Alles is een drukke dag bij jouquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:14 schreef Elefes het volgende:Dat is wel interessant.. Helaas is het een hele drukke dag
*Nog even heel hard denken gaat*
Jaquote:
Tijd om een keer prio te geven aan dezequote:
Woeiquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:38 schreef An24 het volgende:
denk dat ik wel kom....met de cam van pomdat de mijne stukkies is
![]()
Coolquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:47 schreef freud het volgende:
Ikke is er!
Dan zien we elkaar wel erg vaak he...quote:
helaasquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Voor (of met, afhankelijk hoe je het bekijkt....) al de hopeloos verslaafde fotografen gaan we zondag 24 december (jawel, the day before christmas) Blijdorp onveilig maken.
We verzamelen 11:00 uur - Oceaniumzijde Blijdorp in het restaurant aldaar.
U Zijt Wellekome!
quote:
Wat zij zegt en zoquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:32 schreef Xilantof het volgende:
P!
Ik had nooit gedacht dat we nog zoveel gekken zouden mee trekken!
Gezellig!
Niet misschien, maar wel zeker wetenquote:
Combineer je hobbies, en ben de eerste met een afstandsbestuurbare DSLR met L lensquote:Op woensdag 20 december 2006 18:31 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik had ook al gezegd dat ik zou komen
M`n moeder begon gister al te zeuren dat ik de laatste tijd teveel met rc auto`s bezig ben en te weinig meer met fotografie doe...
In de Zoom staat een man met een afstandsbestuurbare DSLR. Op een vlieger!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:54 schreef freud het volgende:
[..]
Combineer je hobbies, en ben de eerste met een afstandsbestuurbare DSLR met L lens.
Ik ken wel een filmpje van iemand die met een videobril z`n vliegtuigje bestuurd waar een camera op zit gebouwdquote:Op woensdag 20 december 2006 19:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
In de Zoom staat een man met een afstandsbestuurbare DSLR. Op een vlieger!
Donequote:Op donderdag 21 december 2006 10:37 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Is het misschien een idee om in de openings post even een lijstje aan te maken wie er mee gaan.
Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen Blijdorp en Emmen.
Checkquote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 21 december 2006 12:41 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Mag ik ook mee??
Zit wel niet helemaal in de leeftijds groep....![]()
Maar er moet toch iemand de troepen leiden.![]()
Tis voor mij de eerste meet.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TuurlijkHoe meer zielen, hoe meer vreugd
Direct bij de ingang bij de grote parkeerplaats.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Tis voor mij de eerste meet.
Dus moet nog wel even kijken hoe ik jullie kan vinden.
Ook nog nooit in Blijdorp geweest.
Moet dus nog wel even kijken waar dat restaurant zit.
Zouden ze het dan niet raar vinden als we ineens met 10 teletoeters daar staan.quote:Foto's maken of filmen in Diergaarde Blijdorp
Je mag voor je privé-verzameling natuurlijk foto's maken en de dieren en verblijven op film vastleggen. Als je echter beroepsmatig opnames wilt maken, dien je daarvoor altijd vooraf contact op te nemen met de Afdeling Communicatie van Diergaarde Blijdorp. Als je beroepsmatig zonder toestemming van de afdeling Communicatie foto's of filmmateriaal maakt en/of gebruikt, bega je een strafbaar feit en kun je juridisch vervolgd worden.
Geen probleemquote:Op donderdag 21 december 2006 13:17 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Las nog even het volgende op de site van Blijdorp
[..]
Zouden ze het dan niet raar vinden als we ineens met 10 teletoeters daar staan.
Maar ik neem aan dat vorige meets daar ook geen last mee hebben gehad
De meeste herken je vast wel. En anders zoek je de tafel die bijna bezwijkt onder alle camera'squote:Op donderdag 21 december 2006 14:33 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Nu alleen nog hoe herken ik jullie in dat restaurant.
Neem aan dat als jullie daar zitten dat niemand met zijn fototas om zit......
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:33 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Nu alleen nog hoe herken ik jullie in dat restaurant.
Neem aan dat als jullie daar zitten dat niemand met zijn fototas om zit......
Kom je nou of nietquote:Op donderdag 21 december 2006 14:55 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
De meeste herken je vast wel. En anders zoek je de tafel die bijna bezwijkt onder alle camera's
Dat gaat mij ook niet lukken hoor iemand herkennen,quote:Op donderdag 21 december 2006 14:55 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
De meeste herken je vast wel. En anders zoek je de tafel die bijna bezwijkt onder alle camera's
Gewoon wat fotoboekjes bekijken van diegenen die meegaan, dan komt het wel goedquote:Op donderdag 21 december 2006 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat mij ook niet lukken hoor iemand herkennen,
maar dat los ik dan wel op
Ik reageer ff in de SC ok. Wordt hier wel heel off topicquote:Op donderdag 21 december 2006 15:40 schreef pirke het volgende:
Hey, nu ik al die brillen zie, zetten jullie je bril af als je een foto maakt of hou je die gewoon op? Camera's tegenwoordig kunnen oogafwijking corrigeren, dus vandaar mijn vraag
Als ik ga kom ik met drie personen, dan neem ik de kids weer mee...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom je nou of niet![]()
* PdeHoog vind dat Marjo ook gewoon moet komen![]()
Iddquote:Op donderdag 21 december 2006 15:18 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gewoon wat fotoboekjes bekijken van diegenen die meegaan, dan komt het wel goedIk heb ze ook gevonden toen ik de eerste keer mee ging
Dusquote:Op donderdag 21 december 2006 16:11 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Als ik ga kom ik met drie personen, dan neem ik de kids weer mee...
Yup....de oudste wel, maar de wijste.......quote:Op donderdag 21 december 2006 17:55 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Blijf ik volgens mij nog steeds de oudste als ik een beetje de profielen af ga.
Oud en wijs![]()
Nee daarom ga ik ook een keer mee met een meet.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup....de oudste wel, maar de wijste.......![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Nee daarom ga ik ook een keer mee met een meet.
Ik hoop dat jullie me wat kunnen bij spijkeren
Hahaha, nee. Toen waren wij jullie ineens kwijt...quote:Op donderdag 21 december 2006 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus![]()
Vorige keer was dat geheel niet vervelend volgens mij
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 december 2006 18:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Toen waren wij jullie ineens kwijt...
http://www.happybami.nl/z00/nl/blij/map92.htmquote:Op donderdag 21 december 2006 19:38 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Dus jullie dumpen ook mensen als ze niet bevallen![]()
Dan mag ik wel niet te veel praten anders sta ik meteen buitenspel![]()
BTW is er ergens nog een plattegrond te vinden van Blijdorp?
Ja volgens mij hebben ze nu ook een uitbreiding.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://www.happybami.nl/z00/nl/blij/map92.htm
Wel een oudje...
Ja heb ik gelezenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:49 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja volgens mij hebben ze nu ook een uitbreiding.
Ik las iets over de andere kant van het spoor en dat staat hier ook niet op.
Daar schieten we dus niets mee op.
Ik houdt me dan maar stevig vast aan de gene die daar wel de weg weten![]()
BTW -marjo- heb je je mail nog verder gelezen
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:55 schreef prupke het volgende:
gaan jullie alle jonkies op de foto zetten?
Probeer mij dan maar eens "knap" op een foto te krijgenquote:
Die boeien me nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
En de jonge giraffe toch?
Blijdorp gaat om 17:00 uur dicht, maar als je eerder weg wil is dat natuurlijk je goed rechtquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:01 schreef pirke het volgende:
Tot hoe laat duurt dat zondag in de dierentuin? En dan heb ik nog maar net mn camera, nog geen idee hoe dat ding goed werktNou zal het niet veel verschillen van een Canon EOS analoog, maar toch.
genoeg loslopend wild iigquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijdorp gaat om 17:00 uur dicht, maar als je eerder weg wil is dat natuurlijk je goed rechtEn zo moeilijk is dat fotograferen niet
Je richt, je stelt scherp en je drukt af
Dierentuinen zijn een ideaal oefenterrein volgens mij
ff oftopic he : kom jij oorspronkelijk uit eindhoven?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:33 schreef pirke het volgende:
Ik twijfel wel heel erg hard....
Tja....zo eng zijn we ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:33 schreef pirke het volgende:
Ik twijfel wel heel erg hard....
72 minuten met de treinquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja....zo eng zijn we ook weer niet hoorMaar zo te zien moet je uit Eindhoven komen
Dan is het wel ff een eindje reizen
Volgens mij dit keer nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:57 schreef pirke het volgende:
Ja, 10km naast Eindhoven (wel de west-kant, scheelt weer), in een dorp genaamd Best. Zijn er meer mensen uit deze regio dan die ook komen?
en als het wel zou zo zijn ...kan hij niet met ons meerijden...quote:
ik zei de gek en mijn tweede tweelingbroer, pkfotografie aka blackbullyquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:31 schreef pirke het volgende:
Wie zijn we?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:28 schreef prupke het volgende:
[..]
en als het wel zou zo zijn ...kan hij niet met ons meerijden...
mag niet he ...los achter in de auto
Da's niet leuk ziek zijn met de kerst.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:02 schreef Auticia het volgende:
Ik ben ziek dus ben er niet bij morgen.
Veel plezier in elk geval!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:57 schreef pirke het volgende:
Ok, nu definitief, ik kom niet.
Fotozaak waar ik net was had geen goed statief (in mijn ogen) en niet de fototas die ik wilde hebben...
Bak koffie vermoed ikquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
BTW het is rond 11 uur verzamelen.
Gaan we dan meteen op pad of drinken we eerst gezellig een bak koffie.
Ik geef eigenlijk geen ruk om kerst dus ik vind het niet zo ergquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:36 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Da's niet leuk ziek zijn met de kerst.
Beterschap. Hopelijk knap je snel op.
Aaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:02 schreef Auticia het volgende:
Ik ben ziek dus ben er niet bij morgen.
Veel plezier in elk geval!
Ik vertrek rond 9.15 vanuit Alkmaar.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bak koffie vermoed ikOf iedereen moet er al zijn en zin hebben om er gelijk vandoor te gaan
Groot gelijkquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:16 schreef -Marjo- het volgende:
Wij hebben besloten om niet te gaan morgen. Ik heb het te druk gehad de laatste dagen. Even een dagje rust dus...
Dus ik moet alleen vanuit Alkmaar.........quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:16 schreef -Marjo- het volgende:
Wij hebben besloten om niet te gaan morgen. Ik heb het te druk gehad de laatste dagen. Even een dagje rust dus...
Ja heel jammer. Het is altijd reuze gezellig.quote:
Je overleeft het welquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:40 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dus ik moet alleen vanuit Alkmaar.........
Zo jammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |