quote:Op zondag 24 december 2006 14:20 schreef pirke het volgende:
Het is hier maar stil nu iedereen ten eerste zich niet op z'n werk zit te vervelen en ten tweede zich in de dierentuin aan het vermaken is...
U was niet de enigequote:Op zondag 24 december 2006 14:34 schreef Marc H het volgende:
Niet op zijn werk zit te vervelen????
* Marc H wel dus....
En Bigmaquote:Op zondag 24 december 2006 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemiddagBlijdorp was goed
Errug gezellig weer
Mini-leeuwtjes zijn liefEn bijzonder goed fotografeerbaar
Van de week nog maar eens een dagje gaan....met statief
quote:Op zondag 24 december 2006 17:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
En Bigma
200mm was niet genoeg
Dan moet ik met 2 van die zware gevallen gaan sjouwen als je um alleen maar wilt vasthouden....quote:Op zondag 24 december 2006 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan wil ik jouw 200mm ff vasthouden
Yupquote:Op zondag 24 december 2006 17:12 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Dan moet ik met 2 van die zware gevallen gaan sjouwen als je um alleen maar wilt vasthouden....
Dat soort praktijken mogen in [SEX]quote:Op zondag 24 december 2006 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan wil ik jouw 200mm ff vasthouden
Ja daar zullen meer platen van zijn.quote:
Fotoresultaten al wat van gezien, stemresultaten kunnen over 2 minuten al binnen komenquote:Op zondag 24 december 2006 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
Hai
Ben er weerZo eens kijken naar de andere resultaten van vandaag
Ben dan wel benieuwd wie gaat tellenquote:Op zondag 24 december 2006 23:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Fotoresultaten al wat van gezien, stemresultaten kunnen over 2 minuten al binnen komen
Lichamelijk ben ik ook nog wel geheel levend hoorquote:Op maandag 25 december 2006 02:03 schreef pirke het volgende:
Je hebt in ieder geval nog een lichaamsdeel over om mee te typen, of om aan te geven wat iemand anders voor je moet typen... zo slecht kan het toch niet zijn dan?
het is dan wel de moeite waard. vanaf daar boven zijn er hele mooie foto's te makenquote:Op maandag 25 december 2006 02:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Lichamelijk ben ik ook nog wel geheel levend hoorAfgezien van moeie voeten en spierpijn in mijn kuiten
(die harderig de trappen bij Montmartre beklommen o.a.)
Re is weg?quote:Op maandag 25 december 2006 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd wie gaat tellen
Wat pirke zegtquote:Op maandag 25 december 2006 02:04 schreef pirke het volgende:
Oja, VROLIJK KERSTFEEST ALLEMAAL!!!![]()
ja het is al 1e kerstdag nu he?
hej bedankt voor de tip.......superquote:Op zondag 24 december 2006 13:39 schreef -Marjo- het volgende:
Idee
Op 1 januari kan je gratis naar de dierentuin.
http://www.gratisnaardedierentuin.nl/
Kaartjes zijn te bestellen vanaf 27 december...
Hey Bezig -Bijtjequote:Op maandag 25 december 2006 10:10 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
hej bedankt voor de tip.......super![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 10:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hey Bezig -Bijtje![]()
Ook weer wakker??![]()
Haha, hey lief.quote:Op maandag 25 december 2006 10:20 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
nou ik ga nu toch maar us ff aanstalten maken......
En natuurlijk mijn lieve kindje meenemen naar de brunch![]()
Ben zoo blij met haar....(400D)![]()
Geen flauw idee welke set je bedoeld, maar hier staan setjes genoeg..quote:Op maandag 25 december 2006 10:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal en alsnog prettige feestdagen!!
ps. Ben de link kwijt die verwees naar een belichtingssetje, 2 lampen-paraplu ... Degene die zich dat herinnert, kan die hem nog eens geven? Was voor circa 200 a 300 Euri. Thnx
Heey leuke link! *Bestellen gaat* http://www.fotosg.nl/product_info.php?cPath=24_103&products_id=4019 Voor dat geld is dat prima te doen om ermee te gaan experimenteren. Jammer dat Harlingen weer zo'n eind weg is.... dan maar op laten sturen.quote:Op maandag 25 december 2006 11:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geen flauw idee welke set je bedoeld, maar hier staan setjes genoeg..![]()
Ga je dat ook voor mij regelen danquote:Op maandag 25 december 2006 12:00 schreef kwiebuske het volgende:
*knip*
moet toch iemand zorgen dat de kerstboomverlichting kan blijven branden![]()
![]()
als je je rekening betaald hebtquote:Op maandag 25 december 2006 12:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ga je dat ook voor mij regelen dan![]()
* HM2 Aansteker aanrijkt.. Hij was zo makkelijkquote:Op maandag 25 december 2006 12:00 schreef kwiebuske het volgende:
prettige dag allemaal![]()
dalijk maar werken gaat
moet toch iemand zorgen dat de kerstboomverlichting kan blijven branden![]()
![]()
Hmmm, jij of P heeft mij een setje laten zien met link er bij.quote:Op maandag 25 december 2006 11:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geen flauw idee welke set je bedoeld, maar hier staan setjes genoeg..![]()
tsk tskquote:Op maandag 25 december 2006 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 Aansteker aanrijkt.. Hij was zo makkelijk
Zoek ff naar een Falcon Eyes DE-150-setje. EUR 290 als ik me niet vergis.quote:Op maandag 25 december 2006 12:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm, jij of P heeft mij een setje laten zien met link er bij.Zal eens verder kijken en toch nog zoeken op mijn pc naar die link. D8 dat ik hem opgeslagen had
![]()
Thnx
Dank je, ik zal dit ook nog eens bekijkenquote:Op maandag 25 december 2006 11:53 schreef Fixers het volgende:
[..]
Heey leuke link! *Bestellen gaat* http://www.fotosg.nl/product_info.php?cPath=24_103&products_id=4019 Voor dat geld is dat prima te doen om ermee te gaan experimenteren. Jammer dat Harlingen weer zo'n eind weg is.... dan maar op laten sturen.
Hey Kwiebusquote:Op maandag 25 december 2006 12:20 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
tsk tsk
jij hebt nog kaarsjes in de boom zeker
hebben ze nog geen electriciteit in het Hoge Noorden soms
Hee PDJ
Dank je P, dat was het volgens mij ook.quote:Op maandag 25 december 2006 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoek ff naar een Falcon Eyes DE-150-setje. EUR 290 als ik me niet vergis.
De link kwam van HMaster-II, die moet je daarvoor bedabken. Ik deed alleen maar showen wat ik ging bestellen, en dat heb ik zojuist gedaan.quote:Op maandag 25 december 2006 12:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dank je, ik zal dit ook nog eens bekijken![]()
![]()
En ja, Harlingen is voor mij nu ook zeeeer ver weg![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |