quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:57 schreef elcastel het volgende:
Even een tussendoortje hoor :
[afbeelding]
* enthousiast *
Geen idee, ik heb alleen mijn middelste focuspunt vast staan en volgens mij meet ie daarop. Oplossing is een kleiner diafragma (wat je bij elke betere cam ookzou hebben) en een langere sluitertijd. Ik heb inmiddels al een aantal retescherpe plaatjes gevonden, die ik in Av schoot op F11 ofzo. Dan is de sluitertijd wel groter met alle risico's van dien, maar als dan wat hebt, dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:55 schreef PoseidonVS het volgende:
Kun je met de 300 trouwens je lichtmeting niet instellen op een groter stuk als bv alleen de tank om een beter gemiddelde te krijgen en zo ook wat snellere sluitertijden te houden?
Waar is hier en wanneer is als ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:10 schreef pea4fun het volgende:Geweldig! Kom je meedoen als ik hier een aantal motoren op de foto ga zetten?
Hier is in brabant, en een dag hebben we nog niet afgesproken.quote:
Moet je "Rondje NL" nog in de agenda eigenlijk?quote:
nou, een fotografisch event is het niet echt. Ik beeld me gewoon in dat ik in dit forum nog enkele sympathisanten heb, en die wil ik graag uitnodigen om hierbij aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Moet je "Rondje NL" nog in de agenda eigenlijk?
Als het een beetje meezit heb je me nog in je MSN, mocht er een datum komen, dan kunnen we altijd even kijken. Maar ik ben nogal bezig en het is best een stukje rijden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:06 schreef pea4fun het volgende:
Hier is in brabant, en een dag hebben we nog niet afgesproken.
21 Augustus ? Dan moet ik werken.quote:
ah joh, ff uurtje, 10-11quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
21 Augustus ? Dan moet ik werken.
Waar kan ik je route terugvinden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou, een fotografisch event is het niet echt. Ik beeld me gewoon in dat ik in dit forum nog enkele sympathisanten heb, en die wil ik graag uitnodigen om hierbij aanwezig te zijn
edit: typo
Route is teamgeheim. De concurrent leest mee. Op MSn kan je de route terugvindenquote:
Is dit nog een voortvloeisel van [toen] of ... niet ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
De concurrent ...
Toch niet zelfgemaakt ijs he..? Ik bedoel, dat zou je ooit nog eens voor mij makenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
Net wat fokkers de deur uitgeschopt. Lekker gegetenCoole foto van freud met chocolade-ijs
Chocolate therapy was 'tquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toch niet zelfgemaakt ijs he..? Ik bedoel, dat zou je ooit nog eens voor mij maken.
Nog beter..quote:
* Xilantof slingert Photoshop aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
Net wat fokkers de deur uitgeschopt. Lekker gegetenCoole foto van freud met chocolade-ijs
Echt welquote:
Voorlopig doe ik helemaal niets meer zelfquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toch niet zelfgemaakt ijs he..? Ik bedoel, dat zou je ooit nog eens voor mij maken.
P, wanneer gingen wij weer eens wat gezelligs doen lieverdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welEn er is nog een hele bak over
Nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
P, wanneer gingen wij weer eens wat gezelligs doen lieverd.
ik heb hem ook HI-resquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Geweldige foto!
*set as desktop background*
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:58 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
teksten verzinnen is niet mijn grootste talent!
In dat geval zal ik ze allemaal ff opslaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:05 schreef Xilantof het volgende:
Mocht iemand de foto's te erg vinden, ze worden als het nodig is op verzoek wel verwijderd![]()
van de geportreteerde uiteraard
Hier hapert-ie af en toe, verder niks mis met mn verbindingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:33 schreef CocaColaLight het volgende:
Schaf een fatsoenlijke verbinding aan![]()
hier laad hij fatsoenlijk
Ik vind de armen te licht, te flets. En als je kleur in de foto doet op die manier, mag het best knallen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Even een bewerkte foto tussendoor:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
leuk idee, jammer van de toeschouwers... ken je ze?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Even een bewerkte foto tussendoor:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
nope de toeschouwers ken ik niet. alleen de rijder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:12 schreef Muk het volgende:
[..]
leuk idee, jammer van de toeschouwers... ken je ze?
saillant detail: de afdruk van z'n hoofd lijkt al in de tank te staan nog voordat ie op z'n plaat gaat![]()
ok, dan kan ik gerust zeggen dat het inteelt effect van de linkse nogal wat lading meegeeftquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
nope de toeschouwers ken ik niet. alleen de rijder.
En geloof me de tank was zo bedoelt en dat is niet eens met zijn hoofd gedaan
Een hamer doet wonderenZo blijft hij tenminste zitten als hij op de tank zit en op het achterwiel rijdt, highchair wheely.
Zoom is wel een goeiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:20 schreef Muk het volgende:
[..]
ok, dan kan ik gerust zeggen dat het inteelt effect van de linkse nogal wat lading meegeeft
gestoord trouwens wat ze doen met zo'n fiets...
ik heb er zelf ook nog een paar geinige liggen, enig idee waar ik ze kan hosten?
ok dit doe je vaker zie ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:31 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zoom is wel een goeieje kan er echt 1000 foto's kwijt in fullsize.
Dit is trouwens nog niks met "zo'n fiets" klik voor de gein eens op de dutchstuntforum link in mijn sig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |