loop een dagje op je voorquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhNog maar 6 uur en dan ben ik lekker vrij tot 2 januari
Woeiquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:53 schreef An24 het volgende:
[..]
loop een dagje op je voor![]()
Morguh...An krijgt voor half 1 een leenbankjeKan ik tenminste in de woonkamer zitten
![]()
Fotters zijn altijd welkom, weet je tochquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiWanneer kunnen we langskomen om ook op de bank te komen zitten
![]()
Gevaarlijke opmerking ditquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Fotters zijn altijd welkom, weet je toch![]()
Ik ookquote:
Graad of 5/6 en helder/zonnig. 's Nachts rond vriespunt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:31 schreef pirke het volgende:
Hoe is het weer daar? (in Frankrijk dan)
Wij moeten nog even afspreken wanneer ik mijn hardware terugkrijgquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:30 schreef Yoni het volgende:
HoiMorgen om deze tijd ben ik in Frankrijk
![]()
En volgende week mag ook ík gewoon werken
Jij weet me te vinden, zou nie moeilijk moeten zijn als oud dordtenaar..naast het afgefikte huis...is nog makkelijkerquote:
Leuk, Parijsquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:30 schreef Yoni het volgende:
HoiMorgen om deze tijd ben ik in Frankrijk
![]()
En volgende week mag ook ík gewoon werken
Ook makkelijk voor de postbode.... "Stuur dit kaartje naar An24 in Dordt. Ze woont in het centrum naast dat afgefikte huis...."quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij weet me te vinden, zou nie moeilijk moeten zijn als oud dordtenaar..naast het afgefikte huis...is nog makkelijker![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ook makkelijk voor de postbode.... "Stuur dit kaartje naar An24 in Dordt. Ze woont in het centrum naast dat afgefikte huis...."![]()
Wanneer wilde je daarheen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij moeten nog even afspreken wanneer ik mijn hardware terugkrijgIk wil nl. langs kinderdijk volgende week
deze vraag had ik ff gemistquote:Op donderdag 21 december 2006 22:14 schreef prupke het volgende:
@puckzzz waarom is terugbrengen geen optie?
Ergens tussen woensdagochtend en zaterdagmiddagquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:44 schreef Yoni het volgende:
[..]
Wanneer wilde je daarheen?Ik ben maandag laat weer terug, dinsdag bij mijn ouders, woensdag op mijn werk (
), woensdagavond uit eten... ehhhhhh... druk!
Donderdagavond heb ik iig nog niksquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ergens tussen woensdagochtend en zaterdagmiddagAnders pik ik die zooi wel een keer bij werk op. Moet woensdag eerst allerlei kluszooi voor de keuken gaan scoren. Is belangrijker denk ik
Dat gaat idd helemaal nergens over. Jij bent de fotograaf, jij bepaalt wat er wanneer uitgelicht wordt. Zij moeten gewoon fatsoenlijk spul leverenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
krijg ik als antwoord "jamaar een zwarte achtergrond ga je toch niet uitlichten?"
WTF?? Al wil ik er een fucking zwaailicht neerzetten dan moet ik dat nog altijd zelf weten!die rol moet gewoon goed zijn.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:00 schreef freud het volgende:
zwart leer... prrrrrrrrrrrr
Mooi....nu welquote:
Ik koken??? Dat kan jij veel beterquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi....nu welKom-ie eten
Mag jij koken dit keer
Jij hebt de biefstukjes gebakkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:10 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik koken??? Dat kan jij veel beter
Trouwens, ik heb gekookt vorige keer. Een beetje
En ik heb je mental support gegeven bij het maken van de salade! Ennuh.. die biefstukjes waren mooi wél heel lekker n'est-ce-pas?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hebt de biefstukjes gebakkenDat was alles
![]()
maar is goed....ik kook wel weer
Die biefstukjes waren errug okquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
En ik heb je mental support gegeven bij het maken van de salade! Ennuh.. die biefstukjes waren mooi wél heel lekker n'est-ce-pas?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:50 schreef HMaster-II het volgende:
Over het niet aanwezig zijn van een van de MODS, zodat we hier in totale Anarchie kunnen ouwe hoeren...
Ik ga Toffie (Xila) niet voor tuthola uitmakenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:53 schreef pirke het volgende:
en ze ongestraft voor tuthola uitmaken? Neh, daar doe ik niet aan mee![]()
bijna kerst!
![]()
Dat is inderdaad een eigenwijzertje, familie van jou?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef nikky het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 265
*scanner pakte hier wat op*![]()
Diequote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef nikky het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 265
*scanner pakte hier wat op*![]()
18 januariquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:03 schreef pirke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een eigenwijzertje, familie van jou?
[edit]
wanneer ben je eigenlijk uitgeteld? (nee ik ga niet het hele ouders forum afzoeken)
Niks dervanquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Diedeed het hem he??
Zeg gaan ze jou open snijdenVolgens mij moeten we jou buik eens vermanend toespreken tijdens Oud-en-Nieuw.. Beetje een litteken geven aan mama
![]()
Oooooohhhhhhquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:11 schreef nikky het volgende:
[..]
18 januari
[..]
Niks dervan.
En van dat litteken zie je straks bijna niets meer. Dat doen ze tegenwoordig zo netjes en het zit laag zodat het onder je bikini zit.
Er zat 6 minuten tussen jouw waarschuwing en Nikky's controle-slag.quote:
Wat denk jij? Dat ik in een badpak loop? Die ongeloofelijke lelijke dingen?quote:
dat ze zes minuten wachtte met posten zegt natuurlijk niets over hoe lang ze al meekeek.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Er zat 6 minuten tussen jouw waarschuwing en Nikky's controle-slag.In die tijd kan er heel wat ge-ouwehoerd worden hier
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het veel te koud is voor allebeiquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat denk jij? Dat ik in een badpak loop? Die ongeloofelijke lelijke dingen?.
Prutserquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:40 schreef WurM het volgende:
Ken je het gevoel dat je iets had moeten doen, het alsnog doet (maar veel te laat) en dat je daar dan enorm spijt van hebt en jezelf enorm dom vindt?
Meisjes
[/offtopic]
quote:bikini's zijn helemaal niet koud, als ik zo om me heen kijk... D'r lopen nog allemaal meisjes in veel te korte rokjes enzo!
Bij sommigen welquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:58 schreef Vliegvrager het volgende:
alsof dat zou bestaan. te korte rokjes
Wat hij zegt...quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:16 schreef Vliegvrager het volgende:
mwah, dat gun ik dan wel weer aan de mannen die daar dan weer van houden, en zelf kijk ik gewoon even een andere kant op.
Ik ben zo verdraagzaam
Dus maar eens naar huis.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef Vliegvrager het volgende:Zojuist mijn laatste deadline binnen gekopt.
tien over drie, ruim op tijd
Totdat zoals je het zelf zegt de dochter in zo'n rokje loopt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:16 schreef Vliegvrager het volgende:
mwah, dat gun ik dan wel weer aan de mannen die daar dan weer van houden, en zelf kijk ik gewoon even een andere kant op.
Ik ben zo verdraagzaam
Mjah...als je als moeder zelf heel vaak van die rokjes aanhebt gehad dan kan je dochterlief het moeilijk verbiedenquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Totdat zoals je het zelf zegt de dochter in zo'n rokje loopt.
Ik heb 2 dochters van 12 en 14 en je wil niet weten wat die aan willen trekken........
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:33 schreef CocaColaLight het volgende:
je begint je dan af te vragen of het een riem is of een rok?
Dan pak je de extended version?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:35 schreef addie het volgende:
Ik zou bijna "Nog drie.. drie minuten voordat ik stop, dat ik kap, dat ik nok" gaan zingen
Helaas is het nog 25 min
Daarna een week vrij
Moet zeggen dat ik nooit rokken draag.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mjah...als je als moeder zelf heel vaak van die rokjes aanhebt gehad dan kan je dochterlief het moeilijk verbieden
Klinkt nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:39 schreef addie het volgende:
[..]
"Nog 20, 20 minuten voordat ik kap, dat ik stop dat ik nok"
Alleen bij de aankondiging daarvan zou ik mijn collega al naar huis sturen. enige nadeel is dat ik hier al alleen zit....quote:
Ikke wel, en ja, mijn dochter dus ook. Nu ze de pabo doet zit ik te wachten wanneer ze nou eindelijk eens aan de geitenwollen sokken gaatquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik nooit rokken draag.![]()
Ik kom niet uit schotland
Pas maar op straks heb je zondag nog een kater.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil ook naar huisStraks eerst ff borrelen met de collega's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |