Je staat erbijquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:42 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske] [/me]
[me=kwiebuske] [/me]
[me=kwiebuske
mag ik ook mee ?
Kan ik gelijk mijn verloren weddenschap inlossenquote:
Ik zit dan in Roden ...... en dan moet ik nog naar hmaster the second...quote:
Neem je Roden toch meequote:Op zaterdag 9 december 2006 22:11 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zit dan in Roden ...... en dan moet ik nog naar hmaster the second...
Ze zijn per definitie stoer als er vervolgens tig FOK-kers met camera's omheen zwermenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:39 schreef nikky het volgende:
Ik ben zwanger, niet gehandicapt
Zoek dan een stoere uit ofzo
heulegaar nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze zijn per definitie stoer als er vervolgens tig FOK-kers met camera's omheen zwermen
hmm, een stoere, wat had mevrouw in gedachten dan ?quote:
ga dan gwoon TOG gezellig meequote:Op zaterdag 9 december 2006 22:53 schreef Renesite het volgende:
Ik ga niet, maar ik móet eens een keer naar Emmen
is geen kütdagquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kies dan geen kút dag als 31 dezembre.
Ik welquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
is geen kütdag
is dag dat IK toevallig vrij ben
en ik geef geen fück om die feestdag dus .. ..
Die onderste, maar tja.. dat bontje he..... Wat bezielt mensen om een koeienprint op bekleding te plakken/plaatsenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm, een stoere, wat had mevrouw in gedachten dan ?
hier hoeven we niet eens bij te duwen dus .. ..
we gaan tenslotte om te fotograferen
zoiets soms
[afbeelding]
![]()
of zoiets
[afbeelding]
suc6 dan maarquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:58 schreef Renesite het volgende:
Ik welIk moet de hele nacht dan nog overleven.
dus als wij die onderste (kunnen) regelen, kom je meequote:Op zaterdag 9 december 2006 23:00 schreef nikky het volgende:
Die onderste, maar tja.. dat bontje he..... Wat bezielt mensen om een koeienprint op bekleding te plakken/plaatsen![]()
![]()
Jammer dattie van Playmobil is.
Daar pas ik toch heulegaar niet in?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:02 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dus als wij die onderste (kunnen) regelen, kom je mee
playmobil, volgens mij moet DIE nog ergens liggen bij me ouwelui thuis![]()
Je bent toch niet zwanger ofzoquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Daar pas ik toch heulegaar niet in?
u zegt het maarquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent toch niet zwanger ofzoJe bent alleen een beetje mollig
Stuk? Wat is er dan stuk aan?quote:Op zondag 10 december 2006 08:51 schreef blue-eyess het volgende:
Ik ga ook niert mmee
ik ben er laatst nog geweest en toen is mijn 24-105 L lens van canon kapot gegaan door die mooie vlindertuin :C
Dan heeft die lens al veel langer problemen gehad.. Want de lens is zo gemaakt dat ie redelijk stof en vocht dicht is d.m.v. rubberdichtingen.quote:Op zondag 10 december 2006 09:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Stuk? Wat is er dan stuk aan?
Ik ben daar al vaak geweest, wel beslagen lensen ...maar verders niets.
Yep, want ik ben daar vaak geweest en stond ff te kijken van dit bericht. Kan me niet voorstellen dat die lens dit niet hebben kan. Maar daar ik ook alles niet weet, kon het zijn dat er toch iets is dat vocht met je lens doet.quote:Op zondag 10 december 2006 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan heeft die lens al veel langer problemen gehad.. Want de lens is zo gemaakt dat ie redelijk stof en vocht dicht is d.m.v. rubberdichtingen.![]()
Oh voor de handigheid:Openingstijden 1 november t/m 28 februari 10:00 tot 16:30 uur
En Nikky kan best mee met haar babybuikje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |