Nee, dat is HostiMeister al... (chek die thread dan beterquote:Op donderdag 21 december 2006 10:25 schreef HansU het volgende:
[..]
en Stranger is je cock oops kook buddy?
Euhm nee, stranger is een stranger voor mequote:Op donderdag 21 december 2006 10:25 schreef HansU het volgende:
[..]
en Stranger is je cock oops kook buddy?
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:28 schreef SvenM het volgende:
1 - 0 voor menu 1
dat lukte niet, ik werd misselijk van al dat eten daarquote:Op donderdag 21 december 2006 10:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, dat is HostiMeister al... (chek die thread dan beter)
Welk stuk weet je niet dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef HansU het volgende:
nou Goover, dit is echt de 1e keer dat ik beiden menu's voor 100% niet snap/ kan vertalen.
Ik kies optie 3: De snackbar om de hoek
ICT Netwerkbeheerder... Moet het netwerk in kaart brengen (zeer leerzaam!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:11 schreef PieterBas het volgende:
Welkom
Wat doe je voor stage? en wat moet je eigenlijk doen.. in plaats van Fok! Forum bezoeken?
Niet veel swa, niet veelquote:
Ik vote voor optie 1.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:27 schreef Goover het volgende:
Ik heb mijn menu voor vandaag weer eens opgezocht. Vandaag weer geen poll, menu 1 is weer vega
Menu1
Edle
Gemüsevariation
2 Stück Kartoffeltaschen
gefüllt mit Frischkäse
und grüner Salat
Menu2
Paniertes
Zwiebelschnitzel
Teigwaren
und Bohnensalat
Leek mij vrij duidelijk.
Morgen trouwens ook geen poll zag ik, dan hebben ze maar 1 menu..
Neequote:Op donderdag 21 december 2006 10:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Hallo IJsmeis,
bijna wel![]()
Heb je onze waarschuwing al gezien?
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef HansU het volgende:
nou Goover, dit is echt de 1e keer dat ik beiden menu's voor 100% niet snap/ kan vertalen.
Ik kies optie 3: De snackbar om de hoek
Hij staat in de OPquote:
VIERKANTE AARDAPPELSquote:Op donderdag 21 december 2006 10:36 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
![]()
In het engels dan:
Menu1
Mixed vegetables
2 potato squares
stuffed with cheese Lettuce
Menu2
Breaded escalope of pork with onions
Noodles
Bean salad
Hier is het nog wel gezellig.. en we spammen ook niet in een uur een topic vol.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NeeLinkje?
Ik zie het al. Ik zat ook in de eerste stage-slowchat. En daar ging het gewoonweg om het spammen
. Dat was ook niet leuk en gezellig meer. Veel ruzie en gezeur ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |