NUquote:Op woensdag 20 december 2006 16:26 schreef miss-scofield het volgende:
Ik mag geen hoi zeggen..
Euhm, dan maar gewoon tvp?
Wanneer mogen jullie naar huis?
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:24 schreef Goover het volgende:
Iemand nog een mooie titel voor het volgende deel?
'Meer werken, minder lullen'
of
'Meer werken, minder spammen'
of
'NUU EVEN NIET!' >>>> http://members.home.nl/rene.itzme/fok/nuevenniet.mp3
of
'verzin is wat!'
lekker spammen in je eentje, wij blijven lekker op fok!quote:Op woensdag 20 december 2006 16:27 schreef SvenM het volgende:
Ander maak ik gewoon een eigen forum, die ik ga hosten op me webspacekunnen we net zoveel spammen als we willen
Okequote:Op woensdag 20 december 2006 16:28 schreef HansU het volgende:
[..]
lekker spammen in je eentje, wij blijven lekker op fok!
![]()
richting stad?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:29 schreef Thrilled het volgende:
tvp, nog paar minuten en dan richting stad
Men. Niet zo miepen. Het is een voorafgaande mededeling. Het was nu niet uit de klauiwen gelopen, maar als jullie het voort gaan zetten over de hele dag kan je 8 topics vullen, dat word een beetje to much. Snappe ?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:27 schreef SvenM het volgende:
Ander maak ik gewoon een eigen forum, die ik ga hosten op me webspacekunnen we net zoveel spammen als we willen
Ikke snappequote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Men. Niet zo miepen. Het is een voorafgaande mededeling. Het was nu niet uit de klauiwen gelopen, maar als jullie het voort gaan zetten over de hele dag kan je 8 topics vullen, dat word een beetje to much. Snappe ?
Had het niet over jou hoor, maar nu ben ik zo de boeman.quote:
Miep miepquote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Men. Niet zo miepen. Het is een voorafgaande mededeling. Het was nu niet uit de klauiwen gelopen, maar als jullie het voort gaan zetten over de hele dag kan je 8 topics vullen, dat word een beetje to much. Snappe ?
Dat vind ik nietquote:Op woensdag 20 december 2006 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had het niet over jou hoor, maar nu ben ik zo de boeman.
valt wel mee hoor, we waarderen het heus wel dat we gewaarschuwd worden. Dat is natuurlijk een stuk beter dan dat het uit de hand zou lopen en gesloten zou worden.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had het niet over jou hoor, maar nu ben ik zo de boeman.
rode letters vallen meer opquote:Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef SvenM het volgende:
Er staat nu S T A
Ik kon het ook niet lezen omdat ik de rode letters las ipv de gele.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:50 schreef NrSiX het volgende:
[..]
rode letters vallen meer opanyway.. nog 10 min en dan naar huis, ik zeg alvast doeg
ciao
![]()
doeiquote:Op woensdag 20 december 2006 16:50 schreef NrSiX het volgende:
[..]
rode letters vallen meer opanyway.. nog 10 min en dan naar huis, ik zeg alvast doeg
ciao
![]()
Stom werkjequote:Op woensdag 20 december 2006 16:58 schreef SvenM het volgende:
TopperIk had hem in het preview vakt gemaakt, die is wat breder dan deze
Die paste niet meer ...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef LLX het volgende:
ik moet nog tot half 6..
waar is trouwens de even gebleven in de titel?
quote:
Hmmmmquote:Op woensdag 20 december 2006 17:10 schreef Goover het volgende:
Daar is hij weer, mijn maaltijd van de dag. Vandaag was het dus de Linsengemüse met worstjes noodles en een broodje. Als verassing zat er ook nog (verse) vanillevla bijAls drinken had ik weer bubbelend tafelwater.
[afbeelding]
Ik vond het prima te eten! De Linsengemüse ziet er slechter uit dan dat ie smaakte.
Aan de wat?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:11 schreef LLX het volgende:
[..]
![]()
Heb nu even geen tijd, want ik ben aan de ....
![]()
Niet lekker? Ik vond het prima te eten hoor.quote:
Linzenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Aan de wat?
[..]
Niet lekker? Ik vond het prima te eten hoor.
Ik snap het nog steeds niet...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:11 schreef LLX het volgende:
[..]
![]()
Heb nu even geen tijd, want ik ben aan de schij.
![]()
edit: duidelijker zo?
(het was opvulling, zodat ik niet spamde)
denk aan frans bauer en probeer te rijmenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet...
schij?
ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wel je moet tijdens stage gewoon wat te ouwehoeren hebbenquote:Op woensdag 20 december 2006 18:55 schreef T1andonly het volgende:
Ik zie het nut van gigantisch veel topics vullen ook absoluut niet. Het moet wel beetje stage-gerelateerd blijven.
Hij ligt goed hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 00:12 schreef Theamerican het volgende:
ey goover leg dat pasje van jou is goed :p
Dat is mooi balen! Dat soort geintjes heb ik ook wel eens gehad, maar gelukkig nog nooit met echt belangrijke documenten.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:10 schreef Norro-tje het volgende:
jeej , dach kom vandaag iets eerder ff mijn concept stage verslag afmaken en inleveren, ik open net bestand en ja wat doet windows, die zegt , error incurrupt file en vervolgens kan ik dus mijn 30 blz opnieuw maken want bestand valt niks meer mee te doen, piep piep piep mircosoft
o ja goedemorgen trouwens
Niet te veel haasten, gewoon beetje typen, als iemand gaat zeuren laat je ze gewoon dat corrupte bestand zien.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:17 schreef Norro-tje het volgende:
ja drie dagen werk inhalen en ik ga morgen op vakantie dus dat gaat nooit meer lukken althans denk het niet. al ga ik het wel proberen maar ik heb alleen de ochtend, vanmiddag moet ik al andere dingen doen voor me stage
dank je voor de tip meteen ff geprobeerd maar dan krijg in ene soort tekst met veirtkanjes acheter mekaar en ook maar 1 a4 vol dus gaat niet lukken helaas,quote:Op donderdag 21 december 2006 08:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet te veel haasten, gewoon beetje typen, als iemand gaat zeuren laat je ze gewoon dat corrupte bestand zien.
Maar als je hem met notepad probeerd te opnenen valt er ook geen tekst meer uit te halen? Of een 'vieuw' functie in een of ander filebrowse programma (Norton-/Total- commander bv)
net zo lekke als jij ?quote:Op donderdag 21 december 2006 08:23 schreef Cuegirllie het volgende:
De borrel was trouwens erg gezellig.. Veel met zo'n lekker ding van t werk gepraat (maar al getrouwd en kinderen, helaas).. maarja was wel erg leuk
Nog veel lekkerderquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:10 schreef Norro-tje het volgende:
jeej , dach kom vandaag iets eerder ff mijn concept stage verslag afmaken en inleveren, ik open net bestand en ja wat doet windows, die zegt , error incurrupt file en vervolgens kan ik dus mijn 30 blz opnieuw maken want bestand valt niks meer mee te doen, piep piep piep mircosoft
o ja goedemorgen trouwens
Die tekst is niet meer bruikbaar dan? Volgens mij zijn alle vierkantjes lay-out dingen (enters, lege regels etc) en staat daar tussendoor je gewone text (of een deel daarvan)quote:Op donderdag 21 december 2006 08:28 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dank je voor de tip meteen ff geprobeerd maar dan krijg in ene soort tekst met veirtkanjes acheter mekaar en ook maar 1 a4 vol dus gaat niet lukken helaas,![]()
en ja ik typ we een beetje in me vakntie das geen probleemmaar vindt het zo n verspilling van tijd, na ja ff me schouder eronder en moet goed komen![]()
![]()
Grrrr, jou laatste dag grrr!quote:Op donderdag 21 december 2006 08:38 schreef SvenM het volgende:
Hihi, bijna vakantie! Vandaag ga ik de laatste hand leggen (ik typte laggen) aan mijn stage verslag zodat ik daar in ieder geval klaar mee ben.
No wai, kerk sux!quote:Op donderdag 21 december 2006 08:55 schreef Zosk het volgende:
Hoi, er zijn in totaal 4 mensen op school ofzo. De rest is naar de kerk, als ik dat eerder had geweten was ik daar ook wel heen gegaan, wel leuk om weer eens te zien volgensmij![]()
Toen ik nog op de basisschool ging, mochten we altijd zingen in de kerk, mocht zelfs een keer janken als een baby tijdens een kerstverhaal.. Echt mooie tijd was dat (al ben ik niet katholiek ofzo)quote:Op donderdag 21 december 2006 09:02 schreef Zosk het volgende:
nee man, is lang geleden dat je met je school naar de kerk ging![]()
om te gaanquote:Op donderdag 21 december 2006 09:04 schreef SvenM het volgende:
Mjah, maar ga je omdat je gelooft om ga je om te gaan?
ik ben wel katholiek maar nooit naar de kerk gegaan op zondag ofzo, heb ook mijn comunie niet gedaan terwijl ik wel gedoopt bentquote:Op donderdag 21 december 2006 09:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toen ik nog op de basisschool ging, mochten we altijd zingen in de kerk, mocht zelfs een keer janken als een baby tijdens een kerstverhaal.. Echt mooie tijd was dat (al ben ik niet katholiek ofzo)
achja, hoeft toch ook neit, ik zat op katholieke school, kerk dernaast, dusja.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik ben wel katholiek maar nooit naar de kerk gegaan op zondag ofzo, heb ook mijn comunie niet gedaan terwijl ik wel gedoopt bent![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
achja, hoeft toch ook neit, ik zat op katholieke school, kerk dernaast, dusja.
Vodn eht wel leuk, maar ik heb niks met de communie enzo, heb toen wel weer mogen zingen in t koor (en nee ik kan neit goed zingen, maar dat hoor je toch niet hehee)
Nou ik vind het wel leuk om te zien hoe die kinderen er nu mee omgaan / er op reageren etc. Want ik kan het nog redelijk goed herinneren van mezelf, de kerstdagen op school etc. Ik vind het wel leuk om te zien hoe het nu tegenwoordig gaat en of ik het anders bekijk enzoquote:Op donderdag 21 december 2006 09:08 schreef SvenM het volgende:
Aha, ik vind dat je zelf moet doen waar je zin in hebt. Je hebt ook mensen die zich echt beter dan je voelen omdat ze naar de kerk gaan en ik niet. Heb ik echt een schurfthekel aan. Er zijn zat mensen die ook geloven maar niet naar de kerk gaan ivm kinderen enzo
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:16 schreef SvenM het volgende:
Ja dat is wel grappig, toen mijn broertje klein was ben ik er ook wel eens naar toe geweest (hij was toen 6 ofzo). Moest ie zingen ooook zoo vals. En hij stond nog voor de microfoon ook
nog 15 uur en 39 min... (geloof ik)quote:Op donderdag 21 december 2006 09:17 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen Allemaal..
Nog maar 7 uur en 43 minuten en dan vakantie
* PieterBas stond weer 20 minuten voor een dichte deur..
maar wel 200 of 250 euro per maand ofzoquote:Op donderdag 21 december 2006 09:21 schreef Zosk het volgende:
boem-dikkie gaat een leuke stage tegemoet![]()
voor een hele dag hard werken en geen funquote:Op donderdag 21 december 2006 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maar wel 200 of 250 euro per maand ofzo![]()
De bedoeling is dat we om 9 uur beginnen, maar ik heb ondertussen door dat ze werktijden niet zo nou nemenquote:Op donderdag 21 december 2006 09:18 schreef SvenM het volgende:
PieterBas, kan je dan niet gewoon een trein/bus/fiets () later nemen ofzo?
ach zo erg zou t niet zijn hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 09:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
voor een hele dag hard werken en geen fun![]()
Zwijgplicht heeft bijna iederen.. hier ook een document van een paar pagina's met voorlichting over gehad.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan had je het liefst voor het zingen de kerk uitgeweest..quote:Op donderdag 21 december 2006 09:16 schreef SvenM het volgende:
Ja dat is wel grappig, toen mijn broertje klein was ben ik er ook wel eens naar toe geweest (hij was toen 6 ofzo). Moest ie zingen ooook zoo vals. En hij stond nog voor de microfoon ook
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb ook zwijgplicht, mag geen gevoelige informatie naar buiten brengen, en weet ik het allemaal wat, is niet zo heul moeilijk ofzo hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet vanaf 29 Januari ook stage lopen. Ik dacht word wel relax e.d alleen nu krijg ik mijn stage papieren e.d binnen vorige weekhele overeenkomst over zwijgplicht en als je op entertainment gerichte website's komt dat deze permanent kunnen worden geblokkeerd e.d
![]()
Ik heb laatst een documentje met wachtwoorden gewoon aan al me vrienden laten zien~!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:24 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik heb ook zwijgplicht, mag geen gevoelige informatie naar buiten brengen, en weet ik het allemaal wat, is niet zo heul moeilijk ofzo hoorgewoon mondje dichthouden over documenten die ik onder mn neus krijg geduwd
[pats mode]quote:Op donderdag 21 december 2006 09:25 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ik heb laatst een documentje met wachtwoorden gewoon aan al me vrienden laten zien~!
Mooi, net voor de Kerstquote:
Met RA2 usericonquote:Op donderdag 21 december 2006 09:26 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
goede morgen, ik is ook weer aanwezig
Ik nog veel belangrijkere!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:27 schreef Thrilled het volgende:
[..]
[pats mode]
Ik krijg veeeeeeel belangrijkere informatie te zien , lekker puh!![]()
![]()
[/pats mode]
Dat mag ik niet zeggen...quote:Op donderdag 21 december 2006 09:29 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ik nog veel belangrijkere!
Heb jij het document onder je neus gehad met de opdracht om die russische ex spion te vermoorden?
Ik mag de voornaam van de begeleider in het bedrijf niet bekent makenquote:Op donderdag 21 december 2006 09:28 schreef T1andonly het volgende:Ik mag de naam van onze grootste investeerde geeneens noemen. Maar om klanten over de streep te halen noemen we ze altijd "een grote Nederlandse telecomprovider".
Telefoon is 'gratis', als je een abotje kan/wil betalen.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:32 schreef T1andonly het volgende:
Vlak voor de kerst krijg ik ook nog studiefinanciering, mijn salaris van hier, salaris van m'n bijbaan (+kerstbonus). Dat geld krijg ik er gedurende de vakantie er vast wel doorheen.
Ik ga nog druk opzoek naar m'n mobiele telefoon en naar 'n stapel nieuwe kleren.
Moet je snel zijn, want de grote telecomproviders gaan stoppen met "gratis" telefoons. Het is niet meer rendabel, want iedereen heeft bijna een mobiele telefoonquote:Op donderdag 21 december 2006 09:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Telefoon is 'gratis', als je een abotje kan/wil betalen.
Stapel nieuwe kleren hoeft ook niet veel te kosten, gewoon zielig kijken bij de kringloopwinkel![]()
Samsung P310 is nog niet op veel plaatsen gratis te krijgen.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Telefoon is 'gratis', als je een abotje kan/wil betalen.
Stapel nieuwe kleren hoeft ook niet veel te kosten, gewoon zielig kijken bij de kringloopwinkel![]()
Woon je nog thuis?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:36 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
stufi moet k weer meteen doorsluizen naar mn ouders.
Hoef ik niet te doen van ze, maar dan moest ik zelf mn opleiding betalen...
Zag er pas iemand mee in de bus zitten. Wel leuke tel.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Samsung P310 is nog niet op veel plaatsen gratis te krijgen.en nu begin ik er weer over te twijfelen of dat "het perfecte" toestel voor mij is. Ik moet gewoon de knoop doorhakken en dat ding gaan halen binnenkort.
Voor kleren kijk ik toch liever op andere plaatsen dan de kringloopwinkel.maar het belangrijkste is dat ik geld overhoudt om uit te gaan.
jep, heb geen rede waarom ik weg zou gaan. Zijn niet egt regels thuis. Is gezellig en hoef minder te regelenquote:
de x820 is ook verschrikkelijk platquote:Op donderdag 21 december 2006 09:37 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
Zag er pas iemand mee in de bus zitten. Wel leuke tel.
Heb zelf pas ook een nieuwe Samsung x820
geen rede? haha.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:39 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
jep, heb geen rede waarom ik weg zou gaan. Zijn niet egt regels thuis. Is gezellig en hoef minder te regelen![]()
jah inderdaadquote:Op donderdag 21 december 2006 09:41 schreef T1andonly het volgende:
[..]
de x820 is ook verschrikkelijk plat
heb dr wel over zitten denken om op kamers te gaan, marja hoef nog maar 1 1/2 jaar ofzo. Zie daarna wel weer. Ben 21 als k klaar ben met mn opleiding (als alles goed loop). Ben eigenlijk nog niet van plan dan te gaan werken. Mss als ik een andere opleiding ga doen dat ik dan wel op kamers gaquote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Goover het volgende:
[..]
geen rede? haha.
Dat dacht ik ook, maar zelfstandigheid is een heeele mooie rede
Oh ik val je er niet op aan hoor, tijdens stage is het heerlijk om nog thuis te wonen, dat je tenminste zodra je klaar bent met stage niet nog moet schoonmaken, boodschappen doen & koken..quote:Op donderdag 21 december 2006 09:39 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
jep, heb geen rede waarom ik weg zou gaan. Zijn niet egt regels thuis. Is gezellig en hoef minder te regelen![]()
Ik heb nog niets iig..quote:Op donderdag 21 december 2006 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
hebben we vandaag studiefinancering? K dacht pas in t weekend?
Ik woon dus voor mijn stage voor het eerst uit huis, en ik had niet verwacht dat het me nog zo goed zou bevallen eigenlijk. Ik heb niet zo veel last van de verplichtingen (koken boodschappen etc) die ik nu heb. Heb nog tijd zat voor andere dingen.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Oh ik val je er niet op aan hoor, tijdens stage is het heerlijk om nog thuis te wonen, dat je tenminste zodra je klaar bent met stage niet nog moet schoonmaken, boodschappen doen & koken..
daar heb je toch vrindinetje voor knopen aanzetten en zo maar je hebt wel gelijk, af en toe is het wat stil om je heen al is dat ook wel heelijk af en toequote:Op donderdag 21 december 2006 09:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik woon dus voor mijn stage voor het eerst uit huis, en ik had niet verwacht dat het me nog zo goed zou bevallen eigenlijk. Ik heb niet zo veel last van de verplichtingen (koken boodschappen etc) die ik nu heb. Heb nog tijd zat voor andere dingen.
Wat ik wel mis is de familie om je heen. Zusje om af en toe eens tegen te babbelen, of je moeder eens vragen of ze ergens een knoop aan wil zetten.
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:57 schreef Theamerican het volgende:
hoi hoi en doei doei
ik lach harder als ik na 3 februari eerst 2 weken vrij heb na me stage en daarna weer een roostertje krijg met een uurtje of 8 á 10 per week.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:00 schreef Theamerican het volgende:
lekker hoor allemaal vakantie maar ik lach jullie 29 januari uit als ik weer zo top rooster hebben en jullie allemaal tot laatste uur
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:00 schreef Theamerican het volgende:
lekker hoor allemaal vakantie maar ik lach jullie 29 januari uit als ik weer zo top rooster hebben en jullie allemaal tot laatste uur
En wat voor toprooster is dat dan wel?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:00 schreef Theamerican het volgende:
hihi vanaf januari 2 dagen vrij in de week en 3 dagen van 9 tot 5 bij een bedrijf HIHIHIHIHIquote:Op donderdag 21 december 2006 10:00 schreef Theamerican het volgende:
Wat joh, superloller LOLBOY remixquote:
dan komen er allemaal nieuwe stagiaires die in de 2e periode van het schooljaar stage mogen lopenquote:Op donderdag 21 december 2006 10:06 schreef PieterBas het volgende:
Als ik zo kijk.. blijven er na februari nog weinig mensen over
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:06 schreef SvenM het volgende:
[..]
Wat joh, superloller LOLBOY remixvan dat nummer ging ik gister echt flippen
ik had de slappe lach in me eentje
Ik mis dus de familie om me heen helemaal nietquote:Op donderdag 21 december 2006 09:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik woon dus voor mijn stage voor het eerst uit huis, en ik had niet verwacht dat het me nog zo goed zou bevallen eigenlijk. Ik heb niet zo veel last van de verplichtingen (koken boodschappen etc) die ik nu heb. Heb nog tijd zat voor andere dingen.
Wat ik wel mis is de familie om je heen. Zusje om af en toe eens tegen te babbelen, of je moeder eens vragen of ze ergens een knoop aan wil zetten.
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:08 schreef Theamerican het volgende:
heb me rooster nog niet maar heb altijd weinig lesuren en minstens 1 dag vrij
je avatarquote:Op donderdag 21 december 2006 10:10 schreef Teije het volgende:
Ik doe ook een ICT stage, veel niks doen dus :-x
Ik zit er ook nog tot de zomervak..quote:Op donderdag 21 december 2006 10:06 schreef PieterBas het volgende:
Als ik zo kijk.. blijven er na februari nog weinig mensen over
Een Spaanse windows inlog schermquote:Op donderdag 21 december 2006 10:11 schreef SvenM het volgende:
Woei de voorkant van me verslag is af
[afbeelding]
Waarom staat 'druk op crtl-alt-del' in een vage taal?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:11 schreef SvenM het volgende:
Woei de voorkant van me verslag is af
[afbeelding]
lijkt me italiaansquote:Op donderdag 21 december 2006 10:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een Spaanse windows inlog scherm![]()
Grrrrquote:Op donderdag 21 december 2006 10:18 schreef NrSiX het volgende:
[..]
*kuch* * NrSiX is vanaf 5 uur in de vakantie-relax mode![]()
Zoiets heb ik ook ja, gewoon standaard saai a4-tje met al de gegevens zoals naam, datum, begeleider, logo hoge school, titel ed, en 1 subtiel plaatje om het geheel wat op te leuken.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom staat 'druk op crtl-alt-del' in een vage taal?
Voor de rest vind ik het er een beetje druk uit zien, maar wel cool. Ik zou het bij mijn opleiding alleen niet moeten inleveren, die houden niet van plaatjes. 1 'informative afbeelding' moet er op de kaft staan..![]()
die kopquote:Op donderdag 21 december 2006 10:19 schreef Stranger het volgende:
Oe, gaan we foto's plaatsen?
Mijn meest recente staat in Wat Eten en Drinken we vandaag? #34!
Niet degene waar ik het meest trots op ben maar toch
Haha.. mijn foutquote:
Die kwamen tijdje terug ook voorbij toch? Ziet er lekker uit hoor (het eten dan, k val niet zo op mannen)quote:Op donderdag 21 december 2006 10:19 schreef Stranger het volgende:
Oe, gaan we foto's plaatsen?
Mijn meest recente staat in Wat Eten en Drinken we vandaag? #34!
Niet degene waar ik het meest trots op ben maar toch
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Die kwamen tijdje terug ook voorbij toch? Ziet er lekker uit hoor (het eten dan, k val niet zo op mannen)
Nee, dat is HostiMeister al... (chek die thread dan beterquote:Op donderdag 21 december 2006 10:25 schreef HansU het volgende:
[..]
en Stranger is je cock oops kook buddy?
Euhm nee, stranger is een stranger voor mequote:Op donderdag 21 december 2006 10:25 schreef HansU het volgende:
[..]
en Stranger is je cock oops kook buddy?
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:28 schreef SvenM het volgende:
1 - 0 voor menu 1
dat lukte niet, ik werd misselijk van al dat eten daarquote:Op donderdag 21 december 2006 10:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, dat is HostiMeister al... (chek die thread dan beter)
Welk stuk weet je niet dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef HansU het volgende:
nou Goover, dit is echt de 1e keer dat ik beiden menu's voor 100% niet snap/ kan vertalen.
Ik kies optie 3: De snackbar om de hoek
ICT Netwerkbeheerder... Moet het netwerk in kaart brengen (zeer leerzaam!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:11 schreef PieterBas het volgende:
Welkom
Wat doe je voor stage? en wat moet je eigenlijk doen.. in plaats van Fok! Forum bezoeken?
Niet veel swa, niet veelquote:
Ik vote voor optie 1.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:27 schreef Goover het volgende:
Ik heb mijn menu voor vandaag weer eens opgezocht. Vandaag weer geen poll, menu 1 is weer vega
Menu1
Edle
Gemüsevariation
2 Stück Kartoffeltaschen
gefüllt mit Frischkäse
und grüner Salat
Menu2
Paniertes
Zwiebelschnitzel
Teigwaren
und Bohnensalat
Leek mij vrij duidelijk.
Morgen trouwens ook geen poll zag ik, dan hebben ze maar 1 menu..
Neequote:Op donderdag 21 december 2006 10:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Hallo IJsmeis,
bijna wel![]()
Heb je onze waarschuwing al gezien?
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef HansU het volgende:
nou Goover, dit is echt de 1e keer dat ik beiden menu's voor 100% niet snap/ kan vertalen.
Ik kies optie 3: De snackbar om de hoek
Hij staat in de OPquote:
VIERKANTE AARDAPPELSquote:Op donderdag 21 december 2006 10:36 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
![]()
In het engels dan:
Menu1
Mixed vegetables
2 potato squares
stuffed with cheese Lettuce
Menu2
Breaded escalope of pork with onions
Noodles
Bean salad
Hier is het nog wel gezellig.. en we spammen ook niet in een uur een topic vol.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NeeLinkje?
Ik zie het al. Ik zat ook in de eerste stage-slowchat. En daar ging het gewoonweg om het spammen
. Dat was ook niet leuk en gezellig meer. Veel ruzie en gezeur ook.
Ik weet hetquote:Op donderdag 21 december 2006 10:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Hier is het nog wel gezellig.. en we spammen ook niet in een uur een topic vol.
Was geloof ik ook meer een mededeling dan een echte waarschuwing. Maar wel iets dat we in ons achterhoofd moeten houden.
3 zinloze posts achter elkaar vermijden etc...
Nog steeds ziekquote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Mooi
Ben je nu (eindelijk) weer op stage? of nogsteesds 'ziek'?
Ik dacht dat ik je 2 dagen geleden al hoorde zeggen dat je 'morgen' weer naar stage zou gaan. En de activiteiten van gister klonken ook niet als die van iemand die ziek zou zijn....quote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog steeds ziek.
Ik ga wel mijn weekendbaantje doen. Dat is maar 1 dagje en een avond.
Kerstborrel vandaag, aka 2 uur minder werken.. high5 jngnz en msjzquote:Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
5 voor 9, (voor ik begin)
half 11, 12 uur, 1 uur (nog net in lunchpauze), half 3 en 4 uur
momenten dat je naar de wc gaat om te blowenquote:Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
5 voor 9, (voor ik begin)
half 11, 12 uur, 1 uur (nog net in lunchpauze), half 3 en 4 uur
Klopt, in de middag gaat het wel, maar in de avond en ochtend voel ik me nog niet echt geweldigquote:Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je 2 dagen geleden al hoorde zeggen dat je 'morgen' weer naar stage zou gaan. En de activiteiten van gister klonken ook niet als die van iemand die ziek zou zijn....
Maar morgen dus ook geen stage?
Rookpauzesquote:Op donderdag 21 december 2006 10:47 schreef HansU het volgende:
[..]
momenten dat je naar de wc gaat om te blowen
Typische signalen van zwangerschapquote:Op donderdag 21 december 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klopt, in de middag gaat het wel, maar in de avond en ochtend voel ik me nog niet echt geweldig.
Gisteren dacht ik ook wel dat ik vandaag weer zou gaan werken, maar ik veranderde van gedachte gisteravond.
En die activiteiten moesten. Of ik nou ziek ben of niet.
Geen idee.
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:51 schreef HansU het volgende:
[..]
Typische signalen van zwangerschap
jazeker, weet je de weg nog naar deze topicquote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning peoples, ik kom even hoi zeggen.
Alles wel met de fok-stagiaires ?
Ik heb teveel werk verichtquote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
zeker, iedereen wacht met smart op de vakantie. En die staat ons voor de deur, jippieeequote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Jaquote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Hallo Lauraquote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Haha ja heb jullie weer gevonden (op aandringen van SvenM), alles wel hier (lees=kerstvakantie).quote:Op donderdag 21 december 2006 10:54 schreef NrSiX het volgende:
[..]
jazeker, weet je de weg nog naar deze topichoeist?
Valt best mee, ik kan fokken en rapporten doorlezen tegelijkertijd.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoeveel we werken hier.
SvenM gaat morgen de volvo van zijn pa om een boom vouwen in Duitsland.. ik ga terug naar NL.. voor de rest moest Stranger naar zijn familie toe geloof ik..quote:Op donderdag 21 december 2006 10:56 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Haha ja heb jullie weer gevonden (op aandringen van SvenM), alles wel hier (lees=kerstvakantie).
Nog spannende kerstuitstapjes anyone?
Geen vakantiequote:Op donderdag 21 december 2006 10:56 schreef HansU het volgende:
[..]
zeker, iedereen wacht met smart op de vakantie. En die staat ons voor de deur, jippieee![]()
Gezellig met de familie gourmetten (hoezo standaard) en met mijn zus , broer + aanhang op de Wii spelen die dag.. dat word doldwaze pretquote:Op donderdag 21 december 2006 10:56 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Haha ja heb jullie weer gevonden (op aandringen van SvenM), alles wel hier (lees=kerstvakantie).
Nog spannende kerstuitstapjes anyone?
Haha ja een drietal familie-etentjes afwerken en lekker veel slapen + een bezoek aan het strand, denk ikquote:Op donderdag 21 december 2006 11:00 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Gezellig met de familie gourmetten (hoezo standaard) en met mijn zus , broer + aanhang op de Wii spelen die dag.. dat word doldwaze preten jij?
Sinds ik uit huis ben gegaan, zijn mijn ouders verhuisd, aangezien ik misschien 1 of 2 nachten per jaar nog bij mijn ouders slaap (dit jaar is deze kerst de eerste nacht), heeft het weinig zin speciaal een kamer voor mij in te richtenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef Norro-tje het volgende:
thuis op de bank, ben je niet welkom meer ?
SPAM SPAM SPAM!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:05 schreef Zosk het volgende:
Dus
Ja lijkt me strak planquote:Op donderdag 21 december 2006 11:02 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Haha ja een drietal familie-etentjes afwerken en lekker veel slapen + een bezoek aan het strand, denk ik
SvenM een volvo om een boom vouwen
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:09 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
loop net op de gang, gezellig hoi zeggen tegen iedereen. Zegt 1 zo'n sjagerijnige vent niks terug. Snel blokje om gelopen dat ik hem weer tegen zou komen. Zeg k weer hoi, zegt ie weer niks terug![]()
'2 Many DJ's – As Heard On Radio Soulwax pt. 5 'quote:Op donderdag 21 december 2006 11:13 schreef Stranger het volgende:
Mensen mensen mensen, mijn eerste kerstliedje is langsgekomen op winamp![]()
http://www.last.fm/user/Stranger82/
Helemaal in de stemming
John Lennon & Yoko Ono – Happy X-mas (war is over) just listenedquote:Op donderdag 21 december 2006 11:16 schreef Goover het volgende:
[..]
'2 Many DJ's – As Heard On Radio Soulwax pt. 5 '![]()
Welke is het kerstliedje dan? Ik herken er geen..![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:15 schreef SvenM het volgende:, vanavond tasje inpakken (inclusief zwembroek
) en onderbroeken
want die was ik afgelopen zomervakantie vergeten haha. wat ben ik nou zonder moeder
Ohw, hoe herkenbaar!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:16 schreef Stranger het volgende:
Het enige wat ik al-tijd vergeet in te pakken zijn mijn slippers..
Eten, eten, slapen, slapen en een traditioneel strand wandelingetje.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:02 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Haha ja een drietal familie-etentjes afwerken en lekker veel slapen + een bezoek aan het strand, denk ik
SvenM een volvo om een boom vouwen
hé daar was ik ookquote:Op donderdag 21 december 2006 11:18 schreef T1andonly het volgende:
2 Many DJ's zijn geweldig. Ik heb ze tijdens Rock Werchter dit jaar ook weer mogen bewonderen.
Die stond er net bij mij nog niet...quote:Op donderdag 21 december 2006 11:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
John Lennon & Yoko Ono – Happy X-mas (war is over) just listened
Mijn centjes waren toen op (tijd ook trouwens) dus ik heb ze niet kunnen zien. Ik vind het wel erg gaaf!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:18 schreef T1andonly het volgende:
2 Many DJ's zijn geweldig. Ik heb ze tijdens Rock Werchter dit jaar ook weer mogen bewonderen.
wow, zit je al vol hehequote:Op donderdag 21 december 2006 11:07 schreef Zosk het volgende:
ik spam graag, maar dat mag niet meer dus dan maar niet. met mij is alles goed, net bij drie verschillende groepen 8 meegegeten met het kerstdineren met jou?
en zo hoort hetquote:Op donderdag 21 december 2006 11:26 schreef NrSiX het volgende:
[..]
wow, zit je al vol hehehier gaat alles prima, heb wel werk te doen maar als ik even hard ga werken ben ik in 1uur met alles klaar. Doe dus af en toe een btje
- Schaatsen op een (overdekte)schaatsbaan en daarna warme choko drinkenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:21 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Heeft iemand nog leuke ideeen om te gaan doen in de kerstvakantie? Een leuke dagbesteding ofzo ?
Niet zo gemeen voor de niet vakantie hebbende stage fok!-ers!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef NrSiX het volgende:
heerlijk, eindelijk vakantie manheb dr echt zin in!
Ik ook, vandaag gaat ook superlang durenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef NrSiX het volgende:
heerlijk, eindelijk vakantie manheb dr echt zin in!
haha geweldig! heb je niets te doen ofz Gooverquote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef Goover het volgende:
Goovers grote getalletjes, optel, aftel en bijhoudpost:
Ik loop stage al:
82 werkdagen
Ik woon in Duitsland al:
122 dagen
Dat zijn:
bijna 19 weken
Ik ben daarvan:
3 weekenden
thuis geweest totaal:
8 dagen.
Ik moet nog:
14 werkdagen
En over:
30 dagen ga ik weer naar huis
Mijn volgende bezoek aan Nederland is over
1 nachtjes slapen.
Dan blijf ik:
11 nachtjes in NL
Daarna is het nog maar:
13 werkdagen
en
18 nachtjes slapen voordat ik weer naar NL kom.
Totaal heb ik dan:
99 dagen
stage gelopen.
en 152 dagen in Duitsland gewoond!
(kan er soms een dagje naast zitten)
Ik moet morgen ook nog...quote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ook, vandaag gaat ook superlang duren
3e dag al dat ik hem postquote:Op donderdag 21 december 2006 11:46 schreef NrSiX het volgende:
[..]
haha geweldig! heb je niets te doen ofz Goover![]()
![]()
Had je al gezegd inderdaad, maar ik heb ook al 300x gezegd dat ik dalijk om 5 uur vakantie heb, of misschien zelfs om 4 uur kersborrel school blablaquote:Op donderdag 21 december 2006 11:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook nog...
Maar ik denk dat ik zo ff ga regelen dat we na de lunch weg gaan.. (of had ik dat al verteld..)
en voor de NOG niet vakantie hebbende stage fok!-ers!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet zo gemeen voor de niet vakantie hebbende stage fok!-ers!
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook nog...
Maar ik denk dat ik zo ff ga regelen dat we na de lunch weg gaan.. (of had ik dat al verteld..)
Bij mij zitten er een aantal Rabo pin automaten in het gebouw verwerkt.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:49 schreef Goover het volgende:
We zitten al weer bijna vol trouwens hier.
Ik heb echt honger btw!! over 11 min eten en geld op halen bij de bankZe hebben hier gewoon een eigen bank filiaal van de BB bank
Huistoner ??quote:Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef Stranger het volgende:
Ik heb geen lunch, de huisstoner heeft alles opgegeten.
(ja we hebben een huisstoner die 4 nachten per week bij ons op de bank slaapt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |