SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
die surfdude met zijn geepileerde wenkbrauwen zeker..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:53 schreef Miguel het volgende:
[..]
[..]
In deze 4 afleveringen heeft hij zowieso al meegespeeld in ieder geval, dus je zou hem ondertussen weleens mogen kennen...![]()
idd zegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef NAF_NAF het volgende:
hmmm, verscholen boodschap in de OP foto.
Dat is niet eens verscholen..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef NAF_NAF het volgende:
hmmm, verscholen boodschap in de OP foto.
sorry foutje dubbelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat is niet eens verscholen..
Het staat er nog net niet in tekst onder..![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:23 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
wth een hattricker ook in the oc topic
Ach he, wat kan ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:24 schreef MyImmortal het volgende:
wth een hattricker ook in the oc topic
Twee mensen 1 gedachtequote:Op zondag 26 maart 2006 00:07 schreef Ace1 het volgende:
Laatste ep was cool! kwam weer beetje in het niveau van season 1!
Hallo, kijk jij de laatste 3 afleveringen ff opnieuw..quote:Op zondag 26 maart 2006 17:01 schreef Johnns het volgende:
wie is die sadi?
Inderdaad, eindelijk weer is een beetje drama.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:07 schreef Ace1 het volgende:
Laatste ep was cool! kwam weer beetje in het niveau van season 1!
haha, ik bedoel meer wie ze in het echt isquote:Op zondag 26 maart 2006 17:11 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hallo, kijk jij de laatste 3 afleveringen ff opnieuw..
[..]
Beter kijken..quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef Johnns het volgende:
[..]
haha, ik bedoel meer wie ze in het echt iskan nergens iets over haar vinden. already tried imdb
![]()
hetlijkt erop, omdat sandy telefoon niet opnam, maar het kan nog zijn dat hij hem wel houdt, you'll never know, komende vrijdag weten we meerquote:Op zondag 26 maart 2006 21:35 schreef somegirl het volgende:
ik word echt een beetje gek van dat Ryan altijd maar voor iedereen wil zorgen zeg!!!!
Ik hoop echt dat ie nu s z'n lesje leert zoals ie zelf ook zei. Dat ie ook iedere keer er maar weer heen gaat, laat die lui het allemaal lekker zelf op knappen zeg! Maar goed.
Verder wel leuk, vond het nou niet zo'n geweldige aflevering als iedereen hier geloof ik, maar misschien ligt dat een beetje aan dat ik vrij moe ben ofzo.
En uh... Matt is de laan uit gestuurd denk ik? Niet helemaal duidelijk maar denk het wel toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
General Season 3 Spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |