Ehm, twee ouders, 1 gaat vreemd, krijgt kind, kind wordt sekte leider en ze leven nog lang en gelukkig (op dat kind na).quote:Op woensdag 20 december 2006 16:56 schreef Mauro het volgende:
OMG!
Wat een lap tekst!
Samenvatting aub?
Met stomheid geslagenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:51 schreef Yoni het volgende:
En meteen wordt er hier amper nog gepost![]()
gaan lezenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:56 schreef Mauro het volgende:
OMG!
Wat een lap tekst!
Samenvatting aub?
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:57 schreef pirke het volgende:
[..]
Ehm, twee ouders, 1 gaat vreemd, krijgt kind, kind wordt sekte leider en ze leven nog lang en gelukkig (op dat kind na).![]()
bijna goed, ga nou maar lezenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Dank.
Dus, jofels en marja kijgen een kindje (jebroer) en dat groeit op tot oorlogsstichter?
Normaal ben ik dat juist wel, maar heb dit in 41 minuten verzonnen & getypt.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:01 schreef WurM het volgende:
[..]
gaan lezen
ik zal vandaag niet de taalpurist gaan spelen en het gewoon houden bij het aanbidden van dit verhaal
Ja zoiets, wegens copyright zijn de namen enzo een beetje veranderd. Maar je moest eens weten hoeveel moorden en kruistochten er in zijn naam gepleegd zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Dank.
Dus, jofels en marja kijgen een kindje (jebroer) en dat groeit op tot oorlogsstichter?
Ik ben niet zo van de kerst (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kerst ()
Dan heb ik niks gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt het netjes gedaan hoor! Ik zou t niet kunnen...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:02 schreef freud het volgende:
[..]
Normaal ben ik dat juist wel, maar heb dit in 41 minuten verzonnen & getypt.
Wadeneuqck ????quote:Op woensdag 20 december 2006 17:33 schreef Puckzzz het volgende:
JA BIECHT MAAR OP!!
WIE ZEI (via sms) ER NET OP 3FM REQUEST OP DE TV DAT IE DE BESTE FOTOGRAAF VAN FOK WAS??![]()
zo...en dan nu het kerstverhaaltje lezen
Ik kan het verhaal van Dante over de 7 cirkels van de hel ook wel doenquote:Op woensdag 20 december 2006 18:00 schreef Puckzzz het volgende:
Nah...die OP is niet onaardig. Ik mis echter wel het gedeelte van de Oppermachtige Pentax, maar misschien zit dat stukje in het andere verhaal
en ik verwacht een biecht van het 3FM request mysterie....don't make me open a special topic!
Kijk eens hier pagina 6 3de postquote:Op woensdag 20 december 2006 18:00 schreef Puckzzz het volgende:
Nah...die OP is niet onaardig. Ik mis echter wel het gedeelte van de Oppermachtige Pentax, maar misschien zit dat stukje in het andere verhaal
en ik verwacht een biecht van het 3FM request mysterie....don't make me open a special topic!
néhh, alleen omdat hij in het glazen huis is geweest?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:34 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Kijk eens hier pagina 6 3de post
Mja, is wel vervelend ja. Maar troost je, ik heb het geprobeerd, en het is imo nix...quote:Op woensdag 20 december 2006 21:27 schreef prupke het volgende:
Hoe is het hier ?
ik wilde eigenlijk nog fotos gaan maken hier op de markt van de ijsbaan die ze aangelegd hebben, maar het is net iets te fris voor me om nu buiten te gaan staan
Sneeuw in nederland...quote:Op woensdag 20 december 2006 21:40 schreef prupke het volgende:
Maar ik verveelde me daarstraks en en en ...
maar goed misschien morgen
of als er nog eens sneeuw komtooit (liefst een halve metert )
zolang ik nog maar wel in roden en gieten kan komenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:56 schreef Mauro het volgende:
Een halve metert maar?
Da's wel een beetje te weinig naar mijn zin. Een metert op z'n minst!
't schijnt hier morgen te gaan sneeuwen.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:40 schreef prupke het volgende:
Maar ik verveelde me daarstraks en en en ...
maar goed misschien morgen
of als er nog eens sneeuw komtooit (liefst een halve metert )
blaas die sneeuw is deze kant opquote:Op woensdag 20 december 2006 22:27 schreef laBaguette het volgende:
[..]
't schijnt hier morgen te gaan sneeuwen.Maar ik zit dan ook een 1100 km zuidelijker van jullie. (1000 voor de brabo's)
Nee hoor. Wij gaan niet mee.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:52 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moest ik voor deze meet nog die rolstoel bestellen
anders kan het te laat zijn![]()
En 1250 voor de noorderlingen?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:27 schreef laBaguette het volgende:
[..]
't schijnt hier morgen te gaan sneeuwen.Maar ik zit dan ook een 1100 km zuidelijker van jullie. (1000 voor de brabo's)
Wanneer tellen die wel meequote:
Wilde jij nog oud en nieuw hier vieren menneke?quote:
Was d'r niet iets met een banaan? en dan een vraag?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Wilde jij nog oud en nieuw hier vieren menneke?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 20 december 2006 23:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Wilde jij nog oud en nieuw hier vieren menneke?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nikky! Attack!!!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TuurlijkMaar wie zegt dat de Gietenaren onder deze definitie vallen
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nikky! Attack!!!
PdeHoog pas op.... he.... pas op... Er zijn grenzen.. en die heb je nog niet bereikt![]()
Oe...een boze vrouwquote:Op woensdag 20 december 2006 23:38 schreef nikky het volgende:
<h2> GRAUWWWWWW </h2>
hoe kunnen we ons lievelings FA-tje vergetenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:18 schreef nikky het volgende:
Nee hoor. Wij gaan niet mee.
Lief dat je nog aan me dacht![]()
ik wil ook haatee em ellenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:38 schreef nikky het volgende:
<h2> GRAUWWWWWW </h2>
Niiky is niet hondsdolquote:Op woensdag 20 december 2006 23:51 schreef pirke het volgende:
Kom ik ook weer eens om de hoek kijken, wordt ik bijna opgegeten door een hondsdolle Nikky!
waakhondje???????quote:Op woensdag 20 december 2006 23:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niiky is niet hondsdolschaam je
![]()
Nikky is gewoon een goed afgericht waakhondje.. met veel tanden en een cute-grommetje![]()
![]()
-B-B-quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:46 schreef freud het volgende:
Je bent best wel lief als je gromt Nikky!
Hey BB! Dessertwijntje?
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
waakhondje???????
heb je die buik dan niet gezien? daar passen er minstens 3 in![]()
Zal ik je ermee eens gaan pletten op 31-12? Eens kijken of jij die 01-01 nog haalt jongemanquote:Op woensdag 20 december 2006 23:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
waakhondje???????
heb je die buik dan niet gezien? daar passen er minstens 3 in![]()
Persluchthamer met grote beitel doet wonderen...quote:Op woensdag 20 december 2006 23:58 schreef Mauro het volgende:
Iemand een idee hoe ik het snelst met latexoverschilderd behang (7 lagen) kan verwijderen?
Schiet namelijk niet echt heel erg op.......
Was erg lekker jaquote:
Hallo Pquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Zal ik je ermee eens gaan pletten op 31-12? Eens kijken of jij die 01-01 nog haalt jongeman![]()
Met mesjes snijden in het behang zodat de behangverwijderaar of het stoomapparaat zijn werk kan doen.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:58 schreef Mauro het volgende:
Iemand een idee hoe ik het snelst met latexoverschilderd behang (7 lagen) kan verwijderen?
Je bent aggressief vandaag Nikkyquote:Op woensdag 20 december 2006 23:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Zal ik je ermee eens gaan pletten op 31-12? Eens kijken of jij die 01-01 nog haalt jongeman![]()
Woeiquote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Hallo P![]()
nou dat scheelt nie veel meer..of de luiken zijn dicht....![]()
net nog ff huis gepoetst....morgen komt eerste logee!
jeeeeeejjjjnog 2 nachtjes slapen.....feesje!!!!
Muur eruit. SIM-PEL.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:58 schreef Mauro het volgende:
Hormoontjes op de hobbelquote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent aggressief vandaag NikkyHoe komt dat zo
![]()
Heb jij mij gezien voordat ik zwanger was? En dan ook nog tegen me zeggen dat ik mega ben?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Of bouw gewoon een nieuw huisquote:
Neequote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Heb jij mij gezien voordat ik zwanger was?
Ik zou niet durven verder hoorquote:En dan ook nog tegen me zeggen dat ik mega ben?
Grmble
Latex overschilderd behang verwijderenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Persluchthamer met grote beitel doet wonderen...
Anders effe vragen in K&W![]()
hahaha Gezellig...is nog wel een taart puntje over denkquote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiKrijg je eindelijk je videocamera
moesten wij nog langskomen om het fotografisch verantwoord vast te leggen![]()
![]()
sssssssssssssssssssttt die heb ik wel...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeMisschien was dat wel leuk geweest
Laat eens een foto van voor en na zien
![]()
![]()
[..]
Ik zou niet durven verder hoortoch maar chocola meenemen
![]()
![]()
Moeten we zeker ook cadeautjes meenemenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
hahaha Gezellig...is nog wel een taart puntje over denk
Ik heb met een behangprikker gewerkt.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Met mesjes snijden in het behang zodat de behangverwijderaar of het stoomapparaat zijn werk kan doen.
Latex maakt het behang waterdicht nl.
Ik zei toch, hondsdolquote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Hmmm....die kom ik nog wel eens regelen bij je danquote:Op donderdag 21 december 2006 00:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssttt die heb ik wel...
Maar mag van het model niet tonen..
Er staat een fotoboek linkje. Have fun.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeMisschien was dat wel leuk geweest
Laat eens een foto van voor en na zien
![]()
![]()
[..]
Ik zou niet durven verder hoortoch maar chocola meenemen
![]()
![]()
En dit op de muur richtenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb met een behangprikker gewerkt.
Maar ook dat was geen succes
Je was idd een stukje minder bolquote:Op donderdag 21 december 2006 00:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Er staat een fotoboek linkje. Have fun..
nee joh tuurlijk hoeft dat nietquote:Op donderdag 21 december 2006 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moeten we zeker ook cadeautjes meenemen![]()
Mooi plaatje.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dit op de muur richten
[afbeelding]
Of is dat iets te radicaal
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:07 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
nee joh tuurlijk hoeft dat niet![]()
hahahaha
gezelligheid is het belangrijkst!!!![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 december 2006 00:09 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
maarrr eehhhhik ga er maar weer eens vantussen weltru
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je was idd een stukje minder bolMaar hee.....dit staat je ook goed hoor
Mogen we niet zeggen dat de horizon scheef is?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:10 schreef nikky het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moest even een jurk passen. Dus niet op de rest letten.
Zo wil ik weer zijn over een half jaar. Moet te doen zijn.
.
.
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mogen we niet zeggen dat de horizon scheef is?![]()
Oops, sowwy....quote:Op woensdag 20 december 2006 23:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
En 1250 voor de noorderlingen?
Of tellen die niet meer mee?
Cheilquote:Op donderdag 21 december 2006 00:10 schreef nikky het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moest even een jurk passen. Dus niet op de rest letten.
moggûhquote:Op donderdag 21 december 2006 08:54 schreef HMaster-II het volgende:moggeh mensjes....
![]()
Nog twee dagen voor het weekend...
En jij was koffie aan het drinken... Je moet ook niet 2 dingen tegelijk willen doen, traplopen en koffie drinkenquote:Op donderdag 21 december 2006 10:06 schreef Mauro het volgende:
en anders flikker je ff van de trap ofzo.![]()
auw.
Is je camera nog heel?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:06 schreef Mauro het volgende:
auw.
*verbandtrommel aanreiktquote:Op donderdag 21 december 2006 10:06 schreef Mauro het volgende:
auw.
quote:
Niks gebroken verder?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:40 schreef Mauro het volgende:
de koffie was al op en ik was de rollen steenwol naar boven aan het sjouwen. en dan verstap je je natuurlijk.
gelukkig wel een semizachte landing.
steenwol is niet alleen een goede isolator naar ook een perfecte valbreker voor een achterwaardse trapval.
toch maar weer ff een bakkie gedaan.
auw.
Dan zou ik maar eens naar de KNO-artsquote:Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
ik hoor het niet. hooguit mijn ego.
Wat kost dat nou? Fokken op je foon?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:49 schreef Mauro het volgende:
t9 invoer via de telefoon.
Begreep ikquote:Op donderdag 21 december 2006 10:49 schreef Mauro het volgende:
t9 invoer via de telefoon.
Veel te veel denk ik..quote:Op donderdag 21 december 2006 10:51 schreef pirke het volgende:
[..]
Wat kost dat nou? Fokken op je foon?
valt mee!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:12 schreef Mauro het volgende:
tientje per maand onbeperkt.
[intimie-inside-joke]Wat heb je terug gemaild??? " Grote Meid?"quote:Op donderdag 21 december 2006 11:40 schreef Mauro het volgende:
voor intimie:
mijn camera's zijn vandaag verstuurd!
Woeiquote:Op donderdag 21 december 2006 11:40 schreef Mauro het volgende:
voor intimie:
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:40 schreef Mauro het volgende:
voor intimie:
morgen in huisquote:Op donderdag 21 december 2006 11:40 schreef Mauro het volgende:
voor intimie:
Ooit, als je ingewijd bent in het instituut FOT. EN je je lidmaatschap betaald hebt aan de FOT_GOD.. HM2quote:
Kost dat?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ooit, als je ingewijd bent in het instituut FOT. EN je je lidmaatschap betaald hebt aan de FOT_GOD.. HM2, dan ja dan zullen we je de mythes en legenden van FOT influisteren...
![]()
Maagden genoeg op de plaatselijke kleuterschoolquote:Op donderdag 21 december 2006 12:29 schreef pirke het volgende:
Ik denk niet dat je die 2 maagden hier op FOT tegenkomt haha
Ongeveer ¤ 6500,-- dan leg ik de overige ¤ 49,-- zelf wel bijquote:Op donderdag 21 december 2006 12:30 schreef WurM het volgende:
[..]
Kost dat?
k Heb nog steeds geen beschikking over de programma's die k nodig heb... Denk dat ik zo maar richting huis ga, want daar kan ik veel beter niks doen![]()
pff, dan ga ik wel gewoon sjansen met wat insidersquote:Op donderdag 21 december 2006 12:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ongeveer ¤ 6500,-- dan leg ik de overige ¤ 49,-- zelf wel bij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:36 schreef WurM het volgende:
[..]
pff, dan ga ik wel gewoon sjansen met wat insidersEen beetje arme studenten een poot uitdraaien
Ik sta op goede voet met een FOT-modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alhoewel hij soms een beetje te cynisch wordt![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:36 schreef WurM het volgende:
[..]
pff, dan ga ik wel gewoon sjansen met wat insidersEen beetje arme studenten een poot uitdraaien
Dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
6300quote:Op donderdag 21 december 2006 12:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dit dus
Deze scheelt je weer 200,--SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via Google kwam ik trouwens hier![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
6300![]()
En je vergeet er bij te vertellen dat de mods en de wedstrijdcoordinatrice ook dit bedrag dienen te krijgen natuurlijk![]()
Voor de ¤ 200 kan je me er dan een goede fles whiskey in geschenkverpakking bij gevenquote:Op donderdag 21 december 2006 12:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Deze scheelt je weer 200,--
Via Google kwam ik trouwens hier
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Voor de ¤ 200 kan je me er dan een goede fles whiskey in geschenkverpakking bij geven![]()
Ik wil ook een badquote:Op donderdag 21 december 2006 13:58 schreef Mauro het volgende:
Zo, badje is aan het vollopen om mijn rug eens te verwennen.
ff die stijfheid eruit verwarmen
Woeiquote:Op donderdag 21 december 2006 14:45 schreef Yoni het volgende:
Ik heb net Vestia eens gebeld over hoe het staat met mijn huisje. Oplevering wordt april.
Klein beetje een teleurstelling, want ik had op uiterlijk maart gerekend, maar ook wel weer gunstig: meer tijd om te sparen voor leuke spullies. En voor de zomer ben ik écht weg uit mijn huidige woning![]()
Ik moet echt ff omschakelen. April lijkt nog zoooo ver weg. En ik dacht eigenlijk dat het wel in februari klaar zou zijn. Naja... hoef ik me iig even minder schuldig te voelen over het feit dat ik die tas gekocht heb en naar Parijs gaquote:Op donderdag 21 december 2006 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Woei
* PdeHoog reserveert April vast voor kluswerkzaamheden
Ik heb een bad, en daar ben ik HEEEL blij meequote:
Eindelijk maar tochquote:Op donderdag 21 december 2006 11:40 schreef Mauro het volgende:
voor intimie:
Met deze drukte?quote:
Post gaat gewoon weer op normale snelheid al hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 15:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Eindelijk maar toch.
[..]
Met deze drukte?
Volgende week denk ik eerder
Nee, ik zet mijn bril niet afquote:Op donderdag 21 december 2006 15:40 schreef pirke het volgende:
Hey, nu ik al die brillen zie, zetten jullie je bril af als je een foto maakt of hou je die gewoon op? Camera's tegenwoordig kunnen oogafwijking corrigeren, dus vandaar mijn vraag
PdeHoog, Hmaster en blackbully en Prupke zouden dan mijn kaartje ook al binnen moeten hebben die ik maandag op de bus heb gedaanquote:Op donderdag 21 december 2006 15:50 schreef Yoni het volgende:
[..]
Post gaat gewoon weer op normale snelheid al hoorIk heb mijn kerstkaarten gister op de bus gedaan, vandaag had mijn moeder die van haar iig al binnen
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:02 schreef nikky het volgende:
[..]
PdeHoog, Hmaster en blackbully en Prupke zouden dan mijn kaartje ook al binnen moeten hebben die ik maandag op de bus heb gedaan
Nee ik zet nooit mijn bril af.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ik zet mijn bril niet af![]()
Soms wel irritant trouwens, want het randje van mijn bril zit voor de informatie in de zoeker soms.
check die rollen meteen bij het openmaken van de doos of ze goed zijn. in die zwarte van mij zat een knik, maar die blijkt van binnenuit te komen. naarmate ik 'm verder afrol wordt de vouw harder. terugbrengen is geen optiequote:Op donderdag 21 december 2006 16:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nog niet gekregen.. Dan zal die er vandaag wel bijzitten
![]()
![]()
Net m'n fase-3 bestelling gedaan bij FotoSG.nl2 rollen, support en paraplu
is ook betaald hopen dat ze het voor volgend weekend kunnen leveren
![]()
Dat is balen. Zo'n rol is best duur lijkt mequote:Op donderdag 21 december 2006 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
check die rollen meteen bij het openmaken van de doos of ze goed zijn. in die zwarte van mij zat een knik, maar die blijkt van binnenuit te komen. naarmate ik 'm verder afrol wordt de vouw harder. terugbrengen is geen optie
Lekkerquote:
Kijk...das tofquote:Op donderdag 21 december 2006 16:02 schreef nikky het volgende:
[..]
PdeHoog, Hmaster en blackbully en Prupke zouden dan mijn kaartje ook al binnen moeten hebben die ik maandag op de bus heb gedaan
Ik had helemaal geen kaartje van Nikky bij de postquote:Op donderdag 21 december 2006 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk...das tofIk zal zo eens kijken wat er bij de post zit
Ik denk dat dit wel een oplossing kan bieden ..... Geld voor iedereen die de rollen gewoon heeft hangen. Dwarsliggers om je rollen te ondersteunen.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:13 schreef prupke het volgende:
Wij hebben ook nog geen kaartje van nikky
@ p gefeliciteerd
en voor die fijne rollen moet ik toch nog eens een keer iets verzinnen om ze zo min mogelijk te laten doorhangen zodat ze gaan kreukelen.
ik ga nog een keer ene constructie bedenken zodat ik meerdere rollen kan ophangen en dat ik ze dus kan laten hangenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel een oplossing kan bieden ..... Geld voor iedereen die de rollen gewoon heeft hangen. Dwarsliggers om je rollen te ondersteunen.![]()
Ja zo te zien ben ik niet de enige die een hond goed kan gebruikenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Bril blijft bij mij gewoon op, anders ben ik stekeblind.
Pfff, verkeerd opgeslagen... Sux hoor. Hij moet ook OF plat, OF bijna rechtop staand worden opgeborgen. Dom van die winkel zeg!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
check die rollen meteen bij het openmaken van de doos of ze goed zijn. in die zwarte van mij zat een knik, maar die blijkt van binnenuit te komen. naarmate ik 'm verder afrol wordt de vouw harder. terugbrengen is geen optie
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:26 schreef Xilantof het volgende:
Ik had écht lekkere lasagna vanavond!
goudvis ofzoquote:
ook goede morgen!quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:18 schreef Xilantof het volgende:
*klik*
licht is weer aan!
Goedemorgen enzo!
Moggehquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:19 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Laatste dagje en dan een week vrij
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:18 schreef Xilantof het volgende:
*klik*
licht is weer aan!
Goedemorgen enzo!
Moguhquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moggeh![]()
Laatste dagje voor de Kerstdag en dan volgende week gewoon 3 dag werken...
hier ook. alleen ben ik een beetje aan het klussen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:40 schreef freud het volgende:
Zo, de laatste dag van mijn eerste week vrij.
Beetje late reactie maar ik lees niet zo snelquote:Op donderdag 21 december 2006 12:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben de hele week vrijquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Moguh![]()
Ik schijn een dag vrij te zijn. enige nadeel is niemand schijnt meer te weten welke dag![]()
Optie is natuurlijk om de hele week thuis te blijven
De bank was allang er achter gekomen en was niet even zo aardig voor ons de camera's door de vingers te zien....quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar ik lees niet zo snel
Via deze komt hij incl vervoer in invoerrechten op ¤ 6220.08.
Dan kan er voor mij ook wel een flesje vanaf.
Of de camera's voor iedereen onder de kerstboom moeten nog komen van de bank van Freud.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:14 schreef freud het volgende:
Ach, ik heb liever voor 6500 euro lenzen dan een body waar je voor 6500 geeneens een kitlens erbij krijgt![]()
loop een dagje op je voorquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhNog maar 6 uur en dan ben ik lekker vrij tot 2 januari
Woeiquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:53 schreef An24 het volgende:
[..]
loop een dagje op je voor![]()
Morguh...An krijgt voor half 1 een leenbankjeKan ik tenminste in de woonkamer zitten
![]()
Fotters zijn altijd welkom, weet je tochquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiWanneer kunnen we langskomen om ook op de bank te komen zitten
![]()
Gevaarlijke opmerking ditquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Fotters zijn altijd welkom, weet je toch![]()
Ik ookquote:
Graad of 5/6 en helder/zonnig. 's Nachts rond vriespunt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:31 schreef pirke het volgende:
Hoe is het weer daar? (in Frankrijk dan)
Wij moeten nog even afspreken wanneer ik mijn hardware terugkrijgquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:30 schreef Yoni het volgende:
HoiMorgen om deze tijd ben ik in Frankrijk
![]()
En volgende week mag ook ík gewoon werken
Jij weet me te vinden, zou nie moeilijk moeten zijn als oud dordtenaar..naast het afgefikte huis...is nog makkelijkerquote:
Leuk, Parijsquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:30 schreef Yoni het volgende:
HoiMorgen om deze tijd ben ik in Frankrijk
![]()
En volgende week mag ook ík gewoon werken
Ook makkelijk voor de postbode.... "Stuur dit kaartje naar An24 in Dordt. Ze woont in het centrum naast dat afgefikte huis...."quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij weet me te vinden, zou nie moeilijk moeten zijn als oud dordtenaar..naast het afgefikte huis...is nog makkelijker![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ook makkelijk voor de postbode.... "Stuur dit kaartje naar An24 in Dordt. Ze woont in het centrum naast dat afgefikte huis...."![]()
Wanneer wilde je daarheen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij moeten nog even afspreken wanneer ik mijn hardware terugkrijgIk wil nl. langs kinderdijk volgende week
deze vraag had ik ff gemistquote:Op donderdag 21 december 2006 22:14 schreef prupke het volgende:
@puckzzz waarom is terugbrengen geen optie?
Ergens tussen woensdagochtend en zaterdagmiddagquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:44 schreef Yoni het volgende:
[..]
Wanneer wilde je daarheen?Ik ben maandag laat weer terug, dinsdag bij mijn ouders, woensdag op mijn werk (
), woensdagavond uit eten... ehhhhhh... druk!
Donderdagavond heb ik iig nog niksquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ergens tussen woensdagochtend en zaterdagmiddagAnders pik ik die zooi wel een keer bij werk op. Moet woensdag eerst allerlei kluszooi voor de keuken gaan scoren. Is belangrijker denk ik
Dat gaat idd helemaal nergens over. Jij bent de fotograaf, jij bepaalt wat er wanneer uitgelicht wordt. Zij moeten gewoon fatsoenlijk spul leverenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
krijg ik als antwoord "jamaar een zwarte achtergrond ga je toch niet uitlichten?"
WTF?? Al wil ik er een fucking zwaailicht neerzetten dan moet ik dat nog altijd zelf weten!die rol moet gewoon goed zijn.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:00 schreef freud het volgende:
zwart leer... prrrrrrrrrrrr
Mooi....nu welquote:
Ik koken??? Dat kan jij veel beterquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi....nu welKom-ie eten
Mag jij koken dit keer
Jij hebt de biefstukjes gebakkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:10 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik koken??? Dat kan jij veel beter
Trouwens, ik heb gekookt vorige keer. Een beetje
En ik heb je mental support gegeven bij het maken van de salade! Ennuh.. die biefstukjes waren mooi wél heel lekker n'est-ce-pas?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hebt de biefstukjes gebakkenDat was alles
![]()
maar is goed....ik kook wel weer
Die biefstukjes waren errug okquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
En ik heb je mental support gegeven bij het maken van de salade! Ennuh.. die biefstukjes waren mooi wél heel lekker n'est-ce-pas?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:50 schreef HMaster-II het volgende:
Over het niet aanwezig zijn van een van de MODS, zodat we hier in totale Anarchie kunnen ouwe hoeren...
Ik ga Toffie (Xila) niet voor tuthola uitmakenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:53 schreef pirke het volgende:
en ze ongestraft voor tuthola uitmaken? Neh, daar doe ik niet aan mee![]()
bijna kerst!
![]()
Dat is inderdaad een eigenwijzertje, familie van jou?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef nikky het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 265
*scanner pakte hier wat op*![]()
Diequote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef nikky het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 265
*scanner pakte hier wat op*![]()
18 januariquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:03 schreef pirke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een eigenwijzertje, familie van jou?
[edit]
wanneer ben je eigenlijk uitgeteld? (nee ik ga niet het hele ouders forum afzoeken)
Niks dervanquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Diedeed het hem he??
Zeg gaan ze jou open snijdenVolgens mij moeten we jou buik eens vermanend toespreken tijdens Oud-en-Nieuw.. Beetje een litteken geven aan mama
![]()
Oooooohhhhhhquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:11 schreef nikky het volgende:
[..]
18 januari
[..]
Niks dervan.
En van dat litteken zie je straks bijna niets meer. Dat doen ze tegenwoordig zo netjes en het zit laag zodat het onder je bikini zit.
Er zat 6 minuten tussen jouw waarschuwing en Nikky's controle-slag.quote:
Wat denk jij? Dat ik in een badpak loop? Die ongeloofelijke lelijke dingen?quote:
dat ze zes minuten wachtte met posten zegt natuurlijk niets over hoe lang ze al meekeek.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Er zat 6 minuten tussen jouw waarschuwing en Nikky's controle-slag.In die tijd kan er heel wat ge-ouwehoerd worden hier
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het veel te koud is voor allebeiquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat denk jij? Dat ik in een badpak loop? Die ongeloofelijke lelijke dingen?.
Prutserquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:40 schreef WurM het volgende:
Ken je het gevoel dat je iets had moeten doen, het alsnog doet (maar veel te laat) en dat je daar dan enorm spijt van hebt en jezelf enorm dom vindt?
Meisjes
[/offtopic]
quote:bikini's zijn helemaal niet koud, als ik zo om me heen kijk... D'r lopen nog allemaal meisjes in veel te korte rokjes enzo!
Bij sommigen welquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:58 schreef Vliegvrager het volgende:
alsof dat zou bestaan. te korte rokjes
Wat hij zegt...quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:16 schreef Vliegvrager het volgende:
mwah, dat gun ik dan wel weer aan de mannen die daar dan weer van houden, en zelf kijk ik gewoon even een andere kant op.
Ik ben zo verdraagzaam
Dus maar eens naar huis.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef Vliegvrager het volgende:Zojuist mijn laatste deadline binnen gekopt.
tien over drie, ruim op tijd
Totdat zoals je het zelf zegt de dochter in zo'n rokje loopt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:16 schreef Vliegvrager het volgende:
mwah, dat gun ik dan wel weer aan de mannen die daar dan weer van houden, en zelf kijk ik gewoon even een andere kant op.
Ik ben zo verdraagzaam
Mjah...als je als moeder zelf heel vaak van die rokjes aanhebt gehad dan kan je dochterlief het moeilijk verbiedenquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Totdat zoals je het zelf zegt de dochter in zo'n rokje loopt.
Ik heb 2 dochters van 12 en 14 en je wil niet weten wat die aan willen trekken........
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:33 schreef CocaColaLight het volgende:
je begint je dan af te vragen of het een riem is of een rok?
Dan pak je de extended version?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:35 schreef addie het volgende:
Ik zou bijna "Nog drie.. drie minuten voordat ik stop, dat ik kap, dat ik nok" gaan zingen
Helaas is het nog 25 min
Daarna een week vrij
Moet zeggen dat ik nooit rokken draag.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mjah...als je als moeder zelf heel vaak van die rokjes aanhebt gehad dan kan je dochterlief het moeilijk verbieden
Klinkt nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:39 schreef addie het volgende:
[..]
"Nog 20, 20 minuten voordat ik kap, dat ik stop dat ik nok"
Alleen bij de aankondiging daarvan zou ik mijn collega al naar huis sturen. enige nadeel is dat ik hier al alleen zit....quote:
Ikke wel, en ja, mijn dochter dus ook. Nu ze de pabo doet zit ik te wachten wanneer ze nou eindelijk eens aan de geitenwollen sokken gaatquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik nooit rokken draag.![]()
Ik kom niet uit schotland
Pas maar op straks heb je zondag nog een kater.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil ook naar huisStraks eerst ff borrelen met de collega's
Bij de Pabo kan ik helemaal geen geitenwollen sokken vinden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ikke wel, en ja, mijn dochter dus ook. Nu ze de pabo doet zit ik te wachten wanneer ze nou eindelijk eens aan de geitenwollen sokken gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |