Ik weet hetquote:Op donderdag 21 december 2006 10:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Hier is het nog wel gezellig.. en we spammen ook niet in een uur een topic vol.
Was geloof ik ook meer een mededeling dan een echte waarschuwing. Maar wel iets dat we in ons achterhoofd moeten houden.
3 zinloze posts achter elkaar vermijden etc...
Nog steeds ziekquote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Mooi
Ben je nu (eindelijk) weer op stage? of nogsteesds 'ziek'?
Ik dacht dat ik je 2 dagen geleden al hoorde zeggen dat je 'morgen' weer naar stage zou gaan. En de activiteiten van gister klonken ook niet als die van iemand die ziek zou zijn....quote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog steeds ziek.
Ik ga wel mijn weekendbaantje doen. Dat is maar 1 dagje en een avond.
Kerstborrel vandaag, aka 2 uur minder werken.. high5 jngnz en msjzquote:Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
5 voor 9, (voor ik begin)
half 11, 12 uur, 1 uur (nog net in lunchpauze), half 3 en 4 uur
momenten dat je naar de wc gaat om te blowenquote:Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
5 voor 9, (voor ik begin)
half 11, 12 uur, 1 uur (nog net in lunchpauze), half 3 en 4 uur
Klopt, in de middag gaat het wel, maar in de avond en ochtend voel ik me nog niet echt geweldigquote:Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je 2 dagen geleden al hoorde zeggen dat je 'morgen' weer naar stage zou gaan. En de activiteiten van gister klonken ook niet als die van iemand die ziek zou zijn....
Maar morgen dus ook geen stage?
Rookpauzesquote:Op donderdag 21 december 2006 10:47 schreef HansU het volgende:
[..]
momenten dat je naar de wc gaat om te blowen
Typische signalen van zwangerschapquote:Op donderdag 21 december 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klopt, in de middag gaat het wel, maar in de avond en ochtend voel ik me nog niet echt geweldig.
Gisteren dacht ik ook wel dat ik vandaag weer zou gaan werken, maar ik veranderde van gedachte gisteravond.
En die activiteiten moesten. Of ik nou ziek ben of niet.
Geen idee.
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:51 schreef HansU het volgende:
[..]
Typische signalen van zwangerschap
jazeker, weet je de weg nog naar deze topicquote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning peoples, ik kom even hoi zeggen.
Alles wel met de fok-stagiaires ?
Ik heb teveel werk verichtquote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
zeker, iedereen wacht met smart op de vakantie. En die staat ons voor de deur, jippieeequote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Jaquote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Hallo Lauraquote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Haha ja heb jullie weer gevonden (op aandringen van SvenM), alles wel hier (lees=kerstvakantie).quote:Op donderdag 21 december 2006 10:54 schreef NrSiX het volgende:
[..]
jazeker, weet je de weg nog naar deze topichoeist?
Valt best mee, ik kan fokken en rapporten doorlezen tegelijkertijd.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoeveel we werken hier.
SvenM gaat morgen de volvo van zijn pa om een boom vouwen in Duitsland.. ik ga terug naar NL.. voor de rest moest Stranger naar zijn familie toe geloof ik..quote:Op donderdag 21 december 2006 10:56 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Haha ja heb jullie weer gevonden (op aandringen van SvenM), alles wel hier (lees=kerstvakantie).
Nog spannende kerstuitstapjes anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |