Ze keek moeilijk omdat ze geraakt was door wat Sandy zei, niet omdat ze wist dat er iets fout was met de baby. Op het einde blijkt ook dat de baby vooralsnog helemaal gezond is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:08 schreef PeRi het volgende:
Second earthquake!! Arme Sandy en Kirsten, er is dus echt wel iets mis met de baby, het was echt van de gyns gezicht af te lezen..
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:02 schreef r8ality het volgende:
Na elke aflevering heb ik er geen moeite mee om door te laten dringen dat de serie gaat stoppen. Totdat je een reply van Peri leest. Dan krijg je weer helemaal zin om vanalles te gaan googelen en wil je het liefst dat ze doorgaan
.
Je HOEFT niet te kijkenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:39 schreef matthijst het volgende:
Pfoe, nog 1 ep. Blij dat het stopt... Hoop onzin weer: zingende Julie... dokter helpt een fuckin konijn... zwerver krijgt auto.... maffe kneusje van de icecreamshop... Taylor en d'r moeder
Hoop dat ze in de laatste ep allemaal dood gaan...
Dude...'t is een serie...niet echt, relax!quote:Op maandag 19 februari 2007 15:11 schreef Zinvol het volgende:
Was wel erg tergend, vind het toch knap hoe ze in 16 aflevering alle credits die ze bij mij hadden gewoon kapotmaken!!! Het voelt gewoon als een mes in mijn rug.
Volgens mij eindigt The O.C. met "6 Maanden later" bullshit. Kirsten en Sandy in mooi huisje, Ryan, Seth, Summer en Taylor op college. En iedereen is gelukkig. Het is prachtig weer. En dan op het eind. The End.
Het zijn verdomme kankerlijers!!!!!![]()
Ik kan me wel een beetje in die kritiek vinden (ondanks dat het fictie is). De eerste 4 afleveringen van seizoen 4 waren nog wel te doen. Aflevering 5 en 6 waren al weer minder en 7 was een grensgeval. Vanaf aflevering 7 krijg je eigenlijk alleen nog maar troep voorgeschoteld. Dan heb ik het vooral over die fucking lelijke Fransmanquote:Op maandag 19 februari 2007 15:26 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Dude...'t is een serie...niet echt, relax!
haha grappig, ik vind het precies andersom.. de eerste 2 en mss ook nog wel de 3e vond ik totaal niet passend voor The OC, maar vanaf de 4e wel weerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik kan me wel een beetje in die kritiek vinden (ondanks dat het fictie is). De eerste 4 afleveringen van seizoen 4 waren nog wel te doen. Aflevering 5 en 6 waren al weer minder en 7 was een grensgeval. Vanaf aflevering 7 krijg je eigenlijk alleen nog maar troep voorgeschoteld. Dan heb ik het vooral over die fucking lelijke Fransman. En dan heb ik het nog niet eens over de afgeraffelde verhaallijn(en) en de ronduit irritante en ongeloofwaardige nieuwe karakters
. Ze hadden beter na seizoen 3 kunnen stoppen imo.
Over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha grappig, ik vind het precies andersom.. de eerste 2 en mss ook nog wel de 3e vond ik totaal niet passend voor The OC, maar vanaf de 4e wel weer![]()
Ik vond het mooiste/leukste stuk toen Seth zn excuses aan Anna en Summer ging aanbieden volgens mij in season 2. Toen hij niet kon kiezen tussen Anna en Summer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:04 schreef r8ality het volgende:
Het maffe is trouwens dat ik het mooiste moment van de serie uit de pilot komt. De beelden van de bellende Ryan, gecombineerd met de introtune (maar dan zowat het hele nummer). Zonovergoten Californië, Sandy die Ryan komt halen, de Beemer die over zo'n prachtige coastal road rijdt en Ryan die al starend uit het raam kijkt, heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd.Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
Dat zou wel vet zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:29 schreef roepdeman het volgende:
Vandaag gaan ze allemaal dood...
Of er moet een nog sterker einde komen. Wie speculeert verder
quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:48 schreef r8ality het volgende:
Nou, speculeren hoeven we niet. De American Dad die ik downloadde, bevatte nog een commercial voor the O.C. aan het einde:je liegt, dat kan nooit in een aflevering allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd..
Whatever I want.
Hoezo, das maar 10 minuten in totaal, hebben ze er nog 30 overquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
je liegt, dat kan nooit in een aflevering allemaal.
He's not lying!quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
je liegt, dat kan nooit in een aflevering allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:32 schreef PieterBas het volgende:
Net even de trailer gezienDat krijg je als je een script voor 20+ afleveringen samenperst tot 16.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ryan en Sadie proberen te beslissen wat ze gaan doen nu hun middelbareschooltijd er bijna op zit. Taylor geeft een feestje en Summer en Marissa leggen hun ruzie bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |