Helpt een vlotte babbel ook bij stampwerk?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef An24 het volgende:
En ik had een flinke babbel bij waardoor ik een en ander kon laten vallen als ik het al te snel door had of er geen zin in had. (En das een tip)
700 foto's! Dat haal ik bij een bruiloft nog nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:54 schreef elcastel het volgende:
En weer terug. 3 Van de 5 sessies meegemaakt, hier en daar wat regen, en 700 foto's verder. Daar zal toch wel iets tussen zitten ?.
Nou schiet ik er altijd liever wat meer dan wat minder, maar ga er maar vanuit dat ik 4 foto's achter elkaar maak vaak (of 2 of 3), dus het tikt lekker aan. En dan is het ook nog eens allemaal meer van hetzelfde, maar ja.... effe kijken dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:56 schreef pea4fun het volgende:
700 foto's! Dat haal ik bij een bruiloft nog niet
uhuh, hardop stampen noemen we datquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Helpt een vlotte babbel ook bij stampwerk?
ik dacht dat je nieste.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:04 schreef fraubitch het volgende:
szczecin.
quote:
Szczecin is een leuk stadje!!! Ben zelf een paar keer naar Goleniow geweest. Have fun!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:04 schreef fraubitch het volgende:
dag mensen van het goede leven
even de groetjes doen vannuit zonnig en fotogeniek berlijn
De rit heeft 9 uur geduurd, maar dan heb je wel wat. Vandaag en vannacht blijven we plakken en morgenochtend puffen we met maximaal 100km/h naar szczecin.
Ik ben nog niet eens in Polen geweest...quote:
ziet er prima uit toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:57 schreef elcastel het volgende:
Even een tussendoortje hoor :
[afbeelding]
* enthousiast *
Ja ik heb wel mega uitval, maar er zit toch zat tussen. Ik word er wel blij van.quote:
hij is superquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:57 schreef elcastel het volgende:
[afbeelding]
* enthousiast *
Lukte de truc met eentje eerder beginnen met drive reeks?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:04 schreef elcastel het volgende:
Ja ik heb wel mega uitval, maar er zit toch zat tussen. Ik word er wel blij van.
Nou dat servo gebeuren heb ik maar half heb ik het idee. Maar ik heb later op de dag meer reeksjes geschoten en dat resulteerde in meer uitval en meer goeie foto's, maar dat zal wel liggen aan het feit dat je meer foto's maakt,quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:11 schreef freud het volgende:
Lukte de truc met eentje eerder beginnen met drive reeks?
Klinkt goed! Zeker met pannen is het grootste deel rijp voor de prullenbak. Ben benieuwd naar de rest!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou dat servo gebeuren heb ik maar half heb ik het idee. Maar ik heb later op de dag meer reeksjes geschoten en dat resulteerde in meer uitval en meer goeie foto's, maar dat zal wel liggen aan het feit dat je meer foto's maakt,.
Ik heb later ook nog maar op twee standen gefotografeerd, een beetje op Tv (1/100-1/200) en daarna vooral op Av (F18-F16). Ik had het idee dat Av beter ging, al zou je dat niet zeggen, want je sluitertijd loopt soms met gemak op naar 1/40-1/60. Verder merk ik enorm verschil in kleurrijke motoren en zwarte of donkere motoren, zal wel alles met de meting te maken hebben (ik focuste zoveel mogelijk op de tank, mooi centraal).
Maar echt een onwijs leuke oefening en toch een vak apart, de kunst zit hem meer in toch maar veel afdrukken denk ik, ik gooi met gemak 5 van de 6 foto's weg en als ik echt kritisch ben nog meer.
En bedankt SB.
Ziet er inderdaad goed uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:57 schreef elcastel het volgende:
[afbeelding]
* enthousiast *
Ik negeerde je niet, ik zag je gewoon nietquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:57 schreef elcastel het volgende:
[afbeelding]
* enthousiast *
Geen idee, ik heb alleen mijn middelste focuspunt vast staan en volgens mij meet ie daarop. Oplossing is een kleiner diafragma (wat je bij elke betere cam ookzou hebben) en een langere sluitertijd. Ik heb inmiddels al een aantal retescherpe plaatjes gevonden, die ik in Av schoot op F11 ofzo. Dan is de sluitertijd wel groter met alle risico's van dien, maar als dan wat hebt, dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:55 schreef PoseidonVS het volgende:
Kun je met de 300 trouwens je lichtmeting niet instellen op een groter stuk als bv alleen de tank om een beter gemiddelde te krijgen en zo ook wat snellere sluitertijden te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |