ep2 is ook DivXquote:Op woensdag 8 november 2006 15:16 schreef Devano het volgende:
Ik wacht wel lekker op de DivX versie, download er vrijdag gelijk 2.
zal uiteindelijk best wel weer goedkomen tussen seth en summer.. en anders misschien seth en euh.. kaitlin?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
promo met spoilersThere's a new Summer!
oe mooie box!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ep2 is ook DivX![]()
en [afbeelding]
mmm ik dacht dat dit seizoen vooral om Marissa Jr. zou gaan draaien, niet dat ik dit erg vind hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
promo met spoilersThere's a new Summer!
1 2 3 4 | 4- 2 - 08 Nov 06 - The Gringos 4- 3 - 09 Nov 06 - The Cold Turkey 4- 4 - 16 Nov 06 - The Metamorphosis |
neh.. summer ging al naar Brown en seth kan daar pas vanaf januari beginnenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:41 schreef Chen het volgende:
Was het uitgegaan tussen Seth en summer aan het eind van het seizoen?
Donequote:Op woensdag 8 november 2006 18:28 schreef Miguel het volgende:
Gelukkig heb ik van het weekend nog even snel taylor en kaitlin in de OP opgenomen, want we zijn alweer toe aan een nieuw topic
Alleen de date van het uitzendschema kloppen nu natuurlijk niet meer, misschien kan de TS dit nog even aanpassen?
[ code verwijderd ]
Voor volgende week staat er dus iig geen dubbele ep gepland in de FOX programmering.
hubba, maar is o zo jongquote:
VETquote:Op woensdag 8 november 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Canada zond ep2 gister al uit omdat ze vanavond LOST uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |