abonnement Unibet Coolblue
pi_44594362
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:59 schreef dvr het volgende:

[..]

Veel mensen hebben een UV-filtertje op hun lens (ter bescherming). Als jij dat ook hebt, probeer het dan eens zonder dat filter, want het heeft juist als effect dat mist minder zichtbaar wordt. En verder.. misschien met een flinke telelens schieten, dan zit er meer mist tussen jou en je onderwerp?
Oke, dat zal ik eens proberen, heb er inderdaad een UV-filter op zitten. Al dacht ik dat zo'n filter eigenlijk geen effect had bij digitaal fotograferen?

Tnx voor de tips verder Ik ga het nog eens proberen als het weer het nog eens toe staat binnenkort (vakantie )

Freud: Ik vind het een mooi portret, maar ik mis wel dat stukje kin aan de onderkant.. Daardoor krijgt het model een beetje een rare uitdrukking.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_44594386
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:59 schreef SpookY22 het volgende:
Deze ochtend maar eens gestopt langs de provinciale weg om deze foto te schieten.

[afbeelding]

Met een standaard 18-55 lens van canon op een 350D.

Vond het alleen jammer van die vogel die er net in hangt......
Ga eens als de wiedeweerga de openingspost lezen .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_44597667
Gister Avond ben ik bij het glazen huis in Utrecht geweest van 3FM Serious Request.

Dit is 1 van de foto's die ik daar heb kunnen nemen! (daarnaast heb ik nog foto's van Giel, Gerard sander & Henny Huisman)

Zelf ben ik er erg tevreden over, en ben benieuwd naar jullie mening! Waarschijnlijk zal ik ook aan het einde van de actie een showcase posten mocht ik nog enkele uren tijd hebben om daar savonds rond te kunnen lopen! (en als het jullie natuurlijk aanspreekt Foto + onderwerp)

De foto

nog geen bewerking op losgelaten behalve de crop die ik heb gemaakt+ kader; Foto genomen met een Canon Eos 350D + 70 - 200 F4 L lens + speedlight 430EX

+ Mooie pose en mooie knallende kleuren!
- Reflectie die nog lichtelijk aanwezig is door het raam waar je heen moet schieten!

Mochten er mensen op deze foto nog tips trucs en opmerkingen hebben dan hou ik me aanbevolen de bedoeling is om hier dus een showcase van te maken.

zal vanavond als ik thuis ben foto klikbaar maken naar groter formaat + de Exif Plaatsen

[ Bericht 6% gewijzigd door Casemodders op 20-12-2006 14:46:34 ]
Canon*
  woensdag 20 december 2006 @ 14:15:50 #254
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_44597959
Vind de blik/pose heel ok. Wel lijkt ie me net een tikkeltje onscherp, misschien ff USM (0 - 20 - 50) eroverheen? Je hebt vrij veel ruimte aan de bovenkant, kan ietsjes minder.

en wat zie ik nou... Coca Cola!!?? dat lijkt me niet écht vasten, of wel...
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
pi_44598388
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:05 schreef Casemodders het volgende:

Zelf ben ik er erg tevreden over, en ben benieuwd naar jullie mening!
Nee eerst de OP lezen
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_44598843
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:15 schreef Astridj0h het volgende:
Vind de blik/pose heel ok. Wel lijkt ie me net een tikkeltje onscherp, misschien ff USM (0 - 20 - 50) eroverheen? Je hebt vrij veel ruimte aan de bovenkant, kan ietsjes minder.

en wat zie ik nou... Coca Cola!!?? dat lijkt me niet écht vasten, of wel...
Hij is op full size zeker scherp deze zal ik vanaaf even online zetten (even op me werk verkleind met een niet zo super prog...)

Coca Cola... Tja ze mogen wel drinken wat ze willen dus ook sapjes met vruchten etc.
quote:
Nee eerst de OP lezen

Whoeps vergeet ik het weer :$ nou bij deze heb ik ze toegevoegd!
Canon*
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 20 december 2006 @ 14:54:19 #257
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44599021
Plus en minpunt over de foto vóór je Casemodders Niet die van jezelf

Spooky22, jij moet ook nog even de foto van je voorganger beoordelen
pi_44599493
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:09 schreef Elefes het volgende:

Oke, dat zal ik eens proberen, heb er inderdaad een UV-filter op zitten. Al dacht ik dat zo'n filter eigenlijk geen effect had bij digitaal fotograferen?
Ja, digicams hebben in principe al een eigen UV-filter, maar veel camera's zijn toch nog zo gevoelig dat je er zelfs UV-foto's mee kunt maken (zie voor de lol bv. http://www.infrareddream.com). Ik vermoed dus dat het toch kan schelen als je hem weghaalt.
pi_44599665
Ehm, infrarood en UV liggen inderdaad buiten de zichtbare kleuren, maar wel allebei aan de andere kant van het spectrum!

De blauwe laag in een filmrolletje is gevoelig voor UV licht (dat maar een stukje verder ligt in het spectrum), een digitale sensor is NIET gevoelig voor UV licht.

Een digitale sensor is dan wel weer gevoelig voor infrarood, maar volgens mij is dat zo minimaal bij gewone kleurenfoto's dat je er niets van merkt zonder filters.
dus
pi_44600311
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:16 schreef pirke het volgende:
Ehm, infrarood en UV liggen inderdaad buiten de zichtbare kleuren, maar wel allebei aan de andere kant van het spectrum!

De blauwe laag in een filmrolletje is gevoelig voor UV licht (dat maar een stukje verder ligt in het spectrum), een digitale sensor is NIET gevoelig voor UV licht.
Oeps - je hebt groot gelijk, en dat wist ik, maar ik had er even helemaal 'overheen gedacht'!
Ja, dan zal een UV filter sowieso geen zichtbaar verschil maken.
Een andere manier om mist en nevel er beter op te krijgen is dan misschien nog om een beetje onder te belichten, zodat de wit-gradaties beter te onderscheiden zijn en de flarden meer vorm krijgen.
  woensdag 20 december 2006 @ 15:46:39 #261
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_44600485
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:54 schreef Yoni het volgende:
Plus en minpunt over de foto vóór je Casemodders Niet die van jezelf

Spooky22, jij moet ook nog even de foto van je voorganger beoordelen
Done
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_44601677
Wat wel kan is dat een UV filter lens flares veroorzaakt, afhankelijk van de coating enzo, maar ik denk niet dat dat hier het geval is.

Ik gok dat onderbelichting wel wat helpt, maar zelf zat ik meer aan een langere sluitertijd te denken, aangezien mist ook niet stilhangt, maar langzaam beweegt. Dus een heel klein diafragma met een hele lange sluitertijd.
dus
  FOK!fotograaf woensdag 20 december 2006 @ 20:56:26 #263
18921 freud
Who's John Galt?
pi_44609016
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:59 schreef SpookY22 het volgende:
@ Freud

* minpunt in mijn opzicht dan, zoals de ander al zei over de kin, vind ik ook wegblijven van de hoodie aan de bovenzijde een gemis
* mooi portret, ogen komen heel goed uit/naar voren
Als je de eerste bent die reageert, niet refereren naar een eerdere reactie...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 20 december 2006 @ 20:57:14 #264
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_44609039
Leuke foto met scherpte diepte en ook goed moment
alleen jammer van het bruine vlak op de voorgrond , kun je misschien bijsnijden?

reach out and touch faith
  woensdag 20 december 2006 @ 21:18:21 #265
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_44609784
Lange sluitertijden hebben altijd wel mijn voorkeur.
Maar vindt de rest van de compo een beetje rommelig.
als je hem aan de rechterkant een stuk afsnijdt wordt hij voor mij al een stuk sterker
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_44669449

ben nieuw hier

+: scherpe kop
- : achtergrond maar goed

[ Bericht 12% gewijzigd door runaway op 22-12-2006 22:31:14 ]
  FOK!fotograaf vrijdag 22 december 2006 @ 22:25:10 #267
73911 ultra_ivo
pi_44669693
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 22:17 schreef runaway het volgende:
[afbeelding]

ben nieuw hier

+: scherpe kop
- : achtergrond maar goed
fok is geband bij imageshack. Heb je een andere host?
pi_44669897
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 22:25 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

fok is geband bij imageshack. Heb je een andere host?
sorry wist ik niet, bij deze
  vrijdag 22 december 2006 @ 22:50:21 #269
47279 elmarz
marcelzuurmond.com
pi_44670420
+ mooie hond en mooi moment
- compo/licht/nabewerking

een keer iets heel anders (voor mij een testje):
  vrijdag 22 december 2006 @ 22:56:16 #270
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_44670605
Dit vind ik niet een van je sterkste werken Elmarz. Ik heb het idee dat de scherpte verkeerd ligt, ook al realiseer ik me dat je dat wellicht zo bedoeld hebt. Daarnaast geven de tandem de indruk dat je witbalans niet geheel goed staat.
Life is what you make it.
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:07:32 #271
47279 elmarz
marcelzuurmond.com
pi_44670863
haha thnx ik vond het ook niet echt super ofzo want ben echt 0,0 ervaren met dit soort fotografie... wb is custom overigens misschien niet helemaal goed inderdaad. Maar wilde graag weten wat iemand anders ervan vond thnx!
scherpte ligt idd niet echt lekker op de ogen!

edit: ergo, nu ik dit teruglees; eigenlijk gewoon een kutfoto! whaha
pi_44671005
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:07 schreef elmarz het volgende:
haha thnx ik vond het ook niet echt super ofzo want ben echt 0,0 ervaren met dit soort fotografie... wb is custom overigens misschien niet helemaal goed inderdaad. Maar wilde graag weten wat iemand anders ervan vond thnx!
scherpte ligt idd niet echt lekker op de ogen!

edit: ergo, nu ik dit teruglees; eigenlijk gewoon een kutfoto! whaha
Die scherpte is waar, maar ik vind het toch een lekkere plaat! Knalt goed van het scherm af. Misschien kun je er aan de bovenkant een stuk afhalen (bv halverwege het bovenste oog) om zo de nadruk meer op de zuurstok te leggen (die het scherpst is). En anders de volgende keer op de ogen scherpstellen maar ik vind het zeker niet verkeerd!
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:22:21 #273
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44671249
en de lippenstift op de tanden weghalen, ik vind het verders wel een leuke foto.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:05:54 #274
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44672332
heb de plus en minpunten al zo goed als in mijn vorige reactie gegeven.

Deze heb ik net gemaakt, vind hem zelf alleen niet helemaal lekker scherp en vraag me af of mensen wel zien wat het object ernaast is.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_44672455
een roos naast een kaars... of een verbrand stukje papier/stof, maar ik gok een (nep)roos
dus
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:33:18 #276
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44672931
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 00:11 schreef pirke het volgende:
een roos naast een kaars... of een verbrand stukje papier/stof, maar ik gok een (nep)roos
Ah, het is dus wel te zien, idd een roos, wel echt maar gedroogd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  FOK!fotograaf zaterdag 23 december 2006 @ 07:21:22 #277
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_44675730
@snakelady:
Ik ben niet zo weg van de foto.
't is te krap allemaal. De roos (waar draadjes vanaf komen) ligt net even te krap op de kaars. Persoonlijk vind ik dat je aan de bovenkant iets te veel ruimte hebt gelaten (das dan weer niet krap )
En het viel inderdaad op dat het een roos is wel!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_44678304
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 00:05 schreef snakelady het volgende:
heb de plus en minpunten al zo goed als in mijn vorige reactie gegeven.

Deze heb ik net gemaakt, vind hem zelf alleen niet helemaal lekker scherp en vraag me af of mensen wel zien wat het object ernaast is.

[afbeelding]
+ leuke sfeer helemaal rond deze dagen krijg de kerst stemming
- idd te krap enzo.
en nog een pluspuntje ik kan ook direct zien dat het een roos is


  zaterdag 23 december 2006 @ 11:44:28 #279
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_44678397
Ik denk dat ik meer de scherpte op de toesten zou leggen.
Dan van de bovenkant nog een stukje af croppen.

Sfeer heeft hij wel. Leuke plaat.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_44679261
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:44 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik denk dat ik meer de scherpte op de toesten zou leggen.
Dan van de bovenkant nog een stukje af croppen.

Sfeer heeft hij wel. Leuke plaat.
Ben ik het mee eens, en ik zou nog wat meer contrast toevoegen: de toetsen zijn wat donker nu (eventueel alleen contrast op de toetsen, als anders de rest van de foto teveel dicht loopt).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_44680312
+ Mooie kleursetting en sfeer
- Bovenkant inderdaad een beetje kroppen, plus de schaduwen aan de zijkant vind ik iets minder

Nou, hier dan mijn eerste poging met nieuwe cam:

dus
pi_44700162
+ kleurrijk
+ diepte (groen achter is lekker vaag)
- scherpte (rechter-arm van de kabouter is vaag)
- crop (vind persoonlijk de crop minder geslaagd, of helemaal, of echt een detail, dit is half/half if you know what i mean)


(had per ongeluk vivid colors gebruikt, maar vond het resultaat wel grappig)
pi_44709977
+Mooie kleuren en compositie, en de reflectie op de vloer is mooi
-Niet heel scherp en ruis?


Je bent op vakantie in berlijn, dus wat zet je op de foto?
ik kon niet echt kiezen, ik had ook nog deze en deze..
pi_44711922
als ze er zo mooi voor gaan zitten kun je ze toch ook niet overslaan

mooie foto's!
+ mooie compositie, dit vind ik de mooiste van de drie
- de vage strepen op de voorgrond..
pi_44712650
ik ben het eigenlijk helemaal met Nirak eens

Hier nog eentje van vandaag:




Het is trouwens wel een crosspost, in "[Wedstrijddiscussietopic] Bodyscapes/het menselijk lichaam" staat ie ook

[ Bericht 22% gewijzigd door pirke op 24-12-2006 17:41:20 ]
dus
pi_44719707
Die kop is echt ultiem gaaf!!

Was mooier geweest als het lichaam ook zo donker was geweest, en verder natuurlijk scheren En een sigaret ipv tandenborstel, maakt het stoer.

Top kapsel!!
  zondag 24 december 2006 @ 22:29:21 #287
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_44720077
Sigaret is een kwestie van smaak, dan was ik op de foto afgeknapt.
Ik zou hem ook wel eens zonder tandenborstel willen zien!
En met tandenborstel wellicht iets lichter in het gezicht.. maar nu is er lekker veel te raden over.
Trotse mamma :)
  zondag 24 december 2006 @ 22:54:06 #288
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_44720659
-verkeerde-

[ Bericht 54% gewijzigd door SpeedyGJ op 24-12-2006 23:20:32 ]
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
  zondag 24 december 2006 @ 22:59:18 #289
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_44720777
quote:
Op zondag 24 december 2006 22:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mooiste foto van dit jaar?? Oei dat is een lastige maar ik vind deze toch wel erg mooi

[afbeelding]
Staat toch volgens mij in de TT mooiste foto van vandaag
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_44721266
mensen leer eens de op lezen,
  zondag 24 december 2006 @ 23:20:50 #291
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_44721341
quote:
Op zondag 24 december 2006 22:59 schreef robbedoeseos300d het volgende:

[..]

Staat toch volgens mij in de TT mooiste foto van vandaag
Ben niet wakker meer
quote:
Op zondag 24 december 2006 23:18 schreef afraidtech het volgende:
mensen leer eens de op lezen,
Jaja ontopic maar weer
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_44724649
Tsja, die kop kwam ik toevallig tegen toen ik met mijn camera naar beneden liep en hem in de badkamer zijn tanden zag poetsen. Paar fotootjes gemaakt en dit was de beste, de rest was eigenlijk zwaar niks.

Heb er overigens bewust voor gekozen om het lichaam lichter te laten, dat komt de algehele grijsbalans zeer ten goede. En het donkere gezicht maakt het echt een mystiek raadsel, zeker met dat kleine beetje lichtinval dat er wel zit. Het enige dat ik aan deze foto gedaan heb, is links een paar mm gecropped want er zat nog een heel klein stukje deurpost in en de saturation, helderheid en contrast aangepast.

Maar dat is toch de kunst van de fotografie? Net dat ene momentje vastleggen?

[ Bericht 9% gewijzigd door pirke op 25-12-2006 02:10:34 ]
dus
  maandag 25 december 2006 @ 12:29:58 #293
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_44728450
quote:
Op maandag 25 december 2006 02:00 schreef pirke het volgende:
Tsja, die kop kwam ik toevallig tegen toen ik met mijn camera naar beneden liep en hem in de badkamer zijn tanden zag poetsen. Paar fotootjes gemaakt en dit was de beste, de rest was eigenlijk zwaar niks.

Heb er overigens bewust voor gekozen om het lichaam lichter te laten, dat komt de algehele grijsbalans zeer ten goede. En het donkere gezicht maakt het echt een mystiek raadsel, zeker met dat kleine beetje lichtinval dat er wel zit. Het enige dat ik aan deze foto gedaan heb, is links een paar mm gecropped want er zat nog een heel klein stukje deurpost in en de saturation, helderheid en contrast aangepast.

Maar dat is toch de kunst van de fotografie? Net dat ene momentje vastleggen?
Inderdaad en die momenten heb je helaas niet altijd voor het kiezen. Maar ik ben het wel met je eens dat je een moment vast legt en dat alles wat dan op de foto staat, écht is. Zo hoeft een weg m.i. niet altijd recht te zijn als je vanuit het midden een foto maakt.. als voorbeeld. Maar goed, dat ligt ook aan het doel van je foto denk ik dan.

Maar als je het hier neerzet vraag je ook om tips en die zijn vaak ook een kwestie van smaak. Je foto is in elk geval als je het mij vraagt
Trotse mamma :)
pi_44729293
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:45 schreef CrazyCharlie het volgende:

[..]

+ leuke registratie van een moment.
-tja..een leuk plaatje, kan er niets meer van maken, ondanks het leuke moment vind ik het een hoog snapshot gehalte hebben..

[afbeelding]

Regen op zaterdag, met een heleboel plannen die letterlijk in het water vallen..
Mooie foto.
pi_44737462
+ Goede composietie met goede Z/W keuze voor deze foto
- Misschien leuk om iets meer van gezicht te kunnen zien
? Ben benieuwd wat je met deze plaat probeerd uit te drukken, altijd leuk om te weten.
-------------

Vandaag en gisteren voor het eerst begonnen met het echt maken van portret foto's, in dit geval vandaag van mijn Lieve Zusje!

Geschoten met de Canon EOS 350D + 50mm Prime + Speedlight 430. Gebruik gemaakt van flitser en binnenkomend dag licht! Met als achtergrond een stuk inpak papier op de deur geplakt!

De foto:


Grootere foto Klik Hier

Heb dit altijd al willen doen en wil heel graag mezelf hier verder in willen verdiepen! En dit is dus mijn 1ste resultaat! Vond het zelf een top plaat, maar ik heb nog steeds veel te leren dus mocht hij hier niet thuis horen dan hoor ik dat ook graag! En daarnaast zijn tips welkom! aangezien ik komende tijd veel portret foto's hoop te gaan maken!

[ Bericht 4% gewijzigd door Casemodders op 26-12-2006 00:11:09 ]
Canon*
  maandag 25 december 2006 @ 20:16:20 #296
92279 N.icka
Windforce 11
pi_44737524
Waarom heeft ze kralen in haar mond?
  maandag 25 december 2006 @ 21:15:49 #297
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_44738487
De uitdrukking in haar gezicht is nogal 'dood', als ik het zo mag zeggen. Het spreekt totaal niet en dat ligt (denk ik) grotendeels bij de ogen.

Het is natuurlijk moeilijk om het gesprek van een model te laten spreken, maar ik denk dat het beter was uitgekomen in een andere houding/met een andere emotie...
Als iemand er anders over denkt: spreek me gerust tegen
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  maandag 25 december 2006 @ 23:04:47 #298
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44740658
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:12 schreef Casemodders het volgende:
+ Goede composietie met goede Z/W keuze voor deze foto
- Misschien leuk om iets meer van gezicht te kunnen zien
? Ben benieuwd wat je met deze plaat probeerd uit te drukken, altijd leuk om te weten.
-------------

Vandaag en gisteren voor het eerst begonnen met het echt maken van portret foto's, in dit geval vandaag van mijn Lieve Zusje!

Geschoten met de Canon EOS 350D + 50mm Prime + Speedlight 430. Gebruik gemaakt van flitser en binnenkomend dag licht! Met als achtergrond een stuk inpak papier op de deur geplakt!

De foto:
[[url=http://gallery.zoom.nl/public_images/17698/468/KK8Cgs.jpg]afbeelding][/url]

Heb dit altijd al willen doen en wil heel graag mezelf hier verder in willen verdiepen! En dit is dus mijn 1ste resultaat! Vond het zelf een top plaat, maar ik heb nog steeds veel te leren dus mocht hij hier niet thuis horen dan hoor ik dat ook graag! En daarnaast zijn tips welkom! aangezien ik komende tijd veel portret foto's hoop te gaan maken!
wat! een! leuke! foto!, althans! hij ! is niet! scherp! op het gezicht! en wat slagschaduw! onder! de arm!. Ook de combinatie! parels en een hoofdtelefoon! begrijp ik niet zo!

maar verder leuke compositie!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_44741105
quote:
Op maandag 25 december 2006 23:04 schreef Re het volgende:

[..]

wat! een! leuke! foto!, althans! hij ! is niet! scherp! op het gezicht! en wat slagschaduw! onder! de arm!. Ook de combinatie! parels en een hoofdtelefoon! begrijp ik niet zo!

maar verder leuke compositie!
Mee! Eens! Maar! Wat! Een! Uitroeptekens! Gebruik! Jij!
dus
pi_44741588
bedankt voor reacties slagschaduw is idd jammer maar papier is niet groot genoeg om model verder er van af te laten staan altans niet in deze compositie de parels en muziek tja... t is gewoon zo gedaan niet echt reden volgende keer maar 1 zoeken.

Scherpte -> zie grote foto wellicht dat hij nu beter overkomt>?
Canon*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')