Die pabo iot je laatste reactie is een iets anderequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:45 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Hier waren we gebleven.
Ook van mij geen spannende teksten aan het begin van het topic.
Daar zijn andere veel beter in
Neeeeheeequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die pabo iot je laatste reactie is een iets andere![]()
Zit iedereen klaar voor de wereldvrede?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je kan je toch wel ff "terugtrekken"op de wc?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
NeeeeheeeIk heb ook geen motivatie laat staan op kantoor :w
Nee, natuurlijk niet maf wicht...quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je kan je toch wel ff "terugtrekken"op de wc?
Ik drink niet als ik moet rijdenquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:41 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Pas maar op straks heb je zondag nog een kater.
BTW dat is wel makkelijker zoeken in Blijdorp
Er is nog een woning in Oostenrijk waar ja haar van haar 8e tot/met 18e in de kelder kan opsluiten ;')quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:59 schreef nikky het volgende:
Over de meidendiscussie in het vorige topic en de veel te korte rokjes. De mijne krijgt tot ze 18 is een burka aan, punt.
Als dat nog mag tegen die tijd:quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:59 schreef nikky het volgende:
Over de meidendiscussie in het vorige topic en de veel te korte rokjes. De mijne krijgt tot ze 18 is een burka aan, punt.
Op dit moment is het 1 per 1 a 2 dagen, dus dat schiet wel op jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:58 schreef freud het volgende:
Ik denk dat er nog wel een SC of twee komt dit jaar hoor!
Nounou, dat was weer ff lekker hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nounou, dat was weer ff lekker hoor
Maar geen opmerking maakt over tevreden te stellen in 5 mins enzo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nounou, dat was weer ff lekker hoor
En heb je de positieve energie niet gevoeld?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet maf wicht...![]()
![]()
Ik gaan in protest...![]()
Ik was al een hele tijd aan het opwarmen hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar geen opmerking maakt over tevreden te stellen in 5 mins enzo.
tijd voor![]()
Adres/telefoon/mail?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Er is nog een woning in Oostenrijk waar ja haar van haar 8e tot/met 18e in de kelder kan opsluiten ;')
Wie zegt dat ze naar openbare ruimtes mag?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:02 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Als dat nog mag tegen die tijd:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=666458/sc=c298fc
Nee ik zit hier in een 'Kooi van Faraday' en ben berschermd tegen dat soort energiequote:Op vrijdag 22 december 2006 16:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En heb je de positieve energie niet gevoeld?
niet alleen mannen kunnen snel zijn hoor
Ik weet niet of jij dat kan, kan jij dat?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:11 schreef HMaster-II het volgende:
Kan ik nu weer normaal naar het toilet zonder vreemd aangekeken te worden door collega's![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik was al een hele tijd aan het opwarmen hoor
ja tijd voor een![]()
Bel effe met Natascha Kampuschquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Adres/telefoon/mail?
[..]
Wie zegt dat ze naar openbare ruimtes mag?
Ikke wel hoor...quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:12 schreef pirke het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat kan, kan jij dat?![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:18 schreef pirke het volgende:
En toen bleef het ineens een hele minuut stil...
Omdat het vrijdag middag is voor het kerst weekend? Iedereen die nog op kantoor zit zit zich te vervelen omdat het zo rustig is dus gaat men maar posten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:15 schreef pirke het volgende:
AAAH, waarom zitten er zoveel mensen tegelijk in alle topics te posten, zo blijf ik nooit bijgelezen!
Daarvoor heb jij toch een VMware image met XP op de domaincontroller geplaatstquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Omdat het vrijdag middag is voor het kerst weekend? Iedereen die nog op kantoor zit zit zich te vervelen omdat het zo rustig is dus gaat men maar posten.
Dit zijn natuurlijk alleen maar aannames want ik zou me nooit vervelen laat staan fokken op het werk![]()
Ja maar dat is PdeHoog en die kan nog niet klokkijken...quote:
het is dus niet alleen bij mij zo?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Omdat het vrijdag middag is voor het kerst weekend? Iedereen die nog op kantoor zit zit zich te vervelen omdat het zo rustig is dus gaat men maar posten.
Dit zijn natuurlijk alleen maar aannames want ik zou me nooit vervelen laat staan fokken op het werk![]()
Staat het adres niet in haar boek??quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bel effe met Natascha Kampusch![]()
Dan had ik nog wel een andere uitdaging voor je gehad.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is dus niet alleen bij mij zo?
zit hier al de hele dag uit mijn neus te vreten, heb maar ff op zo'n 200 foto's commentaar gegeven op DPC
Nuh, ben nog wel ff productief geweest.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is dus niet alleen bij mij zo?
zit hier al de hele dag uit mijn neus te vreten, heb maar ff op zo'n 200 foto's commentaar gegeven op DPC
uhhh.......................quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:26 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
als je bij een productie machine wil printen vanuit SAP dat je dan de printer in sap moet selecteren met dezelfde naam als op de stikker op de printer
VMware? nah als dan al htthost naar mijn eigen pc thuis
CCL doe dat es overnieuw en dan in Jip-en-Janneke taalquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:26 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nuh, ben nog wel ff productief geweest.
Zelfs een poging gedaan om een iemand op een andere vestiging uit te leggen dat als je bij een productie machine wil printen vanuit SAP dat je dan de printer in sap moet selecteren met dezelfde naam als op de stikker op de printer
VMware? nah als dan al htthost naar mijn eigen pc thuis
Iddquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja maar dat is PdeHoog en die kan nog niet klokkijken...![]()
hey P
ok ok.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
CCL doe dat es overnieuw en dan in Jip-en-Janneke taal![]()
Het advies was één regelquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:53 schreef Yoni het volgende:
[...]én een advies geschreven over "what to do with the helpdesk"
Klinkt meer als een echte RTFMquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
ok ok.
men neme productie machine waar printer a bij staat. Als men dus vanaf de pc die bij die printer staat wil printen op die printer. Dan zul je ook printer a moeten selecteren.en de oppersjef maar zeuren dat de printer het niet doet.....
onder het motto van als je nou eens de goeie printer selecteerd.....
jip en janneke genoeg?
Nee, het advies is: huur een uitzendkracht in voor de post en investeer in een cursus voor de collega die ik nu op moest leidenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het advies was één regel"Huur ons in......"
Over Jip en Janneke taal gesprokenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:53 schreef Yoni het volgende:
Iedereen verveelt zich en ik heb het gewoon drukVoor het éérst zo ongeveer!
Ik heb een Outlookprobleem opgelost, een vaag Acrobat probleem proberen op te lossen. Ondekt dat de switch in de RIS-ruimte aangesloten zit op de backbone die maar een DHCP scope van 10 ip's heeft en dat daardoor soms pc's niet willen rissen én een advies geschreven over "what to do with the helpdesk"
En nu heb ik niks meer te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |