Ooit, als je ingewijd bent in het instituut FOT. EN je je lidmaatschap betaald hebt aan de FOT_GOD.. HM2quote:
Kost dat?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ooit, als je ingewijd bent in het instituut FOT. EN je je lidmaatschap betaald hebt aan de FOT_GOD.. HM2, dan ja dan zullen we je de mythes en legenden van FOT influisteren...
![]()
Maagden genoeg op de plaatselijke kleuterschoolquote:Op donderdag 21 december 2006 12:29 schreef pirke het volgende:
Ik denk niet dat je die 2 maagden hier op FOT tegenkomt haha
Ongeveer ¤ 6500,-- dan leg ik de overige ¤ 49,-- zelf wel bijquote:Op donderdag 21 december 2006 12:30 schreef WurM het volgende:
[..]
Kost dat?
k Heb nog steeds geen beschikking over de programma's die k nodig heb... Denk dat ik zo maar richting huis ga, want daar kan ik veel beter niks doen![]()
pff, dan ga ik wel gewoon sjansen met wat insidersquote:Op donderdag 21 december 2006 12:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ongeveer ¤ 6500,-- dan leg ik de overige ¤ 49,-- zelf wel bij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:36 schreef WurM het volgende:
[..]
pff, dan ga ik wel gewoon sjansen met wat insidersEen beetje arme studenten een poot uitdraaien
Ik sta op goede voet met een FOT-modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alhoewel hij soms een beetje te cynisch wordt![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:36 schreef WurM het volgende:
[..]
pff, dan ga ik wel gewoon sjansen met wat insidersEen beetje arme studenten een poot uitdraaien
Dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
6300quote:Op donderdag 21 december 2006 12:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dit dus
Deze scheelt je weer 200,--SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via Google kwam ik trouwens hier![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
6300![]()
En je vergeet er bij te vertellen dat de mods en de wedstrijdcoordinatrice ook dit bedrag dienen te krijgen natuurlijk![]()
Voor de ¤ 200 kan je me er dan een goede fles whiskey in geschenkverpakking bij gevenquote:Op donderdag 21 december 2006 12:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Deze scheelt je weer 200,--
Via Google kwam ik trouwens hier
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Voor de ¤ 200 kan je me er dan een goede fles whiskey in geschenkverpakking bij geven![]()
Ik wil ook een badquote:Op donderdag 21 december 2006 13:58 schreef Mauro het volgende:
Zo, badje is aan het vollopen om mijn rug eens te verwennen.
ff die stijfheid eruit verwarmen
Woeiquote:Op donderdag 21 december 2006 14:45 schreef Yoni het volgende:
Ik heb net Vestia eens gebeld over hoe het staat met mijn huisje. Oplevering wordt april.
Klein beetje een teleurstelling, want ik had op uiterlijk maart gerekend, maar ook wel weer gunstig: meer tijd om te sparen voor leuke spullies. En voor de zomer ben ik écht weg uit mijn huidige woning![]()
Ik moet echt ff omschakelen. April lijkt nog zoooo ver weg. En ik dacht eigenlijk dat het wel in februari klaar zou zijn. Naja... hoef ik me iig even minder schuldig te voelen over het feit dat ik die tas gekocht heb en naar Parijs gaquote:Op donderdag 21 december 2006 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Woei
* PdeHoog reserveert April vast voor kluswerkzaamheden
Ik heb een bad, en daar ben ik HEEEL blij meequote:
Eindelijk maar tochquote:Op donderdag 21 december 2006 11:40 schreef Mauro het volgende:
voor intimie:
mijn camera's zijn vandaag verstuurd!
Met deze drukte?quote:
Post gaat gewoon weer op normale snelheid al hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 15:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Eindelijk maar toch.
[..]
Met deze drukte?
Volgende week denk ik eerder
Nee, ik zet mijn bril niet afquote:Op donderdag 21 december 2006 15:40 schreef pirke het volgende:
Hey, nu ik al die brillen zie, zetten jullie je bril af als je een foto maakt of hou je die gewoon op? Camera's tegenwoordig kunnen oogafwijking corrigeren, dus vandaar mijn vraag
PdeHoog, Hmaster en blackbully en Prupke zouden dan mijn kaartje ook al binnen moeten hebben die ik maandag op de bus heb gedaanquote:Op donderdag 21 december 2006 15:50 schreef Yoni het volgende:
[..]
Post gaat gewoon weer op normale snelheid al hoorIk heb mijn kerstkaarten gister op de bus gedaan, vandaag had mijn moeder die van haar iig al binnen
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:02 schreef nikky het volgende:
[..]
PdeHoog, Hmaster en blackbully en Prupke zouden dan mijn kaartje ook al binnen moeten hebben die ik maandag op de bus heb gedaan
Nee ik zet nooit mijn bril af.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ik zet mijn bril niet af![]()
Soms wel irritant trouwens, want het randje van mijn bril zit voor de informatie in de zoeker soms.
check die rollen meteen bij het openmaken van de doos of ze goed zijn. in die zwarte van mij zat een knik, maar die blijkt van binnenuit te komen. naarmate ik 'm verder afrol wordt de vouw harder. terugbrengen is geen optiequote:Op donderdag 21 december 2006 16:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nog niet gekregen.. Dan zal die er vandaag wel bijzitten
![]()
![]()
Net m'n fase-3 bestelling gedaan bij FotoSG.nl2 rollen, support en paraplu
is ook betaald hopen dat ze het voor volgend weekend kunnen leveren
![]()
Dat is balen. Zo'n rol is best duur lijkt mequote:Op donderdag 21 december 2006 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
check die rollen meteen bij het openmaken van de doos of ze goed zijn. in die zwarte van mij zat een knik, maar die blijkt van binnenuit te komen. naarmate ik 'm verder afrol wordt de vouw harder. terugbrengen is geen optie
Lekkerquote:
Kijk...das tofquote:Op donderdag 21 december 2006 16:02 schreef nikky het volgende:
[..]
PdeHoog, Hmaster en blackbully en Prupke zouden dan mijn kaartje ook al binnen moeten hebben die ik maandag op de bus heb gedaan
Ik had helemaal geen kaartje van Nikky bij de postquote:Op donderdag 21 december 2006 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk...das tofIk zal zo eens kijken wat er bij de post zit
Ik denk dat dit wel een oplossing kan bieden ..... Geld voor iedereen die de rollen gewoon heeft hangen. Dwarsliggers om je rollen te ondersteunen.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:13 schreef prupke het volgende:
Wij hebben ook nog geen kaartje van nikky
@ p gefeliciteerd
en voor die fijne rollen moet ik toch nog eens een keer iets verzinnen om ze zo min mogelijk te laten doorhangen zodat ze gaan kreukelen.
ik ga nog een keer ene constructie bedenken zodat ik meerdere rollen kan ophangen en dat ik ze dus kan laten hangenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel een oplossing kan bieden ..... Geld voor iedereen die de rollen gewoon heeft hangen. Dwarsliggers om je rollen te ondersteunen.![]()
Ja zo te zien ben ik niet de enige die een hond goed kan gebruikenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Bril blijft bij mij gewoon op, anders ben ik stekeblind.
Pfff, verkeerd opgeslagen... Sux hoor. Hij moet ook OF plat, OF bijna rechtop staand worden opgeborgen. Dom van die winkel zeg!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
check die rollen meteen bij het openmaken van de doos of ze goed zijn. in die zwarte van mij zat een knik, maar die blijkt van binnenuit te komen. naarmate ik 'm verder afrol wordt de vouw harder. terugbrengen is geen optie
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:26 schreef Xilantof het volgende:
Ik had écht lekkere lasagna vanavond!
goudvis ofzoquote:
ook goede morgen!quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:18 schreef Xilantof het volgende:
*klik*
licht is weer aan!
Goedemorgen enzo!
Moggehquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:19 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Laatste dagje en dan een week vrij
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:18 schreef Xilantof het volgende:
*klik*
licht is weer aan!
Goedemorgen enzo!
Moguhquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moggeh![]()
Laatste dagje voor de Kerstdag en dan volgende week gewoon 3 dag werken...
hier ook. alleen ben ik een beetje aan het klussen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:40 schreef freud het volgende:
Zo, de laatste dag van mijn eerste week vrij.
Beetje late reactie maar ik lees niet zo snelquote:Op donderdag 21 december 2006 12:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben de hele week vrijquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Moguh![]()
Ik schijn een dag vrij te zijn. enige nadeel is niemand schijnt meer te weten welke dag![]()
Optie is natuurlijk om de hele week thuis te blijven
De bank was allang er achter gekomen en was niet even zo aardig voor ons de camera's door de vingers te zien....quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar ik lees niet zo snel
Via deze komt hij incl vervoer in invoerrechten op ¤ 6220.08.
Dan kan er voor mij ook wel een flesje vanaf.
Of de camera's voor iedereen onder de kerstboom moeten nog komen van de bank van Freud.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:14 schreef freud het volgende:
Ach, ik heb liever voor 6500 euro lenzen dan een body waar je voor 6500 geeneens een kitlens erbij krijgt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |