Toegevoegd en meteen ff de link uit je post gehaald, hij verneukt mn layout nlquote:Op dinsdag 26 december 2006 05:13 schreef Miguel het volgende:
[ code verwijderd ]
Zou nog even aan de OP kunnen worden toegevoegd
Heb nog een paar eps op de PVR staan, heb ik op boxing day mooi nog iets te doen![]()
Dunno, maar er zijn zoveel van die verschillende testen, dat het gewoon goed is.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:35 schreef DBBknown het volgende:
Summer is wel zwanger als ik goed heb opgelet, ze moest 2 streepjes hebben want dan was ze niet zwanger, en tadaa ze had maar 1 streepje of zit ik nu compleet fout![]()
Herculesquote:Op donderdag 28 december 2006 00:15 schreef somegirl het volgende:
lekkere pa heeft Ryan!
Haha, dat riep ik ook meteen toen ik 'm zag.quote:
quote:It's Official: The O.C. is O-ver
Sad but true. The official press release is below:
THE SUN SETS ON “THE O.C.” WHEN THE SERIES FINALE AIRS THURSDAY, FEBRUARY 22, ON FOX
The sun will set for the last time on THE O.C. when the series ends its four-season run Thursday, Feb. 22 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. The countdown has begun, with all-original episodes airing from Thursday, Jan. 4 through the last episode on Feb. 22.
THE O.C. stars Peter Gallagher (Sandy Cohen), Kelly Rowan (Kirsten Cohen), Benjamin McKenzie (Ryan Atwood), Adam Brody (Seth Cohen), Melinda Clarke (Julie Cooper), Rachel Bilson (Summer Roberts), Autumn Reeser (Taylor Townsend) and Willa Holland (Autumn Reeser).
Set in Orange County, California, THE O.C. premiered in August 2003. It follows a group of friends and families whose lives were changed by the arrival of an outsider – Ryan Atwood – to their ocean-side community of Newport Beach.
THE O.C. revived the teen drama genre while including humorous and heartfelt adult storylines. Shortly after its summer premiere, THE O.C. was a pop culture phenomenon – its actors are household names and its indie music (and subsequent six soundtracks) and hip California wardrobe are sought-after in stores. The show’s Newport Beach locale also has become a popular tourist attraction as fans visit the real locations featured in their favorite episodes.
"THE O.C. Season Four finale will also be the series finale. This feels like the best time to bring the show to its close,” said Josh Schwartz, creator and executive producer of THE O.C. “Thanks to the hard work of our cast, crew and writers, we have enjoyed our best season yet, and what better time to go out than creatively on top. It has been an amazing experience and a great run. For a certain audience, at a certain time, THE O.C. has meant something. For that we are grateful."
De 16 bestelde eps worden dus gewoon uitgezonden. Hopelijk sluiten ze de serie mooi af. We zullen zienquote:Op woensdag 29 november 2006 12:15 schreef Miguel het volgende:
[...] ik had zowieso al wel verwacht dat dit het laatste seizoen zou zijn, en FOX had dat met haar bestelling van slechts 16eps ook wel enigzins aan zien komen.
Ik hoop dan dat het nep is maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:02 schreef Shadowcat het volgende:
The OC is officieel gecancelled
[..]
THE O.C. stars Peter Gallagher (Sandy Cohen), Kelly Rowan (Kirsten Cohen), Benjamin McKenzie (Ryan Atwood), Adam Brody (Seth Cohen), Melinda Clarke (Julie Cooper), Rachel Bilson (Summer Roberts), Autumn Reeser (Taylor Townsend) and Willa Holland (Autumn Reeser).
[..]
Niet gecancelled, de serie loopt gewoon af... Ze waren al van plan om na seizoen 4 te stoppen.quote:
Ik vermoed dat Seth en Summer zullen gaan trouwen in de laatste aflevering , of het wordt een grote anti-climax..quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:26 schreef Mikani het volgende:
Ach misschien maar goed ook, anders wordt het alleen maar slechter waarschijnlijk want echt een verhaallijn is er ook niet. Heb elke keer het idee dat het weer een verrassing is, dat is wel leuk, maar er is niet altijd veel samenhang tussen de afleveringen vind ik.
Laat ze er maar een mooi einde van maken!
Als zij gaan trouwen vind ik het al een anti-climaxquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Seth en Summer zullen gaan trouwen in de laatste aflevering , of het wordt een grote anti-climax..![]()
Of die wannabee alien heeft de tester verwisseldquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:22 schreef DBBknown het volgende:
dat niemand hier doorheeft dat summer gewoon zwanger is.. op het toilet moest ze 2 streepjes hebben dat zou aangeven dat ze niet zwanger was, en in de kamer is er maar 1 streepje!!!!!!!!!!!!!
Zo ging et bij mij ook, toen downloade ik gelijk seizoen 1, daarna 2, en 3 ging ik om de week kijken, kzal et wel gaan missenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:46 schreef truStie het volgende:
Jammer
Weet nog wel dat ik de tweede of derde afleverng op Net 5 zag op Nederlandse TV, ik wilde gewoon geen week wachten en keek op internet of je misschien TV afleveringen kon downloaden. Dat kon dus gelukkigWas de eerste serie ooit die ik downloade..
Zal The OC toch stiekem wel een beetje gaan missen
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:25 schreef Vapo187 het volgende:
[..]
Zo ging et bij mij ook, toen downloade ik gelijk seizoen 1, daarna 2, en 3 ging ik om de week kijken, kzal et wel gaan missen
Ja zo ging dat bij mij ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:46 schreef truStie het volgende:
Jammer
Weet nog wel dat ik de tweede of derde afleverng op Net 5 zag op Nederlandse TV, ik wilde gewoon geen week wachten en keek op internet of je misschien TV afleveringen kon downloaden. Dat kon dus gelukkigWas de eerste serie ooit die ik downloade..
Zal The OC toch stiekem wel een beetje gaan missen
OTH neemt zichzelf wel veel serieuzer, maar is daarom wel ook supertof. Al was de 'coma' episode daar (toevallig de week voor The OC) een stuk slechter vond ik zelf.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:13 schreef wolfrolf het volgende:
Doei doei Seth Cohen
Is het aan te raden om nu over te stappen naar One Tree Hill?
quote:
Hmm okayquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OTH neemt zichzelf wel veel serieuzer, maar is daarom wel ook supertof. Al was de 'coma' episode daar (toevallig de week voor The OC) een stuk slechter vond ik zelf.
Hier ook een.. later maar overgestapt op nieuwsgroepen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:47 schreef Crazykill het volgende:
[..]
![]()
Toen het op tv hier in NL stopte, ging ik het gelijk downen. Eerst via torrent (fucking langzaam, suprnova.org nog), daarna via KaZaA![]()
![]()
High five!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:34 schreef tonks het volgende:
Hey swarley!
En voor degenen die niet naar BSG kijken? En niet weten wat het is...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef Crazykill het volgende:
Trouwens, Summer zei "frack"(BSG kijkers weten wel wat ik bedoel
)
jongeman, is er niet een topic in sport waar u zich dient te melden?!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 06:01 schreef Miguel het volgende:
[..]
Die gebruiken Google..
En toen wist ik genoeg om te weten dat het niet echt interessant was![]()
Nee, dat was Hebreeuws.. maar het leek er wel een beetje opquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:32 schreef Barney.Stinson het volgende:. Haha Summer leert Nederlands praten... "Hutspot".
. "Gutspot, G... GGGGG.. GGGG".
Of hoorde ik het nou fout?
ik mag toch hopen dat je niet de echte acteursnaam gebruikt en dit dus een spoiler is ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
alleen vind ik het nu al jammer dat ***
Heel ver off topic: Heb nu al bijna 3 maanden niet kunnen trainen. Ben eindelijk voor die schouderprobelemen geopereerd eind oktober '06... Hopelijk kan ik het in de loop van de komende maanden beginnen op te bouwen, train nu alleen af en toe wat benenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:31 schreef mister_popcorn het volgende:
jongeman, is er niet een topic in sport waar u zich dient te melden?!![]()
Dat was erg leuk ja!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Julie en Summer in 1 team. Briljant!
Heb ik ook tijden gehad bij s3, stonden af en toe 5 nieuwe eps die ik nog niet gezien had op mijn harde schijf. Maar als ik er toen op een gegeven moment aan begon keek ik ze allemaal in 1 keerquote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef Vapo187 het volgende:
toen OC uitkwam moest ik het gwoon zien, maar nu...nieuwste ep staat op me hardeschijf...en ikvind et wel genoeg ga wel kijken, maar tog...het houd gwoon op..:(
Had ik ook afgelopen seizoen. Toen keek ik die afleveringen ook maar half half, ging ik andere dingen doen tijdens het "kijken".quote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef Vapo187 het volgende:
toen OC uitkwam moest ik het gwoon zien, maar nu...nieuwste ep staat op me hardeschijf...en ikvind et wel genoeg ga wel kijken, maar tog...het houd gwoon op..:(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar snel aan seizoen 4 beginnen...
[ Bericht 90% gewijzigd door CittaR op 09-01-2007 13:17:17 ]
Ik mis Marissa ook niet..Seizoen 4 is gewoon spannend, leuk, grappig zoals Seizoen 1quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef wolfrolf het volgende:
Marissa werd met de aflevering irritanterEn dat zagen de schrijvers vast ook in
Vreemd genoeg nu Marissa weg is, is The O.C. dit laatste seizoen echt weer HEEL leukIk mis Marissa absoluut niet
Nou, ik hoopte eerder dat Chris Brown gewoon een one episode appearance maakte, want hij hoort niet in The O.C..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:45 schreef Kinga het volgende:
Speculatie: Zo voorspelbaar dat Caitlyn wat met die donkere jongen gaat krijgen. En dat die ouders van die jongen iets tegen haar hebben ofzo....
Daar gaan een hoop geruchten over ja, vooral omdat Warner Bros. eigenaar is van beide zenders. Het zijn echter allemaal slechts geruchten, want geen van beide kanalen heeft er tot nu toe op gereageerd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:57 schreef Devrim_ het volgende:
Ik mis Marissa ook niet..Seizoen 4 is gewoon spannend, leuk, grappig zoals Seizoen 1.
Jammer dat Fox binnekort The O.c. niet meer gaat uitzenden maar ik heb gelezen dat een andere kanaal het misschien gaat uitzenden( C.W. )
Denk eerder dat Julie die jongen niet goedkeurdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:45 schreef Kinga het volgende:
Ik irriteer me er nog steeds aan dat ze geen fatsoenlijke Marissa begrafenis aflevering gedaan hebben, hopelijk komt die nog als terug blik ofzo....
Speculatie: Zo voorspelbaar dat Caitlyn wat met die donkere jongen gaat krijgen. En dat die ouders van die jongen iets tegen haar hebben ofzo....
We krijgen er nog 2, gelukkig.. als was het de bedoeling om de gehele serie vol te maken..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:45 schreef Juicebox het volgende:
[..]
Nou, ik hoopte eerder dat Chris Brown gewoon een one episode appearance maakte, want hij hoort niet in The O.C..![]()
Ohja: en ik mis Marissa ook niet! Vind Kaitlin veel leuker, Marissa was zo'n zeikwijf/dramaqueen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |