Kerst, vervelen? Rare combinatie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Omdat het vrijdag middag is voor het kerst weekend? Iedereen die nog op kantoor zit zit zich te vervelen omdat het zo rustig is dus gaat men maar posten.
Dit zijn natuurlijk alleen maar aannames want ik zou me nooit vervelen laat staan fokken op het werk![]()
Ben weer thuisquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Volgens mij is iedereen nu naar huis.
Het wordt nu in een keer wel heel rustig.
Al meer dan 20 minuten geen post.
Schaamteloosquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:59 schreef nikky het volgende:
Over de meidendiscussie in het vorige topic en de veel te korte rokjes. De mijne krijgt tot ze 18 is een burka aan, punt.
Laat zien.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben weer thuis![]()
Nikky wat een mooie kerstkaart
![]()
![]()
![]()
Ik was al thuisquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Volgens mij is iedereen nu naar huis.
Het wordt nu in een keer wel heel rustig.
Al meer dan 20 minuten geen post.
Lekker zalm op de grill met kerst?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:31 schreef -Marjo- het volgende:
Allo
Lekker een weekje vakantie nu.
En ik heb een grillapparaat gewonnen in de kerstloterij
Goed ideequote:Op vrijdag 22 december 2006 19:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lekker zalm op de grill met kerst?![]()
![]()
* pea4fun reisje noord-holland plantquote:
Tis weer eens een fotografisch kunstwerkquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:58 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Laat zien.
Je maakt me nieuwsgierig.
gambaaaaasquote:
geen koffie meer voor jouquote:
mooi bedrijf is dat danquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
deze vraag had ik ff gemist
terugbrengen is om verschillende redenen geen optie. ten eerste deden ze heel moeilijk toen ik erover belde. Ik moest er maar foto's van maken, ik moest ook foto's aanleveren van een daadwerkelijke shoot waarin duidelijk zichtbaar zou zijn dat het te zien is (die heb ik wel maar WTF??) En ik heb 'm korter gemaakt. Dus dan kan het al niet meer. Ook zei ik dat wanneer ik de achtergrond uit wou lichten het heel goed zichtbaar was. krijg ik als antwoord "jamaar een zwarte achtergrond ga je toch niet uitlichten?"
WTF?? Al wil ik er een fucking zwaailicht neerzetten dan moet ik dat nog altijd zelf weten!die rol moet gewoon goed zijn.
naja nu shop ik het er dus elke keer uit.
ik hoop dat ik hem morgen heb...quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben weer thuis![]()
Nikky wat een mooie kerstkaart
![]()
![]()
![]()
oi hoe zit het nu?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:40 schreef Mauro het volgende:
heerlijk.
knisperend haardvuurtje, gezellig volk, leuk gesprek en een heerlijk wijntje.
zo horen de avonden te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |