tsk tskquote:Op maandag 25 december 2006 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 Aansteker aanrijkt.. Hij was zo makkelijk
Zoek ff naar een Falcon Eyes DE-150-setje. EUR 290 als ik me niet vergis.quote:Op maandag 25 december 2006 12:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm, jij of P heeft mij een setje laten zien met link er bij.Zal eens verder kijken en toch nog zoeken op mijn pc naar die link. D8 dat ik hem opgeslagen had
![]()
Thnx
Dank je, ik zal dit ook nog eens bekijkenquote:Op maandag 25 december 2006 11:53 schreef Fixers het volgende:
[..]
Heey leuke link! *Bestellen gaat* http://www.fotosg.nl/product_info.php?cPath=24_103&products_id=4019 Voor dat geld is dat prima te doen om ermee te gaan experimenteren. Jammer dat Harlingen weer zo'n eind weg is.... dan maar op laten sturen.
Hey Kwiebusquote:Op maandag 25 december 2006 12:20 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
tsk tsk
jij hebt nog kaarsjes in de boom zeker
hebben ze nog geen electriciteit in het Hoge Noorden soms
Hee PDJ
Dank je P, dat was het volgens mij ook.quote:Op maandag 25 december 2006 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoek ff naar een Falcon Eyes DE-150-setje. EUR 290 als ik me niet vergis.
De link kwam van HMaster-II, die moet je daarvoor bedabken. Ik deed alleen maar showen wat ik ging bestellen, en dat heb ik zojuist gedaan.quote:Op maandag 25 december 2006 12:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dank je, ik zal dit ook nog eens bekijken![]()
![]()
En ja, Harlingen is voor mij nu ook zeeeer ver weg![]()
quote:
ik betwijfel hetquote:Op maandag 25 december 2006 12:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hey Kwiebus![]()
![]()
En in het noorden hebben ze echt wel alles hee![]()
Effe opsommen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2006 14:26 schreef Fixers het volgende:
Jullie missen wel iets daar in het hoge noorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Niet dusquote:
Dat bedoel ik dus maar ff...Thxnquote:Op maandag 25 december 2006 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe opsommen:
-GasUnie (wij de kraan dicht, alles achter Meppel geen gas)
-NAM (iets met olie??)
-Super de Boer (vreterij)
-Schuitema (ook vreterij)
-ALDI-distributie centrum (eveneens vreterij)
-LIDL-dirstirbutie centrum (had je al honger?)
-Luchtmachtbasis Leeuwarden (ook ruimete voor burgerluchtvaart)
-Groningen Airport Eelde (burgerluchtvaart)
-ex-Luchtmachtbasis Drachten (nu een dragstrip)
-ex-landingsbaan Hoogeveen (ex-Fokker)
-Luchtmobile-brigade (Apache-Heaven in Assen)
-Landmacht (Kazerne in Assen, Havelte en een oefendorp bij Lauwersoog)
-Eemshaven (bootjes en vracht)
-RSCG (goederentreinen met aansluting naar Germanium)
-DOMO (Zuivelproducten)
-Campina (zuivelproducten)
-Van Nelle (tabak)
-Hooghoudt (jenever)
-Douwe Egberts (Coffee flavored coffee)
-King (pepermuntjes)
-TT-Circuit (beste van Europa)
-Olievelden en Gaswinning in Gr-Fr-Dr
-Visafslag Lauwersoog (tja voor een frisse vislucht)
-Emmer Zoo (Beste van Nederland (nog wel)
-En dan verder nog 3 meerdere gevangenissen, TBS-klinieken, meerdere rechtbanken, Justitie-kantoren, veel ziekenhuizen, enkele opvanghuizen (voor mensen die een overhemd met dichte mouwen en riempjes op de rug nodig hebben) en fatsoenlijke verbindingen naar Duitsland en verder.....
Ik geloof zelfs dat het Noorden er beter voorstaat dan heel de rest van Nederland![]()
![]()
En daar bij komt ook nog... HM2, Mauro, WurM, Speedy_GJ, Ableton en natuurlijk onze 'Knuffel-FA'-Nikky zijn gevestigde ordes in het Noorden.![]()
![]()
![]()
![]()
Ey! Je bent weer terug!quote:Op maandag 25 december 2006 15:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet dus(ja Peter, je had gelijk)
Maar gezellige kerst toegewenst aan iedere FOTter.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
Effe opsommen:
-GasUnie (wij de kraan dicht, alles achter Meppel geen gas)
-NAM (iets met olie??) lekker belangrijk als centrale op kolen staat
*knip*
-Eemshaven (bootjes en vracht) europoort zegt u dat wat
-Visafslag Lauwersoog (tja voor een frisse vislucht) mag je houden
-Emmer Zoo blijdorp (Beste van Nederland (nog wel)
Ik geloof zelfs dat het Noorden er beter voorstaat dan heel de rest van Nederland![]()
![]()
En daar bij komt ook nog... HM2, Mauro, WurM, Speedy_GJ, Ableton en natuurlijk onze 'Knuffel-FA'-Nikky zijn gevestigde ordes in het Noorden.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 14:22 schreef nikky het volgende:
Politie academie in Leeuwarden hou die maar
Wel leuk dat je er zo op ingaat trouwensquote:Op maandag 25 december 2006 12:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
En in het noorden hebben ze echt wel alles hee![]()
Welkom terug. We hebben je gemistquote:Op maandag 25 december 2006 15:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar gezellige kerst toegewenst aan iedere FOTter.![]()
![]()
lekker ff jennen, is leukquote:Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef WurM het volgende:
HM2 probeert niet te vertellen dat het noorden beter is dan de rest van Nederland (wat uiteraard wel het geval is), maar hij probeert het volgende standpunt te bewijzen (wat mijns inziens trouwens ook wel gelukt is):
[..]
Wel leuk dat je er zo op ingaat trouwens
quote:Op maandag 25 december 2006 15:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat kan je ookquote:Op maandag 25 december 2006 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tof
Blij dat je er weer bent Sharkie
Kerstdiner was wederom een groot succes hieroIk zou bijna gaan denken dat ik idd kan kokkerellen
quote:
Parijs heeft dus niet gebracht wat je verwacht had, jammerquote:Op maandag 25 december 2006 22:59 schreef Yoni het volgende:
Wb Shark!![]()
![]()
Ik ben weer thuisParijs was tof zoals altijd, maar het was wel heel koud en de lichtomstandigheden dramátisch (mist, mist, mist, mist. Ik heb het hele weekend het bovenste stuk van de Eiffeltoren niet kunnen zien).
En nu ben ik gaar
en weer single
Nee, Parijs heeft bevestigd wat ik eigenlijk al lang wistquote:Op maandag 25 december 2006 23:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Parijs heeft dus niet gebracht wat je verwacht had, jammer
Gelukkig maar....en kom nu maar op met die foto'squote:Op maandag 25 december 2006 23:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, Parijs heeft bevestigd wat ik eigenlijk al lang wist![]()
En gelukkig was het verder echt wel heel leuk![]()
Tis niet veel denk ikquote:Op maandag 25 december 2006 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig maar....en kom nu maar op met die foto's![]()
quote:
quote:Op maandag 25 december 2006 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
tx An24, Ivo, Peter, Wurm, Xilantof, prupke, en wie ik hier nog vergeet![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |