goudvis ofzoquote:
ook goede morgen!quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:18 schreef Xilantof het volgende:
*klik*
licht is weer aan!
Goedemorgen enzo!
Moggehquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:19 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Laatste dagje en dan een week vrij
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:18 schreef Xilantof het volgende:
*klik*
licht is weer aan!
Goedemorgen enzo!
Moguhquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moggeh![]()
Laatste dagje voor de Kerstdag en dan volgende week gewoon 3 dag werken...
hier ook. alleen ben ik een beetje aan het klussen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:40 schreef freud het volgende:
Zo, de laatste dag van mijn eerste week vrij.
Beetje late reactie maar ik lees niet zo snelquote:Op donderdag 21 december 2006 12:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ongeveer ¤ 6500,-- dan leg ik de overige ¤ 49,-- zelf wel bij![]()
Ik ben de hele week vrijquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Moguh![]()
Ik schijn een dag vrij te zijn. enige nadeel is niemand schijnt meer te weten welke dag![]()
Optie is natuurlijk om de hele week thuis te blijven
De bank was allang er achter gekomen en was niet even zo aardig voor ons de camera's door de vingers te zien....quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar ik lees niet zo snel
Via deze komt hij incl vervoer in invoerrechten op ¤ 6220.08.
Dan kan er voor mij ook wel een flesje vanaf.
Of de camera's voor iedereen onder de kerstboom moeten nog komen van de bank van Freud.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:14 schreef freud het volgende:
Ach, ik heb liever voor 6500 euro lenzen dan een body waar je voor 6500 geeneens een kitlens erbij krijgt![]()
loop een dagje op je voorquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhNog maar 6 uur en dan ben ik lekker vrij tot 2 januari
Woeiquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:53 schreef An24 het volgende:
[..]
loop een dagje op je voor![]()
Morguh...An krijgt voor half 1 een leenbankjeKan ik tenminste in de woonkamer zitten
![]()
Fotters zijn altijd welkom, weet je tochquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiWanneer kunnen we langskomen om ook op de bank te komen zitten
![]()
Gevaarlijke opmerking ditquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Fotters zijn altijd welkom, weet je toch![]()
Ik ookquote:
Graad of 5/6 en helder/zonnig. 's Nachts rond vriespunt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:31 schreef pirke het volgende:
Hoe is het weer daar? (in Frankrijk dan)
Wij moeten nog even afspreken wanneer ik mijn hardware terugkrijgquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:30 schreef Yoni het volgende:
HoiMorgen om deze tijd ben ik in Frankrijk
![]()
En volgende week mag ook ík gewoon werken
Jij weet me te vinden, zou nie moeilijk moeten zijn als oud dordtenaar..naast het afgefikte huis...is nog makkelijkerquote:
Leuk, Parijsquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:30 schreef Yoni het volgende:
HoiMorgen om deze tijd ben ik in Frankrijk
![]()
En volgende week mag ook ík gewoon werken
Ook makkelijk voor de postbode.... "Stuur dit kaartje naar An24 in Dordt. Ze woont in het centrum naast dat afgefikte huis...."quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij weet me te vinden, zou nie moeilijk moeten zijn als oud dordtenaar..naast het afgefikte huis...is nog makkelijker![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ook makkelijk voor de postbode.... "Stuur dit kaartje naar An24 in Dordt. Ze woont in het centrum naast dat afgefikte huis...."![]()
Wanneer wilde je daarheen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij moeten nog even afspreken wanneer ik mijn hardware terugkrijgIk wil nl. langs kinderdijk volgende week
deze vraag had ik ff gemistquote:Op donderdag 21 december 2006 22:14 schreef prupke het volgende:
@puckzzz waarom is terugbrengen geen optie?
Ergens tussen woensdagochtend en zaterdagmiddagquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:44 schreef Yoni het volgende:
[..]
Wanneer wilde je daarheen?Ik ben maandag laat weer terug, dinsdag bij mijn ouders, woensdag op mijn werk (
), woensdagavond uit eten... ehhhhhh... druk!
Donderdagavond heb ik iig nog niksquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ergens tussen woensdagochtend en zaterdagmiddagAnders pik ik die zooi wel een keer bij werk op. Moet woensdag eerst allerlei kluszooi voor de keuken gaan scoren. Is belangrijker denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |