NUquote:Op woensdag 20 december 2006 16:26 schreef miss-scofield het volgende:
Ik mag geen hoi zeggen..
Euhm, dan maar gewoon tvp?
Wanneer mogen jullie naar huis?
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:24 schreef Goover het volgende:
Iemand nog een mooie titel voor het volgende deel?
'Meer werken, minder lullen'
of
'Meer werken, minder spammen'
of
'NUU EVEN NIET!' >>>> http://members.home.nl/rene.itzme/fok/nuevenniet.mp3
of
'verzin is wat!'
lekker spammen in je eentje, wij blijven lekker op fok!quote:Op woensdag 20 december 2006 16:27 schreef SvenM het volgende:
Ander maak ik gewoon een eigen forum, die ik ga hosten op me webspacekunnen we net zoveel spammen als we willen
Okequote:Op woensdag 20 december 2006 16:28 schreef HansU het volgende:
[..]
lekker spammen in je eentje, wij blijven lekker op fok!
![]()
richting stad?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:29 schreef Thrilled het volgende:
tvp, nog paar minuten en dan richting stad
Men. Niet zo miepen. Het is een voorafgaande mededeling. Het was nu niet uit de klauiwen gelopen, maar als jullie het voort gaan zetten over de hele dag kan je 8 topics vullen, dat word een beetje to much. Snappe ?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:27 schreef SvenM het volgende:
Ander maak ik gewoon een eigen forum, die ik ga hosten op me webspacekunnen we net zoveel spammen als we willen
Ikke snappequote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Men. Niet zo miepen. Het is een voorafgaande mededeling. Het was nu niet uit de klauiwen gelopen, maar als jullie het voort gaan zetten over de hele dag kan je 8 topics vullen, dat word een beetje to much. Snappe ?
Had het niet over jou hoor, maar nu ben ik zo de boeman.quote:
Miep miepquote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Men. Niet zo miepen. Het is een voorafgaande mededeling. Het was nu niet uit de klauiwen gelopen, maar als jullie het voort gaan zetten over de hele dag kan je 8 topics vullen, dat word een beetje to much. Snappe ?
Dat vind ik nietquote:Op woensdag 20 december 2006 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had het niet over jou hoor, maar nu ben ik zo de boeman.
valt wel mee hoor, we waarderen het heus wel dat we gewaarschuwd worden. Dat is natuurlijk een stuk beter dan dat het uit de hand zou lopen en gesloten zou worden.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had het niet over jou hoor, maar nu ben ik zo de boeman.
rode letters vallen meer opquote:Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef SvenM het volgende:
Er staat nu S T A
Ik kon het ook niet lezen omdat ik de rode letters las ipv de gele.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:50 schreef NrSiX het volgende:
[..]
rode letters vallen meer opanyway.. nog 10 min en dan naar huis, ik zeg alvast doeg
ciao
![]()
doeiquote:Op woensdag 20 december 2006 16:50 schreef NrSiX het volgende:
[..]
rode letters vallen meer opanyway.. nog 10 min en dan naar huis, ik zeg alvast doeg
ciao
![]()
Stom werkjequote:Op woensdag 20 december 2006 16:58 schreef SvenM het volgende:
TopperIk had hem in het preview vakt gemaakt, die is wat breder dan deze
Die paste niet meer ...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef LLX het volgende:
ik moet nog tot half 6..
waar is trouwens de even gebleven in de titel?
quote:
Hmmmmquote:Op woensdag 20 december 2006 17:10 schreef Goover het volgende:
Daar is hij weer, mijn maaltijd van de dag. Vandaag was het dus de Linsengemüse met worstjes noodles en een broodje. Als verassing zat er ook nog (verse) vanillevla bijAls drinken had ik weer bubbelend tafelwater.
[afbeelding]
Ik vond het prima te eten! De Linsengemüse ziet er slechter uit dan dat ie smaakte.
Aan de wat?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:11 schreef LLX het volgende:
[..]
![]()
Heb nu even geen tijd, want ik ben aan de ....
![]()
Niet lekker? Ik vond het prima te eten hoor.quote:
Linzenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Aan de wat?
[..]
Niet lekker? Ik vond het prima te eten hoor.
Ik snap het nog steeds niet...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:11 schreef LLX het volgende:
[..]
![]()
Heb nu even geen tijd, want ik ben aan de schij.
![]()
edit: duidelijker zo?
(het was opvulling, zodat ik niet spamde)
denk aan frans bauer en probeer te rijmenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet...
schij?
ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wel je moet tijdens stage gewoon wat te ouwehoeren hebbenquote:Op woensdag 20 december 2006 18:55 schreef T1andonly het volgende:
Ik zie het nut van gigantisch veel topics vullen ook absoluut niet. Het moet wel beetje stage-gerelateerd blijven.
Hij ligt goed hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 00:12 schreef Theamerican het volgende:
ey goover leg dat pasje van jou is goed :p
Dat is mooi balen! Dat soort geintjes heb ik ook wel eens gehad, maar gelukkig nog nooit met echt belangrijke documenten.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:10 schreef Norro-tje het volgende:
jeej , dach kom vandaag iets eerder ff mijn concept stage verslag afmaken en inleveren, ik open net bestand en ja wat doet windows, die zegt , error incurrupt file en vervolgens kan ik dus mijn 30 blz opnieuw maken want bestand valt niks meer mee te doen, piep piep piep mircosoft
o ja goedemorgen trouwens
Niet te veel haasten, gewoon beetje typen, als iemand gaat zeuren laat je ze gewoon dat corrupte bestand zien.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:17 schreef Norro-tje het volgende:
ja drie dagen werk inhalen en ik ga morgen op vakantie dus dat gaat nooit meer lukken althans denk het niet. al ga ik het wel proberen maar ik heb alleen de ochtend, vanmiddag moet ik al andere dingen doen voor me stage
dank je voor de tip meteen ff geprobeerd maar dan krijg in ene soort tekst met veirtkanjes acheter mekaar en ook maar 1 a4 vol dus gaat niet lukken helaas,quote:Op donderdag 21 december 2006 08:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet te veel haasten, gewoon beetje typen, als iemand gaat zeuren laat je ze gewoon dat corrupte bestand zien.
Maar als je hem met notepad probeerd te opnenen valt er ook geen tekst meer uit te halen? Of een 'vieuw' functie in een of ander filebrowse programma (Norton-/Total- commander bv)
net zo lekke als jij ?quote:Op donderdag 21 december 2006 08:23 schreef Cuegirllie het volgende:
De borrel was trouwens erg gezellig.. Veel met zo'n lekker ding van t werk gepraat (maar al getrouwd en kinderen, helaas).. maarja was wel erg leuk
Nog veel lekkerderquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:10 schreef Norro-tje het volgende:
jeej , dach kom vandaag iets eerder ff mijn concept stage verslag afmaken en inleveren, ik open net bestand en ja wat doet windows, die zegt , error incurrupt file en vervolgens kan ik dus mijn 30 blz opnieuw maken want bestand valt niks meer mee te doen, piep piep piep mircosoft
o ja goedemorgen trouwens
Die tekst is niet meer bruikbaar dan? Volgens mij zijn alle vierkantjes lay-out dingen (enters, lege regels etc) en staat daar tussendoor je gewone text (of een deel daarvan)quote:Op donderdag 21 december 2006 08:28 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dank je voor de tip meteen ff geprobeerd maar dan krijg in ene soort tekst met veirtkanjes acheter mekaar en ook maar 1 a4 vol dus gaat niet lukken helaas,![]()
en ja ik typ we een beetje in me vakntie das geen probleemmaar vindt het zo n verspilling van tijd, na ja ff me schouder eronder en moet goed komen![]()
![]()
Grrrr, jou laatste dag grrr!quote:Op donderdag 21 december 2006 08:38 schreef SvenM het volgende:
Hihi, bijna vakantie! Vandaag ga ik de laatste hand leggen (ik typte laggen) aan mijn stage verslag zodat ik daar in ieder geval klaar mee ben.
No wai, kerk sux!quote:Op donderdag 21 december 2006 08:55 schreef Zosk het volgende:
Hoi, er zijn in totaal 4 mensen op school ofzo. De rest is naar de kerk, als ik dat eerder had geweten was ik daar ook wel heen gegaan, wel leuk om weer eens te zien volgensmij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |