zolang ik nog maar wel in roden en gieten kan komenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:56 schreef Mauro het volgende:
Een halve metert maar?
Da's wel een beetje te weinig naar mijn zin. Een metert op z'n minst!
't schijnt hier morgen te gaan sneeuwen.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:40 schreef prupke het volgende:
Maar ik verveelde me daarstraks en en en ...
maar goed misschien morgen
of als er nog eens sneeuw komtooit (liefst een halve metert )
blaas die sneeuw is deze kant opquote:Op woensdag 20 december 2006 22:27 schreef laBaguette het volgende:
[..]
't schijnt hier morgen te gaan sneeuwen.Maar ik zit dan ook een 1100 km zuidelijker van jullie. (1000 voor de brabo's)
Nee hoor. Wij gaan niet mee.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:52 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moest ik voor deze meet nog die rolstoel bestellen
anders kan het te laat zijn![]()
En 1250 voor de noorderlingen?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:27 schreef laBaguette het volgende:
[..]
't schijnt hier morgen te gaan sneeuwen.Maar ik zit dan ook een 1100 km zuidelijker van jullie. (1000 voor de brabo's)
Wanneer tellen die wel meequote:
Wilde jij nog oud en nieuw hier vieren menneke?quote:
Was d'r niet iets met een banaan? en dan een vraag?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Wilde jij nog oud en nieuw hier vieren menneke?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 20 december 2006 23:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Wilde jij nog oud en nieuw hier vieren menneke?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nikky! Attack!!!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TuurlijkMaar wie zegt dat de Gietenaren onder deze definitie vallen
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nikky! Attack!!!
PdeHoog pas op.... he.... pas op... Er zijn grenzen.. en die heb je nog niet bereikt![]()
Oe...een boze vrouwquote:Op woensdag 20 december 2006 23:38 schreef nikky het volgende:
<h2> GRAUWWWWWW </h2>
hoe kunnen we ons lievelings FA-tje vergetenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:18 schreef nikky het volgende:
Nee hoor. Wij gaan niet mee.
Lief dat je nog aan me dacht![]()
ik wil ook haatee em ellenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:38 schreef nikky het volgende:
<h2> GRAUWWWWWW </h2>
Niiky is niet hondsdolquote:Op woensdag 20 december 2006 23:51 schreef pirke het volgende:
Kom ik ook weer eens om de hoek kijken, wordt ik bijna opgegeten door een hondsdolle Nikky!
waakhondje???????quote:Op woensdag 20 december 2006 23:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niiky is niet hondsdolschaam je
![]()
Nikky is gewoon een goed afgericht waakhondje.. met veel tanden en een cute-grommetje![]()
![]()
-B-B-quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:46 schreef freud het volgende:
Je bent best wel lief als je gromt Nikky!
Hey BB! Dessertwijntje?
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
waakhondje???????
heb je die buik dan niet gezien? daar passen er minstens 3 in![]()
Zal ik je ermee eens gaan pletten op 31-12? Eens kijken of jij die 01-01 nog haalt jongemanquote:Op woensdag 20 december 2006 23:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
waakhondje???????
heb je die buik dan niet gezien? daar passen er minstens 3 in![]()
Persluchthamer met grote beitel doet wonderen...quote:Op woensdag 20 december 2006 23:58 schreef Mauro het volgende:
Iemand een idee hoe ik het snelst met latexoverschilderd behang (7 lagen) kan verwijderen?
Schiet namelijk niet echt heel erg op.......
Was erg lekker jaquote:
Hallo Pquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Zal ik je ermee eens gaan pletten op 31-12? Eens kijken of jij die 01-01 nog haalt jongeman![]()
Met mesjes snijden in het behang zodat de behangverwijderaar of het stoomapparaat zijn werk kan doen.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:58 schreef Mauro het volgende:
Iemand een idee hoe ik het snelst met latexoverschilderd behang (7 lagen) kan verwijderen?
Je bent aggressief vandaag Nikkyquote:Op woensdag 20 december 2006 23:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Zal ik je ermee eens gaan pletten op 31-12? Eens kijken of jij die 01-01 nog haalt jongeman![]()
Woeiquote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Hallo P![]()
nou dat scheelt nie veel meer..of de luiken zijn dicht....![]()
net nog ff huis gepoetst....morgen komt eerste logee!
jeeeeeejjjjnog 2 nachtjes slapen.....feesje!!!!
Muur eruit. SIM-PEL.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:58 schreef Mauro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |