SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.2 The shape of things to comeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on.
Let op: Vragen over het dowloaden van afleveringen mogen niet.. wij mogen je hier niet mee helpen
[ Bericht 8% gewijzigd door tonks op 28-08-2005 10:58:38 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken ze allemaal niet? bij mij werken er 2 .mov zips niet.. de wmv kan ik niet testen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:52 schreef PeRi het volgende:
Die zips doen het niet bij mij? Ik ben toch niet zo blond
De wmv's helemaal niet, en de movs ook niet? En bij 4 en 5 daarvan slaat ie ze op als 1.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Werken ze allemaal niet? bij mij werken er 2 .mov zips niet.. de wmv kan ik niet testen.
Yep ze doen het.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:59 schreef tonks het volgende:
Ik heb de linkjes in de OP aangepast naar de site waar ik ze vandaan had.. ik denk dat je ze niet mag doorlinken ofzo.. zou nu wel moeten werken.
Nee AMERIKAquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:05 schreef Plotinus het volgende:
Begrijp ik nu dat seizoen 2 is afgelopen op de NL tv? Fijn dat dat dan ook even vermeld wordt na de uitzending!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er lekt wel eens watquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:56 schreef haagse_elfje het volgende:
ja ja
het seizoen starte toch de 8ste
ik beschouw deze als een trailer en dan kijk ik de HDTVquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:24 schreef HomerJ het volgende:
AAARGH, Dillemma's!
Ik wil de aflevering echt graag zien, maar over 2 dagen is de kwaliteit veel beter. Hier had ik ook steeds last van met Seizoen 1. Keuzes maken zijn moeilijk
Ik zei niet mooi einde voor Marissa en Ryanquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:13 schreef truSteh het volgende:
Ik wacht ook gewoon op HD-TV dan, ken em uberhaupt niet vinden
Graag dus alles nog ff in spoilers zetten, dus glannie dat mooi einde voor marissa en ryan gaat eigenlijk ook iets te ver. Vink niet zo leuk
[ Bericht 0% gewijzigd door martijnisgek op 07-09-2005 07:45:33 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marissa ziet er cute uit trouwens. En ze heeft der haar iets langer. Seth en Ryan hebben allebei haar korter. And Summer is always hot
Ik zeg Wooohooo"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Ik hoop met je mee, want in seizoen 2 waren de schrijvers ernstig de weg kwijt.quote:Op zondag 4 september 2005 12:02 schreef haagse_elfje het volgende:
jeah, ik kan ook niet wachten, ik hoop wel dat het weer een beetje het niveau krijgt van seizoen 1. Want sommige afleveringen van seizoen 2 waren echt
Anders let je daar ff op jahquote:Op woensdag 7 september 2005 10:53 schreef Wytze het volgende:
Marissa ziet er cute uit trouwens. En ze heeft der haar iets langer. Seth en Ryan hebben allebei haar korter.
Lesbische scene'squote:Op woensdag 7 september 2005 15:59 schreef martijnisgek het volgende:
[..]
Waar kijk je anders deze serie voor?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |