Ik denk dat je wel iets compromitterendere foto's moet posten wil ik vragen of ze weg mogen hoor! Leuke sjots!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:14 schreef Xilantof het volgende:
Ik weet dat ze wel tegen een geintje kunnen![]()
hoop ik![]()
![]()
![]()
ja idd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:34 schreef freud het volgende:
Gaaaap! Ben gisteren gelijk mijn bedje in gedoken, maar ben nog steeds gaar. Leuke foto's, heb nu een sjoko-kater. Ik kon geeneens 1 bolletje ijs op...
Haha, ja joh, je hebt gelijk....smorgens ziet de wereld er dan weer veel beter uitquote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't is een hartstikke leuke foto!
Preciesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, ja joh, je hebt gelijk....smorgens ziet de wereld er dan weer veel beter uit![]()
En bedankt! Zagen we er zo rot uit gisteren?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:00 schreef An24 het volgende:
Haha, ja joh, je hebt gelijk....smorgens ziet de wereld er dan weer veel beter uit![]()
Je bent gewoon te vroeg naar huis gegaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:44 schreef fraubitch het volgende:
trusten allemaalberlijn is erg vermoeiend, vooral als de metro's niet meer [b]nog niet[/b ]rijden en je het hele stuk terug moet lopen
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:36 schreef freud het volgende:
[..]
En bedankt! Zagen we er zo rot uit gisteren?
En bedankt... Was wel opgeruimd inderdaadquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:33 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Mogguh
* PdeHoog heeft zich iets verslapen
Krijg je van die nachtelijke opruimwoedes
Graag gedaan. En ik vond het idd wel netjesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:41 schreef freud het volgende:
[..]
En bedankt... Was wel opgeruimd inderdaad
* An24 zegt iets over foto's.....schamen en de volgende dag zien dat het wel mee valt? zoietsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:36 schreef freud het volgende:
[..]
En bedankt! Zagen we er zo rot uit gisteren?
Je hebt overduidelijk je best gedaan, idd van mij ook bedankt!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Graag gedaan. En ik vond het idd wel netjesiig netjes genoeg voor jullie
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk je best gedaan, idd van mij ook bedankt!
't Eten was heerlijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zolang het eten maar lekker was maar dat zat wel goed volgens mij
Was iig de beste variant lamsschotel tot op heden
Hoi hoi, Neuh is geen fuck gebeurd zelfs geen lekkere rel..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik meld me ook weer eens
Vakantie is op zich wel lekker alleen het weer werkt niet echt mee
Gisteren wel lekker wezen shopperellen in Utreg (lekker met de trein, ideaal), de uitverkoop is bezig
mis ik hier nog spannende dingen?
Gisteren een ongelofelijke rel in F&F. 2 modjes opgestapt (zie med) half fok over de zeik (nog steeds) ijsmeis is de nieuwe F&F mod. Ik heb Miss Bliss voorgesteld als tweede modquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik meld me ook weer eens
Vakantie is op zich wel lekker alleen het weer werkt niet echt mee
Gisteren wel lekker wezen shopperellen in Utreg (lekker met de trein, ideaal), de uitverkoop is bezig
mis ik hier nog spannende dingen?
Onder stenen gebeurd nooit iets..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
Kortom....er is niets spannends gebeurd
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Onder stenen gebeurd nooit iets..
Volgens mij zitten daar allemaal potentiele macro-modellenquote:
Komop VV, jullie zijn toch geen ongedierte?quote:
Niet dus hequote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar allemaal potentiele macro-modellen
| Forum Opties | |
|---|---|