afhankellijk van of ze het op voorraad hebben.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:14 schreef Fixers het volgende:
Effies tussendoor: wat zijn de gemiddelde levertijden van Konijnenberg?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:09 schreef CocaColaLight het volgende:
tijd genoeg gehad, waar blijven de foto's?
Fijn om te weten. Ik heb welliswaar een OVjaarkaart nog eventjes... maar om voor die 12,50 die ik aan verzendkosten kwijt zal zijn nu bij elkaar vijfeneenhalfuur in trein en bus door te brengen zie ik niet zo zitten. Ook al ben ik er toe in staat....quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
afhankellijk van of ze het op voorraad hebben.
Als ze hem op voorraad hebben dan is het vandaag besteld morgen in huis als je smorgens besteld en tpg de moeite neemt om aan te bellen om je het pakketje te overhandigen
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:33 schreef prupke het volgende:![]()
![]()
ik heb dan eindelijk weeeeekeeeenddddd
![]()
![]()
gaat lukkenquote:
Veel succes meis....gaat helemaal goed komen...vond het leuk om erbij te zijn toen je je eerste kindje kreegquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:24 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ja hallo......
....tis zoveel informatie...moet het minstens een keer of 10 overlezen...en veel uitproberen....de gewone kiekjes..kan altijd natuurlijk....maar goed moet ook nog ff cd-rom instaleren op comp..eer ik de foto's ken plaatsen..heb nog zoveel te doen..druk ..druk..druk...had nu ffies pauze...maar ga nu maar weer in de boekjes
![]()
![]()
Je bent door die 13 daagjes heen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
gaat lukken
weekend begon met champagne en een kerstpakket, daarna met personeel uit eten en daar kregen we nog een horloge en een enveloppe met poen
nu een beetje brak en keelpijn enz.....maar komt goed en morgen na goed slapen weer beter hoop ik
Will doquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Je bent door die 13 daagjes heen?
Super!!! Nu feesten![]()
Woeiquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:17 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
![]()
jjjeeeeeejjjj ik heb um woehoe
![]()
de 400D
ik ben zo blij![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 09:46 schreef Yoni het volgende:
hoiParijs is super!
Al die kerstverlichting is zoo gaaf! alleen mijn gezelschap en ik liggen niet zo op één lijn... was te verwachten helaas maar goed. hij slaapt nu dus ook gewoon nog! grrr. Ben in staat zo gewoon weg te gaan Haha
De 055Prob kan wat lager bij de grond komen, omdat je de middenzuil eraf kan halen.quote:Op zondag 24 december 2006 03:06 schreef pirke het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de manfrotto 55D en de 55Pro? Heb ondertussen m'n keuze beperkt tot deze twee, veel te veel goede verhalen over gelezen
is dat ook een idee uit het boekje??quote:Op zondag 24 december 2006 09:46 schreef Yoni het volgende:
hoiParijs is super!
Al die kerstverlichting is zoo gaaf! alleen mijn gezelschap en ik liggen niet zo op één lijn... was te verwachten helaas maar goed. hij slaapt nu dus ook gewoon nog! grrr. Ben in staat zo gewoon weg te gaan Haha
en die was afgelopen week ook voor me binnen gekomen dus statief is compleet.quote:Op zondag 24 december 2006 11:04 schreef pirke het volgende:
De 804RC2 is de opvolger van de 141RC.
Ik moet hier thuis nog 2 kerstbomen op tuichen...quote:Op zondag 24 december 2006 14:20 schreef pirke het volgende:
Het is hier maar stil nu iedereen ten eerste zich niet op z'n werk zit te vervelen en ten tweede zich in de dierentuin aan het vermaken is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |