ach zo erg zou t niet zijn hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 09:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
voor een hele dag hard werken en geen fun![]()
Zwijgplicht heeft bijna iederen.. hier ook een document van een paar pagina's met voorlichting over gehad.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maar wel 200 of 250 euro per maand ofzo![]()
Dan had je het liefst voor het zingen de kerk uitgeweest..quote:Op donderdag 21 december 2006 09:16 schreef SvenM het volgende:
Ja dat is wel grappig, toen mijn broertje klein was ben ik er ook wel eens naar toe geweest (hij was toen 6 ofzo). Moest ie zingen ooook zoo vals. En hij stond nog voor de microfoon ook
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maar wel 200 of 250 euro per maand ofzo![]()
Ik heb ook zwijgplicht, mag geen gevoelige informatie naar buiten brengen, en weet ik het allemaal wat, is niet zo heul moeilijk ofzo hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet vanaf 29 Januari ook stage lopen. Ik dacht word wel relax e.d alleen nu krijg ik mijn stage papieren e.d binnen vorige weekhele overeenkomst over zwijgplicht en als je op entertainment gerichte website's komt dat deze permanent kunnen worden geblokkeerd e.d
![]()
Ik heb laatst een documentje met wachtwoorden gewoon aan al me vrienden laten zien~!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:24 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik heb ook zwijgplicht, mag geen gevoelige informatie naar buiten brengen, en weet ik het allemaal wat, is niet zo heul moeilijk ofzo hoorgewoon mondje dichthouden over documenten die ik onder mn neus krijg geduwd
[pats mode]quote:Op donderdag 21 december 2006 09:25 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ik heb laatst een documentje met wachtwoorden gewoon aan al me vrienden laten zien~!
Mooi, net voor de Kerstquote:
Met RA2 usericonquote:Op donderdag 21 december 2006 09:26 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
goede morgen, ik is ook weer aanwezig
Ik nog veel belangrijkere!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:27 schreef Thrilled het volgende:
[..]
[pats mode]
Ik krijg veeeeeeel belangrijkere informatie te zien , lekker puh!![]()
![]()
[/pats mode]
Dat mag ik niet zeggen...quote:Op donderdag 21 december 2006 09:29 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ik nog veel belangrijkere!
Heb jij het document onder je neus gehad met de opdracht om die russische ex spion te vermoorden?
Ik mag de voornaam van de begeleider in het bedrijf niet bekent makenquote:Op donderdag 21 december 2006 09:28 schreef T1andonly het volgende:Ik mag de naam van onze grootste investeerde geeneens noemen. Maar om klanten over de streep te halen noemen we ze altijd "een grote Nederlandse telecomprovider".
Telefoon is 'gratis', als je een abotje kan/wil betalen.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:32 schreef T1andonly het volgende:
Vlak voor de kerst krijg ik ook nog studiefinanciering, mijn salaris van hier, salaris van m'n bijbaan (+kerstbonus). Dat geld krijg ik er gedurende de vakantie er vast wel doorheen.
Ik ga nog druk opzoek naar m'n mobiele telefoon en naar 'n stapel nieuwe kleren.
Moet je snel zijn, want de grote telecomproviders gaan stoppen met "gratis" telefoons. Het is niet meer rendabel, want iedereen heeft bijna een mobiele telefoonquote:Op donderdag 21 december 2006 09:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Telefoon is 'gratis', als je een abotje kan/wil betalen.
Stapel nieuwe kleren hoeft ook niet veel te kosten, gewoon zielig kijken bij de kringloopwinkel![]()
Samsung P310 is nog niet op veel plaatsen gratis te krijgen.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Telefoon is 'gratis', als je een abotje kan/wil betalen.
Stapel nieuwe kleren hoeft ook niet veel te kosten, gewoon zielig kijken bij de kringloopwinkel![]()
Woon je nog thuis?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:36 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
stufi moet k weer meteen doorsluizen naar mn ouders.
Hoef ik niet te doen van ze, maar dan moest ik zelf mn opleiding betalen...
Zag er pas iemand mee in de bus zitten. Wel leuke tel.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Samsung P310 is nog niet op veel plaatsen gratis te krijgen.en nu begin ik er weer over te twijfelen of dat "het perfecte" toestel voor mij is. Ik moet gewoon de knoop doorhakken en dat ding gaan halen binnenkort.
Voor kleren kijk ik toch liever op andere plaatsen dan de kringloopwinkel.maar het belangrijkste is dat ik geld overhoudt om uit te gaan.
jep, heb geen rede waarom ik weg zou gaan. Zijn niet egt regels thuis. Is gezellig en hoef minder te regelenquote:
de x820 is ook verschrikkelijk platquote:Op donderdag 21 december 2006 09:37 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
Zag er pas iemand mee in de bus zitten. Wel leuke tel.
Heb zelf pas ook een nieuwe Samsung x820
geen rede? haha.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:39 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
jep, heb geen rede waarom ik weg zou gaan. Zijn niet egt regels thuis. Is gezellig en hoef minder te regelen![]()
jah inderdaadquote:Op donderdag 21 december 2006 09:41 schreef T1andonly het volgende:
[..]
de x820 is ook verschrikkelijk plat
heb dr wel over zitten denken om op kamers te gaan, marja hoef nog maar 1 1/2 jaar ofzo. Zie daarna wel weer. Ben 21 als k klaar ben met mn opleiding (als alles goed loop). Ben eigenlijk nog niet van plan dan te gaan werken. Mss als ik een andere opleiding ga doen dat ik dan wel op kamers gaquote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Goover het volgende:
[..]
geen rede? haha.
Dat dacht ik ook, maar zelfstandigheid is een heeele mooie rede
Oh ik val je er niet op aan hoor, tijdens stage is het heerlijk om nog thuis te wonen, dat je tenminste zodra je klaar bent met stage niet nog moet schoonmaken, boodschappen doen & koken..quote:Op donderdag 21 december 2006 09:39 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
jep, heb geen rede waarom ik weg zou gaan. Zijn niet egt regels thuis. Is gezellig en hoef minder te regelen![]()
Ik heb nog niets iig..quote:Op donderdag 21 december 2006 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
hebben we vandaag studiefinancering? K dacht pas in t weekend?
Ik woon dus voor mijn stage voor het eerst uit huis, en ik had niet verwacht dat het me nog zo goed zou bevallen eigenlijk. Ik heb niet zo veel last van de verplichtingen (koken boodschappen etc) die ik nu heb. Heb nog tijd zat voor andere dingen.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Oh ik val je er niet op aan hoor, tijdens stage is het heerlijk om nog thuis te wonen, dat je tenminste zodra je klaar bent met stage niet nog moet schoonmaken, boodschappen doen & koken..
daar heb je toch vrindinetje voor knopen aanzetten en zo maar je hebt wel gelijk, af en toe is het wat stil om je heen al is dat ook wel heelijk af en toequote:Op donderdag 21 december 2006 09:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik woon dus voor mijn stage voor het eerst uit huis, en ik had niet verwacht dat het me nog zo goed zou bevallen eigenlijk. Ik heb niet zo veel last van de verplichtingen (koken boodschappen etc) die ik nu heb. Heb nog tijd zat voor andere dingen.
Wat ik wel mis is de familie om je heen. Zusje om af en toe eens tegen te babbelen, of je moeder eens vragen of ze ergens een knoop aan wil zetten.
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:57 schreef Theamerican het volgende:
hoi hoi en doei doei
ik lach harder als ik na 3 februari eerst 2 weken vrij heb na me stage en daarna weer een roostertje krijg met een uurtje of 8 á 10 per week.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:00 schreef Theamerican het volgende:
lekker hoor allemaal vakantie maar ik lach jullie 29 januari uit als ik weer zo top rooster hebben en jullie allemaal tot laatste uur
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:00 schreef Theamerican het volgende:
lekker hoor allemaal vakantie maar ik lach jullie 29 januari uit als ik weer zo top rooster hebben en jullie allemaal tot laatste uur
En wat voor toprooster is dat dan wel?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:00 schreef Theamerican het volgende:
hihi vanaf januari 2 dagen vrij in de week en 3 dagen van 9 tot 5 bij een bedrijf HIHIHIHIHIquote:Op donderdag 21 december 2006 10:00 schreef Theamerican het volgende:
Wat joh, superloller LOLBOY remixquote:
dan komen er allemaal nieuwe stagiaires die in de 2e periode van het schooljaar stage mogen lopenquote:Op donderdag 21 december 2006 10:06 schreef PieterBas het volgende:
Als ik zo kijk.. blijven er na februari nog weinig mensen over
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:06 schreef SvenM het volgende:
[..]
Wat joh, superloller LOLBOY remixvan dat nummer ging ik gister echt flippen
ik had de slappe lach in me eentje
Ik mis dus de familie om me heen helemaal nietquote:Op donderdag 21 december 2006 09:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik woon dus voor mijn stage voor het eerst uit huis, en ik had niet verwacht dat het me nog zo goed zou bevallen eigenlijk. Ik heb niet zo veel last van de verplichtingen (koken boodschappen etc) die ik nu heb. Heb nog tijd zat voor andere dingen.
Wat ik wel mis is de familie om je heen. Zusje om af en toe eens tegen te babbelen, of je moeder eens vragen of ze ergens een knoop aan wil zetten.
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:08 schreef Theamerican het volgende:
heb me rooster nog niet maar heb altijd weinig lesuren en minstens 1 dag vrij
je avatarquote:Op donderdag 21 december 2006 10:10 schreef Teije het volgende:
Ik doe ook een ICT stage, veel niks doen dus :-x
Ik zit er ook nog tot de zomervak..quote:Op donderdag 21 december 2006 10:06 schreef PieterBas het volgende:
Als ik zo kijk.. blijven er na februari nog weinig mensen over
Een Spaanse windows inlog schermquote:Op donderdag 21 december 2006 10:11 schreef SvenM het volgende:
Woei de voorkant van me verslag is af
[afbeelding]
Waarom staat 'druk op crtl-alt-del' in een vage taal?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:11 schreef SvenM het volgende:
Woei de voorkant van me verslag is af
[afbeelding]
lijkt me italiaansquote:Op donderdag 21 december 2006 10:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een Spaanse windows inlog scherm![]()
Grrrrquote:Op donderdag 21 december 2006 10:18 schreef NrSiX het volgende:
[..]
*kuch* * NrSiX is vanaf 5 uur in de vakantie-relax mode![]()
Zoiets heb ik ook ja, gewoon standaard saai a4-tje met al de gegevens zoals naam, datum, begeleider, logo hoge school, titel ed, en 1 subtiel plaatje om het geheel wat op te leuken.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom staat 'druk op crtl-alt-del' in een vage taal?
Voor de rest vind ik het er een beetje druk uit zien, maar wel cool. Ik zou het bij mijn opleiding alleen niet moeten inleveren, die houden niet van plaatjes. 1 'informative afbeelding' moet er op de kaft staan..![]()
die kopquote:Op donderdag 21 december 2006 10:19 schreef Stranger het volgende:
Oe, gaan we foto's plaatsen?
Mijn meest recente staat in Wat Eten en Drinken we vandaag? #34!
Niet degene waar ik het meest trots op ben maar toch
Haha.. mijn foutquote:
Die kwamen tijdje terug ook voorbij toch? Ziet er lekker uit hoor (het eten dan, k val niet zo op mannen)quote:Op donderdag 21 december 2006 10:19 schreef Stranger het volgende:
Oe, gaan we foto's plaatsen?
Mijn meest recente staat in Wat Eten en Drinken we vandaag? #34!
Niet degene waar ik het meest trots op ben maar toch
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Die kwamen tijdje terug ook voorbij toch? Ziet er lekker uit hoor (het eten dan, k val niet zo op mannen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |