SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die wil ik serieus echt weer terug hebben![]()
waarom heb ik geen idee waarover jij t hebt, terwijl ik alle afleveringen tot nu toe heb gezien?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:50 schreef truSteh het volgende:JaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die wil ik serieus echt weer terug hebben![]()
Ik dacht nog dat in deze EP Anna weer terug zou komen![]()
Maar die Kaitlin is niet slecht![]()
ik kom er gewoon op deze manier achter dat ik een aflevering achter loopquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:29 schreef truSteh het volgende:
Misschien heb je de nederlandse afleveringen gezien.. maar als je de amerikaanse kijkt ben je gewoon gek aangezien de laatste aflevering zo'n beetje alleen maar over "die zus" gingEn dan Kaitlyn Cooper die zus zijnde.. De zus van Marissa dus.
Geen idee waarom jij dat niet weet en weetje? Het intereseert me ook niet, zolang de rest wél weet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:07 schreef Whoho het volgende:
[..]
waarom heb ik geen idee waarover jij t hebt, terwijl ik alle afleveringen tot nu toe heb gezien?
Als je iets verder leest zie je dat hij een aflevering achter loopt, wat hij tot nu toe niet wist..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:07 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Geen idee waarom jij dat niet weet en weetje? Het intereseert me ook niet, zolang de rest wél weet waar het over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |