SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.2 The shape of things to comeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on.
Let op: Vragen over het dowloaden van afleveringen mogen niet.. wij mogen je hier niet mee helpen
[ Bericht 8% gewijzigd door tonks op 28-08-2005 10:58:38 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken ze allemaal niet? bij mij werken er 2 .mov zips niet.. de wmv kan ik niet testen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:52 schreef PeRi het volgende:
Die zips doen het niet bij mij? Ik ben toch niet zo blond
De wmv's helemaal niet, en de movs ook niet? En bij 4 en 5 daarvan slaat ie ze op als 1.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Werken ze allemaal niet? bij mij werken er 2 .mov zips niet.. de wmv kan ik niet testen.
Yep ze doen het.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:59 schreef tonks het volgende:
Ik heb de linkjes in de OP aangepast naar de site waar ik ze vandaan had.. ik denk dat je ze niet mag doorlinken ofzo.. zou nu wel moeten werken.
Nee AMERIKAquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:05 schreef Plotinus het volgende:
Begrijp ik nu dat seizoen 2 is afgelopen op de NL tv? Fijn dat dat dan ook even vermeld wordt na de uitzending!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |