Die pabo iot je laatste reactie is een iets anderequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:45 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Hier waren we gebleven.
Ook van mij geen spannende teksten aan het begin van het topic.
Daar zijn andere veel beter in
Neeeeheeequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die pabo iot je laatste reactie is een iets andere![]()
Zit iedereen klaar voor de wereldvrede?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je kan je toch wel ff "terugtrekken"op de wc?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
NeeeeheeeIk heb ook geen motivatie laat staan op kantoor :w
Nee, natuurlijk niet maf wicht...quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je kan je toch wel ff "terugtrekken"op de wc?
Ik drink niet als ik moet rijdenquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:41 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Pas maar op straks heb je zondag nog een kater.
BTW dat is wel makkelijker zoeken in Blijdorp
Er is nog een woning in Oostenrijk waar ja haar van haar 8e tot/met 18e in de kelder kan opsluiten ;')quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:59 schreef nikky het volgende:
Over de meidendiscussie in het vorige topic en de veel te korte rokjes. De mijne krijgt tot ze 18 is een burka aan, punt.
Als dat nog mag tegen die tijd:quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:59 schreef nikky het volgende:
Over de meidendiscussie in het vorige topic en de veel te korte rokjes. De mijne krijgt tot ze 18 is een burka aan, punt.
Op dit moment is het 1 per 1 a 2 dagen, dus dat schiet wel op jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:58 schreef freud het volgende:
Ik denk dat er nog wel een SC of twee komt dit jaar hoor!
Nounou, dat was weer ff lekker hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nounou, dat was weer ff lekker hoor
Maar geen opmerking maakt over tevreden te stellen in 5 mins enzo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nounou, dat was weer ff lekker hoor
En heb je de positieve energie niet gevoeld?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet maf wicht...![]()
![]()
Ik gaan in protest...![]()
Ik was al een hele tijd aan het opwarmen hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar geen opmerking maakt over tevreden te stellen in 5 mins enzo.
tijd voor![]()
Adres/telefoon/mail?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Er is nog een woning in Oostenrijk waar ja haar van haar 8e tot/met 18e in de kelder kan opsluiten ;')
Wie zegt dat ze naar openbare ruimtes mag?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:02 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Als dat nog mag tegen die tijd:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=666458/sc=c298fc
Nee ik zit hier in een 'Kooi van Faraday' en ben berschermd tegen dat soort energiequote:Op vrijdag 22 december 2006 16:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En heb je de positieve energie niet gevoeld?
niet alleen mannen kunnen snel zijn hoor
Ik weet niet of jij dat kan, kan jij dat?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:11 schreef HMaster-II het volgende:
Kan ik nu weer normaal naar het toilet zonder vreemd aangekeken te worden door collega's![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik was al een hele tijd aan het opwarmen hoor
ja tijd voor een![]()
Bel effe met Natascha Kampuschquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Adres/telefoon/mail?
[..]
Wie zegt dat ze naar openbare ruimtes mag?
Ikke wel hoor...quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:12 schreef pirke het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat kan, kan jij dat?![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:18 schreef pirke het volgende:
En toen bleef het ineens een hele minuut stil...
Omdat het vrijdag middag is voor het kerst weekend? Iedereen die nog op kantoor zit zit zich te vervelen omdat het zo rustig is dus gaat men maar posten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:15 schreef pirke het volgende:
AAAH, waarom zitten er zoveel mensen tegelijk in alle topics te posten, zo blijf ik nooit bijgelezen!
Daarvoor heb jij toch een VMware image met XP op de domaincontroller geplaatstquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Omdat het vrijdag middag is voor het kerst weekend? Iedereen die nog op kantoor zit zit zich te vervelen omdat het zo rustig is dus gaat men maar posten.
Dit zijn natuurlijk alleen maar aannames want ik zou me nooit vervelen laat staan fokken op het werk![]()
Ja maar dat is PdeHoog en die kan nog niet klokkijken...quote:
het is dus niet alleen bij mij zo?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Omdat het vrijdag middag is voor het kerst weekend? Iedereen die nog op kantoor zit zit zich te vervelen omdat het zo rustig is dus gaat men maar posten.
Dit zijn natuurlijk alleen maar aannames want ik zou me nooit vervelen laat staan fokken op het werk![]()
Staat het adres niet in haar boek??quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bel effe met Natascha Kampusch![]()
Dan had ik nog wel een andere uitdaging voor je gehad.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is dus niet alleen bij mij zo?
zit hier al de hele dag uit mijn neus te vreten, heb maar ff op zo'n 200 foto's commentaar gegeven op DPC
Nuh, ben nog wel ff productief geweest.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is dus niet alleen bij mij zo?
zit hier al de hele dag uit mijn neus te vreten, heb maar ff op zo'n 200 foto's commentaar gegeven op DPC
uhhh.......................quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:26 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
als je bij een productie machine wil printen vanuit SAP dat je dan de printer in sap moet selecteren met dezelfde naam als op de stikker op de printer
VMware? nah als dan al htthost naar mijn eigen pc thuis
CCL doe dat es overnieuw en dan in Jip-en-Janneke taalquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:26 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nuh, ben nog wel ff productief geweest.
Zelfs een poging gedaan om een iemand op een andere vestiging uit te leggen dat als je bij een productie machine wil printen vanuit SAP dat je dan de printer in sap moet selecteren met dezelfde naam als op de stikker op de printer
VMware? nah als dan al htthost naar mijn eigen pc thuis
Iddquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja maar dat is PdeHoog en die kan nog niet klokkijken...![]()
hey P
ok ok.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
CCL doe dat es overnieuw en dan in Jip-en-Janneke taal![]()
Het advies was één regelquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:53 schreef Yoni het volgende:
[...]én een advies geschreven over "what to do with the helpdesk"
Klinkt meer als een echte RTFMquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
ok ok.
men neme productie machine waar printer a bij staat. Als men dus vanaf de pc die bij die printer staat wil printen op die printer. Dan zul je ook printer a moeten selecteren.en de oppersjef maar zeuren dat de printer het niet doet.....
onder het motto van als je nou eens de goeie printer selecteerd.....
jip en janneke genoeg?
Nee, het advies is: huur een uitzendkracht in voor de post en investeer in een cursus voor de collega die ik nu op moest leidenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het advies was één regel"Huur ons in......"
Over Jip en Janneke taal gesprokenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:53 schreef Yoni het volgende:
Iedereen verveelt zich en ik heb het gewoon drukVoor het éérst zo ongeveer!
Ik heb een Outlookprobleem opgelost, een vaag Acrobat probleem proberen op te lossen. Ondekt dat de switch in de RIS-ruimte aangesloten zit op de backbone die maar een DHCP scope van 10 ip's heeft en dat daardoor soms pc's niet willen rissen én een advies geschreven over "what to do with the helpdesk"
En nu heb ik niks meer te doen![]()
Kerst, vervelen? Rare combinatie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ben weer thuisquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Volgens mij is iedereen nu naar huis.
Het wordt nu in een keer wel heel rustig.
Al meer dan 20 minuten geen post.
Schaamteloosquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:59 schreef nikky het volgende:
Laat zien.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben weer thuis![]()
Nikky wat een mooie kerstkaart
![]()
![]()
![]()
Ik was al thuisquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Lekker zalm op de grill met kerst?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:31 schreef -Marjo- het volgende:
Allo
Lekker een weekje vakantie nu.
En ik heb een grillapparaat gewonnen in de kerstloterij
Goed ideequote:Op vrijdag 22 december 2006 19:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lekker zalm op de grill met kerst?![]()
![]()
* pea4fun reisje noord-holland plantquote:
Tis weer eens een fotografisch kunstwerkquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:58 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Laat zien.
Je maakt me nieuwsgierig.
gambaaaaasquote:
geen koffie meer voor jouquote:
mooi bedrijf is dat danquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
deze vraag had ik ff gemist
terugbrengen is om verschillende redenen geen optie. ten eerste deden ze heel moeilijk toen ik erover belde. Ik moest er maar foto's van maken, ik moest ook foto's aanleveren van een daadwerkelijke shoot waarin duidelijk zichtbaar zou zijn dat het te zien is (die heb ik wel maar WTF??) En ik heb 'm korter gemaakt. Dus dan kan het al niet meer. Ook zei ik dat wanneer ik de achtergrond uit wou lichten het heel goed zichtbaar was. krijg ik als antwoord "jamaar een zwarte achtergrond ga je toch niet uitlichten?"
WTF?? Al wil ik er een fucking zwaailicht neerzetten dan moet ik dat nog altijd zelf weten!die rol moet gewoon goed zijn.
naja nu shop ik het er dus elke keer uit.
ik hoop dat ik hem morgen heb...quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben weer thuis![]()
Nikky wat een mooie kerstkaart
![]()
![]()
![]()
oi hoe zit het nu?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:40 schreef Mauro het volgende:
heerlijk.
knisperend haardvuurtje, gezellig volk, leuk gesprek en een heerlijk wijntje.
zo horen de avonden te zijn.
Die staat er al vanaf die avond!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:11 schreef Yoni het volgende:
freud je ondertitel wat doe je!
*Coolbest Mango van scherm afveegt*
Hell no....ik was aan het borrelen en mega-lekkere hapjes aan het eten op de bovenste verdieping van ons kantoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik heb nog steeds niks binnenquote:
Waar het oog vol van is ...quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik let daar niet altijd opMijn oog viel er nu toevallig op
![]()
was da voor raars wat er aan jullie kantoor hangt ??quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Hell no....ik was aan het borrelen en mega-lekkere hapjes aan het eten op de bovenste verdieping van ons kantoor
Ze hebben een of andere bijzondere campagne opgestartquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
was da voor raars wat er aan jullie kantoor hangt ??
quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:37 schreef kwiebuske het volgende:
dat is waar
*mompel* bijna in vangrail beland is door dat ding *mompel*
de rug doet gelukkig weer normaal mee en ik heb vandaag 3 muren behangvrij kunnen maken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:41 schreef prupke het volgende:
[..]
oi hoe zit het nu?
(lekker geklust?)
* prupke denkt terug aan klussen in 2004 en is zeer blij dat het gedaan isquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
de rug doet gelukkig weer normaal mee en ik heb vandaag 3 muren behangvrij kunnen maken.
morgenvroeg om 7 uur gaat de frees de muren in voor en electriciteit. dan gaat het grote klussen beginnen.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:14 schreef pirke het volgende:
Waarom wordt een nieuwe DSLR met een lege accu geleverd die er 100min over doet om op te laden??
[edit]
Om de handleiding te lezen natuurlijk...
Ach, ik wacht wel evenquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik kon gelijk fotograferen hoor
lang leve de kloontjes van de 300D die hier ook in passen
Whahahahahahaquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:28 schreef pirke het volgende:
[..]
Ach, ik wacht wel even![]()
Overigens met het open maken van de doos waar alles in zat een enorme snee in mn wijsvinger gemaakt... net op de plek waar je alle knopjes mee induwt. Kan dat ook even genezen terwijl ik wacht
cf?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:41 schreef Yoni het volgende:
Pff.. wat zou ik vergeten zijn in te pakken
Je verstandquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:41 schreef Yoni het volgende:
Vergeet de pleisters en een statief niet!quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je verstand
Heb je:je camera mijn objectieven je eigen objectieven CF-kaartjes laptop card-reader voeding voor laptop batterij-lader schoon ondergoed tandenborstel tandpasta haarborstel
Zo ja, dan ben je klaar voor vertrek
anti conceptie pleister?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:41 schreef Yoni het volgende:
Heb ikquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:43 schreef -Marjo- het volgende:
Paspoort?
Pleisters.. hmm.. nah.. vast niet nodig. Statief heb ik niet. Wel klein tafelstatiefjequote:Op zaterdag 23 december 2006 00:45 schreef pirke het volgende:
[..]
Vergeet de pleisters en een statief niet!
*met Yoni de ronde loopt...quote:Op zaterdag 23 december 2006 07:17 schreef Yoni het volgende:
*licht aandoet*
Goedemorgen Yoni!quote:
Have fun!quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:59 schreef HMaster-II het volgende:Moggeehhhh
![]()
*HM2 gaat vandaag, met zijn Crew-veiling aanwinst MissHobje, Utrecht onveilig maken.![]()
![]()
En hij heeft hulp van CJ_S en zijn Crew-veiling aanwist Janetje.![]()
En nee, ik ga vandaag geen handtekingen uitdelen![]()
Laterzzzzz mensen![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 07:32 schreef Marc H het volgende:
Morge all
* Marc H pakt wat fanta en spoelt het laaste stuk pizza door
Op zich wil ik je wel even helpen, wat wil je precies weten, flugeltjequote:Op zaterdag 23 december 2006 10:27 schreef flugeltje het volgende:
De meeste FOTters posten hier ook, dus ik plemp ff een verzoekje neer.
Welke ervaren FOTter heeft zin om vóór half februari een dagje met mij op stap te gaan? Ik heb een canon EOS 350D gekocht en de techniek is compleet nieuw voor mij. (altijd alleen maar analoog gefotografeerd). Ik ga in februari naar IJsland en wil de camera dan goed kunnen gebruiken. Ik zoek dus eigenlijk iemand die een dagje één op één met me op pad wil om me de basisbeginselen uit te leggen en samen wat foto's te maken. Uiteraard tracteer ik op een drankje tussendoor en een lekkere lunch...
Locatie zou Brabant moeten zijn, liefst hier in Tilburg waar een aantal mooie plekken zijn die ik altijd al eens goed op de foto vast heb willen leggen.
Ik had ook al aan een meet gedacht, maar het punt is dat je dan met heel veel mensen bent die ook zélf heel graag aan de slag willen. Vandaar dat ik dus met dit idee op de proppen kwam. Met één op één begeleiding gaat dat wat makkelijker.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:31 schreef Marc H het volgende:
Simpel, zoek een leuke bestemming uit, en organiseer en meeting
zeer waarschijnlijk komen er meer dan je lief is
Eigenlijk heb ik iemand nodig die zegt, EOS, dit is Fluugs, Fluugs dit is EOS. Mij en m'n camera aan elkaar voorstellen zeg maarquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op zich wil ik je wel even helpen, wat wil je precies weten, flugeltjeWil je de camera leren bedienen? Composities? etc. etc. etc.
MSN staat in mijn profiel, dus mocht je willen......
Heb ik inderdaad wel aan gedacht. Maar punt daarbij is dat je met een hele groep bent en niemand er waarschijnlijk op staat te wachten dat ik steeds kom 'storen' om te vragen waarom iets zus en zo moet en hoe het ook anders kan en welke knop ik daarvoor moet gebruiken....quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:16 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik zou zeggen kom morgen ook naar Blijdorp.
Er zijn vast wel mensen waar je mee mee kunt lopen.
Niemand vind het erg als je dingen vraagt hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad wel aan gedacht. Maar punt daarbij is dat je met een hele groep bent en niemand er waarschijnlijk op staat te wachten dat ik steeds kom 'storen' om te vragen waarom iets zus en zo moet en hoe het ook anders kan en welke knop ik daarvoor moet gebruiken....
Vandaar ook m'n één op één idee
Ik had gisteren bijvoorbeeld een 'lucky shot' bij de kat, maar vind het jammer dat ik dus gewoon een standaard knipfoto heb gemaakt, als ik geweten had hoe de camera precies werkt was er waarschijnlijk wel iets mooiers uitgekomen....
Ik voel me altijd een beetje bezwaard op zo'n moment... Is iemand druk bezig met een lastige compositie komt die kleine ertussen die van alles wil wetenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:25 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Niemand vind het erg als je dingen vraagt hoorIk vraag ze zo vaak de oren van het hoofd...
Dat geeft niets hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een beetje bezwaard op zo'n moment... Is iemand druk bezig met een lastige compositie komt die kleine ertussen die van alles wil weten
Nope, ik heb morgen een Niks-doen-dag...quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat geeft niets hoor.
Zolang het over fotografie gaat wil iedereen zijn ervaring wel delen hoor.
@ -Marjo- ga je nog mee morgen??
Ga gewoon gezellig mee, die beesten zitten er de dag erna ook nog wel en als abohouder heb ik de meeste dieren toch al op de foto gezet en ben erg selectief met schieten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad wel aan gedacht. Maar punt daarbij is dat je met een hele groep bent en niemand er waarschijnlijk op staat te wachten dat ik steeds kom 'storen' om te vragen waarom iets zus en zo moet en hoe het ook anders kan en welke knop ik daarvoor moet gebruiken....
Het is al geregeld en zoquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:19 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ga gewoon gezellig mee, die beesten zitten er de dag erna ook nog wel en als abohouder heb ik de meeste dieren toch al op de foto gezet en ben erg selectief met schieten.
Morgen is een onhandige dag, kerststress enzoquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:19 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ga gewoon gezellig mee, die beesten zitten er de dag erna ook nog wel en als abohouder heb ik de meeste dieren toch al op de foto gezet en ben erg selectief met schieten.
Je moet toch wat, als je de hele nacht wakker bent geweest. (en nee, ik was niet aan het werk, kon gewoon niet in slaap komen)quote:
Hmmmmm....da's een stuk minderquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:39 schreef Marc H het volgende:
[..]
Je moet toch wat, als je de hele nacht wakker bent geweest. (en nee, ik was niet aan het werk, kon gewoon niet in slaap komen)
Ik heb er op zich geen problemen mee. Tilburg is alleen een beetje ver. Is het een mogelijkheid om een keer in Blijdorp af te spreken? Daar zijn verschillende licht situaties, en dat is wel handig om te doen. Alleen buiten is een beetje te weinig variatie denk ik namelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Morgen is een onhandige dag, kerststress enzo
Maar de volgende meet wil ik het zeker eens proberen
Bovendien heb ik voor de eerste keer al een goeroe gevonden
Ze heeft al een goeroe gevonden, zegt ze netquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:41 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb er op zich geen problemen mee. Tilburg is alleen een beetje ver. Is het een mogelijkheid om een keer in Blijdorp af te spreken? Daar zijn verschillende licht situaties, en dat is wel handig om te doen. Alleen buiten is een beetje te weinig variatie denk ik namelijk.
Een statief moet iig goed stevig zijn. Er zijn mensen hier die een Velbon hebben. Die is volgens mij van kunststof. Ik heb zelf een Manfrotto 055DB met 141RC-kop erop. Erg fijn dingquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:52 schreef pirke het volgende:
Is er iemand die me kan adviseren over een goed statief? (is volgens mij nog geen apart topic over, maar denk ook niet dat dat nodig is)
Monopod. Statief is niet handig. 400 iso is aan te bevelenquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:58 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik zit nog even te twijfelen over welk statief ik morgen mee neem naar Blijdorp.
Een monopod of een gewone 3 poot
Dieren bewegen veel en ja, het kan goed donker zijn op sommige stukkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:03 schreef robbedoeseos300d het volgende:
400iso?? is het zo donker daar dan.
30mmquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:05 schreef robbedoeseos300d het volgende:
oke.
Dan zal ik dat alvast in gaan stellen.
Maar als ik mijn 30mm f1.4 er opschroef dan kan de iso wel weer naar beneden![]()
Shit...quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:09 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ja 30mm heb je alleen wat aan als het onderwerp niet te ver weg is, maar om nou tussen de krokodillen te gaan zitten........
Leverd voor de andere wel leuke plaatjes op.
Maar ik ben geen Steve Irwin
"Crikey! now I'm gonna really annoy him by stickin' my thumb up his butthòle!"quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:09 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ja 30mm heb je alleen wat aan als het onderwerp niet te ver weg is, maar om nou tussen de krokodillen te gaan zitten........
Leverd voor de andere wel leuke plaatjes op.
Maar ik ben geen Steve Irwin
Die Manfrotto ziet er op zich wel goed uit. Ik zoek een stevig statief dat ook tegen wat wind kan met een 200mm lens terwijl de body op het statief is geschroeft. Ik zat zelf aan 100-200 euro te denken, dat moet toch wel lukken?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een statief moet iig goed stevig zijn. Er zijn mensen hier die een Velbon hebben. Die is volgens mij van kunststof. Ik heb zelf een Manfrotto 055DB met 141RC-kop erop. Erg fijn ding
arg en nu met tekst:quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Morgen is een onhandige dag, kerststress enzo
Maar de volgende meet wil ik het zeker eens proberen
Bovendien heb ik voor de eerste keer al een goeroe gevonden
Volgens mij welquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:36 schreef pirke het volgende:
Op tweakers ook even een thread over statieven gelezen. Die 55DB wordt daar echt de hemel in geprezen. Is dat ding overigens aan een minitrekker AW te bevestigen?
Dergelijke topics zijn wel te vinden in de vorm van:quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:00 schreef addie het volgende:
Pff.. eigenlijk zou hier een topic moeten zijn voor de leken onder jullie (lees: addie) die zeer geinteresseerd zijn maar er geen donder van snappen
Drie keer?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb eindelijk alle boodschappen binnenTweede koelkast is nu ook in gebruik
Ben vandaag toch nog drie keer naar de AH geweest
Men, wat een achterlijke drukte
De eerste keer waren ze door bepaalde dingen heen, de tweede keer had ik hongerquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:10 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Drie keer?Ik vond 1 keer wel genoeg
![]()
Lekker is dat hè, ben je aan het uitpakken blijkt er toch iets niet leverbaar te zijn. Kun je alsnog de winkel inquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De eerste keer waren ze door bepaalde dingen heen, de tweede keer had ik hongeren de derde keer moest omdat Albert niet alles kon leveren
Uhuh, maar gelukkig waren dat maar kleine dingenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lekker is dat hè, ben je aan het uitpakken blijkt er toch iets niet leverbaar te zijn. Kun je alsnog de winkel in
En wat moet je dan morgen drinken??quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh, maar gelukkig waren dat maar kleine dingenDie twee kratten en 3 koelzakken hebben ze mooi boven gebracht
Gefeli nog!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:17 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
![]()
jjjeeeeeejjjj ik heb um woehoe
![]()
de 400D
ik ben zo blij![]()
dank je wel..........quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gefeli nog!
en veel plezier ermee!
Tof, 't is altijd handig om de handleiding enzo even door te lezen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:29 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
dank je wel..........
ik zal het leerproces nu ff in gang zetten.....ben toch alleen thuis....dus dat wordt gezellig in de boeken duiken
veel plezierquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:29 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
dank je wel..........
ik zal het leerproces nu ff in gang zetten.....ben toch alleen thuis....dus dat wordt gezellig in de boeken duiken
Vooral veeeeel doen he -Bizzy-Bee-... Ben helemaal happy voor je! Welkom bij de club met echte fotografenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:29 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
dank je wel..........
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:48 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
veel plezier
maar emperisch proefondervindelijk iets vaststellen is veeeeeeeeeel leukerder
opzoeken kan altijd nog
afhankellijk van of ze het op voorraad hebben.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:14 schreef Fixers het volgende:
Effies tussendoor: wat zijn de gemiddelde levertijden van Konijnenberg?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:09 schreef CocaColaLight het volgende:
tijd genoeg gehad, waar blijven de foto's?
Fijn om te weten. Ik heb welliswaar een OVjaarkaart nog eventjes... maar om voor die 12,50 die ik aan verzendkosten kwijt zal zijn nu bij elkaar vijfeneenhalfuur in trein en bus door te brengen zie ik niet zo zitten. Ook al ben ik er toe in staat....quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
afhankellijk van of ze het op voorraad hebben.
Als ze hem op voorraad hebben dan is het vandaag besteld morgen in huis als je smorgens besteld en tpg de moeite neemt om aan te bellen om je het pakketje te overhandigen
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:33 schreef prupke het volgende:![]()
![]()
ik heb dan eindelijk weeeeekeeeenddddd
![]()
![]()
gaat lukkenquote:
Veel succes meis....gaat helemaal goed komen...vond het leuk om erbij te zijn toen je je eerste kindje kreegquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:24 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ja hallo......
....tis zoveel informatie...moet het minstens een keer of 10 overlezen...en veel uitproberen....de gewone kiekjes..kan altijd natuurlijk....maar goed moet ook nog ff cd-rom instaleren op comp..eer ik de foto's ken plaatsen..heb nog zoveel te doen..druk ..druk..druk...had nu ffies pauze...maar ga nu maar weer in de boekjes
![]()
![]()
Je bent door die 13 daagjes heen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
gaat lukken
weekend begon met champagne en een kerstpakket, daarna met personeel uit eten en daar kregen we nog een horloge en een enveloppe met poen
nu een beetje brak en keelpijn enz.....maar komt goed en morgen na goed slapen weer beter hoop ik
Will doquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Je bent door die 13 daagjes heen?
Super!!! Nu feesten![]()
Woeiquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:17 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
![]()
jjjeeeeeejjjj ik heb um woehoe
![]()
de 400D
ik ben zo blij![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 09:46 schreef Yoni het volgende:
hoiParijs is super!
Al die kerstverlichting is zoo gaaf! alleen mijn gezelschap en ik liggen niet zo op één lijn... was te verwachten helaas maar goed. hij slaapt nu dus ook gewoon nog! grrr. Ben in staat zo gewoon weg te gaan Haha
De 055Prob kan wat lager bij de grond komen, omdat je de middenzuil eraf kan halen.quote:Op zondag 24 december 2006 03:06 schreef pirke het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de manfrotto 55D en de 55Pro? Heb ondertussen m'n keuze beperkt tot deze twee, veel te veel goede verhalen over gelezen
is dat ook een idee uit het boekje??quote:Op zondag 24 december 2006 09:46 schreef Yoni het volgende:
hoiParijs is super!
Al die kerstverlichting is zoo gaaf! alleen mijn gezelschap en ik liggen niet zo op één lijn... was te verwachten helaas maar goed. hij slaapt nu dus ook gewoon nog! grrr. Ben in staat zo gewoon weg te gaan Haha
en die was afgelopen week ook voor me binnen gekomen dus statief is compleet.quote:Op zondag 24 december 2006 11:04 schreef pirke het volgende:
De 804RC2 is de opvolger van de 141RC.
Ik moet hier thuis nog 2 kerstbomen op tuichen...quote:Op zondag 24 december 2006 14:20 schreef pirke het volgende:
Het is hier maar stil nu iedereen ten eerste zich niet op z'n werk zit te vervelen en ten tweede zich in de dierentuin aan het vermaken is...
quote:Op zondag 24 december 2006 14:20 schreef pirke het volgende:
Het is hier maar stil nu iedereen ten eerste zich niet op z'n werk zit te vervelen en ten tweede zich in de dierentuin aan het vermaken is...
U was niet de enigequote:Op zondag 24 december 2006 14:34 schreef Marc H het volgende:
Niet op zijn werk zit te vervelen????
* Marc H wel dus....
En Bigmaquote:Op zondag 24 december 2006 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemiddagBlijdorp was goed
Errug gezellig weer
Mini-leeuwtjes zijn liefEn bijzonder goed fotografeerbaar
Van de week nog maar eens een dagje gaan....met statief
quote:Op zondag 24 december 2006 17:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
En Bigma
200mm was niet genoeg
Dan moet ik met 2 van die zware gevallen gaan sjouwen als je um alleen maar wilt vasthouden....quote:Op zondag 24 december 2006 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan wil ik jouw 200mm ff vasthouden
Yupquote:Op zondag 24 december 2006 17:12 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Dan moet ik met 2 van die zware gevallen gaan sjouwen als je um alleen maar wilt vasthouden....
Dat soort praktijken mogen in [SEX]quote:Op zondag 24 december 2006 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan wil ik jouw 200mm ff vasthouden
Ja daar zullen meer platen van zijn.quote:
Fotoresultaten al wat van gezien, stemresultaten kunnen over 2 minuten al binnen komenquote:Op zondag 24 december 2006 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
Hai
Ben er weerZo eens kijken naar de andere resultaten van vandaag
Ben dan wel benieuwd wie gaat tellenquote:Op zondag 24 december 2006 23:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Fotoresultaten al wat van gezien, stemresultaten kunnen over 2 minuten al binnen komen
Lichamelijk ben ik ook nog wel geheel levend hoorquote:Op maandag 25 december 2006 02:03 schreef pirke het volgende:
Je hebt in ieder geval nog een lichaamsdeel over om mee te typen, of om aan te geven wat iemand anders voor je moet typen... zo slecht kan het toch niet zijn dan?
het is dan wel de moeite waard. vanaf daar boven zijn er hele mooie foto's te makenquote:Op maandag 25 december 2006 02:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Lichamelijk ben ik ook nog wel geheel levend hoorAfgezien van moeie voeten en spierpijn in mijn kuiten
(die harderig de trappen bij Montmartre beklommen o.a.)
Re is weg?quote:Op maandag 25 december 2006 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd wie gaat tellen
Wat pirke zegtquote:Op maandag 25 december 2006 02:04 schreef pirke het volgende:
Oja, VROLIJK KERSTFEEST ALLEMAAL!!!![]()
ja het is al 1e kerstdag nu he?
hej bedankt voor de tip.......superquote:Op zondag 24 december 2006 13:39 schreef -Marjo- het volgende:
Idee
Op 1 januari kan je gratis naar de dierentuin.
http://www.gratisnaardedierentuin.nl/
Kaartjes zijn te bestellen vanaf 27 december...
Hey Bezig -Bijtjequote:Op maandag 25 december 2006 10:10 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
hej bedankt voor de tip.......super![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 10:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hey Bezig -Bijtje![]()
Ook weer wakker??![]()
Haha, hey lief.quote:Op maandag 25 december 2006 10:20 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
nou ik ga nu toch maar us ff aanstalten maken......
En natuurlijk mijn lieve kindje meenemen naar de brunch![]()
Ben zoo blij met haar....(400D)![]()
Geen flauw idee welke set je bedoeld, maar hier staan setjes genoeg..quote:Op maandag 25 december 2006 10:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal en alsnog prettige feestdagen!!
ps. Ben de link kwijt die verwees naar een belichtingssetje, 2 lampen-paraplu ... Degene die zich dat herinnert, kan die hem nog eens geven? Was voor circa 200 a 300 Euri. Thnx
Heey leuke link! *Bestellen gaat* http://www.fotosg.nl/product_info.php?cPath=24_103&products_id=4019 Voor dat geld is dat prima te doen om ermee te gaan experimenteren. Jammer dat Harlingen weer zo'n eind weg is.... dan maar op laten sturen.quote:Op maandag 25 december 2006 11:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geen flauw idee welke set je bedoeld, maar hier staan setjes genoeg..![]()
Ga je dat ook voor mij regelen danquote:Op maandag 25 december 2006 12:00 schreef kwiebuske het volgende:
*knip*
moet toch iemand zorgen dat de kerstboomverlichting kan blijven branden![]()
![]()
als je je rekening betaald hebtquote:Op maandag 25 december 2006 12:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ga je dat ook voor mij regelen dan![]()
* HM2 Aansteker aanrijkt.. Hij was zo makkelijkquote:Op maandag 25 december 2006 12:00 schreef kwiebuske het volgende:
prettige dag allemaal![]()
dalijk maar werken gaat
moet toch iemand zorgen dat de kerstboomverlichting kan blijven branden![]()
![]()
Hmmm, jij of P heeft mij een setje laten zien met link er bij.quote:Op maandag 25 december 2006 11:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geen flauw idee welke set je bedoeld, maar hier staan setjes genoeg..![]()
tsk tskquote:Op maandag 25 december 2006 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 Aansteker aanrijkt.. Hij was zo makkelijk
Zoek ff naar een Falcon Eyes DE-150-setje. EUR 290 als ik me niet vergis.quote:Op maandag 25 december 2006 12:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm, jij of P heeft mij een setje laten zien met link er bij.Zal eens verder kijken en toch nog zoeken op mijn pc naar die link. D8 dat ik hem opgeslagen had
![]()
Thnx
Dank je, ik zal dit ook nog eens bekijkenquote:Op maandag 25 december 2006 11:53 schreef Fixers het volgende:
[..]
Heey leuke link! *Bestellen gaat* http://www.fotosg.nl/product_info.php?cPath=24_103&products_id=4019 Voor dat geld is dat prima te doen om ermee te gaan experimenteren. Jammer dat Harlingen weer zo'n eind weg is.... dan maar op laten sturen.
Hey Kwiebusquote:Op maandag 25 december 2006 12:20 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
tsk tsk
jij hebt nog kaarsjes in de boom zeker
hebben ze nog geen electriciteit in het Hoge Noorden soms
Hee PDJ
Dank je P, dat was het volgens mij ook.quote:Op maandag 25 december 2006 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoek ff naar een Falcon Eyes DE-150-setje. EUR 290 als ik me niet vergis.
De link kwam van HMaster-II, die moet je daarvoor bedabken. Ik deed alleen maar showen wat ik ging bestellen, en dat heb ik zojuist gedaan.quote:Op maandag 25 december 2006 12:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dank je, ik zal dit ook nog eens bekijken![]()
![]()
En ja, Harlingen is voor mij nu ook zeeeer ver weg![]()
quote:
ik betwijfel hetquote:Op maandag 25 december 2006 12:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hey Kwiebus![]()
![]()
En in het noorden hebben ze echt wel alles hee![]()
Effe opsommen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2006 14:26 schreef Fixers het volgende:
Jullie missen wel iets daar in het hoge noorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Niet dusquote:
Dat bedoel ik dus maar ff...Thxnquote:Op maandag 25 december 2006 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe opsommen:
-GasUnie (wij de kraan dicht, alles achter Meppel geen gas)
-NAM (iets met olie??)
-Super de Boer (vreterij)
-Schuitema (ook vreterij)
-ALDI-distributie centrum (eveneens vreterij)
-LIDL-dirstirbutie centrum (had je al honger?)
-Luchtmachtbasis Leeuwarden (ook ruimete voor burgerluchtvaart)
-Groningen Airport Eelde (burgerluchtvaart)
-ex-Luchtmachtbasis Drachten (nu een dragstrip)
-ex-landingsbaan Hoogeveen (ex-Fokker)
-Luchtmobile-brigade (Apache-Heaven in Assen)
-Landmacht (Kazerne in Assen, Havelte en een oefendorp bij Lauwersoog)
-Eemshaven (bootjes en vracht)
-RSCG (goederentreinen met aansluting naar Germanium)
-DOMO (Zuivelproducten)
-Campina (zuivelproducten)
-Van Nelle (tabak)
-Hooghoudt (jenever)
-Douwe Egberts (Coffee flavored coffee)
-King (pepermuntjes)
-TT-Circuit (beste van Europa)
-Olievelden en Gaswinning in Gr-Fr-Dr
-Visafslag Lauwersoog (tja voor een frisse vislucht)
-Emmer Zoo (Beste van Nederland (nog wel)
-En dan verder nog 3 meerdere gevangenissen, TBS-klinieken, meerdere rechtbanken, Justitie-kantoren, veel ziekenhuizen, enkele opvanghuizen (voor mensen die een overhemd met dichte mouwen en riempjes op de rug nodig hebben) en fatsoenlijke verbindingen naar Duitsland en verder.....
Ik geloof zelfs dat het Noorden er beter voorstaat dan heel de rest van Nederland![]()
![]()
En daar bij komt ook nog... HM2, Mauro, WurM, Speedy_GJ, Ableton en natuurlijk onze 'Knuffel-FA'-Nikky zijn gevestigde ordes in het Noorden.![]()
![]()
![]()
![]()
Ey! Je bent weer terug!quote:Op maandag 25 december 2006 15:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet dus(ja Peter, je had gelijk)
Maar gezellige kerst toegewenst aan iedere FOTter.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
Effe opsommen:
-GasUnie (wij de kraan dicht, alles achter Meppel geen gas)
-NAM (iets met olie??) lekker belangrijk als centrale op kolen staat
*knip*
-Eemshaven (bootjes en vracht) europoort zegt u dat wat
-Visafslag Lauwersoog (tja voor een frisse vislucht) mag je houden
-Emmer Zoo blijdorp (Beste van Nederland (nog wel)
Ik geloof zelfs dat het Noorden er beter voorstaat dan heel de rest van Nederland![]()
![]()
En daar bij komt ook nog... HM2, Mauro, WurM, Speedy_GJ, Ableton en natuurlijk onze 'Knuffel-FA'-Nikky zijn gevestigde ordes in het Noorden.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 14:22 schreef nikky het volgende:
Politie academie in Leeuwarden hou die maar
Wel leuk dat je er zo op ingaat trouwensquote:Op maandag 25 december 2006 12:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
En in het noorden hebben ze echt wel alles hee![]()
Welkom terug. We hebben je gemistquote:Op maandag 25 december 2006 15:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar gezellige kerst toegewenst aan iedere FOTter.![]()
![]()
lekker ff jennen, is leukquote:Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef WurM het volgende:
HM2 probeert niet te vertellen dat het noorden beter is dan de rest van Nederland (wat uiteraard wel het geval is), maar hij probeert het volgende standpunt te bewijzen (wat mijns inziens trouwens ook wel gelukt is):
[..]
Wel leuk dat je er zo op ingaat trouwens
quote:Op maandag 25 december 2006 15:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat kan je ookquote:Op maandag 25 december 2006 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tof
Blij dat je er weer bent Sharkie
Kerstdiner was wederom een groot succes hieroIk zou bijna gaan denken dat ik idd kan kokkerellen
quote:
Parijs heeft dus niet gebracht wat je verwacht had, jammerquote:Op maandag 25 december 2006 22:59 schreef Yoni het volgende:
Wb Shark!![]()
![]()
Ik ben weer thuisParijs was tof zoals altijd, maar het was wel heel koud en de lichtomstandigheden dramátisch (mist, mist, mist, mist. Ik heb het hele weekend het bovenste stuk van de Eiffeltoren niet kunnen zien).
En nu ben ik gaar
en weer single
Nee, Parijs heeft bevestigd wat ik eigenlijk al lang wistquote:Op maandag 25 december 2006 23:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Parijs heeft dus niet gebracht wat je verwacht had, jammer
Gelukkig maar....en kom nu maar op met die foto'squote:Op maandag 25 december 2006 23:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, Parijs heeft bevestigd wat ik eigenlijk al lang wist![]()
En gelukkig was het verder echt wel heel leuk![]()
Tis niet veel denk ikquote:Op maandag 25 december 2006 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig maar....en kom nu maar op met die foto's![]()
quote:
quote:Op maandag 25 december 2006 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
tx An24, Ivo, Peter, Wurm, Xilantof, prupke, en wie ik hier nog vergeet![]()
![]()
Dat vertrek heeft onder dwang plaatsgevonden. Dat moet wel anders ga je niet vrijwillig weg!quote:Op maandag 25 december 2006 23:35 schreef pirke het volgende:
Grunninger worst, met kruidnagel!![]()
(heb er ook een jaartje gewoond)
Coolquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:01 schreef -Marjo- het volgende:
Net terug van het Japanse restaurant. Eten was heerlijk![]()
Het portie gezond verstand dwong hem om die stad te verlatenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat vertrek heeft onder dwang plaatsgevonden. Dat moet wel anders ga je niet vrijwillig weg!
Zometeen begin ik aan mijn nagerecht.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:52 schreef pirke het volgende:
Smakelijk!
Ik had een broodje kaas, maar wel een speciaal kerstbroodje
Nog een verbeterinkje:quote:Op maandag 25 december 2006 21:10 schreef kwiebuske het volgende:
hallo allemaal![]()
![]()
lekker op werk gegeten, was goei te pruimen![]()
![]()
[..]
![]()
ff wat kleine verbeterinkjes![]()
[..]
![]()
Dat heb ik hier in het midden van het land weer niet.... die verkoudheidquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:53 schreef HMaster-II het volgende:
Moggeeehhh![]()
![]()
![]()
Fijne 2e Kerstmandag vandaag met een verkoudheid...![]()
Zo maar even een mok thee met honing pakken.![]()
Ik heb binnen nu en een maand de beschikking over DVD met laajtskraajb. Paps gaan nieuwe pc kopen (betkent dus dat ik 'm uit moet zoeken en samenstellen).quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:20 schreef Yoni het volgende:
Ik wil een nieuwe dvd-brander. Ding is echt niet vooruit te branden zeg! (pun intended).
Grmbl
Hier in het westen heb ik 'm idd ook niet. En ik ben niet van plan 'm zondag mee uit het Noorden te nemen ook HMquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:20 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat heb ik hier in het midden van het land weer niet.... die verkoudheiden die mag je in het noorden houden hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |