ep2 is ook DivXquote:Op woensdag 8 november 2006 15:16 schreef Devano het volgende:
Ik wacht wel lekker op de DivX versie, download er vrijdag gelijk 2.
zal uiteindelijk best wel weer goedkomen tussen seth en summer.. en anders misschien seth en euh.. kaitlin?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
promo met spoilersThere's a new Summer!
oe mooie box!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ep2 is ook DivX![]()
en [afbeelding]
mmm ik dacht dat dit seizoen vooral om Marissa Jr. zou gaan draaien, niet dat ik dit erg vind hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
promo met spoilersThere's a new Summer!
1 2 3 4 | 4- 2 - 08 Nov 06 - The Gringos 4- 3 - 09 Nov 06 - The Cold Turkey 4- 4 - 16 Nov 06 - The Metamorphosis |
neh.. summer ging al naar Brown en seth kan daar pas vanaf januari beginnenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:41 schreef Chen het volgende:
Was het uitgegaan tussen Seth en summer aan het eind van het seizoen?
Donequote:Op woensdag 8 november 2006 18:28 schreef Miguel het volgende:
Gelukkig heb ik van het weekend nog even snel taylor en kaitlin in de OP opgenomen, want we zijn alweer toe aan een nieuw topic
Alleen de date van het uitzendschema kloppen nu natuurlijk niet meer, misschien kan de TS dit nog even aanpassen?
[ code verwijderd ]
Voor volgende week staat er dus iig geen dubbele ep gepland in de FOX programmering.
hubba, maar is o zo jongquote:
VETquote:Op woensdag 8 november 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Canada zond ep2 gister al uit omdat ze vanavond LOST uitzenden
wooh.. jammer dat het 15 isquote:
kom op man, je praat toch niet over vrouwen als een ding?? of was dat gewoon een foutjequote:
Maar ze is wel veel gaver dan Marissa.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:42 schreef Devano het volgende:
Ze praat wel precies zoals Merissa, maar of we daar nu zo blij mee moeten zijn.
meer julie cooperquote:Op woensdag 8 november 2006 22:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar ze is wel veel gaver dan Marissa.
niet zo'n dramaqueen maar lekker daadkrachtig en sneaky
ja dat vond ik nou ook, ze zou zo een dochter van Julie kunnen zijn, qua uiterlijk maar ook qua karakter!quote:
laat dat nou ook net het geval zijn..quote:Op woensdag 8 november 2006 23:30 schreef edejong het volgende:
[..]
ja dat vond ik nou ook, ze zou zo een dochter van Julie kunnen zijn, qua uiterlijk maar ook qua karakter!
Ik dacht dat ze dat alleen maar speelden voor de seriequote:Op woensdag 8 november 2006 23:41 schreef dRobje het volgende:
[..]
laat dat nou ook net het geval zijn..
onzin, Julie Cooper is iets met Clarke in d'r achternaam, en Marissa Jr. heet Willa Holland, of.. bedoel jij iets anders?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:41 schreef dRobje het volgende:
[..]
laat dat nou ook net het geval zijn..
Ik heb meer het idee dat hij in de serie bedoeldquote:Op donderdag 9 november 2006 07:06 schreef edejong het volgende:
[..]
onzin, Julie Cooper is iets met Clarke in d'r achternaam, en Marissa Jr. heet Willa Holland, of.. bedoel jij iets anders?
juistquote:Op donderdag 9 november 2006 09:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat hij in de serie bedoeld
vandaar ook mijn sarcastische opmerking
hij zal vast nog wel een keer teruggaan want het is niet echt een type serie dat iemand ongestraft wegkomt met een 'moord'..quote:Op donderdag 9 november 2006 12:50 schreef Komakie het volgende:
Btw ik vind het er wel een beetje op lijken dat de klopjacht op Volchuck wel erg snel wordt opgegeven. Of zou Ryan er weer vandoor gaan? Lijkt me sterk zo langzamerhand.
Ik had liever gehad dat het allemaal veel langer had geduurd. Het komt op deze manier een beetje nietszeggend en gehaast over naar mijn idee.
Misschien gaat Sandy er nog wel juridisch achteraan en komt hij te weten waar Volchuck zit. Dan wordt hij óf opgepakt en veroordeeld. Iets wat voor Ryan en Julie een onbevredigend gevoel is. Óf Ryan komt te weten waar hij gevonden is en gaat er maar weer eens zelf achteraan.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:51 schreef dRobje het volgende:
[..]
hij zal vast nog wel een keer teruggaan want het is niet echt een type serie dat iemand ongestraft wegkomt met een 'moord'..
als ze hem laten gaan is het ook gedaan met de seriequote:Op donderdag 9 november 2006 12:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien gaat Sandy er nog wel juridisch achteraan en komt hij te weten waar Volchuck zit. Dan wordt hij óf opgepakt en veroordeeld. Iets wat voor Ryan en Julie een onbevredigend gevoel is. Óf Ryan komt te weten waar hij gevonden is en gaat er maar weer eens zelf achteraan.
Sandy en Kirsten hebben trouwens wel echt een engelengeduld met die jongen.
Ik had hem allang laten gaan..
Nouja dat hoeft niet zo zeer.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:56 schreef dRobje het volgende:
[..]
als ze hem laten gaan is het ook gedaan met de serie
dan maar gewoon een serie over kaitlin![]()
dat vond ik dus met de eerste aflevering..quote:Op donderdag 9 november 2006 15:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nouja dat hoeft niet zo zeer.
Ze kunnen ook hem laten gaan en afwachten ofzo en hem zijn eigen boontjes laten doppen. Dan een tijdje hem niet meer willen terug nemen in huis omdat hij zich misdragen heeft en hem later terugnemen ofzo. Weet ik veel. Maar het moet eens wat anders lopen dan elke keer weglopen om iets doms te doen en dan weer terug gehaald worden door Sandy (en nu dus ook Kristin)
Dat is een beetje het probleem momenteel. Ze vallen te veel in herhaling...
Dat was echt vet jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:04 schreef Miguel het volgende:
WTF, Steve-O gewoon in The OC![]()
Wel lekker dat nr3 zometeen al komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |