Geen vakantiequote:Op donderdag 21 december 2006 10:56 schreef HansU het volgende:
[..]
zeker, iedereen wacht met smart op de vakantie. En die staat ons voor de deur, jippieee![]()
Gezellig met de familie gourmetten (hoezo standaard) en met mijn zus , broer + aanhang op de Wii spelen die dag.. dat word doldwaze pretquote:Op donderdag 21 december 2006 10:56 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Haha ja heb jullie weer gevonden (op aandringen van SvenM), alles wel hier (lees=kerstvakantie).
Nog spannende kerstuitstapjes anyone?
Haha ja een drietal familie-etentjes afwerken en lekker veel slapen + een bezoek aan het strand, denk ikquote:Op donderdag 21 december 2006 11:00 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Gezellig met de familie gourmetten (hoezo standaard) en met mijn zus , broer + aanhang op de Wii spelen die dag.. dat word doldwaze preten jij?
Sinds ik uit huis ben gegaan, zijn mijn ouders verhuisd, aangezien ik misschien 1 of 2 nachten per jaar nog bij mijn ouders slaap (dit jaar is deze kerst de eerste nacht), heeft het weinig zin speciaal een kamer voor mij in te richtenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef Norro-tje het volgende:
thuis op de bank, ben je niet welkom meer ?
SPAM SPAM SPAM!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:05 schreef Zosk het volgende:
Dus
Ja lijkt me strak planquote:Op donderdag 21 december 2006 11:02 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Haha ja een drietal familie-etentjes afwerken en lekker veel slapen + een bezoek aan het strand, denk ik
SvenM een volvo om een boom vouwen
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:09 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
loop net op de gang, gezellig hoi zeggen tegen iedereen. Zegt 1 zo'n sjagerijnige vent niks terug. Snel blokje om gelopen dat ik hem weer tegen zou komen. Zeg k weer hoi, zegt ie weer niks terug![]()
'2 Many DJ's – As Heard On Radio Soulwax pt. 5 'quote:Op donderdag 21 december 2006 11:13 schreef Stranger het volgende:
Mensen mensen mensen, mijn eerste kerstliedje is langsgekomen op winamp![]()
http://www.last.fm/user/Stranger82/
Helemaal in de stemming
John Lennon & Yoko Ono – Happy X-mas (war is over) just listenedquote:Op donderdag 21 december 2006 11:16 schreef Goover het volgende:
[..]
'2 Many DJ's – As Heard On Radio Soulwax pt. 5 '![]()
Welke is het kerstliedje dan? Ik herken er geen..![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:15 schreef SvenM het volgende:, vanavond tasje inpakken (inclusief zwembroek
) en onderbroeken
want die was ik afgelopen zomervakantie vergeten haha. wat ben ik nou zonder moeder
Ohw, hoe herkenbaar!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:16 schreef Stranger het volgende:
Het enige wat ik al-tijd vergeet in te pakken zijn mijn slippers..
Eten, eten, slapen, slapen en een traditioneel strand wandelingetje.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:02 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Haha ja een drietal familie-etentjes afwerken en lekker veel slapen + een bezoek aan het strand, denk ik
SvenM een volvo om een boom vouwen
hé daar was ik ookquote:Op donderdag 21 december 2006 11:18 schreef T1andonly het volgende:
2 Many DJ's zijn geweldig. Ik heb ze tijdens Rock Werchter dit jaar ook weer mogen bewonderen.
Die stond er net bij mij nog niet...quote:Op donderdag 21 december 2006 11:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
John Lennon & Yoko Ono – Happy X-mas (war is over) just listened
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |