Ik vind het een mooi voorbeeld van het vlinder effect. Kleine post, grote gevolgen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
Niet dus heHoewel het vermakelijk is om te zien dat er ook in een nog rustiger forum een flinke rel kan ontstaan

quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Voor een econoom is ie dubbel-leuk

Uhuh....het doet me denken aan een zekere fotowedstrijdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi voorbeeld van het vlinder effect. Kleine post, grote gevolgen.

Goed dat je t zegt. Ik moet nog ff wat bewerkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh....het doet me denken aan een zekere fotowedstrijd

quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:33 schreef PdeHoog het volgende:Jajajajaja. Hij is idd leuk op die manier

macro-modellen als in "vereenvoudige weergave van een macro-economie". Dan krijg je te maken met Keynes en zoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Ik snap het niet.
tenzij je het gaat hebben over de verkeerde benaming van macro in de fotografie

quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:23 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat het jullie aan je anus oxideert wat er in de rest van fok gebeurd, dat is begrijpelijk. Maar Puckzzz en ik laten ons niet limiteren door alleen forum nummer 71 aan te doen

quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt. Ik moet nog ff wat bewerken

* PdeHoog kijkt in zijn portomonneequote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:15 schreef freud het volgende:
OK, weer een nieuwe horde gevonden. Kom net bij de bank vandaan. Mag in mijn huisje blijven, maar moet waarschijnlijk wel het aflossingsdeel van mijn hypo voor 10 jaar vooruit betalen. Heeft er iemand nog 15 mille rondslingeren waar ze niets meer mee doen.

Begrijpen die bankmensen zelf niet dat je dat nooit kan redden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:15 schreef freud het volgende:
OK, weer een nieuwe horde gevonden. Kom net bij de bank vandaan. Mag in mijn huisje blijven, maar moet waarschijnlijk wel het aflossingsdeel van mijn hypo voor 10 jaar vooruit betalen. Heeft er iemand nog 15 mille rondslingeren waar ze niets meer mee doen.

Helaas, net bij het grofvuil gegooid, het begon al te kreukelen en stinken dat geld!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:15 schreef freud het volgende:

ligt eraan wat je eigen potje is he...als je al een tijdje werkt......quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Begrijpen die bankmensen zelf niet dat je dat nooit kan redden?

Help het je hopen. Succesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:50 schreef freud het volgende:
Ach, zal wel los lopen hoor, moet de definitieve berekening nog krijgen. Het kan nog iets zakken.

quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:31 schreef An24 het volgende:
[..]
ligt eraan wat je eigen potje is he...als je al een tijdje werkt...... en net gescheiden bent is dat vast wel op aan nieuwe meubels ed.![]()

Geen statief bij je? Is goed mep materiaal hoor. Maar goed, op www.knmi.nl schijn je te kunnen zien wat voor weer het wordtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:01 schreef prupke het volgende:
Nou vandaag gezellig dagje burgers zoo gedaan NOT!!
retedruk en dan ook nog allemaal van die kleine jengelende #$%#^ kinnekes
Regen ook nog eens een keer zodat je met een paar honderd man tegelijkertijd de bush in gaat om te schuilen.
trutweer en trutdierentuin.. volgende keer gewoon weer blijdorp

Aangezien je ze beide persoonlijk kent, twijfel ik niet aan de betrouwbaarheid van je bron.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat onze beide mods gebanned zijn. Ik weet niet alles precies. Maar dit kan ik door geven.

EN het is nog lang niet 1 april.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat onze beide mods gebanned zijn. Ik weet niet alles precies. Maar dit kan ik door geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |