toch maar gewoon, misschien eindigen ze met een knaller.
Ik zag die paal vallen en toen die kast en toen eindigde het.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:36 schreef UnclePhil het volgende:
Me torrent eindigde raar, die paal viel en toen stopte de aflevering .... bij jullie ook ?
Goede ep. Kaitlin was weer cool. Clown porno
Op Veronica zijn gestopt bij 2.24, de finale aflevering van seizoen 2, in 2006 en in 2007 weer verder gegaan bij 3.15. Dus het is na Trey die Marissa probeerde te verkrachten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:29 schreef stevengerrard het volgende:
hoogstwaarschijnlijk niet het goede topic maar ik ben ff de weg kwijt. Kom er net achter dat The O.C. om 18uur op Veronica is, ik d8 dat het herhaling van het gehele begin was maar dit kwam me niet bekend voor.
Waar ik ben gebleven is dat de serie vorig jaar ???? ineens was afgelopen met Marissa, Trey en Ryan op het strand en Marissa met een pistool in de handen.
Zijn deze afleveringen op veronica nou nieuwe / na dit voorval of hoe zit het????
Dat wordt ook wel een cliffhanger genoemdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:36 schreef UnclePhil het volgende:
Me torrent eindigde raar, die paal viel en toen stopte de aflevering .... bij jullie ook ?
Goede ep. Kaitlin was weer cool. Clown porno
Toch denk ik dat het nog wel eens gaat terugkomen.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
Erg leuk allemaal inderdaad PeRi... En over 2 afleveringen is het voor altijd afgelopen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien had ik 'denk' moeten vervangen door 'hoop'quote:Op maandag 12 februari 2007 08:51 schreef StArcheo het volgende:
Kan dat?? Noem eens een serie waarbij dat is gebeurd. Want ik heb dat nog nooit meegemaakt, afgelopen is afgelopen.
Family Guyquote:Op maandag 12 februari 2007 08:51 schreef StArcheo het volgende:
Kan dat?? Noem eens een serie waarbij dat is gebeurd. Want ik heb dat nog nooit meegemaakt, afgelopen is afgelopen.
Snap niet hoe je datquote:
Ik heb dus ook helemaal dubbel gelegen om het script en het wordt ook nogus goed gespeeld!!quote:Op zondag 11 februari 2007 11:36 schreef PeRi het volgende:
The sixpack-pack, clownporno en dat stukje dat Ryan Taylor kliert door te zeggen dat ie het stukje van de film gemist heeft,
,
!!
- Wouldn't it've been easier if you'd just said; "Sandy somehting's bothering me, could you give me some advice"? - Yes it would, but where's the fun in that?!
Die preek van Taylor tegen de postbode!!
Aardbeving! Kirsten krijgt een miskraam! Die kast! Taylor & Ryan! OMG! Noooo!!
Heb je het begin van dit seizoen ook gezien??quote:Op maandag 12 februari 2007 11:29 schreef Sc0tTy het volgende:
wat ik overigens raar vind , ryan is echt erg snel over marrissa heen , elke keer als ik hem met taylor ziet denk ik da
Ik vind het een beetje geforceerd spectaculair overkomen om het einde van de serie extra glans te gevenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Snap niet hoe je datkunt vinden, ik vind dat ze (vooral met de laatste 2) afleveringen op de top van hun kunnen zitten qua script en uitvoering daarvan!!
okeejquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje geforceerd spectaculair overkomen om het einde van de serie extra glans te gevenNeemt niet weg dat het zeeeeeeeeeeker goed gebracht wordt en enorm spannend is!!!
ja ik heb het begin van het seizoen ook gezien ? why ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je het begin van dit seizoen ook gezien??
omdat Ryan in de eerste 3 afleveringen ontzettend veel moeite met de dood van Marissa heeft en aangezien elke aflevering een deel van het jaar bedekt en niet per dag gaat (zoals bv. 24 of weet ik wat) zou je toch zeggen dat hij wél lang met Marissa in zijn hoofd heeft gezeten.. daarom vroeg ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
ja ik heb het begin van het seizoen ook gezien ? why ?
onder anderequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:06 schreef Plotinus het volgende:
ik kom er nu pas achter dat de serie stopt over 2 afleveringen, erg jammer moet ik zeggen! Vond het juist interessanter worden, zeker nu ook die meiden een volwassener uiterlijk krijgen![]()
Wat is de reden dat ze halverwege het seizoen stoppen, tegenvallende kijkcijfers?
Ik vond het nou ook niet een hele interessante aflevering..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:54 schreef endr0me het volgende:
Hmm matige aflevering
Ze keek moeilijk omdat ze geraakt was door wat Sandy zei, niet omdat ze wist dat er iets fout was met de baby. Op het einde blijkt ook dat de baby vooralsnog helemaal gezond is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:08 schreef PeRi het volgende:
Second earthquake!! Arme Sandy en Kirsten, er is dus echt wel iets mis met de baby, het was echt van de gyns gezicht af te lezen..
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:02 schreef r8ality het volgende:
Na elke aflevering heb ik er geen moeite mee om door te laten dringen dat de serie gaat stoppen. Totdat je een reply van Peri leest. Dan krijg je weer helemaal zin om vanalles te gaan googelen en wil je het liefst dat ze doorgaan
.
Je HOEFT niet te kijkenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:39 schreef matthijst het volgende:
Pfoe, nog 1 ep. Blij dat het stopt... Hoop onzin weer: zingende Julie... dokter helpt een fuckin konijn... zwerver krijgt auto.... maffe kneusje van de icecreamshop... Taylor en d'r moeder
Hoop dat ze in de laatste ep allemaal dood gaan...
Dude...'t is een serie...niet echt, relax!quote:Op maandag 19 februari 2007 15:11 schreef Zinvol het volgende:
Was wel erg tergend, vind het toch knap hoe ze in 16 aflevering alle credits die ze bij mij hadden gewoon kapotmaken!!! Het voelt gewoon als een mes in mijn rug.
Volgens mij eindigt The O.C. met "6 Maanden later" bullshit. Kirsten en Sandy in mooi huisje, Ryan, Seth, Summer en Taylor op college. En iedereen is gelukkig. Het is prachtig weer. En dan op het eind. The End.
Het zijn verdomme kankerlijers!!!!!![]()
Ik kan me wel een beetje in die kritiek vinden (ondanks dat het fictie is). De eerste 4 afleveringen van seizoen 4 waren nog wel te doen. Aflevering 5 en 6 waren al weer minder en 7 was een grensgeval. Vanaf aflevering 7 krijg je eigenlijk alleen nog maar troep voorgeschoteld. Dan heb ik het vooral over die fucking lelijke Fransmanquote:Op maandag 19 februari 2007 15:26 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Dude...'t is een serie...niet echt, relax!
haha grappig, ik vind het precies andersom.. de eerste 2 en mss ook nog wel de 3e vond ik totaal niet passend voor The OC, maar vanaf de 4e wel weerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik kan me wel een beetje in die kritiek vinden (ondanks dat het fictie is). De eerste 4 afleveringen van seizoen 4 waren nog wel te doen. Aflevering 5 en 6 waren al weer minder en 7 was een grensgeval. Vanaf aflevering 7 krijg je eigenlijk alleen nog maar troep voorgeschoteld. Dan heb ik het vooral over die fucking lelijke Fransman. En dan heb ik het nog niet eens over de afgeraffelde verhaallijn(en) en de ronduit irritante en ongeloofwaardige nieuwe karakters
. Ze hadden beter na seizoen 3 kunnen stoppen imo.
Over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha grappig, ik vind het precies andersom.. de eerste 2 en mss ook nog wel de 3e vond ik totaal niet passend voor The OC, maar vanaf de 4e wel weer![]()
Ik vond het mooiste/leukste stuk toen Seth zn excuses aan Anna en Summer ging aanbieden volgens mij in season 2. Toen hij niet kon kiezen tussen Anna en Summer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:04 schreef r8ality het volgende:
Het maffe is trouwens dat ik het mooiste moment van de serie uit de pilot komt. De beelden van de bellende Ryan, gecombineerd met de introtune (maar dan zowat het hele nummer). Zonovergoten Californië, Sandy die Ryan komt halen, de Beemer die over zo'n prachtige coastal road rijdt en Ryan die al starend uit het raam kijkt, heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd.Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
Dat zou wel vet zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:29 schreef roepdeman het volgende:
Vandaag gaan ze allemaal dood...
Of er moet een nog sterker einde komen. Wie speculeert verder
quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:48 schreef r8ality het volgende:
Nou, speculeren hoeven we niet. De American Dad die ik downloadde, bevatte nog een commercial voor the O.C. aan het einde:je liegt, dat kan nooit in een aflevering allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd..
Whatever I want.
Hoezo, das maar 10 minuten in totaal, hebben ze er nog 30 overquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
je liegt, dat kan nooit in een aflevering allemaal.
He's not lying!quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
je liegt, dat kan nooit in een aflevering allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:32 schreef PieterBas het volgende:
Net even de trailer gezienDat krijg je als je een script voor 20+ afleveringen samenperst tot 16.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ryan en Sadie proberen te beslissen wat ze gaan doen nu hun middelbareschooltijd er bijna op zit. Taylor geeft een feestje en Summer en Marissa leggen hun ruzie bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |