inderdaad, nou ja het zal vast wel allemaal goed komen!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Redelijke aflevering weer, veel negatieve ontwikkelingen voor heel Newport, ben benieuwd hoe ze dat in 6 afleveringen op gaan lossen!
Sandy kan best leuke stemmetjes doen idd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:22 schreef Tommeh het volgende:
Ik moest keihard lachen toen Sandy riep :
Jerry Lewis... EEHJ LADY, GOOODBYYEE![]()
![]()
![]()
![]()
ZO grappig
Mwah was wel goed uitgelegd toch? Ze zeiden toch dat hij dat deed omdat Peachesquote:Op zondag 14 januari 2007 10:27 schreef Juicebox het volgende:
En die ex-man van Taylor, eww wat een kwal.Vond het wel een beetje ongeloofwaardig dat hij ook echt in Newport (of all places..) een boeksessie ging houden. ...
Nog 6 eps. The finale episodeSquote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef PirE het volgende:
Volgens mij is het volgende week de laatste aflevering. Zit NFL op FOX te kijken en daar hadden ze het over de final episode of the O.C.
Ah, oke. Heb ik niet goed opgelet dan.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:48 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Mwah was wel goed uitgelegd toch? Ze zeiden toch dat hij dat deed omdat Peachesdaar vandaan kwam enzo
![]()
Volgens mij proberen ze de serie zo slecht te maken, dat niemand straks de laatste aflevering gaat kijkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:14 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, die serie is echt ruimschoots over z'n hoogtepunt heen. Hadden beter kunnen stoppen na S3.
Praktisch nog geen normale aflevering gezien; vage flashbacks, vage verhaallijntjes, vage stink-Fransman, vage Franse talshow, vage kut-Che...
Niet te geloven....
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zó vallen over s4. Ik vind het een stuk beter, grappiger en origineler dan s3 met jank-Johnny, bloedirritante Marissa etc..
Season 1 was idd erg cool... Season 2 heb ik nog heel vaak dubbel gelegen... Zach vond ik ook een erg leuk character... Seizoen 3 was pretty crappy, 4 ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:14 schreef Crazykill het volgende:
Seizoen 1:GOED
Seizoen 2: Minder dan seizoen 1 , maar hij ging nog wel
Seizoen 3: KUT
Seizoen 4: KUT²
Taylor, braaf... deed zij het niet met de decaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:56 schreef matthijst het volgende:
Naja, aan de reacties hier te lezen ligt het niet aan mij; zijn er meer die dit seizoen kut vinden....
En de serie stopt natuurlijk niet voor niks met een half seizoen![]()
"Welcome To The OC, Bitch!!...
Verhaallijntjes waren stukken leuker...
Dit seizoen is gewoon een wedstrijdje onderling tussen de schrijvers, wie de meest bizarre dingen kan verzinnen...
- Summer hangt er maar een beetje bij, moeten ze wat mee, dus die wordt hippie![]()
- Die broertjes van Luke... Tsssssssssssssss. wat een kneuzen en wat een onzinverhaallijntje....
- Die hele Taylor/Fransmanbende: braafste meisje van de klas is opeens getrouwd en blijkt een wilde neukslet? Sure.
Helemaal mee eens !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden
Afgezien van de coma-aflevering vind ik seizoen 4 het beste seizoen, afgezien van het eerste seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ho, als het denk wat ik denk wat het is, het zal toch niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
.
Whatever I want.
Aliens vallen Newport binnen en vernietigen heel die buurt?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ho, als het denk wat ik denk wat het is, het zal toch niet...
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ho, als het denk wat ik denk wat het is, het zal toch niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
De Fransman als terrorist?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:00 schreef matthijst het volgende:
Wederom ruk.
Die Che
Die Fransman
Echt aftellen... Hoop op een vliegtuigcrash ofzo...
Of een crossover naar 24: dat de hele wijk bij een atoomexplosie wordt opgeblazen![]()
En dat Jack Bauer dan in 24 over het verminkte lijk van die Fransman heen gaat pissen![]()
Volgens mij hadden de schrijver van The OC tijdens het bedenken van Che een shaggie plus gerookt ofzo.. Ik vond Che eerst nog wel een leuke toevoeging voor 1 a 2 afleveringen, maar nu heeft ie een voorliefde voor bestialiteit.. verliefd op een otter..quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:27 schreef Sc0tTy het volgende:
ik vind de OC echt slecht worden maarjah ... het is de OC he![]()
ik irriteer me echt zwaaaar aan die Che zeg niet normaal :/
hmm.. toen ze bij de dokter zat.. had ik al zo'n vermoedde.. Toen ze het tegen Sandy trachtte te vertellen.. Wist ik het helemaal zeker.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:26 schreef Ace1 het volgende:
o my god kirsten zwanger
Julie is echt een MILFquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:40 schreef Tommeh het volgende:
12 ook gekeken.
Wel leuk inderdaad. Om een een of andere reden blijf ik Julie lekker vinden, het zijn de ogen denk ik
.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:10 schreef r8ality het volgende:
Marissa laten sterven is echt de domste foutbeste beslissing die ze ooit gemaakt hebben. Of ze hadden moeten stoppen toen...
Het lijkt me sterk dat ze in vier afleveringen (=weken) nog een miskraam krijgtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:43 schreef PeRi het volgende:
Oooooh ik wist het wel dat Kirsten zwanger zou zijn!! Maar zal wel een miskraam opleveren op den duur ofzo.
Ach, Ryan is opeens Shakespear en Summer een activist, dat kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze in vier afleveringen (=weken) nog een miskraam krijgt
Ieder OC seizoen is een jaar (52/24 is dus plus minus 2 weken per ep) en daarnaast hoeft een miskraam niet perse 9 maanden op zich te laten wachten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het lijkt me sterk dat ze in vier afleveringen (=weken) nog een miskraam krijgt
Meestal laten ze het toch gewoon real-time meelopen? Met Kerst, Valentijnsdag, Thanksgiving etc. Dus dan duurt een seizoen (met pauzes) een maand of 8. Maar inderdaad, een miskraam hoeft inderdaad niet pas na 9 maanden plaats te vinden. Ik heb me net even ingelezen, en er zou in de komende 4 afleveringen nog sprake kunnen zijn van een vroege miskraam (=een miskraam in de eerste 4 maanden van de zwangerschap), maar daar is maar een 10-15% kans op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:18 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ieder OC seizoen is een jaar (52/24 is dus plus minus 2 weken per ep) en daarnaast hoeft een miskraam niet perse 9 maanden op zich te laten wachten.
mis·kraam (het, de ~)
1 voortijdige geboorte van een niet-levensvatbare vrucht => abortus, misgeboorte, misval
Als een kind tijdens de zwangerschap sterft wordt dat niet verteerd door het lichaam lijkt me, maar ik ben geen expert op dat gebied![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |