Dat was erg leuk ja!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Julie en Summer in 1 team. Briljant!
Heb ik ook tijden gehad bij s3, stonden af en toe 5 nieuwe eps die ik nog niet gezien had op mijn harde schijf. Maar als ik er toen op een gegeven moment aan begon keek ik ze allemaal in 1 keerquote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef Vapo187 het volgende:
toen OC uitkwam moest ik het gwoon zien, maar nu...nieuwste ep staat op me hardeschijf...en ikvind et wel genoeg ga wel kijken, maar tog...het houd gwoon op..:(
Had ik ook afgelopen seizoen. Toen keek ik die afleveringen ook maar half half, ging ik andere dingen doen tijdens het "kijken".quote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef Vapo187 het volgende:
toen OC uitkwam moest ik het gwoon zien, maar nu...nieuwste ep staat op me hardeschijf...en ikvind et wel genoeg ga wel kijken, maar tog...het houd gwoon op..:(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar snel aan seizoen 4 beginnen...
[ Bericht 90% gewijzigd door CittaR op 09-01-2007 13:17:17 ]
Ik mis Marissa ook niet..Seizoen 4 is gewoon spannend, leuk, grappig zoals Seizoen 1quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef wolfrolf het volgende:
Marissa werd met de aflevering irritanterEn dat zagen de schrijvers vast ook in
Vreemd genoeg nu Marissa weg is, is The O.C. dit laatste seizoen echt weer HEEL leukIk mis Marissa absoluut niet
Nou, ik hoopte eerder dat Chris Brown gewoon een one episode appearance maakte, want hij hoort niet in The O.C..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:45 schreef Kinga het volgende:
Speculatie: Zo voorspelbaar dat Caitlyn wat met die donkere jongen gaat krijgen. En dat die ouders van die jongen iets tegen haar hebben ofzo....
Daar gaan een hoop geruchten over ja, vooral omdat Warner Bros. eigenaar is van beide zenders. Het zijn echter allemaal slechts geruchten, want geen van beide kanalen heeft er tot nu toe op gereageerd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:57 schreef Devrim_ het volgende:
Ik mis Marissa ook niet..Seizoen 4 is gewoon spannend, leuk, grappig zoals Seizoen 1.
Jammer dat Fox binnekort The O.c. niet meer gaat uitzenden maar ik heb gelezen dat een andere kanaal het misschien gaat uitzenden( C.W. )
Denk eerder dat Julie die jongen niet goedkeurdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:45 schreef Kinga het volgende:
Ik irriteer me er nog steeds aan dat ze geen fatsoenlijke Marissa begrafenis aflevering gedaan hebben, hopelijk komt die nog als terug blik ofzo....
Speculatie: Zo voorspelbaar dat Caitlyn wat met die donkere jongen gaat krijgen. En dat die ouders van die jongen iets tegen haar hebben ofzo....
We krijgen er nog 2, gelukkig.. als was het de bedoeling om de gehele serie vol te maken..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:45 schreef Juicebox het volgende:
[..]
Nou, ik hoopte eerder dat Chris Brown gewoon een one episode appearance maakte, want hij hoort niet in The O.C..![]()
Ohja: en ik mis Marissa ook niet! Vind Kaitlin veel leuker, Marissa was zo'n zeikwijf/dramaqueen.
inderdaad, nou ja het zal vast wel allemaal goed komen!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Redelijke aflevering weer, veel negatieve ontwikkelingen voor heel Newport, ben benieuwd hoe ze dat in 6 afleveringen op gaan lossen!
Sandy kan best leuke stemmetjes doen idd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:22 schreef Tommeh het volgende:
Ik moest keihard lachen toen Sandy riep :
Jerry Lewis... EEHJ LADY, GOOODBYYEE![]()
![]()
![]()
![]()
ZO grappig
Mwah was wel goed uitgelegd toch? Ze zeiden toch dat hij dat deed omdat Peachesquote:Op zondag 14 januari 2007 10:27 schreef Juicebox het volgende:
En die ex-man van Taylor, eww wat een kwal.Vond het wel een beetje ongeloofwaardig dat hij ook echt in Newport (of all places..) een boeksessie ging houden. ...
Nog 6 eps. The finale episodeSquote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef PirE het volgende:
Volgens mij is het volgende week de laatste aflevering. Zit NFL op FOX te kijken en daar hadden ze het over de final episode of the O.C.
Ah, oke. Heb ik niet goed opgelet dan.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:48 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Mwah was wel goed uitgelegd toch? Ze zeiden toch dat hij dat deed omdat Peachesdaar vandaan kwam enzo
![]()
Volgens mij proberen ze de serie zo slecht te maken, dat niemand straks de laatste aflevering gaat kijkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:14 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, die serie is echt ruimschoots over z'n hoogtepunt heen. Hadden beter kunnen stoppen na S3.
Praktisch nog geen normale aflevering gezien; vage flashbacks, vage verhaallijntjes, vage stink-Fransman, vage Franse talshow, vage kut-Che...
Niet te geloven....
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zó vallen over s4. Ik vind het een stuk beter, grappiger en origineler dan s3 met jank-Johnny, bloedirritante Marissa etc..
Season 1 was idd erg cool... Season 2 heb ik nog heel vaak dubbel gelegen... Zach vond ik ook een erg leuk character... Seizoen 3 was pretty crappy, 4 ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:14 schreef Crazykill het volgende:
Seizoen 1:GOED
Seizoen 2: Minder dan seizoen 1 , maar hij ging nog wel
Seizoen 3: KUT
Seizoen 4: KUT²
Taylor, braaf... deed zij het niet met de decaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:56 schreef matthijst het volgende:
Naja, aan de reacties hier te lezen ligt het niet aan mij; zijn er meer die dit seizoen kut vinden....
En de serie stopt natuurlijk niet voor niks met een half seizoen![]()
"Welcome To The OC, Bitch!!...
Verhaallijntjes waren stukken leuker...
Dit seizoen is gewoon een wedstrijdje onderling tussen de schrijvers, wie de meest bizarre dingen kan verzinnen...
- Summer hangt er maar een beetje bij, moeten ze wat mee, dus die wordt hippie![]()
- Die broertjes van Luke... Tsssssssssssssss. wat een kneuzen en wat een onzinverhaallijntje....
- Die hele Taylor/Fransmanbende: braafste meisje van de klas is opeens getrouwd en blijkt een wilde neukslet? Sure.
Helemaal mee eens !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden
Afgezien van de coma-aflevering vind ik seizoen 4 het beste seizoen, afgezien van het eerste seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |