Geen statief bij je? Is goed mep materiaal hoor. Maar goed, op www.knmi.nl schijn je te kunnen zien wat voor weer het wordtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:01 schreef prupke het volgende:
Nou vandaag gezellig dagje burgers zoo gedaan NOT!!
retedruk en dan ook nog allemaal van die kleine jengelende #$%#^ kinnekes
Regen ook nog eens een keer zodat je met een paar honderd man tegelijkertijd de bush in gaat om te schuilen.
trutweer en trutdierentuin.. volgende keer gewoon weer blijdorp
Aangezien je ze beide persoonlijk kent, twijfel ik niet aan de betrouwbaarheid van je bron.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat onze beide mods gebanned zijn. Ik weet niet alles precies. Maar dit kan ik door geven.
EN het is nog lang niet 1 april.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat onze beide mods gebanned zijn. Ik weet niet alles precies. Maar dit kan ik door geven.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef Xilantof het volgende:
ow, dat is wel een bijzonder iets. Ik ben wel erg benieuwd naar de reden want dat zal vast niet zijn omdat ze zweetvoeten hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef Xilantof het volgende:
Ik dacht dat ze staken. Zie het topic in FB.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef Xilantof het volgende:
topic is inmiddels wegquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze staken. Zie het topic in FB.
hmmmzz, als je een beetje rondleest in FB, wordt het vrij snel ongeveer duidelijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:45 schreef Phoenixx het volgende:
Helaas moet ik mededelen dat de geruchten waar zijn.
Details kan ik (om begrijpelijke redenen) niet geven.
yep.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmmmzz, als je een beetje rondleest in FB, wordt het vrij snel ongeveer duidelijk.
Die zaken staan volledig los van elkaar - dat kan ik je wel verzekeren!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:48 schreef kwiebuske het volgende:
eerst Re zonder verklaring
nu onze Mods zonder ( voorlopig ) verklaring
pfffffffff
ja precies...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:54 schreef pea4fun het volgende:
Shark en ronald zijn niet de enige mods die uit hun taak ontheven zijn...als je rondkijkt zijn het er zo'n stuk of 12
Dat geloof je toch zelf niet he? Waar is die rofl smileyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:57 schreef Vliegvrager het volgende:
mwah, relletjes op fok blijken achteraf altijd een storm in een glaasje water.
Er komt wel weer een of ander compro-mietje
en heeeel ms zegt Danny heeeel zachtjes sorry
Allang joh...je moet eens vaker in de sc komenquote:
Mja, op zich geen abnormale situatie verder, zie je in veel organisaties. Alleen moet die ene oppergod wel een beetje oppassen dat ie niet te veel volgelingen tegelijk tegen zich in het harnas jaagt, want hij heeft ze natuurlijk wel gewoon nodig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:01 schreef stil het volgende:
Ála ik het goed bedrijp bestaat fok uit één oppergod en volgelingen, de een met wat meer rechten dan de ander, en als er volgelingen het niet eens zijn dan stuurt de oppergod ze weg?
whzquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:00 schreef freud het volgende:
Hmm, ik weet niet wat er speelt en de feiten, maar heb wel vertrouwen in onze MODjes. Ik wil mijn MODjes terug![]()
Applaus! Je hebt em doorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:01 schreef stil het volgende:
Ála ik het goed bedrijp bestaat fok uit één oppergod en volgelingen, de een met wat meer rechten dan de ander, en als er volgelingen het niet eens zijn dan stuurt de oppergod ze weg?
Alleen voor F&F, is dat wat voor je?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:05 schreef k_man het volgende:
Is er al een sollicitatieprocedure geopend?
Mjah, in F&F tochquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:00 schreef PoseidonVS het volgende:
Reden:
iets met een rel en boebiedoe die een kuttopic over katten vermoorden openende en nikky die voor hem opkwam, 2 mods die er tegen in gingen en er uit werden gekicked en de rest van de mods die er tegen in gingen en nu allemaal gebanned zijn. snappie? Nou ongeveer zoiets dus
Zou Shark dan nu eindelijk aan de beurt komen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:05 schreef k_man het volgende:
je ruikt kansen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:05 schreef k_man het volgende:
Nee, lijkenpikker!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:05 schreef k_man het volgende:
Tuurlijk, ik ben een enorme dierenliefhebber. Kijk alleen al naar m'n icoontje.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Alleen voor F&F, is dat wat voor je?
True, maar goed, ik hou me afzijdig. Dit zijn van die dingen waarom ik geen MOD wil zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:05 schreef pea4fun het volgende:
Applaus! Je hebt em doorDanny heeft er nooit een geheim van gemaakt dat fok geen democratie is.
er zijn plekken waar modjes gebundeld zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:15 schreef k_man het volgende:
Mja, dan moet je ze allemaal af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |