ik betwijfel hetquote:Op maandag 25 december 2006 12:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hey Kwiebus![]()
![]()
En in het noorden hebben ze echt wel alles hee![]()
Effe opsommen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2006 14:26 schreef Fixers het volgende:
Jullie missen wel iets daar in het hoge noorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Niet dusquote:
Dat bedoel ik dus maar ff...Thxnquote:Op maandag 25 december 2006 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe opsommen:
-GasUnie (wij de kraan dicht, alles achter Meppel geen gas)
-NAM (iets met olie??)
-Super de Boer (vreterij)
-Schuitema (ook vreterij)
-ALDI-distributie centrum (eveneens vreterij)
-LIDL-dirstirbutie centrum (had je al honger?)
-Luchtmachtbasis Leeuwarden (ook ruimete voor burgerluchtvaart)
-Groningen Airport Eelde (burgerluchtvaart)
-ex-Luchtmachtbasis Drachten (nu een dragstrip)
-ex-landingsbaan Hoogeveen (ex-Fokker)
-Luchtmobile-brigade (Apache-Heaven in Assen)
-Landmacht (Kazerne in Assen, Havelte en een oefendorp bij Lauwersoog)
-Eemshaven (bootjes en vracht)
-RSCG (goederentreinen met aansluting naar Germanium)
-DOMO (Zuivelproducten)
-Campina (zuivelproducten)
-Van Nelle (tabak)
-Hooghoudt (jenever)
-Douwe Egberts (Coffee flavored coffee)
-King (pepermuntjes)
-TT-Circuit (beste van Europa)
-Olievelden en Gaswinning in Gr-Fr-Dr
-Visafslag Lauwersoog (tja voor een frisse vislucht)
-Emmer Zoo (Beste van Nederland (nog wel)
-En dan verder nog 3 meerdere gevangenissen, TBS-klinieken, meerdere rechtbanken, Justitie-kantoren, veel ziekenhuizen, enkele opvanghuizen (voor mensen die een overhemd met dichte mouwen en riempjes op de rug nodig hebben) en fatsoenlijke verbindingen naar Duitsland en verder.....
Ik geloof zelfs dat het Noorden er beter voorstaat dan heel de rest van Nederland![]()
![]()
En daar bij komt ook nog... HM2, Mauro, WurM, Speedy_GJ, Ableton en natuurlijk onze 'Knuffel-FA'-Nikky zijn gevestigde ordes in het Noorden.![]()
![]()
![]()
![]()
Ey! Je bent weer terug!quote:Op maandag 25 december 2006 15:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet dus(ja Peter, je had gelijk)
Maar gezellige kerst toegewenst aan iedere FOTter.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
Effe opsommen:
-GasUnie (wij de kraan dicht, alles achter Meppel geen gas)
-NAM (iets met olie??) lekker belangrijk als centrale op kolen staat
*knip*
-Eemshaven (bootjes en vracht) europoort zegt u dat wat
-Visafslag Lauwersoog (tja voor een frisse vislucht) mag je houden
-Emmer Zoo blijdorp (Beste van Nederland (nog wel)
Ik geloof zelfs dat het Noorden er beter voorstaat dan heel de rest van Nederland![]()
![]()
En daar bij komt ook nog... HM2, Mauro, WurM, Speedy_GJ, Ableton en natuurlijk onze 'Knuffel-FA'-Nikky zijn gevestigde ordes in het Noorden.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 14:22 schreef nikky het volgende:
Politie academie in Leeuwarden hou die maar
Wel leuk dat je er zo op ingaat trouwensquote:Op maandag 25 december 2006 12:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
En in het noorden hebben ze echt wel alles hee![]()
Welkom terug. We hebben je gemistquote:Op maandag 25 december 2006 15:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar gezellige kerst toegewenst aan iedere FOTter.![]()
![]()
lekker ff jennen, is leukquote:Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef WurM het volgende:
HM2 probeert niet te vertellen dat het noorden beter is dan de rest van Nederland (wat uiteraard wel het geval is), maar hij probeert het volgende standpunt te bewijzen (wat mijns inziens trouwens ook wel gelukt is):
[..]
Wel leuk dat je er zo op ingaat trouwens
quote:Op maandag 25 december 2006 15:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat kan je ookquote:Op maandag 25 december 2006 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tof
Blij dat je er weer bent Sharkie
Kerstdiner was wederom een groot succes hieroIk zou bijna gaan denken dat ik idd kan kokkerellen
quote:
Parijs heeft dus niet gebracht wat je verwacht had, jammerquote:Op maandag 25 december 2006 22:59 schreef Yoni het volgende:
Wb Shark!![]()
![]()
Ik ben weer thuisParijs was tof zoals altijd, maar het was wel heel koud en de lichtomstandigheden dramátisch (mist, mist, mist, mist. Ik heb het hele weekend het bovenste stuk van de Eiffeltoren niet kunnen zien).
En nu ben ik gaar
en weer single
Nee, Parijs heeft bevestigd wat ik eigenlijk al lang wistquote:Op maandag 25 december 2006 23:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Parijs heeft dus niet gebracht wat je verwacht had, jammer
Gelukkig maar....en kom nu maar op met die foto'squote:Op maandag 25 december 2006 23:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, Parijs heeft bevestigd wat ik eigenlijk al lang wist![]()
En gelukkig was het verder echt wel heel leuk![]()
Tis niet veel denk ikquote:Op maandag 25 december 2006 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig maar....en kom nu maar op met die foto's![]()
quote:
quote:Op maandag 25 december 2006 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
tx An24, Ivo, Peter, Wurm, Xilantof, prupke, en wie ik hier nog vergeet![]()
![]()
Dat vertrek heeft onder dwang plaatsgevonden. Dat moet wel anders ga je niet vrijwillig weg!quote:Op maandag 25 december 2006 23:35 schreef pirke het volgende:
Grunninger worst, met kruidnagel!![]()
(heb er ook een jaartje gewoond)
Coolquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:01 schreef -Marjo- het volgende:
Net terug van het Japanse restaurant. Eten was heerlijk![]()
Het portie gezond verstand dwong hem om die stad te verlatenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat vertrek heeft onder dwang plaatsgevonden. Dat moet wel anders ga je niet vrijwillig weg!
Zometeen begin ik aan mijn nagerecht.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:52 schreef pirke het volgende:
Smakelijk!
Ik had een broodje kaas, maar wel een speciaal kerstbroodje
Nog een verbeterinkje:quote:Op maandag 25 december 2006 21:10 schreef kwiebuske het volgende:
hallo allemaal![]()
![]()
lekker op werk gegeten, was goei te pruimen![]()
![]()
[..]
![]()
ff wat kleine verbeterinkjes![]()
[..]
![]()
Dat heb ik hier in het midden van het land weer niet.... die verkoudheidquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:53 schreef HMaster-II het volgende:
Moggeeehhh![]()
![]()
![]()
Fijne 2e Kerstmandag vandaag met een verkoudheid...![]()
Zo maar even een mok thee met honing pakken.![]()
Ik heb binnen nu en een maand de beschikking over DVD met laajtskraajb. Paps gaan nieuwe pc kopen (betkent dus dat ik 'm uit moet zoeken en samenstellen).quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:20 schreef Yoni het volgende:
Ik wil een nieuwe dvd-brander. Ding is echt niet vooruit te branden zeg! (pun intended).
Grmbl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |