Alles is een drukke dag bij jouquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:14 schreef Elefes het volgende:Dat is wel interessant.. Helaas is het een hele drukke dag
*Nog even heel hard denken gaat*
Jaquote:
Tijd om een keer prio te geven aan dezequote:
Woeiquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:38 schreef An24 het volgende:
denk dat ik wel kom....met de cam van pomdat de mijne stukkies is
![]()
Coolquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:47 schreef freud het volgende:
Ikke is er!
Dan zien we elkaar wel erg vaak he...quote:
helaasquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Voor (of met, afhankelijk hoe je het bekijkt....) al de hopeloos verslaafde fotografen gaan we zondag 24 december (jawel, the day before christmas) Blijdorp onveilig maken.
We verzamelen 11:00 uur - Oceaniumzijde Blijdorp in het restaurant aldaar.
U Zijt Wellekome!
quote:
Wat zij zegt en zoquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:32 schreef Xilantof het volgende:
P!
Ik had nooit gedacht dat we nog zoveel gekken zouden mee trekken!
Gezellig!
Niet misschien, maar wel zeker wetenquote:
Combineer je hobbies, en ben de eerste met een afstandsbestuurbare DSLR met L lensquote:Op woensdag 20 december 2006 18:31 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik had ook al gezegd dat ik zou komen
M`n moeder begon gister al te zeuren dat ik de laatste tijd teveel met rc auto`s bezig ben en te weinig meer met fotografie doe...
In de Zoom staat een man met een afstandsbestuurbare DSLR. Op een vlieger!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:54 schreef freud het volgende:
[..]
Combineer je hobbies, en ben de eerste met een afstandsbestuurbare DSLR met L lens.
Ik ken wel een filmpje van iemand die met een videobril z`n vliegtuigje bestuurd waar een camera op zit gebouwdquote:Op woensdag 20 december 2006 19:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
In de Zoom staat een man met een afstandsbestuurbare DSLR. Op een vlieger!
Donequote:Op donderdag 21 december 2006 10:37 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Is het misschien een idee om in de openings post even een lijstje aan te maken wie er mee gaan.
Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen Blijdorp en Emmen.
Checkquote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 21 december 2006 12:41 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Mag ik ook mee??
Zit wel niet helemaal in de leeftijds groep....![]()
Maar er moet toch iemand de troepen leiden.![]()
Tis voor mij de eerste meet.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TuurlijkHoe meer zielen, hoe meer vreugd
Direct bij de ingang bij de grote parkeerplaats.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Tis voor mij de eerste meet.
Dus moet nog wel even kijken hoe ik jullie kan vinden.
Ook nog nooit in Blijdorp geweest.
Moet dus nog wel even kijken waar dat restaurant zit.
Zouden ze het dan niet raar vinden als we ineens met 10 teletoeters daar staan.quote:Foto's maken of filmen in Diergaarde Blijdorp
Je mag voor je privé-verzameling natuurlijk foto's maken en de dieren en verblijven op film vastleggen. Als je echter beroepsmatig opnames wilt maken, dien je daarvoor altijd vooraf contact op te nemen met de Afdeling Communicatie van Diergaarde Blijdorp. Als je beroepsmatig zonder toestemming van de afdeling Communicatie foto's of filmmateriaal maakt en/of gebruikt, bega je een strafbaar feit en kun je juridisch vervolgd worden.
Geen probleemquote:Op donderdag 21 december 2006 13:17 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Las nog even het volgende op de site van Blijdorp
[..]
Zouden ze het dan niet raar vinden als we ineens met 10 teletoeters daar staan.
Maar ik neem aan dat vorige meets daar ook geen last mee hebben gehad
De meeste herken je vast wel. En anders zoek je de tafel die bijna bezwijkt onder alle camera'squote:Op donderdag 21 december 2006 14:33 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Nu alleen nog hoe herken ik jullie in dat restaurant.
Neem aan dat als jullie daar zitten dat niemand met zijn fototas om zit......
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:33 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Nu alleen nog hoe herken ik jullie in dat restaurant.
Neem aan dat als jullie daar zitten dat niemand met zijn fototas om zit......
Kom je nou of nietquote:Op donderdag 21 december 2006 14:55 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
De meeste herken je vast wel. En anders zoek je de tafel die bijna bezwijkt onder alle camera's
Dat gaat mij ook niet lukken hoor iemand herkennen,quote:Op donderdag 21 december 2006 14:55 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
De meeste herken je vast wel. En anders zoek je de tafel die bijna bezwijkt onder alle camera's
Gewoon wat fotoboekjes bekijken van diegenen die meegaan, dan komt het wel goedquote:Op donderdag 21 december 2006 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat mij ook niet lukken hoor iemand herkennen,
maar dat los ik dan wel op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |