Jaquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:07 schreef An24 het volgende:
[..]
...als ik MBO en HBO in zes jaar kan doen.... [/me]
uhuh, kunstmatig blontquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn met een totaal zinloze post
![]()
[..]Doe je goed
Het had een doel.quote:
Petje af hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:07 schreef An24 het volgende:
Halen zowiezo...als ik MBO en HBO in zes jaar kan doen....houdt een beetje forensische psychiatrie me ook niet tegen hoor. * An24 spreekt zichzelf hoop in![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het had een doel.
[..]
Petje af hoor
Ren je niet te hard, anders schiet je blauwe plekken in plaats van schaduwenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:35 schreef WurM het volgende:
* WurM rent weer terug naar zn donkere kamer...
Kon niet wachten tot vanavond met mijn schaduw-idee uitwerken
Daar mag je best trots op zijn vind ikquote:
Nee, ik ren niet te hardquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Ren je niet te hard, anders schiet je blauwe plekken in plaats van schaduwen![]()
Ben ik ook wel. Zou eigenlijk nog wel verder willen, maar tja, tijd en geld he. Plaatjes schieten is ook zo leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Daar mag je best trots op zijn vind ik
Dat zou mij niet lukken.
Tenzij iemand een beter idee heeft natuurlijk...?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, ik ren niet te hard
Ik ben er ondertussen wel achter dat ik óf een statief nodig heb óf een hele vaste hand moet kweken
Je cam met kit vastzetten op tafel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Tenzij iemand een beter idee heeft natuurlijk...?
Hoeveel boeken/kratjes bier/borden heb je in huis?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef WurM het volgende:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je cam met kit vastzetten op tafel.![]()
zak met zand, euhhhh (heb nog kattegrid in huisquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Een stapeltje maken en mn armen/cam daarop laten steunen bedoel je? Heb ik al over gedacht, maar mn "studio" is niet zo heel groot helaas...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:53 schreef freud het volgende:
[..]
Hoeveel boeken/kratjes bier/borden heb je in huis?
Ja, dat ook. Bij mij dwaalt de aandacht snel als de weg naar het einddoel niet helder is. Mijn gemiddelde cijfer zakt dan ook naarmate het jaar vordert.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef An24 het volgende:
Ben ik ook wel. Zou eigenlijk nog wel verder willen, maar tja, tijd en geld he. Plaatjes schieten is ook zo leukdilemma's dilemma's
hmmm ja lastig....en zonde ook, zeker als je doel niet helder is. Ik heb tot nu toe het geluk gehad dat ik niet echt hoefde te leren, alleen voor de wat exactere vakken als recht en zo. Maar dat ben ik al weer kwijt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Bij mij dwaalt de aandacht snel als de weg naar het einddoel niet helder is. Mijn gemiddelde cijfer zakt dan ook naarmate het jaar vordert.
AAAAAAAAAAAaaaaaahhhhhhhhhhhhhh My eyes!!! My eyes.... The light.....it burnssssssquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:10 schreef -Marjo- het volgende:
*doet het licht aan...
Gris alle rijst uit je moeders kast, doe die in een plastic zak, plak em goed dicht, en je kan em ergens stabiel op neerzettenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Een stapeltje maken en mn armen/cam daarop laten steunen bedoel je? Heb ik al over gedacht, maar mn "studio" is niet zo heel groot helaas...
Bright light aaaahhh bright lightquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAaaaaaahhhhhhhhhhhhhh My eyes!!! My eyes.... The light.....it burnssssss![]()
Doe dat licht uit verdulleme....![]()
Helpt een vlotte babbel ook bij stampwerk?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef An24 het volgende:
En ik had een flinke babbel bij waardoor ik een en ander kon laten vallen als ik het al te snel door had of er geen zin in had. (En das een tip)
700 foto's! Dat haal ik bij een bruiloft nog nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:54 schreef elcastel het volgende:
En weer terug. 3 Van de 5 sessies meegemaakt, hier en daar wat regen, en 700 foto's verder. Daar zal toch wel iets tussen zitten ?.
Nou schiet ik er altijd liever wat meer dan wat minder, maar ga er maar vanuit dat ik 4 foto's achter elkaar maak vaak (of 2 of 3), dus het tikt lekker aan. En dan is het ook nog eens allemaal meer van hetzelfde, maar ja.... effe kijken dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:56 schreef pea4fun het volgende:
700 foto's! Dat haal ik bij een bruiloft nog niet
uhuh, hardop stampen noemen we datquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Helpt een vlotte babbel ook bij stampwerk?
ik dacht dat je nieste.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:04 schreef fraubitch het volgende:
szczecin.
quote:
Szczecin is een leuk stadje!!! Ben zelf een paar keer naar Goleniow geweest. Have fun!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:04 schreef fraubitch het volgende:
dag mensen van het goede leven
even de groetjes doen vannuit zonnig en fotogeniek berlijn
De rit heeft 9 uur geduurd, maar dan heb je wel wat. Vandaag en vannacht blijven we plakken en morgenochtend puffen we met maximaal 100km/h naar szczecin.
Ik ben nog niet eens in Polen geweest...quote:
ziet er prima uit toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:57 schreef elcastel het volgende:
Even een tussendoortje hoor :
[afbeelding]
* enthousiast *
Ja ik heb wel mega uitval, maar er zit toch zat tussen. Ik word er wel blij van.quote:
hij is superquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:57 schreef elcastel het volgende:
[afbeelding]
* enthousiast *
Lukte de truc met eentje eerder beginnen met drive reeks?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:04 schreef elcastel het volgende:
Ja ik heb wel mega uitval, maar er zit toch zat tussen. Ik word er wel blij van.
Nou dat servo gebeuren heb ik maar half heb ik het idee. Maar ik heb later op de dag meer reeksjes geschoten en dat resulteerde in meer uitval en meer goeie foto's, maar dat zal wel liggen aan het feit dat je meer foto's maakt,quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:11 schreef freud het volgende:
Lukte de truc met eentje eerder beginnen met drive reeks?
Klinkt goed! Zeker met pannen is het grootste deel rijp voor de prullenbak. Ben benieuwd naar de rest!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou dat servo gebeuren heb ik maar half heb ik het idee. Maar ik heb later op de dag meer reeksjes geschoten en dat resulteerde in meer uitval en meer goeie foto's, maar dat zal wel liggen aan het feit dat je meer foto's maakt,.
Ik heb later ook nog maar op twee standen gefotografeerd, een beetje op Tv (1/100-1/200) en daarna vooral op Av (F18-F16). Ik had het idee dat Av beter ging, al zou je dat niet zeggen, want je sluitertijd loopt soms met gemak op naar 1/40-1/60. Verder merk ik enorm verschil in kleurrijke motoren en zwarte of donkere motoren, zal wel alles met de meting te maken hebben (ik focuste zoveel mogelijk op de tank, mooi centraal).
Maar echt een onwijs leuke oefening en toch een vak apart, de kunst zit hem meer in toch maar veel afdrukken denk ik, ik gooi met gemak 5 van de 6 foto's weg en als ik echt kritisch ben nog meer.
En bedankt SB.
Ziet er inderdaad goed uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:57 schreef elcastel het volgende:
[afbeelding]
* enthousiast *
Ik negeerde je niet, ik zag je gewoon nietquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:57 schreef elcastel het volgende:
[afbeelding]
* enthousiast *
Geen idee, ik heb alleen mijn middelste focuspunt vast staan en volgens mij meet ie daarop. Oplossing is een kleiner diafragma (wat je bij elke betere cam ookzou hebben) en een langere sluitertijd. Ik heb inmiddels al een aantal retescherpe plaatjes gevonden, die ik in Av schoot op F11 ofzo. Dan is de sluitertijd wel groter met alle risico's van dien, maar als dan wat hebt, dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:55 schreef PoseidonVS het volgende:
Kun je met de 300 trouwens je lichtmeting niet instellen op een groter stuk als bv alleen de tank om een beter gemiddelde te krijgen en zo ook wat snellere sluitertijden te houden?
Waar is hier en wanneer is als ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:10 schreef pea4fun het volgende:Geweldig! Kom je meedoen als ik hier een aantal motoren op de foto ga zetten?
Hier is in brabant, en een dag hebben we nog niet afgesproken.quote:
Moet je "Rondje NL" nog in de agenda eigenlijk?quote:
nou, een fotografisch event is het niet echt. Ik beeld me gewoon in dat ik in dit forum nog enkele sympathisanten heb, en die wil ik graag uitnodigen om hierbij aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Moet je "Rondje NL" nog in de agenda eigenlijk?
Als het een beetje meezit heb je me nog in je MSN, mocht er een datum komen, dan kunnen we altijd even kijken. Maar ik ben nogal bezig en het is best een stukje rijden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:06 schreef pea4fun het volgende:
Hier is in brabant, en een dag hebben we nog niet afgesproken.
21 Augustus ? Dan moet ik werken.quote:
ah joh, ff uurtje, 10-11quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
21 Augustus ? Dan moet ik werken.
Waar kan ik je route terugvinden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou, een fotografisch event is het niet echt. Ik beeld me gewoon in dat ik in dit forum nog enkele sympathisanten heb, en die wil ik graag uitnodigen om hierbij aanwezig te zijn
edit: typo
Route is teamgeheim. De concurrent leest mee. Op MSn kan je de route terugvindenquote:
Is dit nog een voortvloeisel van [toen] of ... niet ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
De concurrent ...
Toch niet zelfgemaakt ijs he..? Ik bedoel, dat zou je ooit nog eens voor mij makenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
Net wat fokkers de deur uitgeschopt. Lekker gegetenCoole foto van freud met chocolade-ijs
Chocolate therapy was 'tquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toch niet zelfgemaakt ijs he..? Ik bedoel, dat zou je ooit nog eens voor mij maken.
Nog beter..quote:
* Xilantof slingert Photoshop aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
Net wat fokkers de deur uitgeschopt. Lekker gegetenCoole foto van freud met chocolade-ijs
Echt welquote:
Voorlopig doe ik helemaal niets meer zelfquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toch niet zelfgemaakt ijs he..? Ik bedoel, dat zou je ooit nog eens voor mij maken.
P, wanneer gingen wij weer eens wat gezelligs doen lieverdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welEn er is nog een hele bak over
Nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
P, wanneer gingen wij weer eens wat gezelligs doen lieverd.
ik heb hem ook HI-resquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Geweldige foto!
*set as desktop background*
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:58 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
teksten verzinnen is niet mijn grootste talent!
In dat geval zal ik ze allemaal ff opslaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:05 schreef Xilantof het volgende:
Mocht iemand de foto's te erg vinden, ze worden als het nodig is op verzoek wel verwijderd![]()
van de geportreteerde uiteraard
Hier hapert-ie af en toe, verder niks mis met mn verbindingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:33 schreef CocaColaLight het volgende:
Schaf een fatsoenlijke verbinding aan![]()
hier laad hij fatsoenlijk
Ik vind de armen te licht, te flets. En als je kleur in de foto doet op die manier, mag het best knallen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Even een bewerkte foto tussendoor:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
leuk idee, jammer van de toeschouwers... ken je ze?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Even een bewerkte foto tussendoor:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
nope de toeschouwers ken ik niet. alleen de rijder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:12 schreef Muk het volgende:
[..]
leuk idee, jammer van de toeschouwers... ken je ze?
saillant detail: de afdruk van z'n hoofd lijkt al in de tank te staan nog voordat ie op z'n plaat gaat![]()
ok, dan kan ik gerust zeggen dat het inteelt effect van de linkse nogal wat lading meegeeftquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
nope de toeschouwers ken ik niet. alleen de rijder.
En geloof me de tank was zo bedoelt en dat is niet eens met zijn hoofd gedaan
Een hamer doet wonderenZo blijft hij tenminste zitten als hij op de tank zit en op het achterwiel rijdt, highchair wheely.
Zoom is wel een goeiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:20 schreef Muk het volgende:
[..]
ok, dan kan ik gerust zeggen dat het inteelt effect van de linkse nogal wat lading meegeeft
gestoord trouwens wat ze doen met zo'n fiets...
ik heb er zelf ook nog een paar geinige liggen, enig idee waar ik ze kan hosten?
ok dit doe je vaker zie ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:31 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zoom is wel een goeieje kan er echt 1000 foto's kwijt in fullsize.
Dit is trouwens nog niks met "zo'n fiets" klik voor de gein eens op de dutchstuntforum link in mijn sig
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:02 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
Zelfs met d'r ogen dicht weet An het ijs te vinden!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Xila....wat doe je.....mijn reput.....euuuhhhh laat maar
![]()
slaaplekker FB!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:44 schreef fraubitch het volgende:
trusten allemaalberlijn is erg vermoeiend, vooral als de metro's niet meer rijden en je het hele stuk terug moet lopen
Ik denk dat je wel iets compromitterendere foto's moet posten wil ik vragen of ze weg mogen hoor! Leuke sjots!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:14 schreef Xilantof het volgende:
Ik weet dat ze wel tegen een geintje kunnen![]()
hoop ik![]()
![]()
![]()
ja idd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:34 schreef freud het volgende:
Gaaaap! Ben gisteren gelijk mijn bedje in gedoken, maar ben nog steeds gaar. Leuke foto's, heb nu een sjoko-kater. Ik kon geeneens 1 bolletje ijs op...
Haha, ja joh, je hebt gelijk....smorgens ziet de wereld er dan weer veel beter uitquote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't is een hartstikke leuke foto!
Preciesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, ja joh, je hebt gelijk....smorgens ziet de wereld er dan weer veel beter uit![]()
En bedankt! Zagen we er zo rot uit gisteren?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:00 schreef An24 het volgende:
Haha, ja joh, je hebt gelijk....smorgens ziet de wereld er dan weer veel beter uit![]()
Je bent gewoon te vroeg naar huis gegaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:44 schreef fraubitch het volgende:
trusten allemaalberlijn is erg vermoeiend, vooral als de metro's niet meer [b]nog niet[/b ]rijden en je het hele stuk terug moet lopen
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:36 schreef freud het volgende:
[..]
En bedankt! Zagen we er zo rot uit gisteren?
En bedankt... Was wel opgeruimd inderdaadquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:33 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Mogguh
* PdeHoog heeft zich iets verslapen
Krijg je van die nachtelijke opruimwoedes
Graag gedaan. En ik vond het idd wel netjesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:41 schreef freud het volgende:
[..]
En bedankt... Was wel opgeruimd inderdaad
* An24 zegt iets over foto's.....schamen en de volgende dag zien dat het wel mee valt? zoietsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:36 schreef freud het volgende:
[..]
En bedankt! Zagen we er zo rot uit gisteren?
Je hebt overduidelijk je best gedaan, idd van mij ook bedankt!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Graag gedaan. En ik vond het idd wel netjesiig netjes genoeg voor jullie
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk je best gedaan, idd van mij ook bedankt!
't Eten was heerlijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zolang het eten maar lekker was maar dat zat wel goed volgens mij
Was iig de beste variant lamsschotel tot op heden
Hoi hoi, Neuh is geen fuck gebeurd zelfs geen lekkere rel..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik meld me ook weer eens
Vakantie is op zich wel lekker alleen het weer werkt niet echt mee
Gisteren wel lekker wezen shopperellen in Utreg (lekker met de trein, ideaal), de uitverkoop is bezig
mis ik hier nog spannende dingen?
Gisteren een ongelofelijke rel in F&F. 2 modjes opgestapt (zie med) half fok over de zeik (nog steeds) ijsmeis is de nieuwe F&F mod. Ik heb Miss Bliss voorgesteld als tweede modquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik meld me ook weer eens
Vakantie is op zich wel lekker alleen het weer werkt niet echt mee
Gisteren wel lekker wezen shopperellen in Utreg (lekker met de trein, ideaal), de uitverkoop is bezig
mis ik hier nog spannende dingen?
Onder stenen gebeurd nooit iets..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
Kortom....er is niets spannends gebeurd
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Onder stenen gebeurd nooit iets..
Volgens mij zitten daar allemaal potentiele macro-modellenquote:
Komop VV, jullie zijn toch geen ongedierte?quote:
Niet dus hequote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar allemaal potentiele macro-modellen
Ik vind het een mooi voorbeeld van het vlinder effect. Kleine post, grote gevolgen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
Niet dus heHoewel het vermakelijk is om te zien dat er ook in een nog rustiger forum een flinke rel kan ontstaan
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Voor een econoom is ie dubbel-leuk
Uhuh....het doet me denken aan een zekere fotowedstrijdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi voorbeeld van het vlinder effect. Kleine post, grote gevolgen.
Goed dat je t zegt. Ik moet nog ff wat bewerkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh....het doet me denken aan een zekere fotowedstrijd
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:33 schreef PdeHoog het volgende:Jajajajaja. Hij is idd leuk op die manier
macro-modellen als in "vereenvoudige weergave van een macro-economie". Dan krijg je te maken met Keynes en zoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Ik snap het niet.
tenzij je het gaat hebben over de verkeerde benaming van macro in de fotografie
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:23 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat het jullie aan je anus oxideert wat er in de rest van fok gebeurd, dat is begrijpelijk. Maar Puckzzz en ik laten ons niet limiteren door alleen forum nummer 71 aan te doen
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt. Ik moet nog ff wat bewerken
* PdeHoog kijkt in zijn portomonneequote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:15 schreef freud het volgende:
OK, weer een nieuwe horde gevonden. Kom net bij de bank vandaan. Mag in mijn huisje blijven, maar moet waarschijnlijk wel het aflossingsdeel van mijn hypo voor 10 jaar vooruit betalen. Heeft er iemand nog 15 mille rondslingeren waar ze niets meer mee doen.
Begrijpen die bankmensen zelf niet dat je dat nooit kan redden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:15 schreef freud het volgende:
OK, weer een nieuwe horde gevonden. Kom net bij de bank vandaan. Mag in mijn huisje blijven, maar moet waarschijnlijk wel het aflossingsdeel van mijn hypo voor 10 jaar vooruit betalen. Heeft er iemand nog 15 mille rondslingeren waar ze niets meer mee doen.
Helaas, net bij het grofvuil gegooid, het begon al te kreukelen en stinken dat geld!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:15 schreef freud het volgende:
ligt eraan wat je eigen potje is he...als je al een tijdje werkt......quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Begrijpen die bankmensen zelf niet dat je dat nooit kan redden?
Help het je hopen. Succesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:50 schreef freud het volgende:
Ach, zal wel los lopen hoor, moet de definitieve berekening nog krijgen. Het kan nog iets zakken.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:31 schreef An24 het volgende:
[..]
ligt eraan wat je eigen potje is he...als je al een tijdje werkt...... en net gescheiden bent is dat vast wel op aan nieuwe meubels ed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |