Moet je snel zijn, want de grote telecomproviders gaan stoppen met "gratis" telefoons. Het is niet meer rendabel, want iedereen heeft bijna een mobiele telefoonquote:Op donderdag 21 december 2006 09:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Telefoon is 'gratis', als je een abotje kan/wil betalen.
Stapel nieuwe kleren hoeft ook niet veel te kosten, gewoon zielig kijken bij de kringloopwinkel![]()
Samsung P310 is nog niet op veel plaatsen gratis te krijgen.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Telefoon is 'gratis', als je een abotje kan/wil betalen.
Stapel nieuwe kleren hoeft ook niet veel te kosten, gewoon zielig kijken bij de kringloopwinkel![]()
Woon je nog thuis?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:36 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
stufi moet k weer meteen doorsluizen naar mn ouders.
Hoef ik niet te doen van ze, maar dan moest ik zelf mn opleiding betalen...
Zag er pas iemand mee in de bus zitten. Wel leuke tel.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Samsung P310 is nog niet op veel plaatsen gratis te krijgen.en nu begin ik er weer over te twijfelen of dat "het perfecte" toestel voor mij is. Ik moet gewoon de knoop doorhakken en dat ding gaan halen binnenkort.
Voor kleren kijk ik toch liever op andere plaatsen dan de kringloopwinkel.maar het belangrijkste is dat ik geld overhoudt om uit te gaan.
jep, heb geen rede waarom ik weg zou gaan. Zijn niet egt regels thuis. Is gezellig en hoef minder te regelenquote:
de x820 is ook verschrikkelijk platquote:Op donderdag 21 december 2006 09:37 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
Zag er pas iemand mee in de bus zitten. Wel leuke tel.
Heb zelf pas ook een nieuwe Samsung x820
geen rede? haha.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:39 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
jep, heb geen rede waarom ik weg zou gaan. Zijn niet egt regels thuis. Is gezellig en hoef minder te regelen![]()
jah inderdaadquote:Op donderdag 21 december 2006 09:41 schreef T1andonly het volgende:
[..]
de x820 is ook verschrikkelijk plat
heb dr wel over zitten denken om op kamers te gaan, marja hoef nog maar 1 1/2 jaar ofzo. Zie daarna wel weer. Ben 21 als k klaar ben met mn opleiding (als alles goed loop). Ben eigenlijk nog niet van plan dan te gaan werken. Mss als ik een andere opleiding ga doen dat ik dan wel op kamers gaquote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Goover het volgende:
[..]
geen rede? haha.
Dat dacht ik ook, maar zelfstandigheid is een heeele mooie rede
Oh ik val je er niet op aan hoor, tijdens stage is het heerlijk om nog thuis te wonen, dat je tenminste zodra je klaar bent met stage niet nog moet schoonmaken, boodschappen doen & koken..quote:Op donderdag 21 december 2006 09:39 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
jep, heb geen rede waarom ik weg zou gaan. Zijn niet egt regels thuis. Is gezellig en hoef minder te regelen![]()
Ik heb nog niets iig..quote:Op donderdag 21 december 2006 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
hebben we vandaag studiefinancering? K dacht pas in t weekend?
Ik woon dus voor mijn stage voor het eerst uit huis, en ik had niet verwacht dat het me nog zo goed zou bevallen eigenlijk. Ik heb niet zo veel last van de verplichtingen (koken boodschappen etc) die ik nu heb. Heb nog tijd zat voor andere dingen.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Oh ik val je er niet op aan hoor, tijdens stage is het heerlijk om nog thuis te wonen, dat je tenminste zodra je klaar bent met stage niet nog moet schoonmaken, boodschappen doen & koken..
daar heb je toch vrindinetje voor knopen aanzetten en zo maar je hebt wel gelijk, af en toe is het wat stil om je heen al is dat ook wel heelijk af en toequote:Op donderdag 21 december 2006 09:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik woon dus voor mijn stage voor het eerst uit huis, en ik had niet verwacht dat het me nog zo goed zou bevallen eigenlijk. Ik heb niet zo veel last van de verplichtingen (koken boodschappen etc) die ik nu heb. Heb nog tijd zat voor andere dingen.
Wat ik wel mis is de familie om je heen. Zusje om af en toe eens tegen te babbelen, of je moeder eens vragen of ze ergens een knoop aan wil zetten.
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:57 schreef Theamerican het volgende:
hoi hoi en doei doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |