Ohwww gelukkig ik miste het al, maar nu weet ik beter,quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:54 schreef truStie het volgende:
Jawel maar nog niet toen ik dit topic opende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(In deze laatste ep. dus)
Ik weet niet welke aflevering jij hebt zitten kijken, maar in de onze is Seth niet aangenomen bij Brown, maar heeft Anna hem overgehaald om zich aan te melden bij een of andere kunstacademie daar in de buurt (de comic diende als 'portfolio' zeg maar), maar daar is hij nog niet definitief aangenomen, maar ze waren wel 'very impressed'quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:00 schreef truStie het volgende:
Hij is toch bij Brown aangenomen of zat ik niet goed te kijken
Bronquote:ASK AUSIELLO Email Michael Ausiello Your Questions
originally published April 19, 2006
Question: I heard a rumor that The O.C. is ending this season. Is this true? — Jill
Ausiello: If so, it's news to Josh Schwartz, who told my colleague, Ileane Rudolph, that he's planning a major "reinvention" of the show next season. For starters, Kaitlin (Willa Holland) will move back to town full-time, sparking a "repopulation of the high-school universe," Schwartz says. "You will see a whole new generation through Kaitlin's eyes." The "older" set, meanwhile, will segue into a "twentysomething world beyond just the bait shop. There's a whole young-adult world in Newport for our kids to get in trouble in." Schwartz won't guarantee that the core four — Seth, Summer, Ryan and Marissa — will all be back, but he did share this most welcome scoopbit: Autumn Reeser (Taylor) will be made a series regular. "You can anticipate a more fully evolved, romantically evolved version of Taylor in Season 4." Best. News. Ever.
Oh zo.. ik dacht dat ze de comic gebruikte om indruk te maken op Brown, en als dat niet lukte dat ze dan naar die andere, kunstacedemie dus, gingen.. blijkbaar niet op zitten lettenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik weet niet welke aflevering jij hebt zitten kijken, maar in de onze is Seth niet aangenomen bij Brown, maar heeft Anna hem overgehaald om zich aan te melden bij een of andere kunstacademie daar in de buurt (de comic diende als 'portfolio' zeg maar), maar daar is hij nog niet definitief aangenomen, maar ze waren wel 'very impressed'
Seizoen vier weer iets meer bevestigd!
[..]
Bron
Kevin Volchock.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:22 schreef Doezelhaar het volgende:
En dat kind is van Ryan, dat lijkt me niet zo moeilijk en de truck van die surferdude (wat is zijn naam eigenlijk?) met die dvd van sound of music is natuurlijk geniaal. Zo krijg je nog een keer sex.. heel slim!
Ik stem voor!quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:20 schreef Miguel het volgende:
Klik hieronder TruStie!
http://www.xs4all.nl/~mleeuwke/OCOP.txt
Dan heb ik maar een OP gemaaktDeze topics verdienen toch wel een mooie openingspost. Als mensen nog goede links hebben die we kunnen toevoegen of anderszins opmerkingen ofzo hebben, houd je niet in en post ze hieronder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |