CCL doe dat es overnieuw en dan in Jip-en-Janneke taalquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:26 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nuh, ben nog wel ff productief geweest.
Zelfs een poging gedaan om een iemand op een andere vestiging uit te leggen dat als je bij een productie machine wil printen vanuit SAP dat je dan de printer in sap moet selecteren met dezelfde naam als op de stikker op de printer
VMware? nah als dan al htthost naar mijn eigen pc thuis
Iddquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja maar dat is PdeHoog en die kan nog niet klokkijken...![]()
hey P
ok ok.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
CCL doe dat es overnieuw en dan in Jip-en-Janneke taal![]()
Het advies was één regelquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:53 schreef Yoni het volgende:
[...]én een advies geschreven over "what to do with the helpdesk"
Klinkt meer als een echte RTFMquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
ok ok.
men neme productie machine waar printer a bij staat. Als men dus vanaf de pc die bij die printer staat wil printen op die printer. Dan zul je ook printer a moeten selecteren.en de oppersjef maar zeuren dat de printer het niet doet.....
onder het motto van als je nou eens de goeie printer selecteerd.....
jip en janneke genoeg?
Nee, het advies is: huur een uitzendkracht in voor de post en investeer in een cursus voor de collega die ik nu op moest leidenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het advies was één regel"Huur ons in......"
Over Jip en Janneke taal gesprokenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:53 schreef Yoni het volgende:
Iedereen verveelt zich en ik heb het gewoon drukVoor het éérst zo ongeveer!
Ik heb een Outlookprobleem opgelost, een vaag Acrobat probleem proberen op te lossen. Ondekt dat de switch in de RIS-ruimte aangesloten zit op de backbone die maar een DHCP scope van 10 ip's heeft en dat daardoor soms pc's niet willen rissen én een advies geschreven over "what to do with the helpdesk"
En nu heb ik niks meer te doen![]()
Kerst, vervelen? Rare combinatie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Omdat het vrijdag middag is voor het kerst weekend? Iedereen die nog op kantoor zit zit zich te vervelen omdat het zo rustig is dus gaat men maar posten.
Dit zijn natuurlijk alleen maar aannames want ik zou me nooit vervelen laat staan fokken op het werk![]()
Ben weer thuisquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Volgens mij is iedereen nu naar huis.
Het wordt nu in een keer wel heel rustig.
Al meer dan 20 minuten geen post.
Schaamteloosquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:59 schreef nikky het volgende:
Over de meidendiscussie in het vorige topic en de veel te korte rokjes. De mijne krijgt tot ze 18 is een burka aan, punt.
Laat zien.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben weer thuis![]()
Nikky wat een mooie kerstkaart
![]()
![]()
![]()
Ik was al thuisquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Lekker zalm op de grill met kerst?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:31 schreef -Marjo- het volgende:
Allo
Lekker een weekje vakantie nu.
En ik heb een grillapparaat gewonnen in de kerstloterij
Goed ideequote:Op vrijdag 22 december 2006 19:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lekker zalm op de grill met kerst?![]()
![]()
* pea4fun reisje noord-holland plantquote:
Tis weer eens een fotografisch kunstwerkquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:58 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Laat zien.
Je maakt me nieuwsgierig.
gambaaaaasquote:
geen koffie meer voor jouquote:
mooi bedrijf is dat danquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
deze vraag had ik ff gemist
terugbrengen is om verschillende redenen geen optie. ten eerste deden ze heel moeilijk toen ik erover belde. Ik moest er maar foto's van maken, ik moest ook foto's aanleveren van een daadwerkelijke shoot waarin duidelijk zichtbaar zou zijn dat het te zien is (die heb ik wel maar WTF??) En ik heb 'm korter gemaakt. Dus dan kan het al niet meer. Ook zei ik dat wanneer ik de achtergrond uit wou lichten het heel goed zichtbaar was. krijg ik als antwoord "jamaar een zwarte achtergrond ga je toch niet uitlichten?"
WTF?? Al wil ik er een fucking zwaailicht neerzetten dan moet ik dat nog altijd zelf weten!die rol moet gewoon goed zijn.
naja nu shop ik het er dus elke keer uit.
ik hoop dat ik hem morgen heb...quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben weer thuis![]()
Nikky wat een mooie kerstkaart
![]()
![]()
![]()
oi hoe zit het nu?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:40 schreef Mauro het volgende:
heerlijk.
knisperend haardvuurtje, gezellig volk, leuk gesprek en een heerlijk wijntje.
zo horen de avonden te zijn.
Die staat er al vanaf die avond!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:11 schreef Yoni het volgende:
freud je ondertitel wat doe je!
*Coolbest Mango van scherm afveegt*
Hell no....ik was aan het borrelen en mega-lekkere hapjes aan het eten op de bovenste verdieping van ons kantoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |